uzun boylular için racing!
Reklamlar
-
25 Ağustos 2009, 01:26
#21
grkeem adlı üyeden alıntı
gençler ateşli abi ya naparsın
ya bende ilk başta gt250 yada ninja 250 düşünüodum sonra ninja250de karar kıldım(o depodaki kawasaki yazısı yetiyo) ama sonra beygir gücünün 33 civarı olduğunu öğrendim fazla gelmezmi başlangıç için?
araştırdım ninja 250 BOYUTLAR UxGxY : 2085 x 715 x 1115 mm
yamaha yzf r125 BOYUTLAR UxGxY : 2,015 x 660 x 1,085 mm
her yönden ninja daha büyük bi makina ancak sele yüksekliğine bakınca
ninja 250:775 mm yzf r125:818 mm
sele yükselince daha rahat bi sürüş sağlanmazmı? bide sonuçta bacaklarım uzun selenin yüksek olması daha iyi olmazmı?
Kendine hakim olursan sorun yok ama olamam dersen 100km geçen her motosiklet çoğu insan için tehlikedir, yzf r125'i geçenlerde gördüm görüntü iyide ses dahası biri 125cc biri 250cc
Sele yüksekliğine takılma al yanına bir arkadaşını mümkünse motosikletten anlamayan olsun daha objektif olur
Gidip ikisininde üzerine bin öyle dene
Kawasaki Ninja 250r: 0/13.000km, VFR 800:13.000/ --- km
Reklamlar
-
25 Ağustos 2009, 02:04
#22
Moderatör
Sport Touring daha mantıklı bir seçenek gibi duruyor. Eskiden race makinalar daha kalıplı olurlardı, şimdi malzemeden çalıyorlar
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
25 Ağustos 2009, 23:00
#23
istanbulccc adlı üyeden alıntı
Kendine hakim olursan sorun yok ama olamam dersen 100km geçen her motosiklet çoğu insan için tehlikedir, yzf r125'i geçenlerde gördüm görüntü iyide ses
dahası biri 125cc biri 250cc
Sele yüksekliğine takılma al yanına bir arkadaşını mümkünse motosikletten anlamayan olsun daha objektif olur
Gidip ikisininde üzerine bin öyle dene
ses işini egzozla halledemezmiyiz?
ya ben hakim olurum kendime ama birçok kişi ufak ccli motorla başladım belli bir süre sonra yükselttim ve ufak ccde yaptığım hataları büyük ccli motorda yapmadım dio eger direk büyük ccli motorla başlasaydım büyük maddi zarar görürdüm tarzı şeyler duydum yoksa ben 600 rr falan düşünüyodum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:59 PM ----------
Lucas adlı üyeden alıntı
Sport Touring daha mantıklı bir seçenek gibi duruyor. Eskiden race makinalar daha kalıplı olurlardı, şimdi malzemeden çalıyorlar
sport touring bencede mantıklı ama ufak cc sport touringe rastlamadım ben öle kalıplı bi makinaya biliyosan sen yardımcı olursan sevinirim
-
26 Ağustos 2009, 02:54
#24
Moderatör
Suziki GSX 600 F olabilir mesela. Kendileri biraz kalıplıdır, 600 cc race bir makina kadar hırçın olmasada senin gibi birini fazlasıyla tatmin eder
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
26 Ağustos 2009, 16:38
#25
Lucas adlı üyeden alıntı
Suziki GSX 600 F olabilir mesela. Kendileri biraz kalıplıdır, 600 cc race bir makina kadar hırçın olmasada senin gibi birini fazlasıyla tatmin eder
ya ben ufak cc derken başlangıç anlamında ufak dedim, 600 cclik bi makina alıcak olsam 600rr falan alırdım heralde
-
28 Ağustos 2009, 07:38
#26
grkeem adlı üyeden alıntı
ses işini egzozla halledemezmiyiz?
ya ben hakim olurum kendime ama birçok kişi ufak ccli motorla başladım belli bir süre sonra yükselttim ve ufak ccde yaptığım hataları büyük ccli motorda yapmadım dio eger direk büyük ccli motorla başlasaydım büyük maddi zarar görürdüm tarzı şeyler duydum yoksa ben 600 rr falan düşünüyodum
[COLOR="Silver"]
Zor, Tek ve çift silindirden ses bekleme, ilk tercihinde şu an ses olmasın tecrübe olsun. Benim 600cc alacak param vardı ninja 250r aldığımda şimdi ne kadar iyi yapmışım diyorum 10.000km tecrübem oldu, bir sezon daha bekleyeceğim 600cc için
Dürüst, güvendiğim bir satıcı ile bir ara laflarken bir arkadaşının 600rr motoru olduğunu yerde yatırdığını 6000tl masraf çıktığını söylemişti. Ninja250r'ın sol grenajı 900tl , bir sinyal 100tl gerisini sen hesap et
Kawasaki Ninja 250r: 0/13.000km, VFR 800:13.000/ --- km
-
28 Ağustos 2009, 18:32
#27
200cc kanuni races al acemeligi atlat yada 150cc ramzey 125cc cbr filan
(K)aza (A)nında (S)eni (K)orur
-
28 Ağustos 2009, 20:55
#28
istanbulccc adlı üyeden alıntı
Zor, Tek ve çift silindirden ses bekleme, ilk tercihinde şu an ses olmasın tecrübe olsun. Benim 600cc alacak param vardı ninja 250r aldığımda şimdi ne kadar iyi yapmışım diyorum 10.000km tecrübem oldu, bir sezon daha bekleyeceğim 600cc için
Dürüst, güvendiğim bir satıcı ile bir ara laflarken bir arkadaşının 600rr motoru olduğunu yerde yatırdığını 6000tl masraf çıktığını söylemişti. Ninja250r'ın sol grenajı 900tl , bir sinyal 100tl gerisini sen hesap et
evet grenajlarının ucuz olduğunu duymustum
bu gün yzf r125 gördüm ninja 250den daha güzel geldi bana görüntüsü
ninja 250 motor gücü nedir heryerde farklı bişi yazıo 15 mi 30 mu?
birde farklı grenajları varmı bu ninjaların sadece yesil ve siyahmı? bu arada kardes senin makinanın resimleri falan yokmu bi koysanda fikir sahibi olsam
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:53 PM ----------
kujumax adlı üyeden alıntı
200cc kanuni races al acemeligi atlat yada 150cc ramzey 125cc cbr filan
teşekkür ettim ama boy uzun olduğu için daha kaslı bi makina arıyorum üstünde sırıtmamak için yzf r125 yada ninja 250 düşünüyorum
-
30 Ağustos 2009, 14:47
#29
bende cbr 125 vardı abimde 1,85 lerde olduğuna rağmen küçük kalıyodu bnm boy 1,65 olduğu için bnm için sorun olmuyordu şimdi yzf 125 alıyorz abim bindi ve gayet hoş duruo ama 600f veya 600rr la başlaya bilirsin kaba olsun diosan 2009 r6 diğer 600 lerden biraz daha kaba duruo
-
30 Ağustos 2009, 14:57
#30
grkeem adlı üyeden alıntı
gençler ateşli abi ya naparsın
ya bende ilk başta gt250 yada ninja 250 düşünüodum sonra ninja250de karar kıldım(
o depodaki kawasaki yazısı yetiyo) ama sonra beygir gücünün 33 civarı olduğunu öğrendim fazla gelmezmi başlangıç için?
araştırdım ninja 250 BOYUTLAR UxGxY : 2085 x 715 x 1115 mm
yamaha yzf r125 BOYUTLAR UxGxY : 2,015 x 660 x 1,085 mm
her yönden ninja daha büyük bi makina ancak sele yüksekliğine bakınca
ninja 250:775 mm yzf r125:818 mm
sele yükselince daha rahat bi sürüş sağlanmazmı? bide sonuçta bacaklarım uzun selenin yüksek olması daha iyi olmazmı?
seledeki kawa yazısınamı biniyosun da iyi geldi onu anlamadım...hem iri yarıyım diyosun hemde en zayıf racin gi tercih ediyosun...anlaşılmaz...
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
30 Ağustos 2009, 22:53
#31
Akileos adlı üyeden alıntı
seledeki kawa yazısınamı biniyosun da iyi geldi onu anlamadım...hem iri yarıyım diyosun hemde en zayıf racin gi tercih ediyosun...anlaşılmaz...
ben iyi geldi diye bişey yazmadım birkez daha oku istersen, gt 250 ve ninja arasında karasız kaldım sonra kawada karar kıldım dedim.
en zayıf racing derken neyi kastettin motor gücü bakımındanmı görünüş bakımındanmı?
motor gücü bakımından diosan başlangıç için alıyorum yeterli tecrübeye sahip değilim 600rr la başlamak istemedim
görünüş bakımından diyorsan cbr 125mi alıyım? ninjanında yzfr125 inde boyutlar neredeyse 600cc racelerle aynı. senin yazdığınıda ben pek anlaşılır bulmadım...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 PM ----------
blackcbr125 adlı üyeden alıntı
bende cbr 125 vardı abimde 1,85 lerde olduğuna rağmen küçük kalıyodu bnm boy 1,65 olduğu için bnm için sorun olmuyordu şimdi yzf 125 alıyorz abim bindi ve gayet hoş duruo ama 600f veya 600rr la başlaya bilirsin kaba olsun diosan 2009 r6 diğer 600 lerden biraz daha kaba duruo
saol dostum bende yzf r125 alıcam heralde başlangıç için düşünüyorum o yüzden 600 cc lerden uzak duruyorum şimdilik.
-
01 Aralık 2009, 11:34
#32
hyosung 250 R larada bi bakabilirsin bende 1 aydır araştırıyorum en son bunda karar kıldım. fiyat/performans olarak en mantıklısı bu geldi benimde boyum 182 kilo 90...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler