harbiden var bi ayak hortlak vaar kaçııın
harbiden var bi ayak hortlak vaar kaçııın
Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
10 lıra verıp 250 kawa alana kadar 2ci el 10 lıraya 1000 cc cıvarı kawa alırım
!! ÖLÜ VE YAKIŞIKLI OLACAGIMA CANLI VE ÇİRKİN OLAYIM !! ::tutkuy::
Bence Race alanlarin gözü zaten yukarda oldugu icin 400 alsa bile aklinda 1200 falan vardir o yuzden once baska seye binip 600 binmis olmak onlari daha cok tatmin edecektir.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
bencede gt 250 r modeline japonyadan rakipler çıkmalı.. biraz piyasa şenlenir
Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
arkadaşlar bu zxr 250 ne zaman çıktıki.. şu anda piyasada var zaten benmde almayı düşündüğüm bi motor...
Onur.. Huzur.. Gurur..
AMAN ABİCİM bence çıkmasın çünkü niye derseniz 250 cc ve 400cc lik makinalar çıkarsa bunlara talep daha çok artacaktır doğal olarak 600 cc lik ve 1000cc lik makinaların fiyatları kat kat yükselecektir buda bizim bu motorları almamızı zorlaştırır tmm haklısın 250cc lik motorlar çıksın ama bi 600 cc motorun yerini tutacağını ve aynı sesi çıkartacağını zannetmiyorum
oncelikle motordan fazla anlamadigimi soylemek isterim. ancak iyi bir internet kullanicisi olarak arastirdim ancak TURBO olmadigini ogrendim bu makinenin:
http://www.bikez.com/motorcycles/kaw...ninja_1991.php
turbo yu duyunca zaten sasirmistim. zira turbolu olarak uretilen seri uretim bir motosiklet yok diye biliyordum. sonradan modifiye yapip turbo vs. ekleyenler oluyor ancak fabrikasyon olarak turbo ile uretim bandindan cikan bir motor yok.
45hp olmasinin sirri sanirim biraz da 19000 rpm e kadar devir cevirebiliyor olmasinda vb. gibi farkliliklarda yatiyor diye dusunuyorum.
ek olarak bu cihazin uretimi durdu ancak KAWASAKI 250R adiya bunun halefi olan cihaz halen uretimde. en son 2010 modelini bulabilirsiniz bayilerde.
http://www.bikez.com/motorcycles/kaw..._250r_2009.php
---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:03 ----------
az once rastladim. Hyosung GT250R i ufak bir modifiye ile 45hp e cikartmislar:
http://tinyurl.com/ycrrarc
https://ersinkecis.blogspot.com
eğer turbolu yazmışsak biryerde turbo ibaresini görmüşüzdür muhakkak.
250cc 4 zamanlı bir motorun 19.000 devire çıkabilmesi ve diğer üreticilere göre 5 hp daha fazla güç üretebilmesinin başka bir yolunu biliyorsan sen söyle.
yanlış hatırlamıyorsam aprilia af1 futura, exup lı olarak üretiliyordu.turbo yu duyunca zaten sasirmistim. zira turbolu olarak uretilen seri uretim bir motosiklet yok diye biliyordum. sonradan modifiye yapip turbo vs. ekleyenler oluyor ancak fabrikasyon olarak turbo ile uretim bandindan cikan bir motor yok.
bunu yazdık zatenek olarak bu cihazin uretimi durdu ancak KAWASAKI 250R adiya bunun halefi olan cihaz halen uretimde. en son 2010 modelini bulabilirsiniz bayilerde.
palavra! 11.000 d/d 160 kmh süratte ciddi manada krankı zorlanan bir motordan bahsediyoruz.az once rastladim. Hyosung GT250R i ufak bir modifiye ile 45hp e cikartmislar:
http://tinyurl.com/ycrrarc
hocam gormussundur ben sana "gormemissindir" demiyorum. ama sonradan turbo uygulanabiliyor. yanlis miyim? turbo derken gercek turbo...
exup basit ifadeyle izah etmek gerekirse: egsoz kelebegi!
cikan gazi azaltir veya cogaltir...
turbo ise sudur: egsoz gazinin tahrikiyle yuksek hizda donen turbinin calistirdigi hava pompasi vasitasiyla yanma odasina normalden daha fazla oksijen gider ve yanma islemi yuksek verimle gerceklesir.
yani sistemler birbirinden cok farkli... exup ta faydali elbette. dusuk devirlerde kelebegi kapatarak ferah gaz cikisi engelleniyor ve motor icindeki kompresin (artmasi saglanmiyor, aslinda) azalmasi engelleniyor. bu sayede her devirde orantili bir guc-tork egrisi elde ediliyor.
gercek "TURBO" uygulamasi atmosferik sistemle calisan bir motorda %30-%40 civarinda guc artisi saglar. 29hp lik bir motora (orn: GT250R) uygulansa ortalama (29/100)*35=10hp civarinda guc artisi saglar.(*)
(*) modifiye uygulamalarinda beygir ve tork artisiyla birlikte motor ve yuruyen aksamdaki bircok komponentte buna bagli olarak degistirilir, guclendirilir. suspansiyondan, frenlere varincaya kadar. aksi halde motorun veya yuruyen aksamin bazi organlari artan guce dayanamayarak elinize gelir...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:00 ----------
herneyse... sadede gelecek olursak ben de ayni fikirdeyim. otomobilde 20 yillik tecrubenin ustune motora baslamak istedik. ancak 125 var 250 var sonrasi bosluk ve 600 var 1000 var 1300 var.
benim gibi motosiklet tecrubesi az olanlar icin sanki aradaki birkac basamagi cikartmislar, söküp atmislar ve hadi su merdivenleri cik diyorlar gibi geliyor. kullananlardan ogrendigimiz kadariyla da 250 den 600 e gecis 125 ten 250 ye gecis gibi kolay olmuyormus.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:07 ----------
636hp lik Turbo Hayabusa: http://www.youtube.com/watch?v=7IUone3p5Tw
413km/h lik Turbo Hayabusa: http://www.youtube.com/watch?v=rOWhtVuccMI
(turbo nun kompres oranini arttirdikca beygir ve tork artiyor. tabi motor da daha cok yipraniyor)
https://ersinkecis.blogspot.com
sportbike kullancısı & beğenicisi olup 250cc nin yetmediği ama 600cc yi fazla bulan insanlar var, biri benim.
boşluk ciddi; 30 hp den direk 100 hp ye geçiyorsun, süpersport alayım dersen 120hp.
ya arada er-5, gs500 gibi farklı türden bir ara motorla boşluk doldurulacak, veya direk geçilecek (bu tehlikeli bir yol)
subarunun 1 yıldan fazla bir süredir 500cc tek silindir 50 hp bir motor projesi vardı
hatta resimleri dolaştı internette:
http://mefast.com/Macromover/NY/Subaru/Subarus.jpg
ama bir ses seda yok epeydir.
japonlar tekrardan 400cc motor üretimine başladılar (galdius 400, cb400 )ama iç piyasaya yönelik çıkarıyorlar bu motorları.
Başlık hortlatıcam çok özür dilerim ama dayanamayacağım Bu kadar duası makbul arkadaşların başlığına denk gelince google'dan dayanamadım
Bu başlığın açıldığı zamanlarda malum yeni 250 cc racing motorlar hayaldi, ama gerçek oldu
Madem öyle 600'lüklerin hızından ve yakıt tüketiminden korkan, başlangıç motoru olarak tasarlanan 250'likleri de pas geçme niyetindekilerin biricik duası; 2 veya 3 silindirli 400 cc 'lik racing motorları da yakın zamanda caddelerde görebilmektir sanıyorum Artık Japonlar mı yapar, İtalyanlar mı yoksa İngilizler mi bilmiyorum ama inanırsak olur bence
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)