MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Mart 2013, 08:42
#4581
Hah soyle abicim ya bende Jubaa/ya onu anlatmaya calisiyorum Islak debriyaj zaten cogu motorun debriyaj calisma sistemi ama kaydirgan debriyaj daha farkli sonradan motora eklenebilicek veya artik yeni motorlarda gelebilicek bir teknoloji oyle degil mi?
Reklamlar
-
12 Mart 2013, 01:52
#4582
Evet, benim bildiğim sonradan takılabiliyor kaydırgan debriyaj motosiklete.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
14 Mart 2013, 02:28
#4583
Vay cakal forumda kendine yandas ediniyon he.
Valla oyle "kaydirmali" falan bizim tamirhanede sozluk anlaminin cok disinda kullaniliyordu.
Ben islak diye biliyordum, gercektende boyle bi olay varmis ama ogrenmis olduk.
Kagittan ucak muhendisi sana cevap veren yok, vites problemini sök,tak ve dene yontemi ile bulucaz artik.
-
14 Mart 2013, 02:38
#4584
Motosiklet Eğitmeni
Mevzu ne bi daha anlatin.
Kafam güzel anlamadim.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
14 Mart 2013, 03:02
#4585
coq abi, bize bir yol goster yau :D
Vites dusururken bazen once geciyor sonra bosa atiyor.. Motorda Slipper Clutch (Kaydirgan Debriyaj veya artik her neyse) oldugunu soyledi aldigim adam ama motor'da fabrika cikisi yok bu sistemden sonradan ekletilmis. Acaba ben mi atamiyorum tam? Ara gaz vererek atarsam cogu zaman geciyor ama ara gaz vermeden vites dusurursem cok buyuk ihtimal bu sorunu yasatiyor.
Ama arka lastigi kitleme durumu hic yok dedigim gibi once atiyor sonra hemen bosa dusuyor.
-
14 Mart 2013, 03:24
#4586
Ali videolari youtube a koysana orda belli oluyor sorun.
coq abi, quickshifter ve gp shift var motorda.
Kafasina gore vites atiyo makina.
-
14 Mart 2013, 22:57
#4587
Motosiklet Eğitmeni
Anladim.
PC mi var, bazazz mi?
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
15 Mart 2013, 02:32
#4588
-
15 Mart 2013, 03:24
#4589
Motosiklet Eğitmeni
aviator172rr adlı üyeden alıntı
Bazzaz var
Bazzaz saglam ayar yapan usta isteyen acaip kil bir alet.
Muhtemelen ondan kaynaklaniyor.
Tekrar bir ayar yapmayi deneyin.
Fakat sürüs için ben bir noktayi önemle hatirlatmak isterim.
Vites düsürürken mutlaka aragaz yapiyoruz.
Bunu aliskanlik haline getirin.
Onun disinda bisey bilsem vallaha söylerdim.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
15 Mart 2013, 03:43
#4590
Eyvallah. Abi ben zaten ara gaz vermeden dusurmem hic hatta gerekmeyen yerde bile verirdim ama bu yeni aldigim motor GP Shift iste ters yani ve aldiktan sonra direk pistte kullandim dolayisiyla alisamadim bir gunde Ama alisicaz artik
-
19 Nisan 2013, 12:30
#4591
Slm arkadaşlar.. bir VFR 800 de Scots (yanılmıyorsam) marka gidon damperi var (inşallah haftaya alıyorum motoru) damperin switchinin solunda (S) sağında ( H idi galiba) yazıyor bunlar nedir ne işe yarar? şimdiden teşekkürler
-
19 Nisan 2013, 12:32
#4592
gama adlı üyeden alıntı
Slm arkadaşlar.. bir VFR 800 de Scots (yanılmıyorsam) marka gidon damperi var (inşallah haftaya alıyorum motoru) damperin switchinin solunda (S) sağında ( H idi galiba) yazıyor bunlar nedir ne işe yarar? şimdiden teşekkürler
Sertlik ayarı. S (SOFT/Yumuşak) H (HARD/Sert)...
Önce emniyet, sonra hareket...
-
19 Nisan 2013, 12:33
#4593
SonpoL adlı üyeden alıntı
Sertlik ayarı. S (SOFT/Yumuşak) H (HARD/Sert)...
Teşekkürler yüksek hızlarda H de olması gerektiğini anlıyorum doğrumudur?
-
20 Nisan 2013, 11:44
#4594
Evet aynen oyle. Gayet guzel bir damper ayrica. Ama tabi yuksek hizlarda gereginden fazla sert yapmak biraz riskli cunku motor donme kabiliyetini baya yitiriyor ve bu da kotu sonuclanabilir Yarisindan fazla acmamak gerekiyor normal kosulda. Drag yarisi yapiyorsan tabi ac sona kadar
-
22 Nisan 2013, 10:15
#4595
aviator172rr adlı üyeden alıntı
Evet aynen oyle. Gayet guzel bir damper ayrica. Ama tabi yuksek hizlarda gereginden fazla sert yapmak biraz riskli cunku motor donme kabiliyetini baya yitiriyor ve bu da kotu sonuclanabilir
Yarisindan fazla acmamak gerekiyor normal kosulda. Drag yarisi yapiyorsan tabi ac sona kadar
Teşekkürler Ali Bey..
-
06 Kasım 2013, 20:26
#4596
Buralar pek bi boşlanmış ne güzel bişeler paylaşılıyordu son zamanlarda...
-
07 Kasım 2013, 20:39
#4597
O zaman bi soru sorayım ben Aksesuar olarak vede aynı zamanda taş izlerinin oluşmamasını engellemek için far lensi kullanmak takmak istiyorum kullanan arkadaşlar varsa eğer aydınlatmayı eksi yönde etkiliyormu akşam sıkıntı yaratırmı
-
07 Kasım 2013, 21:10
#4598
106GT! adlı üyeden alıntı
O zaman bi soru sorayım ben
Aksesuar olarak vede aynı zamanda taş izlerinin oluşmamasını engellemek için far lensi kullanmak takmak istiyorum kullanan arkadaşlar varsa eğer aydınlatmayı eksi yönde etkiliyormu akşam sıkıntı yaratırmı
Arkadaşımda var baya etkiliyor ama tercih meselesi alınabilir Kaskta siyah vizör taktıgını düşün o hesap
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
08 Kasım 2013, 21:04
#4599
Olumsuz etkileyecekse heyecan aramayalım aydınlatma önemli malum zaten farkedilmiyoruz...
-
11 Kasım 2013, 00:28
#4600
106GT! adlı üyeden alıntı
Olumsuz etkileyecekse heyecan aramayalım aydınlatma önemli malum zaten farkedilmiyoruz...
Cırtlı onlar sabit şekilde durmuyorlar yani sürekli olarak. Gece olduğunda çıkarabilirsin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler