Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(MEVLANA)
Ülem tam yatiyordum yazdigini gördüm..
Ben 290 yapanini gördüm sanirim..
Makina icin dileklerin icinde cok cok tesekkürler..
Gercekten temiz bir makina..
Bana kizmiyorsun degilmi sana verip veristirdigim icin.
Kizim sana söylüyorum gelinim sen anla misali bu Halis cim..
Ben senin nasil motosiklet kullandigini gördüm..
Ok bazen hizli agrasif..
Ama kafandaki Kasktan ayagindaki cizmelere kadar 4x4 lüktün..
Hayatin icin bir saniyeni harca.
Hayatini bir saniye icin harcama.
Remzi badem gibi motor abicim güle güle kullan.
Ben de biraz fotosop yaptim bin üstüne diye.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(MEVLANA)
Abi sen ne yaptin yaaaaaaaaa???
BU resmi görende beni gercekten bu makinanin üzerinde sanicak..
Tesekkürler...
Ama taktin sen o ayakliklara yaaaaaa.
Bundan sonra resim cekerken dikkat edicem o ayakliklarin kapali olmasina...
Artik hatun bile süphelenmeye basladi..
"Remzi ne is, ayakliklar yine acik" demeye basladi sayenizde...
AYakligin ne oldugunu bilmeyen hatun hesap sorar oldu...
Hayatin icin bir saniyeni harca.
Hayatini bir saniye icin harcama.
Merhaba arkadaslar, Gecen hafta burada kucuk bir piste gittik arkadaslarla toplanip. Hepimizde Honda NSR50 vardi (Ben bir arkadasiminki ile gittim) ve mukemmel bir gun gecirdim motorun uzerinde. Cok eglenceli max speed'i saniyorum 70-80'i gecmeyen bir motor. Bu isi ciddi anlamda dusunen herkese gercekten siddetle oneriyorum. O motorun uzerinde gittikce, buyuk motorda yaptigim bazi hatalarin farkina vardim. Turkiye'de boyle bir pist veya ne bileyim boyle birseyi duzenleyen bir grup varmi bilmiyorum ama dedigim gibi varsa kesinlikle oneririm. O kucucuk motorun uzerinde duzelttigim hatalari dun buyuk motorda denedim bayaa ise yaradi. Ozellikle benim ust body pozisyonum'un hep yanlis oldugunu soylerlerdi simdi baya duzeldi gibi..
Bu da o gunden bir fotograf...
http://i1200.photobucket.com/albums/...72rr/FSADF.jpg
Nsf 100 de aynı şekilde varsada bir iki tane son sahibinde olanlar vardır elbet
100 dolar çok fazla değil ve takip ettiğim kadarıyla yurt dışında pistler çok olduğundan kurallar bizdeki kadar katı değil.Yan ayaklık sökülmeden grenajlı halde track day yapabilen gruplar var.Motorları tamamen trafiğe uygun bir şekilde, sadece kafa grenajına stickerla numara vermişler.Bu imkanlar çok hoş,Türkiyede birçok insan bu imkansızlıklar yüzünden viraj merakını trafiğe açık alanda deniyor ve bu yüzden kazalar çok can alıyor.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Su an sok oldum ya.. Ben buraya 18 yasinda geldim zaten motora'da burada basladim o yuzden Turkiye-Motosiklet konusunda hicbir bilgim yok. Burada sadece farlari ve aynalari bantlaman gerekiyor ve motordan sallanan falan parcalar olmadigi surece her motor girebilir piste. Ama bazi pistler kiyafet konusunda hassas mesela sadece tek parca suit isteyen pistler var.
8 yasinda cocuga delinen anadolu yigidi
Baslarken bosuna yalvarmadik kucuk cc ile basla diye.
Senin motoru getirde C.tesi aksamindan, ben pazar bi kanyon yapiyim onla.
Vurucam kirbaci vurucam kirbaci.
Ali Feyizoglu
Kurallar aslinda kati ama pist bol oldugundan degil denetim oldugundan.
Pist kenarinda bi minibus bulamazsin mesela Turkiye deki gibi.
O motor cift zamanli zaten trafige burda cikmasi yasak
ancak ozel bi izinle belirli aylarda belirli bi yol gidebilir(ornegin 50km max mart-nisan-mayis).
Yan ayaklik sokulmesini ilk defa duydum senden,
normal grenajlarla cikarsin cikmasinada o daha mi iyi daha mi kotu
senin maddi durumuna kalmis bisey.
Orjinal grenaj piste girilen grenajin 3 kati daha pahali.
We are many...
Oho 2zamanlı sürmek yasakmı bizde istersen 2zamanlıyla kuryeye çık 24saat sür
İstanbul park için 125cc kategorisinde yarışlara girmeyi düşünüyodum,fedarasyona mail attım ama cevabı çok yönlü
Not:Tabi bu İstanbul Parkdaki Sezonluk yarışlar için başvuruydu.Komik ama Track day diye bir terim dahi yok İstanbul'da,bende dedim bi 125lik alıyımda piste çıkayım diye ama sonra vazgeçtim
Mehmet Ali bey,
Motosikletin ne gibi koşullara uygun olması gerekiyor?
-Far-sinyal-stop grubunun sökülmesi ayaklığın sökülmesi
-Yarış grenajları
gibi gereksinimler dışında neler gerekiyor bu konuda nereden bilgi alabilirim.Teşekkürler.Ali bey
Bunu yaris gunu teknik kurul kontrol ettikten sonra karari hakemler veriyor
Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Jubaa, o 8 yasindaki cocuk bisikletiyle bile senden hizli gider ;) Ikincisi dusuk cc kullanio olman cok ogrenmen anlamina gelmez. Oyle olsa sen cbr125'i baya kullandin simdi baya hizli olman lazimdi Benim demek istedigim kucuk motorla pistte iyi ogrenilir!! Bu arada pazar yagmurlu benim motorla hic sansin yok ilk virajda ucarsin..
Yine bir sorum olacak, simdi bazi virajlarda hizim ve cizgim iyiyse ve virajda zaten elverisli bir virajsa, agirligimi baya bir dizime veriyorum.
Ilk soru: Bunu yapmanin faydasi? zarari?
Ikinci ve asil sorum: Bunu yapinca on lastigi kaybetme olasiligi azalir mi?
Yani soyle sorayim ayni viraj,kisi,motor,surat.. Hersey ayni birisi agirligini dizine vererek donuyor, digeri agirligini vermeden veya dizini hic koymadan donuyor hangisinin on lastigi kaybetme olasiligi daha yuksektir??
Ben bu diz olayindan falan anlamam..
Bu yastan sonra dizimi yere degdiricem diye bir ugrasim olmaz yani..
Ama duydugumu göre o dizi yere koymak degdirmek..
Ilk önce abstandmesser olarak kullaniliyor..
Hay anasini yine Türkcem yetmiyor..
Abstandmesser=Mesafe ölcmek (mesafe ölcer) anlaminda sanirim..
Yani dizini yere koyuyorsun ve tamam baba motor bukadar yatiyor diyorsun..
Daha fazlasi zarar..
Türkce sarkma deniyor buna sanirim..
Sarktigin zaman motoru daha dik tutma olanagin var ve viraja daha hizli girebiliyorsun...
Benim bildigim ve hicbirzaman demiyeyim ama simdilik denemeyecegim birsey..
Su ADAC nin viraj kurslarina bir gideyim bende ögrenicem..
Ama ustalar sana zaten cevap verecektir saniyorum...
Hayatin icin bir saniyeni harca.
Hayatini bir saniye icin harcama.
arkadaşlar, 600rr arka diski için önerebileceğiniz bir marka(makul fiyatlı) var mı ? interenette diskin fiyat aralığı çok geniş. 150 -600 tl arasında değişiyor.
arkadaşlar merhaba ;
600rr bilgi paylaşım başlığı altında pek bi aktiflik göremedim.. sonra burayı buldum...
600f i satınca bir müddet motorsuz kaldım.. Sonra temiz bi 600rr aldım...
Bundan sonra bu başlık altındayız..
Bu da resimlerimiz....
Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)