Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1781
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @aYe
    @Boy hocam yazdıklarınla utandırdın beni, Allah razı olsun.
    Kesinlikle on numara bir insansın, boyfunclub kuracam
    Teşekkür ederim. Sen de öylesin. Özellikle elektronik konusunda çok bilgili olduğunu düşünüyorum. Dediğim gibi, insanlar buluşmalara gelip yüzyüze tanıştıktan sonra daha seviyeli muhabbet yazıları yazılıyor forumda. Sanal ortamda kimin ne olduğu belli değil, tanıştığınızda muhabbet esnasında deneyim, bilgi seviyesi hakkında fikir sahibi oluyorsunuz. O yüzden herkese mutlaka buluşmalara, gezilere gitmesini MT üyeleriyle tanışmasını öneriyorum.

    Pist konusunda şunu söyleyeyim, ilk organizasyon girişimi sonunda o kadar uğraşmama rağmen insanları toparlayamadım ve bundan sonraki organizasyonu benim yapmayacağımı, birinin bu görevi üstlenip günü ve katılacak kişileri belirleyip herşeyi netleştirmesi sonucunda pist kiralama, pistte eğitim konularında yardımcı olabileceğimi söyledim. Sanıyorum o günden bu güne piste girmek isteyenlerin sayısında artış oldu. Detayları konuşalım, ayarlayabiliyorsak gidelim. Ancak 21-23 Eylül tarihlerinde yarış var ve pist müsait değil. O tarihlere yakın tarihlerde de yarışçılar bazı günlerde antreman için pisti kapatabilirler. O yüzden bu tür bir organizasyon yapacaksak en kısa sürede toparlanın derim. Yağmurlar da başlamadan birkaç kez piste girsek güzel olur. Tabi benim de makinamı piste uygun hale getirmiş olmamda büyük fayda var o zamana kadar.

    @CERRAHI
    Onun Boy'u posu devrilmeye bırak abi ne fun club ı falan adam direk cinayet nedeni
    Olm dönerken bir ara sen virajda iyi bir süratte ilerlerken yanından geçtim, geçerken de yüzüne baktım, o ne ifadeydi yaaa, tırsmanın da bu kadarı yani hahahahhahaaaaaa Yüzün aynen böyleydi =>

    Eeee Görkem, en çok motor testi yapan şahıs olarak yorumları alalım... Nasıldı 1000RR?
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1782
    CERRAHI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2006
    Alıntı boy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @CERRAHI

    Olm dönerken bir ara sen virajda iyi bir süratte ilerlerken yanından geçtim, geçerken de yüzüne baktım, o ne ifadeydi yaaa, tırsmanın da bu kadarı yani hahahahhahaaaaaa Yüzün aynen böyleydi =>
    Ben bugune kadar viraja girerken gülümseyen bir motorcu ne gordum nede duydum. Ben o hızla viraja girerken sen benden daha hızlı yanımda gecerken viraj basında birde suratımamı baktın.
    vay terbiyesiz vay ulen ustası olunca bi işin böyle oluyor demekki
    Biz virajda patlamadan nasıl donerizi aklımızda aynı anda 50 tilki ile dusunurken (kuyrukları bile birbirlerine degmeden) adam hem bizi solluıyor bide dalga gecmek icin suratımıza bakıyor.
    Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?

  3. #1783
    dinmeyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    üsküdar
    Motosikleti
    1000 RR 8
    Pist organizasyonu için öneri:

    1. 10 kişi toplandığı durumda adam başı düşecak para miktarı ve pist günü belirlensin. (Mehmet pistle en çok içli-dışlı olan arkadaş olarak bunu yetkililerle konuşabilir.)

    2. Piste gelmek isteyen Mehmet 'in banka hesabına kendi payını yatırsın. (Mehmet bunu uygun görürse)

    3. Parayı yatıranların isimleri piste gidecekler listesine yazılsın.

    4. Parayı verdikten sonra herhangi bir sebepten piste çıkamayanlar paralarını helal etsin.

    5. Liste 10 kişi olunca içimizde pist ve yarış tecrübesi en fazla olan Mehmet in talimatları doğrultusunda piste çıkılıp zevke gelinsin.

    Alıntı boy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @dinmeyen

    Aynen öyle, dediğin gibi plansız oldu. Yoksa o kadar geçe kalmak gibi bir niyetim yoktu, eve 50 metre kala yakaladı adam beni Keşke sen de gelseydin, bayağı çeşitli konulardan konuştuk. Çok ortak noktamız varmış, konu konuyu açınca da sabahı ettik. Bu arada abicim, senin kesin pist havasını soluman lazım, çok kısa sürede faydasını göreceğinden eminim. Dedim ya, toplu sürüşlerde herkesi gözlemleyip not veririm diye, iyi kullanıyorsun. Birkaç eksiklikler var, onları da pistte çok kısa sürede kaparsın. Ama pistte inanılmaz bir zevk alacağını düşünüyorum. Mutlaka yapalım şu organizasyonu, pist lastiklerin de hazır zaten
    eyvallah hocam senin gözlemin benim için değerli. pist olayını eylül de kesin halledelim.
    sen hiç gözlerinde korku olan bir kartal gördün mü ?

  4. #1784
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Motorcycle Air and Electric Shifters

    Pingel Electric Shifter





    Pingel Air Shifters
    Air Shifter Accessories

    AIR BOTTLES

    628 Adaptor Fitting DOT Bottle
    629 Adaptor DOT Bottle O-Ring
    722 Super Aluminum Air Tank, satin finish with polished billet aluminum machined end caps, 1/4" thickness at pipe thread area and measures 3-1/4"dia. x 7" long
    821 Premium DOT Air Bottle, 3-1/4" x 8-1/2"
    721 Super DOT Air Bottle, 3-1/4" x 8-1/2"

    SHIFT CYLINDER FRAME STUD AND LEVER

    This is a convenient way to attach a shift cylinder to your frame and shift lever. Frame stud is 3" long and can be cut and welded to your specific length. Lever arm is 3" long and drilled for the shift cylinder, welding required. Available in steel or aluminum.

    740 Frame Stud Steel, for Super Shift Cylinder
    741 Frame Stud Aluminum, for Super Shift Cylinder
    742 Lever Arm Steel, for Super Shift Cylinder
    743 Lever Arm Aluminum, for Super Shift Cylinder
    840 Frame Stud Steel, for Premium Shift Cylinder
    841 Frame Stud Aluminum, for Premium Shift Cylinder
    842 Lever Arm Steel, for Premium Shift Cylinder
    843 Lever Arm Aluminum, for Premium Shift Cylinder

    PINGEL MINI AIR COMPRESSOR

    699 Pingel Mini Air Compresor
    699-2 Button and Bracket only
    This mini air compressor is a 12-volt unit and measures 6" long, 4-3/4" high and 2-3/4" wide, weighs 1.5 pounds. Comes complete with hose, fittings, wire and momentary switch. A convenient way to recharge your air tank. (Not designed for continuous non-stop usage.)

    ELECTRIC OVER AIR CONVERSION KIT

    720 Super Conversion Kit

    820 Premium Conversion Kit


    Super Air Shifter Kits

    700 Super Air Kit with 7/8" Handlebar bracket, less tank
    701 Super Air Kit with 7/8" Handlebar bracket, Alum tank
    702 Super Air kit with 7/8" Handlebar bracket, DOT bottle

    Tiptronic Powershift


    The Powershift System is the first tiptronic gearshift product of its type. This unique linear design allows fitment in confined areas as well as combining incredible power. The power shift stands apart from its competitors by utilizing DC motor and planetary gearbox technology, which is then transferred into linear motion. The powershifter even facilitates manual gear selection when fitted. Gears can be selected both up and down the transmission by the touch of a button.

    EZEShift Powershift

    This ignition interrupt (quickshifter) is probably the smallest, lightest and most technologically advanced system available. The Ezeshift negates the use of the clutch and throttle rolling, permitting full throttle and cluchtless upshifts. The Ezeshift System has the added benefit of incorporating the GDU. Both the Ezeshift and the Ezeshift System feature the same high specification sensor as the GDU. The Race version is designed for reverse shift pattern.

    Muzzys Air Shifter

    This shifter kit is complete in all respects. It contains EVERYTHING you need to add "button" shifting to your ZX-9, ZX-12, GSX-R1300 or GSX-R1000. Incorporating a high pressure gas bottle, you have up to 800 shifts between fills and that's at least 130 passes down the quarter mile. Unlike other "kits" there is nothing else needed to install and use this kit. All wiring is contained in an OEM quality plug-in loom, and all components are of the highest quality. Your horn button becomes a selectable shift button that easily turns the system on or off and shift kill time is adjustable. Installation is simple and well documented in the full color instructions and there is no drilling or machining required. All mounting brackets are machined from billet aluminum, and all necessary hardware is included. The gas bottle, which is completely hidden in the tail cowl, can be filled with CO2, Nitrogen, or Nitrous Oxide at many locations such as welding stores or paint ball centers.

    Digi-Kill Info
    -Digitally matches the kill time to coincide with the actual movement of the shift linkage.
    -Momentarily stops fuel delivery instead of killing ignition resulting in a smoother power interruption and less backfiring. (Unlike analog kill boxes)
    -Eliminates double shifting due to "button bounce" and always repeats the same sequence regardless of how long the button is held.
    -Easily installed on any air-shifted ZX-12, fuel injected motorcycle.




    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  5. #1785
    dinmeyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    üsküdar
    Motosikleti
    1000 RR 8
    Alıntı edy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün gelemedim mehmet çok geç çıktım işten. eve geldiğimde kardeşim beni bekliyordu. onu bir yerlere götürmem gerekti. bu cuma maltepeye geliyorum. dün çok gelmek istedim. uzun zamandır motoruma binemiyorum. neyse en kısa zamanda görüşelim.
    dostum bu iş seni bizden kopardı Neco moduna geçtin : )

    bu pazar da Riva ya gelmezsen başka bi şey demiycem artık.
    sen hiç gözlerinde korku olan bir kartal gördün mü ?

  6. #1786
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @dinmeyen
    Pist organizasyonu için öneri
    Abi bence güzel bir öneri, aksi taktirde kimseyi toplayamıyorsun.

    Dün aYe nin piste çıkmak konusunda tereddütleri vardı, organizasyonun nasıl olacağı ile ilgili biraz bilgi verdim, aklına yattı. O yüzden kısaca size de anlatayım. Öncelikle herkes tam koruma olmak zorunda. Tulumu olanlar tulumla, olmayanlar mont ve pantalon ile çıkabilir. Piste çıkmadan önce teknik birkaç bilginin ve pist kurallarının verildiği ufak bir briefing verilir ki tatsız olaylar yaşamayalım. Piste girdiğiniz an tüm bu kurallara harfi harfiyen uymak zorundasınız, uymayan para iadesi olmaksızın ve bir daha bu tür bir organizasyona girme şansını da kaybederek pist dışına çıkartılır. Çünkü bu işin şakası yok. Amaç kesinlikle yarışmak değil. Maksat pistin nasıl bir ortam olduğunu öğrenmek, trafiğe kapalı bir ortamda rahat rahat kendinizi ve motorunuzu sınamak. Ben elimden geleni yapacağım. Öncelikle ben en önde sizler arkamda piste gireceğiz, herkes beni takip edecek, önünüzdekini geçmek yasak. Bu sayede yarış çizgisini, motor üstünde nasıl pozisyon almanız gerektiğini, gaz açma ve fren noktalarını zaman içerisinde kavrayacaksınız. Eğer bu organizasyonları tekrarlarsak da zaman içerisinde faydasını göreceksiniz. Eğer kurallara uyarsanız, motoru düşürme şansınız yok denecek kadar az. Kısaca bu şekilde...
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  7. #1787

    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR125R
    Dunku bulusmaya gelemedigim icin uzgunum ama sirketten biraz gec ciktim Sizlerle bulusmak, sohbet etmek ve birlikte motor kullanmak gercekten guzel olurdu eminim..

    Arkadaslar benim motor tecrubemi (acemiligimi) biliyorsunuz, fakat bir yerinden ogrenmeye baslamak lazim bu mereti diye piste gelmek isterim.. Zaman ve ucret bilgilerini de kesinlestirirsek, egitim isinde de bana yardimci olmak isteyen cikarsa super olur..

  8. #1788
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı boy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eeee Görkem, en çok motor testi yapan şahıs olarak yorumları alalım... Nasıldı 1000RR?
    Ya şimdi , ne r1 ne de zx10r gibi ss kullanmadığım için karşılaştırma yapamam ama kişisel görüşlerimi belirtebilirim...
    Bence 1000rr herşeyi tadında bırakmış bir motosiklet... K1200S kadar güvenli bir sürüş sağlıyor , k1200R kadar da agresif diyebilirim karşılaştıracak olursam.
    Tabi K'lar kadar rahat değil zaten bunun için üretilmemiş K'lar ST olarak üretilmiş ve yüksek hızda dahi çok rahatlar. 1000RR'da ise yüksek hızda (yüksek hız dediğim o sahil yolunca anca 180) agresifliği hissediyorsun ve SS kullanmanın tadına varıyosun... 160-170e kadar dik gidebiliyorsun da 170den sonra cam altına girmen gerekiyor yavaş yavaş.
    Bi kere R6'dan çok farklı. R6 kullandığımda oturuş pozisyonu olarak daha diktim , daha yumuşak bir makineydi , daha rahattı açıkçası... 1000 rr daha eğik ve daha ağır olmasına rağmen bir kere gaz verdiğinizde herşeyi unutturuyo. Zaten honda boşuna yapmamış Güç olarak da farkı hissediyorsun zaten. Hızlanmaları çok farklı.
    Farkettiysen motoru getirmeden tünelden çıkışta bir arabayı dıştan geçip önünden sağa geçtim... Motoru virajlarda kontrol etmesi çok rahat. Kontrolunde hiçbir sorun yaşamadım... Pendikten keskin u dönüşü yaptığımda da (ki U dönüşü en zor olaylardan biridir ilk defa kullandığın motorda) yağ gibi döndü , bu da ağırlık merkezinden kaynaklanıyor. Ağırlığını sürüşe hiç yansıtmıyor.
    Vites geçişlerini de hiç yadırgamadım... 1000rrın debriyaj manetinin ağırlığından yakınanlar olmuştu ama ben bir sorun yaşamadım.
    Son olarak frenlerinden bahsetmeye luzum yok zaten... Frenleri oldukça güzel.
    Zaten egzoz da açık... Bas bas bağırıyo. Yolda kapışmaya çalışanlar oldu da emanet motor diye sallamadım Yoksa yani...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  9. #1789
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Boy pist ücreti için kişi başına düşücek ortalama bir rakam belirleye bilir misin?

    Sonradan +- ayarlaması yapılır.

    Birde kabul edersen hesap numaranı alalım ki liste şekillenmeye başlasın

    @Görkem

    Hocam çok teşekkür ederim ama senden bir ricam olucak, resimler vs. süper ancak bu başlığı karıştırdı hafiften, şimdi bende birşeyler yazık ekliyicem iyiden iyiyye karışıcak.

    Yeni bir başlık açabilir misin? QuickShifter v.s. yaz bir başlık ve son mesajını taşı lütfen.

    Ordan devam edelim.

  10. #1790
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  11. #1791
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Ellerine sağlık Görkem teşekkür ederim.

  12. #1792
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @GorkeM
    Yolda kapışmaya çalışanlar oldu da emanet motor diye sallamadım Yoksa yani...
    Yok bi de kapışsaydın. Zaten 180 km/h yapmışsın, az daha açsaydın gazı kapışmış olurdun

    @aYe
    Boy pist ücreti için kişi başına düşücek ortalama bir rakam belirleye bilir misin? Sonradan +- ayarlaması yapılır. Birde kabul edersen hesap numaranı alalım ki liste şekillenmeye başlasın
    Cipi olanlar 300 YTL, cipi olup virajda yanlayanlar 400 YTL, cipi olmayanlar 150 YTL verse yeterli Fiyatı netleştirmek için pisti aramam lazım, şu anda yanlış bilmiyorsam bakım var pistte. Fiyatlar değişmediyse tüm gün 1500-2000 YTL civarı olması gerekiyor. Oraya gitmek zaten zaman alacağından ve sabahın köründe orada olamayacağımızdan pisti yarım gün kiralayabiliriz, öğleden sonra 13:30 da açılıyor saat 17:00 veya 18:00 e kadar kullanabiliyoruz. Onun haricinde pistte ambulans olmak zorunda, günlüğü 250 YTL. Herhalde adam başı 150 YTL gibi bir fiyata gidebiliriz. 10 yerine 15 veya 20 kişi olursa maliyet daha da düşecektir ama bu durumda grubu ikiye bölebiliriz. Şimdilik hesap numarasını vermeyeyim, haftaya tatilde olacağım, siz ben yokken kesin gelecekleri netleştirin, gelir gelmez de organizasyon için para toplarız. Önce gelecekler belli olsun da...
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  13. #1793
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı boy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @GorkeM

    Yok bi de kapışsaydın. Zaten 180 km/h yapmışsın, az daha açsaydın gazı kapışmış olurdun
    Merak etme güvenli bir yerde açtım gazı

    Alıntı boy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @aYe

    Cipi olanlar 300 YTL, cipi olup virajda yanlayanlar 400 YTL, cipi olmayanlar 150 YTL verse yeterli
    eühehe
    ankaradan 17 saatte gelenler?
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  14. #1794
    E.Gülbeyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    mehmet abı fotografları naptınız cektınız mı barı ??

  15. #1795
    the_cayman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Olsa da gururla R6 diye yazsak :P
    Pendik - Maltepe - Kartal civarında oturanlar ve beni artçı olarak almak isteyen varsa buluşmaya gelmek isterim
    [B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]

  16. #1796
    CERRAHI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2006
    Peki koruma diye bas bas bagırıpta capri ile sahilde gecenin bi vakti 1000RR tepesinde cirit atanlar ne verecekler
    Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?

  17. #1797
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Koruması olmayana koruma verecekler
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  18. #1798
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Alıntı boy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [B]Şimdilik hesap numarasını vermeyeyim, haftaya tatilde olacağım, siz ben yokken kesin gelecekleri netleştirin, gelir gelmez de organizasyon için para toplarız. Önce gelecekler belli olsun da...
    Hocam bu klasik moda benziyor

    Önce paraları verelim

    Dip Not: Allah kimseyi dilinize düşürmesin, amin

  19. #1799
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @CERRAHI
    Peki koruma diye bas bas bagırıpta capri ile sahilde gecenin bi vakti 1000RR tepesinde cirit atanlar ne verecekler
    Cevabı burada : http://www.motosiklet.net/forum/788624-post1768.html
    Arkasında kasksız, montsuz, korumasız, deniz şortuyla ve parmak arası terlikle adam taşıyana ne verecekler sen esas bundan bahset. Ustanla uğraşma
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  20. #1800
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Ya Görkem sen yapma bari abi, iftira atıyosunuz hem 15 saat.

    Arada 2 saat fark var be!

    2 saatte ankaraya giderim ben


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)

Bu Konudaki Etiketler