@edy
Bence bilen birinden destek alsanız iyi olurdu...bence herkes boş zamanlarında böyle antreman yapmalı.
@edy
Bence bilen birinden destek alsanız iyi olurdu...bence herkes boş zamanlarında böyle antreman yapmalı.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Işte yeni hayabusa...
Yeni hayabusada motoru 3 ayrı modda kullanmak mümkün... tıpkı gsxr'daki gibi , fakat gsxr'da bu oran 600-750-1000 iken hayabusada 600-1000 ve hayabusa olarak değiştirilmiş.
Daha fazlası için;
http://www.bikeland.org/story.php?storyID=32587
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
mehmet bu tarz eğitimleri çok aldım. öğrendiklerimi tekrarlıyorum ve geliştiriyorum. ben ilk ehliyetimi sydney'de aldım. orda da ehliyet almak türkiyedeki gibi kolay değil. 600cc motora bine bilmek için 2 sene beklemek zorunda kaldım. 3 test ve 3 tane yol testinden geçtim. boş boş antreman yapmıyorum. eğitimin önemini çok iyi biliyorum.
@gorkem, geç kaldın
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-hayabusa.html
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
edy
Tüh görmemişim... Ne de olsa Hayabusayla fazla ilgilenmiyorum
1000+ bir motor alacaksın deseler Mt01 alırdım
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
boy: bu egitimi kim veriyor(resimli olan).Bedava olmasa gerek.Prodrive icin de egitim veren bir yer var mi?Sifirdan baslamak hos olmaz.
ben california superbike okulunu tavsiye ediyorum. supersport kullanan herkesin bence böyle bir eğitim alması gerekli. türkiyede motosiklet kültürü daha olmadığı için doğru bilgiye ulaşmak kolay olmuyor. california superbike kuran adam Keith CODE motosikletle viraj alma tekniği üzerinde çok çalışmış ve insanlara nasıl öğretirim diye düşünmüş. kursa katılan herkes çok mutlu dönüyor. türkiyedeki ilk kurs yapıldığında katılan öğrencilerin hepsi 1000cc motorlarla katılmışlar ( R1, ducati 999, 1000RR ) gibi motorlar varmış, dersi veren hoca 500 cc bir motorla virajda içlerinde geçiyormuş ve ne kadar eksik olduklarını anlamışlar.
kurslara katılmak çok faydalı ama bu iş sadece katılmakla bitmiyor , devamlı antreman yapmazsanız gelişemezsiniz. kurslarda size doğru yolu gösteriyorlar. doğruları öğrendikten sonra kendinizi doğru olarak geliştirmek size kalıyor.
işte sizi öğretilenler
Birinci Basamakta:
1. Viraj giriş hızı. Çok hızlı? çok yavaş?
2. Gaz kontrol hataları. Çok erken, çok fazla, yetersiz gaz?
3. Dönüşe yanlış başlama. Çok erken dönüşler, çok geç dönüşler, doğrusu hangisi?
4. Dönüş hataları ve düzeltmeler. Viraja çok hızlı ya da çok yavaş yatışlar, viraj içi düzeltmeler?
5. Yanlış sürüş kararları. Karşı karşıya olduğunuz durum için hangi tercih doğru?
6. Tutarsız apeksler. Çok genis, çok dar, değişken?
İkinci Basamakta :
1. Referans noktası nedir ve her dönüş için kaç tane lazım?
2. Sürüş alanı kavramı nedir, bu alanı büyütmek mümkün mü?
3. Görüşünüzü kısıtladığınızda ne yapmalı ve tedavisi var mı?
4. Gözlerinizi en verimli şekilde kullanarak, en fazla bilgi nasıl alınır?
5. Viraj bitimini ne işaret eder? Değiştirebilir misiniz yoksa viraj sonu tembeli misiniz?
Üçüncü basamakta:
1. Viraj çizginizi süspansiyon ayarlarınız ile oynamadan nasıl değiştirirsiniz?
2. Motorunuzun en dengesiz olduğu an nedir, iyi kontrol için sürücü/motor ikilisinin hangi unsuru çok önemlidir?
3. Şikan, serpantin ve göbeklerde dengeyi nasıl korursunuz?
4. Motorun bir yanından diğerine dengeyi bozmadan ve süratle nasıl geçersiniz?
5. Birbirini takip eden virajlarda, en az güç harcayarak en iyi sonucu almak için nasıl bir planlama yapmalısınız?
Dördüncü basamakta:
1. Hangi temel teknik beceride zorluk çekiyorsunuz?
2. Gelişiminiz için en büyük engel nedir?
3. Hangi sürüş senaryoları çözümsüz?
4. Hangi noktalarda tutarsızlık olduğunu tespit ediyorsunuz?
5. Kontrolün hangi noktaları sizin en zayıf yönünüz?
http://www.superbikeschool-turkiye.com/
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
California Superbike School dünyanın en iyi pist okulu ve birçok yarışçı buradan çıkıyor, örneğin Wayne Rainey. Bu sene Türkiye'de de eğitim vermeye başladılar ancak şu ana kadar bir eğitim gerçekleştirdiler. İkinci eğitim 8-9 Eylül 2007 tarihinde İzmir Pınarbaşı pistinde gerçekleşecek ancak 2 hafta önce katılımcılar paralarını ödediler bile. Ben listedeydim ama aynı tarihte yarışım olduğundan gitmekten vazgeçtim. Belki İngiltere veya İspanya'daki kurslarına gitmek daha mantıklıdır çünkü burada adam gibi bir pist yok. Onun dışında Cornerspeed de Türkiye'de eğitim vermeye başlamıştı ki, eğitim iptal oldu.
Benim gitmiş olduğum eğitim BMW Rider Academy'nin verdiği eğitimdi. Normalde 2 günlük eğitimin fiyatı 500 EUR civarında ancak bizim şirkete özel %70 indirim yaptıklarından ben bu eğitimi kaçırmadım. Bu eğitim pist eğitimi değil, daha çok motora daha fazla hakim olmanızı sağlıyorlar.
BMW Rider Academy
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
edy ve boy vermis oldugunuz bilgiler icin cok tesekkur ederim,bu islerin nasil yududugunu sizler sayesinde ogrenmis oldum.
pazar gunu piste gelecek arkadaslarla bulusmak istiyorum,gelince arayin goruselim,cep 0505 6068671
en iyi pist egitimi caddede kaskı dirsege takarak olur
sabah 8'de tur atacagız ben hala bilgisayar başındayım
hadi abi hadi yat sonra antremanlarda bakıyoruz yoksun... ne oldu? uyuya kaldım
yarın ben de cbr ile geliyorum piste öğle vakti al benimkiyle alıştırma yap
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Yarın Mehmet in yarışı var.Yarın.10 00 gibi evden çıkış yapacağım.Gelmek isteyenler buyursun.Herkes dikkatli kullansın.Herkese iyi hafta sonları dilerim.
Metin ÖZKUL
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak...
yarışta en iyi üçüncü tur zamanına sahip olmama ragmen yedinci oldum. yol vermemenin bir cezası yok galiba ama bana göre etik değil bu...
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
biz yol alıyoruz ama motor yavaş oldugu için önümdekini geçene kadar adam benim geçtigimi farkediyor ve...
Valla size iyi sponsorlar bulmak lazım.
Metin ÖZKUL
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak...
karnım doysun yeterValla size iyi sponsorlar bulmak lazım
@ edy,
motor bu sefer düzlükte fena gitmedi. motor yavaş dedigimden kasıt motorların güçsüz olmasıdır. 1000'liklerde 1 sn'de kaç m fark oluyor bir de bizde 1 sn'de kaç m fark oluyo...
Nedense sizin 125'likler bizimkilerden yavaş... Senin dışında 1-2 kişiyle daha konuştum bu konuyu, motosikletlerinin 110-120'yi asla geçmediklerinden yakınıyorlardı... Dişlilerde oynama olabilir...
Bence ben cumartesi gecesi senin cbr ile benim cbr'ı değiştirim öyle katıl yarışa
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
@Nemrut
Abicim kimse sana yol vermez. Neden versin ki? Etik olmayan ne anlamadım? Sadece biri sana tur bindiriyorsa mavi bayrak gösterilir ve ona yol vermek durumundasın, aksi taktirde ceza alırsın. Onun dışında kimse sana yol vermek durumunda değil, fırsatını bulduğun an adamı geçeceksin. Ben antremanlarda rakipleri çok ciddi şekilde izliyorum, adam nerede iyi nerede kötü inceliyorum, adamı geçebileceğim yeri belirliyorum. Her yarışçının iyi olmadığı bölümler vardır, onları oralarda geçeceksin.yarışta en iyi üçüncü tur zamanına sahip olmama ragmen yedinci oldum. yol vermemenin bir cezası yok galiba ama bana göre etik değil bu...
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
yol vermemekten ceza yersem ödeyecek misin?Onun dışında kimse sana yol vermek durumunda değil
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)