ben bu gidişle şehiriçinde bisiklete binecegim. ama bundan da pek umutlu degilim. çünkü bisiklet satışları anormal artarsa plaka takarlar. bir de üstüne üstlük bisiklet yolu varmış gibi bisikletlerin yola çıkmasını yasaklarlar.
ben bu gidişle şehiriçinde bisiklete binecegim. ama bundan da pek umutlu degilim. çünkü bisiklet satışları anormal artarsa plaka takarlar. bir de üstüne üstlük bisiklet yolu varmış gibi bisikletlerin yola çıkmasını yasaklarlar.
Kesinlikle haklısın... Neyseki tanıdıklar sayesinde herşey masrafsız hallediliyor... Fakat 3 haftadır bekliyorum motor hala sökülmüş bir halde serviste çürümekte. Her işte bu böyledir , hakkınızı aramazsanız tepenize binerler. Ben iyi niyetli olduğumdan yeterince sabrettim , bundan sonra pek bir niyetim yok...
Kawasaki'ye satış sonrası iyi değil diye yaklaşmıyordum. Fakat bazı motorlarına hastayım... Bunun yanlış bir yaklaşım olduğunu anladım ne yazıkki , bundan sonra alacağım motor Kawa olabilir.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Bu yorumu beğendim
Bu arada satış sonrası servis ağı çok önemli fakat hangi servise gittiğiniz de çok önemli ..
Bu arada Honda'nın servis ağının herkes çok geliştiğini belirtiyor.. Görkem bence sen bu işi biraz kurcala 3 hafta serviste motor mu kalırmış ..
Bu arada Suzukinin yedek parçası ne kadardır ya da servisi ne kadar yaygındır bilmem ama benim şahsen 1000cc kategorisinde en beğendiğim alet.. GSX-R 1000 K7 gerçekten bir çok yönden mükemmel bir alet ..
Erdem abimiz bir ara Suzukinin şasi problemine değinmişti fakat bana kalırsa 2007 modellerde bu problemi aşmış görünüyorlar.. Motor tam anlamıyla mükemmel.. 3 kademeli sürüş pozisyonu .. (Bmw M5 gibi 3 farklı seviyede kullanım) .. Bence her ne kadar önemli bir özellik gibi durmasa da kategorisinin lideri yapmaya yetiyor .. En düşük sürüş seviyesinde kullandığınızda adeta 600cc'lik bir motor edasında yağmurlu havalar için birebir bence
Ayrıca Hondanın kullandığı elektronik direksiyon amortisörü ve kaydırmalı debriyaj... Kesilikle tatmin edici bir beygir gücü (189 hp.. Yanılmıyorsam 185 de olabilir) ...
Sitemizde genelde SS kullanan arkadaşlarımız (özellikle 1000cc) Honda kullanıyorlar.. Suzuki hakkında ne düşünüyorsunuz.. Tabi herkesin stiline tarzına kullanım alışkanlıklarına göre seçtiği motorlar farklılık gösterir.. Genelde çoğunluk Hondadan yana fakat bu motor hakkında yorumlarınızı alalım .... Yurtdışında ve dergilerde yapılan yorumlara göre gerçekten güzel bir alet ve kategorisinin birincisi olarak gösteriliyor.. (Tabi her dergiye göre değişiyor kategori birincisi ama tartışmaya girmeden sadece yorum istiyorum )
Daha önce Suzuki kullanmış arkadaşlar ne düşünüyor acaba
[B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]
Arkadaşlar bazı durumda yapabileceğiniz hiçbir şey yok. Antreman sırasında Musa arkadaşımızın motoru bu hale geldi. En sağlam şasiye sahip Honda diye bilinir ama öyle bir kaza oldu ki, bu kazada ne Honda ne de başka bir marka sağlam kalabilirdi. Pistte "Hızlı Sağ" denilen virajda 3 motor birbirine girdi. Musa arkadaşımızın motoru 3-4 metre önümde ön tekerlerleği üzerinde amuda kalktı ve taklalar attı. Motor pert! O yüzden motor seçimi sadece zevke göre yapılır.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
the_cayman 1000 lik makina da hondanın çok kullanılmasının sebebi fiyatıdır. Ben de bugün 1000 lik makina alıcak olsam honda alırım, diğerleriyle arasında çok fiyat farkı var. Çok param olsa veya hepsinin fiyatları hemen hemen aynı olsa iş değişir ama benim için. boy Kaza gerçekten kötü olmuş motorun halinden belli, kaza yapan arkadaşta birşey yoktur inşallah.
[I]Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir...[/I]
cayman önceden suzuki tartışmasının sonununa doğru bir yazı yazmıştım kaçırmış olabilirsin. bu söylentilerden sonra bir kaç kazalı suzuki inceledim. şasesi sağlamdı. hemde 200+km hızla kaza yapmış bir suzuki gsxr1000. suzukileri bende beğeniyorum. ilk motorum kawasaki ve ondan sonraki motorlarım hep suzukiydi. simdi de yamaha kullanıyorum. bugüne kadar kawasaki,suzuki, yamaha kullandım. hiç birinde sorun yaşamadım.
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
Erdem abi sanırım kaçırmışım suzuki şaseleri ile yazdıklarını... Benim merak ettiğim suzuki pek fazla tutulmuyor bana kalırsa herşeye rağmen 1000cc kategorisinin tartışmasız lideri gibi gözüküyor.. Ülkemizde Honda alınmasının nedeni hem fiyatının uygun olması hemde servis ağı.. Ama Suzukiye bakış farklı.. Tabi herkes kullanım alışkanlıklarına göre motor alıyor.. Yamaha alan var Honda alan var.. Ama nedense Suzuki pek tutulmuyor gibi ..Adamlar çok çok iyi yapıyor fakat nedense Suzuki pek kullanılmıyor..
Kullanan varsa servis ağı nasıldır .. Yol tutuş performans .. Diğerlerine göre belirgin farkları nelerdir .. Bunları merak etmiştim..
Mehmet Abi tabi ki motor seçimi zevke göre yapılıyor .. Ama ülkede Suzuki kullananlar honda ve yamaha kullananlara göre çok çok az.. Adamlar teknolojiyi sonuna kadar kullanıyor ve güzel bir alet yapıyor ama ülkemizde pek kullanılmıyor.. Halbuki 3 kademeli farklı seviyelerde kullanım bence kategorinin lideri yapmaya yetiyor.. Hondadaki elektronik direksiyon amortisörü de mevcut ..
Mehmet abi hani sen yeni CBR600RR için bu motor HESD için bile alınır demiştin.. Bilmem hatırlar mısın ama bence Suzuki de bu özellikler için alınır.. Tabi motorun şekli de önemli.. Tipinden midir nedir tutulmuyor yaaa
Arkadaşlar bu arada sizin için motosikletinizde aksesuar ne kadar önemlidir.. Tank pad, krom gaz elcikleri, Mono kapak, performans egzoz,krom kaplama jant vs...
Dış görünüşe dikkat ederim mi dersiniz yoksa neden o kadar para harcayayım stock kullanırım daha iyi mi dersiniz ..
[B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]
@the_cayman
Valla normal kullanım için bile direksiyon amortisörü çok önemli ve gerekli bir özellik. Yarışta ise amortisör olmazsa olmaz birşey. Slippery Clutch (kaydırgan debriyaj) da bayağı avantaj sağlıyor, benim motorda olmaması bazı durumlarda sorun yaratıyor. Ona bakarsan bazıları elektronik direksiyon amortisörünün yetersizliğinden bahsediyor ve ekstra olarak hidrolik amortisör takıyor. Kısacası bu kişiye göre, motordan ne tepki beklediğine bağlı olarak değişiyor. Herkesin kullanım tarzı aynı değil. Bazısını rahatsız eden bir davranış bazısının hoşuna gidiyor. O kadar fazla parametre var ki bu konuda...Mehmet abi hani sen yeni CBR600RR için bu motor HESD için bile alınır demiştin.. Bilmem hatırlar mısın ama bence Suzuki de bu özellikler için alınır.. Tabi motorun şekli de önemli.. Tipinden midir nedir tutulmuyor yaaa
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
bu akşam kahve içemeye nedersiniz ss'ci arkadaşlar? yeni arkadaşlar varsa onlarla da tanışmış oluruz? saat 20:00 gibi ? bunu biz geleneksel hale mi getirsek 2 haftada bir toplansak?
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
Ben de gelebilirim belki........................
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
geleneksel hale getirmeye gerek yok. birinin işi çıkar bir şey olur başkasının başka bir işi çıkar sonra geleneksel diye tek başımıza takılırız oralarda
buluşunursa ben de gelebilirim ama kesinleşsin o zaman bende kesin bir cevap veririm... motorsuz geliyorum malum...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
ok tamam ben geliyorum... arada motoruma bakmış da olurum. honda servisine uğruyorum birşey isteyen var mı
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
bana bir 1000rr alırmısın görkem, gelince veririm parasını
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
maket mi ..............
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
görkem maket de olsa bana al derim...
BiRi TeKNoLoJiYi DuRDuRSuN..!
@cayman;
Daha önce suzukim vardı. 2 ay sonra sattım. Ben kullanımından memnun kalmadım. Hele arkasından Honda alınca iyice soğudum Suzuki'den.
Fakat insanoğlunun hırsı bitmiyor. Honda'yı sattım R1 aldım. Ondan da pişman oldum.
Kullanım şeklin ve beklentilerine bağlı bir çok parametre var.
Bu güne gelince...
Suzuki model yeniledikten sonra gözüme çok çarpmaya başladı.
Doğrusu yeni model Suzukiler güzeller...
Bakmak, incelemek, denemek lazım....
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)