VillaLevent'e bir bak. Ben eğitimimi orada aldım. Ama biraz tuzludur... Fakat kaliteli
VillaLevent'e bir bak. Ben eğitimimi orada aldım. Ama biraz tuzludur... Fakat kaliteli
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Honda sevmiyorum gerçekten de . Motorda ilk tercihim honda değildir ama honda kötü motor diye değil bana hitap etmiyor. Ben honda sevmiyorum diye başkasını da yanıltmaya hakkım olmadığını düşünüyorum şahsen.
Ama bazen öyle fanatikleri çıkıyor ki illa honda diye tutturuyor. Bahsedilen kategorinin en iyi motoru birçok dergi tarafından A markası seçilmişken ve hondayla arasında büyük fark varken millet honda diyor bunu anlamıyorum . Servisi iyi hondanın çok büyük firma büyük başarılar sahibi . Motorlarının yol tutuşu ve sağlamlığı tartışılmaz ama teknoloji olarak geride kalıyorlar şu sıralar. Performans olarak seri üretim motorları zaten biraz düşük kalıyor.
Ben honda almam mı ? Bende honda alırım. CBR 1000RR modeli çok hoş mesela ama ilk tercihim honda olmaz. Belki de hondadan nefret etmemi sağlayanlar illa herşeyde honda diye tutturan fanatiklerdir
[B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]
Evet , performans açısından ufak da olsa geride kalıyor. Ama ben hiçbirzaman sokaklarda veya pistlerde yarışmayacağımdan bu o kadar da önemli değil. Benim için şu an kullanılabilirlik , hafiflik , konfor ve dayanıklılık , bir de stil önemli. Şehirde kullanıyorum çünkü.
Benim ilk tercihim 600F , ilerine param olursa inşallah 600RR ama hayalim R1 (Honda değil )
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Evet 600F çok güzel . Hatta 600 kategorisindeki en dayanıklı en uzun ömürlü motorlardan biri. Aradığın herşey var o motorda . Hangi markayı beğeniyorsan onu alırsın zaten R1 1000RR gsx-r 1000 diye ayrım yapılmaz çünkü birbirine yakın motorlar sadece kasaları farklı. Performansları birbirine yakın olmasa bile profesyonel olmayan bir kişi zaten R1 ile 1000RR'ın farkını anlayamaz. Zaten dağlar kadar fark olsa o kategoride hiçbir şekilde yarışamaz olurdu 1000RR ama öyle değil. Ufak farklar var
Umarım isteklerine birgün ulaşırsın arkadaşım
Bu arada trasher hoşgeldin . Edy de görüşme ayarlayalım diyordu. Trasher göztepeden görkem sen hangi semtte oturuyorsun
[B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]
Arkadaşlar bende cbr 125 kullanıorum bundan sonra Hyosung GT 250R almayı planlıorum.Acaba 125 ten 250 ye geçiş gereksiz mi olur diye düşünüyorum...Sonuçta çokta fark yok sanırım hızlanmalarında.Hyosung'un son sürati nedir bilginiz olan var mı..? ve servis parça tedariği ne durumda,tatminkar mı..?
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
enduroya neden binerler anlamış değilim bu arada doğada gezmek istiyorsam alırım sırtıma çantamı giyerim botlarımı dağ taş dolaşırım neden o koca demir yığınını sırtımda taşıyayımki şaka şaka alınmasın kimse her motorun yeri farklı keşke imkan olsa da her birinden birer adet alınabilse
Bu tamamen kendi tecrübene , ve kendine güvenebilirliğine bağlıdır. Ben tecrubeliyim, ve bu motoru zaptedebilirim diyorsan 600F'e de geçebilirsin. Ama yok o beni aşar diyorsan 500'lük bir motor da bakabilirsin. Gt250R güzel motor , ama ileride 600 almak istiyorsan boşuna para vermiş olursun gibime geliyor. Onun yerine 1 yıl daha tecrübe kazanıp 600cc alman daha mantıklı.
600F'de bir nevi 600cc'lik ss'lara "geçiş motoru".
Enduro mükkemmel bir olay bence. Ben çok severim dağ taş gezmeyi motorla... Şimdilik 125R ile yapıyorum bunu
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Birşey diyemeyiz Buna ancak sen karar verebilirsin...
Ben ne motorcular gördüm motor süremiyor , ne motorlar gördüm .... tamamlayamadım
Ben senin 10 yıllık kankin değilim ki abi sende yetenek var çok da tecrubelisin , hem kendini durdurmayı iyi bilirsin , kendine ve motora çok kolay hakim olursun , bence 600cc'ye geçebilirsin diyeyim
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
eyw hemen çalışmalara başlıyorum. zaten geçen haftasonu gezisinde rumelifenerinde goldwingli bir abiyle tanıştım konuştuk biraz, hemen hemen her türlü motoru kullanmış ve yarışlarda dereceleri filan varmış anlattığına göre. iyi de bir abiye benziyordu, o da tavsiye etti, eğer motorun sınırlarını zorlamaya başladıysan hemen cc büyütmelisin yoksa kendine zarar verirsin dedi, ben de eywalah dedim
hasan ilk önce şunu söylemek istiyorum.ben öyle bu konularda tecrübeli veya iyi bilgili biri degilim. sadece bildigim ve gördügüm kadarını aktarabilirim.
aslında senin makina ile gt 250r arasında daglar kadar fark var. seninki 12 hp 250r 29 hp fakat max hızlara bakıldıgında 30-40 km daha fazla. ve buna oranda tabiki 0-120 km hızlanmasıda daha iyi olcak. yani trafikte makaslardan kurtulmakta 250 r farkını gösterecektir. ben olsam 250 r nin üzerine uturup 3-5 km turlamadan karar vermezdim. diyelimki 250r kullandın ve aralarındaki fark beni pek etkilemedi.yapacagım şey altımdaki motosikletle en az 15.000 km devirmek olurdu. bu km sonunda güvenilir bir firmadan temel egitim ve üst düzey egitim alırdım sonra. kontrollü bir şekilde 600 f kullanmaya başlardım. ama bu noktada kişilik çok önemli çabuk gaza gelen birisi için böyle bir geçiş sonu olabilir. 600f aldıgında soguk kanlı olabilcegine, yanından geçen dogan şahin gibi arabaların seninle yarışmak istemesine cevap vermiyceksen yani kontrol hep sende olcaksa yeterli km yaptıktan ve egitim aldıktan sonra 600f binilir diyorum. bu benim kendi görüşüm. sitede 600 ss kullananlarada sormak lazım
saygılar.
ha bi de 'senin motor değiştirmen gelmiş' dedi o çok hoşuma gitti
elint haklısın dediklerine katılıyorum ve zaten kesin karar vermiş değilim ama geçen günde burada tartışması olmuştu yine, tamam tecrübe olmazsa olmaz şart ama 600F'in tecrübesini ancak 600F ile edinebilirsin, 125 ile istersen 50 bin km yap yine de 600F için yeterli bir hazırlık olmayacaktır. tabiki benim kadar az tecrübeli biri için 600 cc bir makineden bahsediyorsak durup iki kere düşünmemiz gerekecek onun da farkındayım. yaş itibariyle ve karakter olarak da soğukkanlı bir yapım olduğu elimdeki gücü kontrollü kullanabileceğimi düşünüyorum
dostum müsait olduğun boş bir zaman senin belirlediğin düz bir düzlemde son hızı beraber ölçebiliriz bu makinenin son hızı 173 ün kesinlikle üstü ben 171 gördüm benim yanımda conti vardı ki oda 173 2mizin de elde çok az bir gaz daha kalmıştı İnanmayan olursa birgün deneriz... Videodan bakmak nekadar sağlıklı olabilir ki
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
ya şu "benim son hızım senden 10 km yükseeeekkkkk" tartışması hiç hoşuma gitmiyor biliyormusunuz...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
benim o 15.000 km 'yi yazmaktaki amacım. 600 f tecrübesi degildi trafik tecrübesiydi. eminim şimdiye kadar 2-3 kaza atlatmışdır. ve hepsindende dersler çıkarmışsındır. düşünsene her kaza ayrı bir tecrübe ise 5.000 km de birisi ile 15.000 km de birisi aynı olabilir mi? 125 cc lik bir motosikletle yaptıgın kazayı 600f ile yapsan halin ne olur. cbr 125 ile elinde olmadan düşük hızlarda gitmek zorundasın ama 600f alınca ben senin 90-100-120km gibi hızalarda gidecegini sanmıyorum öyle olsa cbr 125 degiştirmezsin. yani hız yapcasın bu kaçınılmaz . çünkü motorun amacı bu. ama işte 5.000km tecrübesi ile 600f kullanmak var 15.000 km tecrübesi le 600f kullanmak var. o yüksek hızlarda yaptıgın kazaları cbr 125 de oldugu gibi ufak sıyrıklarda felan atlatabilecegini düşünmüyorum. trafikte 2 ayaklı ökz leri görüyorsun onların nerde ne yapcagını azda olsa tahmin etmek ancak tecrübe ile olabilcek birşey diye düşünüyorum.ve bence 15.000 km tecrübe kazanmak için iyi bir km.elint haklısın dediklerine katılıyorum ve zaten kesin karar vermiş değilim ama geçen günde burada tartışması olmuştu yine, tamam tecrübe olmazsa olmaz şart ama 600F'in tecrübesini ancak 600F ile edinebilirsin, 125 ile istersen 50 bin km yap yine de 600F için yeterli bir hazırlık olmayacaktır. tabiki benim kadar az tecrübeli biri için 600 cc bir makineden bahsediyorsak durup iki kere düşünmemiz gerekecek onun da farkındayım. yaş itibariyle ve karakter olarak da soğukkanlı bir yapım olduğu elimdeki gücü kontrollü kullanabileceğimi düşünüyorum
ben ehliyeti (A2) yaklaşık bi 10 sene önce villalevent ten almıştım. aslan hoca vardı ondan öğrenmiştim motor kullanmayı duruyor mu acep?
yaşlanmışız bee...
rodaj döneminde motosikleti en fazla kaç 1000 devirde kullandın? rodaj döneminde motosikleti fazla zorlaman ilerde max hızının fazla olmasına neden olur diye biliyorum.ama motosikletin erken bitmesine neden oluyor. yok ben rodaj dönemini hyosung'un söyledi gibi tamamladım diyorsan ozaman ben yanlış biliyormuşum. özür dilerim...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)