MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı
-
07 Nisan 2007, 11:31
#741
bende hiç kullanmadım o motoru. o konuda sana yardımcı olmak isterdim ama etrafıma sorarım kullanan varmı diye. sende bizimle sende olan teknik verileri paylaşlak istermisin.
ingilizcen varsa sana bir web sayfası vereyim. yoksa ben okuyup sana cevirebilirim. tl1000'cilerin forumu. http://www.tl1000.com/main.htm
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
Reklamlar
-
07 Nisan 2007, 12:07
#742
pek ingilizcem yok.
2 silindirli 1000 cc bir motor. diğer süpersportlardan farkı yüksek devirden ziyade sahip olduğu torkun vesilesiyle şanzıman oranıyla sürat yapan bir alet(max 13.000 devir yanılmıyorsam). dolayısıyla daha uzun ömürlü olması beklenebilir.
alışılmışın dışında bir ss.
2001 yılından sonra üretilmedi; Türkiyede en son 99 modeli bulunabiliyor. çok az satıldı. bilemiyorum acaba şuan aynı segmentin ürünü sv 1000 ler aynı motora mı sahiptir. yani parça ihtiyacı sv 1000 lerden giderilebilirmi.
korkunç bir ivmelenmesi var 0-100kmh = 3,4 s den bahsediliyor.
125hp, 108nm tork.
son hız olarak 295 kmh yaptığını iddia edenler var. hatta kullananlar binmeye yürek ister diyor
ince, uzun kıvrak bir yapısı var, ki kıvraklık ve ataklık benim bir motosiklette en çok aradığım şeyler.
-
07 Nisan 2007, 12:50
#743
tigermbz adlı üyeden alıntı
tork dedinizde nedense aklıma suzuki tl1000s geldi. çok araştırdım, hakkında baya bilgi topladım ama ne yazıktır ki ne sürebildim ne sürenle tanışabildim.
bana teknik bilgiden çok kullanıcı yorumu yapabilecek var mı?
tl1000r samimi bir arkadasim kullaniyor, bi ara denediler 600f ile ayni hemen hemen kalkisi ivmelenmesi baska merak ettigin detay varsa yaz buraya sorarim ...
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
-
07 Nisan 2007, 14:25
#744
rayjay
ben tigermbz, arkadaşımın bilgisayarından yazıyorum
arkadaşının motoru kaç km de ve ne tür sorunlar çıkarıyor, nekadar ömür biçilebilir bu motora.
bir de merakettiğim gaza tepkisi nasıl, toparlanıp devirlenmesi çok mu çabuk yoksa güven verecek bir şekilde mi ivmeleniyor.
şeytana sormuşlar tandığın en büyük deli kimdir diye: -motosiklete binendir, demiş
-peki 2. büyük deli kimdir, diye sormuşlar: -arkasına binendir, demiş
-
07 Nisan 2007, 23:46
#745
@ edy,
piyasada (bana göre) adam olmayınca, fiyatlar yüksek olunca insan kendi işini kendi yapmaya başlıyor.
aklıma gelmişken bir soru sorayım ben de;
ss'lerde hız hangi tekerden ölçülüyor. ön tekerden mi arka tekerden mi?
-
07 Nisan 2007, 23:56
#746
Nasıl yani..? dinamometre arka tekerleğe bağlandığından ordaki hız arka tekerlekten ölçülüyor fakat... motosikletin üzerindeki takometreden bahsediyosan onu bilemiyorum... ne fark eder ki hem?
-
08 Nisan 2007, 00:07
#747
motosikletteki takometreden bahsediyorum.
arka ve ön zincir dişlilerindeki oynamalarla takometrede bir yanlışlık olurmuya getirecem konuyu
-
08 Nisan 2007, 00:11
#748
Sanmıyorum sen dişlileri değişsen de, motosikletin tekerlek ölçüsü aynı kalacağından takometre fabrika çıkışı hata payıyla göstermeye devam eder...
-
08 Nisan 2007, 00:22
#749
ben de öyle düşünüyorum ama dişlilerle oynamanın takometreye etki ettigi yazılar okumuştum. okudugum yazıların dogrulugunu bilemeyecegim...
-
08 Nisan 2007, 00:42
#750
belki şöyle demek istemişlerdir.. dişlileri değiştirirsen eğer motosikletin son hızı ve hızlanmasında değişiklikler olur (normal olarak) yani senin takometrede göreceğin hız da değişecektir.. fakat daha hatalı veya yanlış bir hız değil gerçek hızını göreceksin yine..
-
08 Nisan 2007, 00:52
#751
Nemrut adlı üyeden alıntı
@ edy,
piyasada (bana göre) adam olmayınca, fiyatlar yüksek olunca insan kendi işini kendi yapmaya başlıyor.
aklıma gelmişken bir soru sorayım ben de;
ss'lerde hız hangi tekerden ölçülüyor. ön tekerden mi arka tekerden mi?
bizde bugün kendi işimizi kendimiz yaptık. bizim barışın motorunun ön amortisörününün keçesini değiştirdik. z750'ye ilk defa elimi sürdüm. onun motorunun ön tarafında hızı ölçmek içik birşeye rastlamadım ama bazı motorlarda farklı olabilir. bu konuyu araştırırım sana daha detaylı bir bilgi yazarım.
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
-
08 Nisan 2007, 01:22
#752
ilnapoli, dedigin gibi olabilir. belki ben yanlış anlamışımdır yazılanları.
benim scooter'da ibre teli ön tekere baglı. Scooter'ım analog göstergeye sahiptir.
hızın ön tekerden mi yoksa arka tekerden mi ölçülecegini bulmak istiyorsan motoru fotodaki sehpaya alıp çalıştırmak lazım. eger arka teker döndügü halde gösterge "0"ı gösteriyorsa önden ölçüyor demektir. ama tek teker gidenler ben şu hızda tekeri yere indirdim diyenler dikkate alınırsa hız arka tekerden ölçülüyor demektir.
-
08 Nisan 2007, 02:42
#753
Arkadaşlar yaptıgımız km nin önemsiz oldugunu düşünüyorum.şehirler arası gidersen acemi olsanda gidersin dümdüz.km olur buda.yani saçma.biz bir günde 1000 km yaptık.arkadaşlar soruma geleyim honda titan kullanıyorum.bisiklet gibi geliyo 250 likler 125 likler artık.altımda fırıldak gibi çeviriyom.hızları da tatmin edici olmuyo.600 lük bi motor alsam nasıl olur r6 nasıl bi makina 2003 2004 2005 yeni kasalar nasıl bi makina r6.ön kaldırma stoop it felan her şey yapmak için uygunmu.
-
09 Nisan 2007, 03:57
#754
-
09 Nisan 2007, 10:40
#755
sanırım sport motorlarda hız ölçerler ön tekere bağlı değil (gerçi motordan motora değişebilir).
geçen bizim tekteker55 artçısı olduğum bir durumda tektekere kaldırdı motoru, bu şekilde epeyce bir gittik, bu arada ibreye baktım hızı artırdıkça ibre de artıyordu. burdan ön tekerde olmadığı sonucuna vardık.
ya arka tekerden ya ön dişliden ölçülüyor bu durumda. bi ara bakıp söyleriz
rayjay
suzuki tl1000s konusunda bol miktarda kullanıcı yorumu alabilirmisin arkadaşından, merakla bekliyorum. özellikle ivmelenmesi tehlikeli mi.
-
09 Nisan 2007, 19:02
#756
genelde km.ler şanzımandaki dişli sayesınde çalısır.bisiklet ve bisiklete yakın motorlar ön tekerden bağlamışlar .ama bizim makinelerde ön tekerden olmadığı için şanzımandan ölçüm yapılıyor.şanzımandakı dişliden ölçülüyo olabilir.ama dişliden ölçülmüyosa ne şekılde dişli takılırsa takılsın sanzımanın süratı ölçülür ve o değerlerı okursunuz.dişli büyütmek veya küçültmek sadece motorun deviri ile oynamış olursunuz.mesala motor 6 vites 7000 devirde 120km.yapıyo,,dişli değiştikten sonra aynı vıtes aynı devırde 140km.yapıcaktır.ama dişlinin ebatlarına bağlı bır durumdur bu sadece ornek vermek ıstedım..
Başkalarının kusurlarından bahsetmek istediğin vakit, kendi kusurlarını hatırla. O zaman başkalarının kusurlarıyla alakadar olmaya hakkın olmadığını hatırlarsın.
-
09 Nisan 2007, 21:22
#757
patriote dağa bayıra felan çıkmak istemiyorum geri kalan hız da olur.akrobasi felan birde çarşıda gezmek için.
-
09 Nisan 2007, 23:08
#758
zincir yagı olarak ne kullanıyorsunuz?
ben motorex kullanıyorum (teflon katkılı). zamk gibi bir şey sanki. elime bulaşır bulaşmaz elim yapış yapış oluyor. yagı sıktıktan 2-3 saat sonra kullanmaya başlayınca motoru janta felan da sıçramıyor.
havalar da ısınmaya başladı. bir ara buluşalım...
-
09 Nisan 2007, 23:24
#759
Nemrut adlı üyeden alıntı
zincir yagı olarak ne kullanıyorsunuz?
ben motorex kullanıyorum (teflon katkılı). zamk gibi bir şey sanki. elime bulaşır bulaşmaz elim yapış yapış oluyor. yagı sıktıktan 2-3 saat sonra kullanmaya başlayınca motoru janta felan da sıçramıyor.
havalar da ısınmaya başladı. bir ara buluşalım...
ben mobil'in yağını kullanıyorum. çok memnunum çok kalın bir yağ değil pislikte toplamıyor ama diğer kalın yağlara göre daha çabuk yağlamak gerek.
havalar ısındı buluşalım, yeni arkadaşlarda gelsin tanışalım
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
-
09 Nisan 2007, 23:38
#760
edy
Ben de katılıyorum , buluşma ayarlasak fena olmaz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler