motor super masallah,kawasaki nede olsa.şu yağ durumunu bir daha kontrol edeyim ,olmadı goturecem ustaya gerekeni yapsın.motorumda sorun çıkarsa pek hoş şeyler olmaz çünkü.bu arada arka sehpa arıyorum ama ulusan 90 ytl gibi bi fiyat verdi.varmı bıldıgın daha ucuza satan bir yer.veya yaptırabileceğim bir demirci.
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
ben kesinlikle katılmak istiyorum. bence tutar gibi geliyor. türkiyede kaç kişi böyle bir eğitim almıştır. genelde herkes sokaklarda kendini eğitmeye çalısıyor. sadece istanbul park'da dolaşmak bile yeter. ama pahalı olacağını düşünüyorum. grup halınde katılabılırz. benım böyle bir eğitime katılmak isteyen en az 6 arkadaşım var . umarım kısa zamanda başlar bu eğitimler.
http://www.cornerspeed.net/ amerikadaki fiyatı $350 türkiyede ne kadar olur bilemem ama bu fiyatların çok üstünde olacağı kesin. benim tahminim en az $1000.
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
2move Benim bildiğim yer yok malesef, istersen bi z-moto ya aç sor. Ben parça değişimi falan yapılacağı zaman ilk önce açıp z-moto ya soruyorum. Bugüne kadar da ulusan z-moto dan farklı bi fiyat vermedi bana.Senin yağ durumunla ilgili son bilgileri burada paylaşırsan sevinirim. Sonuçta benim de motorumu götürdüğüm bi servis, oraya tam anlamında güvenmek isterim.
[I]Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir...[/I]
2move
hasanpaşa hein-gerickede var bir de oradan fiyat al
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
CBR 125 leride super suport dan sayarsanaz bende burdayım...
amacim basligi kask muhabbetine cevirmek degil ama fuarda yeni kask alicam;
arai rx-7
shoei x-spirit
ss'ci kardesler ozellikle sizin fikirlerinizi almak isterim, hangisi
not1: sayin yoneticiler diger kask basliklarini okudum amacim buradaki arkadaslarin güncel yorumunu almaktir.
not2: forumlardan okudugu yazilarla edindigi ezber bilgileri olan arkadaslar yazmasa da olur
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
Ben shoei xr-1000 kullandım çok memnun kaldım. inan her türlü test ettim ve bana çok uygun bir kask. Arai'den daha sessiz olduğunu biliyorum. peki arai kötü bir kaskmı kesinlikle hayır. ikiside sınıfında en iyi kasklardan biri. çok klasik olacak ama bunuda söylemeden yapamayacam herkesin kafa yapısı farklı olduğu için iki kaskıda denemeni tavsiye ediyorum hangisi daha rahatsa onu al derim. üzerindeki desenler, resimlerde seçim yaparken büyük bir etken oluyor. hangisi alırsan al yalnış seçim yapmış olmazsın.
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
ben arai rx-7 kullanıyorum. bildigim ve gordugum en fazla havalandırmaya sahip olan kask. bu nedenle yazın trafikte (araba gibi aynı yerde 15-20 dk beklemedikten sonra) bile terledigimi hatırlamıyorum. iç kumaşı kaygan bir kumaş yüzünüzü yakmıyor (ama ben yaz-kış balaklava ile kullanırım. daha rahat ediyorum). yüksek süratlerde titreşim yaşamadım veya kafamda sallandıgına hiç şahit olmadım (eger yüksek süratlerde iyi yatamazsanız zaten farkında olmadan siz sallanıyorsunuz. kaskın sallandıgını zannetmeyin)
tek kusuru var, o kadar havalandırma oldugundan olacak galiba çok fena rüzgar sesi oluyor. uzun süren yüksek süratli yolculuklarda kulagımın çınladıgını bilirim. bunun da çaresi kulaklık ama ben pek beceremedim kulaklık işini.
son olarak diyecegim şudur;
kafana uygun olan kafana iyi oturan kaskı al.
ben de bu konuları zamanında araştırmıştım. gerek okuduklarım gerek kullananların yorumlarından dolayı kaskta arai ve shoei'den başka kask yok. bir de schuberth(en sessiz kasktır) var. bu üçünden birini deneyip rahat edersen şanlısın... dedigim gibi ya arai ya shoei.
kask konusu acılmısken ..benden de bır tavsıye bende cabert 104 groove kullanıyorum guzel bır kask.ıcınden elle kumandalı gunes gozluğu var.ses olarak yuksek suratlarda ses oluyo ama bence normal.çünki boğaz bolgesı acık olduğu için oradan ruzgar sesı gırıyoo..
Başkalarının kusurlarından bahsetmek istediğin vakit, kendi kusurlarını hatırla. O zaman başkalarının kusurlarıyla alakadar olmaya hakkın olmadığını hatırlarsın.
Arkadaşlar konuları aradım taradım elime uygun bi hayabusa geçti almayı düşünüyorum da acaba tam olarak kaç yakıyor normal kullanımla içinizde kullanıcısı var mı bilemiyorum ama bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler?
........Lastiği yak ama ruhunu asla........
2007 / 600cc
YZF-R6
YZF R6 - Teknik Özellikler
FİYATI-27.500 YTL
Motor tipi: 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
Silindir hacmi: 599cc
Çap x Strok : 67.0 x 42.5mm
Kompresyon oranı : 12.8:1
Maks. gücü : 133hp-14.500 devirde
Maks. Tork :6.93 kg-m-12.000 devirde
Yağlama :ıslak karter
Debriyaj tipi :Islak, çok diskli
Ateşleme :TCI
Vites kutusu :6 Vites
Ağırlık :161 kg
Yakıt kapasitesi :17.5 litre (3.5 litre yedek)
HONDA CBR 600RR
Fiyatı: 23.000 YTL
Motor : Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı, DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc): 599
Silindir çapı & strok (mm): 67 x 42.5
Sıkıştırma oranı: 12.2 : 1
Yakıt sistemi: PGM-DSFI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (ps @ dev/dak): 119,7 / 13500
Max tork (Nm @ dev/dak): 66 / 11000
Ateşleme: Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma: Elektrikli
Şanzıman : 6 vites
Güç Aktarımı: O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm): 2010x685x1105
Tekerlekler arası mesafe (mm): 1375
Sele yüksekliği (mm) : 820
Yerden açıklık (mm) : 135
Yakıt kapasitesi (litre): 18 (3,5lt rezerve dahil)
Tekerlekler:
Ön/Arka 3 kollu alüminyum döküm
Lastikler: Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
Arka 180 / 55 ZR17 M/C (73W)
Süspansiyon: Ön 41 mm´lik, tamamen ayarlanabilen ters HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 120 mm esneme aralıklı
Arka: Ön yükleme ve açılma ayarlı gaz şarjlı amartisörlü unit pro link, 130 mm esneme aralıklı
Frenler: Ön Radyal monteli 4 piston kaliperli 310x4,5mm hidrolik çift disk, cüruflu metal balatalı
Arka Tek piston kaliperli 220x5mm hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık: 155 Kg
Renk Seçenekleri: Siyah,Mavi, Kırmızı, Beyaz
KAWASAKİ ZX-6R
FİYATI: 26500
MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı, Sıra 4 - silindir
SİLİNDİR HACMİ : 599 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 67 x 42.5 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 13.9:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 16 sübap
MAKSİMUM GÜÇ/TORK : 131 PS/14.000 rpm 66 N.m/11.700 rpm
KARBURATÖR : Elektronik Yakıt Enjektörlü , 38 x 4 Keihin
ATEŞLEME : Dijital TCBI
MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
ŞANZIMAN : 6 - vites
ŞASİ TİPİ : Preslenmiş Alüminyum
KASTER / TRAIL : 25' / 110 mm
SÜSPANSİYON ÖN/ARKA : 41 mm çatal / Nitrojen Gaz rezervuarlı Uni-Trak
LASTİK ÖN / ARKA : 120/65 ZR 17 / 180/55 ZR 17
FREN ÖN : Çift Disk 300 mm,4 - piston radyal kaliper / Tek Disk 210 mm
TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 133 mm
BOYUTLAR UxGxY : 2105 x 720 x 1125 mm
AKS AÇIKLIĞI : 1405 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ : 820 mm
YAKIT KAPASİTESİ : 17 Lt
KURU AĞIRLIK : 167 Kg
SUZUKİ GSX-R600
FİYATI: 24.990 YTL
Tipi:4-zamanlı, DOHC, elektronik yakıt enjeksiyonu, SDTV, 4-silindir, 8 enjektörlü
Sübaplar:4, silindir başına
Soğutma sistemi:Sıvı soğutmalı
Silindir hacmi:599 cm3
Çap:67,0 mm
Strok:42,5 mm
Sıkıştırma oranı:12,5 : 1
Maksimum güç:125 hp / 13500 dd
Maksimum tork:67,7 Nm / 11500 dd
Aktarma Tipi:Zincirli
Şanzıman sıralaması:6-vites
Ateşleme tipi:Elektronik ateşleme (Transistörlü)
Çalıştırma sistemi:Elektrikli marş, İmmobilizer
Toplam uzunluk:2040 mm
Toplam genişlik:715 mm
Toplam yükseklik:1125 mm
Aks arası mesafe:1400 mm
Zeminden yükseklik:130 mm
Sele yüksekliği:810 mm
Kuru ağırlık:161 kg
Yakıt depo kapasitesi:16,5 Litre
Ön lastik ölçüsü:120/70ZR17 M/C (58W) Tubeless
Arka lastik ölçüsü:180/55ZR17 M/C (73W) Tubeless
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
abi fiyat farkına bak,, yamaha ve honda arasındaki..hayret bişey yaw... az uz değil bu fark .değer mi?bence değmez .ama para varsa sırf kırmızı beyaz rengi için alırım bu makinayı.yoksa tabiki kawasakiii..!!!!!!
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
fiyat/performansta suzuki ve kawasaki öne çıkıyor.
2 gündür anca okuyabildim tamamını çok güzel tartışmalar olmuş. Güzel bilgiler var. Teşekkürler...
Okan ACAR
sana katılıyorum nemrut kawasaki o modeli kaldırmamalıydı. 2. el 636 arıyor herkes. benim bir arkadaşım sıfır kawa alacaktı ama dün konuştum 2006 636 almaya karar vermiş.
supersport motosikletleri eğer caddelerde kullanacaksan, 10 hp fazla olmuş az olmuş bence hiç önemli değil. herşey kullanıcıda bitiyor. artık hiç bir firma kötü motor yapmıyor. hepsi birbirinden güzel. bir diğer konuda liste fiyatları insanları çok yanıltıyor. aslında suzuki, yamaha ve kawasaki hemen hemen aynı fiyatlardalar honda diğerlerine göre biraz daha ucuz ama hondanında yedek parçası pahalı . örnek vereyim 2006 r6'nın kafa grenajı 170 ytl ama 2006 cbr600f'in kafa grenajı 400 ytl'den fazla.
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
edy, bu güzel paylaşım için çok teşekkürler. Tigermbz fiyat performans olarak "Suzuki ve Kawasaki öne çıkıyor" demiş, ben bunu satış fiyatı olarak değerlendirip (eğer grafikleri yanlış okumuyorsam) garfiklere de bakarsam en öne çıkan hatta rakipsiz gibi görünen Honda. Dyno testine göre en yüksek deviri üreten Yamaha r6 arkasından Honda geliyor (Hatta Honda düşük devirlerde hepsinden başarılı). 1/4 mil testine göre de verilen mesafede en yüksek hıza 215km/h(appx.) 10,60 saniyede ulaşan yine Honda ve onu Yamaha aynı zamanda 214km/h(appx.)'ye ulaşarak takip ediyor. Performansda bu durumda Honda ve Yamaha öne çıkıyor e fiyat farkı da malum. Ben de mi bir hata var? Zaten edy dediğin gibi caddede çok çok önemli değil. Bunların hepside çok çok güzel motosikletler. Ama yine de merak ettim.
yukarıdaki verdiğim grafikleri kaldırdım. araştırmadan oraya ilk bulduğum grafiği yapıştırı vermişim. yaptığım bir araştırmaya göre YZF-R6 VE CBR 600RR 400 metreyi 10.60 saniyede almalarının imkansız olduğunu gördüm. malesef kimse doğru veriler yayınlamıyor. bütün grafikler , dyno tesleri artık reklam kokuyor. x dergisi diyorki cbr600 105 hp, A dergiside 110 hp . adamlar kafalarına göre veri yazıyor. motorcycle-usa'e göre 2007 cbr600rr 0-400m 10.60 s 'de çıkıyor başka bir dergiye göre ducati 1098 10.80 saniyede çıkıyor YZF-R1 ise 0-400m 10.50 saniyede geçiyor . nasıl bir ölçüm yapıyorlar kafam karışıyor. işte iki ayrı belge. hangisi doğru? 600cc makineler 0-400 metreyi 11 saniyenin üzerinde aldığını biliyorum. ikinci resimde verilerin hayal ürünü olduğunu anlamak zor olmamalı.
bir çok insan diyorki neden honda varken yamaha alayım honda daha ucuz . ben yamaha aldım çünkü yamaha daha çok hoşuma gidiyor. sen honda seversin honda al. sonuçta sevmediği bir motora kimse binmek istemez. ben R6 seviyorum ve r6 kullanıyorum. daha az paraya aynı performans düşüncesi çok yanlış bence .cadde'de kimse dakika tutmuyor. hepsinin performansı hemen hemen aynı, birinin beygiri yüksek diğerinin torku , bir diğerinin sıkıştırma oranları farklı. yukarıda kimse kawasakinin sıkıştırma oranlarını dikkate aldığını sanmıyorum. aralarında oluşan fark çeyrek saniyenin altında. suzuki'de 25.000 ytl yamaha'da 25.000 ytl kawasaki'de 25.000 ytl civarında bir tek honda 23.000 ytl oda sadece türkiyede öyle, dünyanın bir çok yeride honda diğer firmalarla aynı para veya daha fazla. diğer bir farkta yamaha aldığın zaman yanında mono kapak veriyor. honda mono kapak vermiyor 400 ytl'ye satıyor, aradaki fark oldumu 1500 ytl. şimdi soruyorum honda çokmu ucuz diğerlerinden. 1500 ytl fark var. bence ülkemizde 1500 ytl çok değil. 450 ytl maaş alıp 1000ytl'lik cep telefonu olan çok insan var ülkemizde.
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
rayjay Ben de shoei xr-1000 kullanıyorum ve çok memnunum. Bu iş biraz kafa yapısıyla da ilgili. Ben arai denedim, küçüğü çok rahatsız etti, bi boy büyüğünü denedim o da rahatsız etti. Kaskın yapısı benim kafa yapısına gitmedi. Shoei xr-1000 denedim, işte bu dedim. Tam oturdu kafama, ve çok rahat. Desen olarak ta shoei daha etkileyici gelmiştir bana. Arai veya shoei diye şartlanma bana kalırsa ikisini de bir dene. X-spirit en üst modeli shoei nin.Ben XR-1000'den bu kadar memnunsam x-spirit'den çok memnun kalırsın.
2007 modeller konusunda da, bu 2007 model motorları görünce kendi 636 ıma bir kere daha aşık oldum. İyiki 2006 model 636 almışım. 2007 hondayı hiç gözüm tutmadı. Bir önceki kasası daha üzeldi. Motoru hafifleticez diye iyice küçültmüşler. Lastikleri bile emanet duruyo, bi motorun lastikleri motorda sırıtırmı ya
[I]Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir...[/I]
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)