Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #641

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    O zaman 600cc super sportta en mantıklı seçim yine Honda'dan geçiyor gibi HESD'nin standart olması beni çok sevindirdi. Biraz daha tecrübe kazanıp motoru değiştirmek lazım demek ki. Tabi bu cevaplar bir soru daha doğuruyor ama sormayacağım çünkü bayağı yazılıp çizildi, (125cc to 600cc) artık bu kararı kendim vereceğim, kendimi hazır hissedersem alacağım keşke test etme şansımız olsa, yoksa var da ben mi bilmiyorum...!

    Patriote özenli açıklamaların için teşekkürler...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #642
    leto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Var ama markasını yazmak istemiyor artık.....
    arkadaşlar bende geliyim aranıza uzun zamandan sonra gerçi şu anda motor yok sattık ama olsun yenisini aldık sayılır bir ay içinde olacak kısmetse. 600 RR aldım bu arada gene. )
    Tanrı motor kullansaydı racing kullanırdı...

  3. #643
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    @ dgrmr
    test motoru olarak bildigim kadarıyla,
    japonlardan test motoru olarak gsr600 var
    bir ara bir dergide 1000rr'ın test motoru olarak test edildigini okumuştum.
    BMW'de bütün modellerin test motoru var.
    Piaggio'da da yanılmıyorsam bütün modellerin test motoru var.

    @leto
    şimdiden hayırlı olsun yeni motorun. türkiye'nin en hafif racing'ini yaparsın artık.

  4. #644
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Alıntı dgrmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman 600cc super sportta en mantıklı seçim yine Honda'dan geçiyor gibi HESD'nin standart olması beni çok sevindirdi. Biraz daha tecrübe kazanıp motoru değiştirmek lazım demek ki. Tabi bu cevaplar bir soru daha doğuruyor ama sormayacağım çünkü bayağı yazılıp çizildi, (125cc to 600cc) artık bu kararı kendim vereceğim, kendimi hazır hissedersem alacağım keşke test etme şansımız olsa, yoksa var da ben mi bilmiyorum...!

    Patriote özenli açıklamaların için teşekkürler...
    Bir şey değil. Bende sağa sola sorup öğrendim. Biraz da kendi bildiklerimi kattım oldu.
    Amortisörün zamanlamasının önemi hakkında bir şey daha ekleyeyim.

    Şimdi Katar'da yapılan sıralama turlarında pole pozisyonunu alan Rossi'nin ardından gelen pilotun zamanı Rossi'den

    + 0.005sn
    fazla.

    Bu rakamı aklında tut.

    Bu fark çıplak gözle göremeyeceğin bir fark.
    Mahalle de yarışıyo olsalar, aralarında ben kazandım, hayır ben kazandım diye kavga çıkar.
    Diyelim ki aynı güç ve hızda iki motoru aynı pilotaj kabiliyetine sahip iki ayrı pilot kulanıyor. Yani yarışıyorlar.
    Her şey eşit şartlarda.
    Ama bir tanesinin amortisör sistemi daha iyi.
    Pistin üzerinde de bir tek yerde 2 cm lik bir çıkıntı var ve motorlar her turda bu çıkıntının üzerinden geçiyorlar. Yani amortisör her geçişte 2 cm içeri giriyor.

    Bundan sonraki rakamları konunun iyi anlaşılması için abartarak vereceğim.

    Motorlar buradan geçerken yerle temas kesiliyor.

    İşte bu salisenin binde biri kadar olan ve yarışı kaybetmenize neden olacak farklar burada başlıyor.
    Hızlı çalışan ayarı iyi yapılmış amortisöre sahip motor daha çabuk yere basacağından, doğal olarak daha ileri gidecek.
    Diyelim ki 10 cm fark etti.(Abarttım)
    20 turda 2 metre önde girer.

    Sanırım konu anlaşıldı.


    Diğer konuya gelince.
    125cc den 600cc ye geçilmez diye bir kural yok.
    Sanırım Türkiye'de bir ara motoru da yok.
    Ama binip bir tur atmakla bu motorlar hakkında bilgi sahibi olamazsın.
    Önce bir tane alıp kullanacaksın.
    Bu kullanma süresinde motordan beklentilerini farkedip, karşılayıp karşılamadığını anlayacak, duruma göre hareket edeceksin.
    Şimdi daha önce kullanmış olsan bu tip bir motordan ne beklediğini bilir ona göre denersin.
    Ama bugün için deneme yapmanın senin kararın üzerindeki etkisi mutlaka pozitif olacaktır.
    Yani yarın hangi markayı önce denersen onu beğenirsin.

    Bu nedenle piyasa şartlarına göre bir motor almanı tavsiye ederim...

    Alıntı leto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bende geliyim aranıza uzun zamandan sonra gerçi şu anda motor yok sattık ama olsun yenisini aldık sayılır bir ay içinde olacak kısmetse. 600 RR aldım bu arada gene. )
    Hoşgeldin Leto. Şimdiden hayırlı olsun diyelim.
    Sık sık uğra buralara laflayalım.

  5. #645

    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Biraz once isten geldim gelirken bagdat caddesinde bir tur atip oyle eve donim dedim. Isıklarda beklerken artik edy arkadasimizin gecirdigi kazadan sonra hep hazir bir sekilde aynama bakarak motor birinci viteste bekliyorum. Iyikide bekliyormusum cahil arkadaslar arabayla caddede hiz yapanlar ozellikle cuma-cmtesi aksamlari cok fazla piyasaya cikiyor neredeyse birtanesi ustume cikiyordu aynamda gorur gurmez gaza bastim o heycanla kokledim ve yine az kalsin kendim basmayla dusuyordum. Adama yetisip agzima geleni saydim belki bana carpmicakti belkide carpcakti ama yanimda baskasi olmus olsa carpacagi kesin. Bu insanlari gercekten anlamiyorum sanki altlarinda yaris arabalari varmis gibi pisttelermis gibi yaris yaptiklarini saniyorlar nekadar cahil insan var caddelerde gun gectikce hayret ediyorum ve nefret kapliyor icimi.

    Buarada caddede iki kaza olmus buaksam onuda solim bu S viraji dedikleri ve Kalamis BP nin onunde arkadaslar ozellikle cuma-cmtesi aksamlari motorla buralara gitmeyin ben bundan sonra elimden geldigince cikmamaya bakcam.

  6. #646
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    @ netzo
    biz mümkün mertebe dikkatli olalım.
    cahillikle pek bir alakası yok bu anlattıgının. ben hız yapıp birisinin ölümüne neden olan bilgisayar mühendisi de duydum zamanında. bilirsin eşeklik baki kalır.
    eğitim şart.

    dün de bir motor bir araba şaşkınbakkal gloria'nın oldugu yere çıkmışlar.
    motorcuyu iskendercinin bahçesinden almışlar.

  7. #647
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    @dgrmr
    Test motoru bulman çok zor ancak bir arkadaşını ayarlayabilirsin...
    125R'dan geçme konusunda... kullanamazsın diye birşey yok kullanabilirsin , yetekliysen ve tecrubeliysen rahat , diğer türlü zor kullanırsın fakat konu şu:
    Motora otur , sürmeye başla , 1-2 saat sür , sonrasında her düzlükte ve her virajda şunu sor kendine , eğer önüme aniden bir araba çıksa , üzerime biri kırsa , lastik kaysa , biryere takılsa ...vs ; kıvrak bir hareket yapıp motora hükmedebilir ve kazadan kaçabilirmiyim , yoksa o mu bana hükmeder???
    Eğer kendini kandırmadan doğru cevabı veriyorsan ona göre karar verirsin...

    Misal; geçen Bmw sürüşünde K1200R kullandım. Mükemmel motor , çok istikrarlı , virajlarda ağırlık merkezinin mükemmel konumu ve stabilizasyon sistemi (yanlışım olabilir) sayesinde Cbr125'den çok daha hızlı ve yatarak dönebildim... Düzlükte hiç zorlanmadan 180'e çıktım , göbeklerde bile çizgimi bozmadan motora hükmettim... Kısacası sanki yıllardır ben o motordaymışım gibi kullandım. Ama bana verseler 2 kere düşünürüm almadan önce , neden mi?:

    Geçen gün bir kaza atlattım , 20 metre kala karşı şeritten önüme kıran bir adamdan artçımla çarpmadan sıyırdık. O 20 metreyi frenleyerek , ve arabaya 20 cm kala arabayı çizercesine olağanüstü bir hamleyle gazlayarak kurtardık. Durduğumda arkadaşım sordu: "Abi çarpmadık mı?"
    Konu şu , eğer altımda 1200R olsaydı ve aynı koşullar olsaydı , arabanın sağ tarafına göbekten girerdim , motor arabanın içinde , ben ise üstüne çarparak diğer tarafa düşer heryerimi kırardım. Artçımı düşünmek istemiyorum.
    Bu yüzden kontrol edebileceğim seviyeye gelmeden o kadar güçlü bir motor almam.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  8. #648
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Alıntı Netzo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu insanlari gercekten anlamiyorum sanki altlarinda yaris arabalari varmis gibi pisttelermis gibi yaris yaptiklarini saniyorlar nekadar cahil insan var caddelerde gun gectikce hayret ediyorum ve nefret kapliyor icimi.
    benim düşüncem hız yapmak veya onun gibi tehlikeli sporlar alışkanlık yaptıkları için bunun önüne geçmek zor. adreanalian salgılandığı için yaptığın tehlikeli olsa dahi tekrar yapmak istiyor insan . bence caddelerde hız yapmanın önüne geçmenin en iyi yolu insanlara kontrolu hız yapabilicekleri imkanlar sağlamak. mesela pistlere yönlerdirmek ama nerde . dünyanın en güzel pistlerinden birini yaptılar ama bomboş duruyor.

    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ netzo
    biz mümkün mertebe dikkatli olalım.
    cahillikle pek bir alakası yok bu anlattıgının. ben hız yapıp birisinin ölümüne neden olan bilgisayar mühendisi de duydum zamanında.
    sana katılıyorum nemrut eğitimle alakası yok. herkesin başına gelebilir. hız yapmak içgüdüsel bir olay.
    kanına adreanalin karıştıysa ve kalbin hızlı hızlı atmaya başladıysa o anda kendine ya dur diyeceksin yada o zevki sonunda ölüm olduğunu bile bile yaşayacaksın. bazı insanlar kendine dur diyebiliyor ama bazıları dur diyemiyor. kendine dur diyende senede bir kaç kez dur diyemiyor.
    lafın kısası istanbul parkı ucuzlatsınlar
    bizde orda hız yapalım rahatlayalım.

    aslında bir gün protesto için yüzlerce motor toplanıp istanbul parka gidelim televizyon kanallarını arayalım. belki sesimizi duyarlar daha ucuz yapsınlarki herkesin pistlere çıkma imkanı olsun. sürümden kazansınla. yılın 11 ayı boş orası. 11 ayda ne para kazanırlar onu anlatmak gerek paranın aktığını görseler geceleri bile açarlar istanbul parkı
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  9. #649
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    @ edy
    istanbul park'ın ucuzlaması için ya borunun ötmesi lazım ya da işi zamana bırakacaksın.

    bu arada test motoru olarak Honda SilverWing 400 de test ediliyormuş
    http://www.motosiklet.net/forum/test...st-surusu.html
    test motoru olan motorunu satıyor.
    bu arada test motorları hakkında sabit bir başlık olması kanaatindeyim. test motorları olarak neler var, hangi test motoru için ne gibi kriterler isitiyorlar vs. gibi bir çok soruya cevap bulunduran bir başlık...

  10. #650
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ edy
    istanbul park'ın ucuzlaması için ya borunun ötmesi lazım ya da işi zamana bırakacaksın.
    umarım kısa zamanda ucuzlar . ben 70 yaşına geldikten sonra açmazlar insallah. herşeyide zamana bırakmamak gerek diye düşünüyorum. türkiyede kimse birlik olmuyor. bence dediğim gibi bir gün toplanıp 29 ekimde olduğu gibi gidilirse istanbul parka ve TV'lerede yansırsa. istanbul parktan sorumlu kişilerin kafasında belki bir ampul ($) yanar diye düşünüyorum. ben istanbul parkta bir tur atmak için yanıp tutuşan bir çok insan tanıyorum.
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  11. #651

    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    movistar
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @dgrmr
    Test motoru bulman çok zor ancak bir arkadaşını ayarlayabilirsin...
    125R'dan geçme konusunda... kullanamazsın diye birşey yok kullanabilirsin , yetekliysen ve tecrubeliysen rahat , diğer türlü zor kullanırsın fakat konu şu:
    Motora otur , sürmeye başla , 1-2 saat sür , sonrasında her düzlükte ve her virajda şunu sor kendine , eğer önüme aniden bir araba çıksa , üzerime biri kırsa , lastik kaysa , biryere takılsa ...vs ; kıvrak bir hareket yapıp motora hükmedebilir ve kazadan kaçabilirmiyim , yoksa o mu bana hükmeder???
    Eğer kendini kandırmadan doğru cevabı veriyorsan ona göre karar verirsin...

    Misal; geçen Bmw sürüşünde K1200R kullandım. Mükemmel motor , çok istikrarlı , virajlarda ağırlık merkezinin mükemmel konumu ve stabilizasyon sistemi (yanlışım olabilir) sayesinde Cbr125'den çok daha hızlı ve yatarak dönebildim... Düzlükte hiç zorlanmadan 180'e çıktım , göbeklerde bile çizgimi bozmadan motora hükmettim... Kısacası sanki yıllardır ben o motordaymışım gibi kullandım. Ama bana verseler 2 kere düşünürüm almadan önce , neden mi?:

    Geçen gün bir kaza atlattım , 20 metre kala karşı şeritten önüme kıran bir adamdan artçımla çarpmadan sıyırdık. O 20 metreyi frenleyerek , ve arabaya 20 cm kala arabayı çizercesine olağanüstü bir hamleyle gazlayarak kurtardık. Durduğumda arkadaşım sordu: "Abi çarpmadık mı?"
    Konu şu , eğer altımda 1200R olsaydı ve aynı koşullar olsaydı , arabanın sağ tarafına göbekten girerdim , motor arabanın içinde , ben ise üstüne çarparak diğer tarafa düşer heryerimi kırardım. Artçımı düşünmek istemiyorum.
    Bu yüzden kontrol edebileceğim seviyeye gelmeden o kadar güçlü bir motor almam.
    CBR 125 kullanmaya devam ederek 1200 R ı kontrol edecek seviyeye gelemezsin asıl sorun bu...

  12. #652
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var

    Pistler

    Arkadaşlar pistlerle ilgili bir görüşümü eklemek istiyorum.
    Biraz bana kızacaksınız ama iyice düşünürseniz hak vereceğinize inanıyorum.

    İstanbul Park gibi bir pistin ucuzlaması bence mümkün değildir ve hatta antreman turlarına açılması dahi iyi düşünülmesi gereken bir konudur.

    Bu düşüncem sürücünün güvenliği ile alakalıdır.

    Pist denilince aklına düzgün asfalt atılmış bir alan gelen ve daha önce hiç piste çıkmamış arkadaşlar söylediklerimi farklı algılayabilirler.

    Ama kazın ayağı öyle değil.

    Bir pist işletiyorsanız ve bir motor gelip bu pistte tur atmak istediğini size söyleyip ücreti ödediyse, pist işletmecisi bazı güvenlik önlemleri almak zorundadır.

    Örneğin kaza yapma ihtimalinize karşı bir ambulans hazır beklemek zorunda.
    Tabii ilk yardım için gerekli personel ve doktoru ile birlikte.
    Yine oluşabilecek bir acil durumda yangın söndürme sistemi hazır bulunmak zorunda.
    Pistin temizliği ve düzeni tam olarak sağlanmış olmalı ve bunu sağlayacak ekipmanda her an el altında olmak zorunda.
    Örneğin düştünüz yere bir miktar yağ döküldü ve tur atmaya devam etmek istiyorsunuz. O yağ hemen temizlenmeli.
    Motorunuzda yapacağınız çeşitli ayar ve modifikasyonlar için bir teknik atölye sizin kullanımınıza açılmak zorunda ve gerekirse teknik yardım da verilmeli.Ve ya teknik desteği siz yanınızda götürüyorsanız yer sağlanmalı.

    Bunlar eğer pistte tek başınıza iseniz.
    Ya bir de onlarca motorun pistte tur attığını düşünün.

    Hayır ben bunların hiçbirini istemiyorum deme sorumsuzluğuna sahip değilsiniz.
    Yaptığınız spor tehlikeli ve ölüme yol açabilecek sonuçlar doğuran bir spor.

    Bunların dışında bir konu daha var.

    Düştünüz.....

    Size bir şey olmadı ama piste zarar verdiniz.

    Kim ödeyecek?

    Özel pist sigorta sistemi devreye girmek zorunda.


    Bunlara ek olarak yakıt ve yağ desteği de alabilmelisiniz.

    Bana göre Türkiye'de dernekleşme faaliyetleri artmalı ve faaliyet alanları genişletilmelidir.
    Dernekler sezonluk olarak pistleri kiralayabilir ve tüm sorumluluğu işletmeci olarak üstlerine alabilirler.

    Eğitim faaliyetlerine eğilip, bu konuda istekli arkadaşların daha bilinçli olmaları sağlanabilir.

    Siz motosikletinize çok hakim, çok iyi pilotaj yapabilen bir sürücü olabilirsiniz.
    Ama herkesin üstünde olduğu bir pistte atıyorum 240 km hızla giderken pistin üzerinde gezinen bir acemi nedeniyle düşerseniz ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.

    Bunlar yüzeysel olarak anlatmak istediklerim.

    Daha da detaylandırabilirim.

    Görünen ilk çözüm derhal biraraya gelip bir kulüp kurmak ve bu kulübe ekonomik olanaklar sağlamak gibi duruyor.....

  13. #653
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    @ patriote
    ben de senin gibi düşünüyorum.(hatta yazdıklarının aynısını yazacaktım ama sen erken davranmışsın )
    yalnız bu işler için biraz erken. niye erken olduguna gelince; diyelim ki yarış amaçlı bir kulüp kurduk. kaç tane işe yarar üyesi olacak bu kulübün. yarışlarla ugrasanlara bakıyorum da taş çatlasa bir 100 kişi felan olur ki o da çok zor. diyelimki biz 100 kişi ile bu işi yorulmadan çok iyi bir şekilde yapıyoruz. başkaları böyle bir kulüp kurmak isterse onların kulübüne üye olacak adam kalmayacak. dolayısıyla bu işlerle ugraşan tek kulüp olacak. kimse de sadece bir kulüp için o pisti işletmez. işletse bile biz piste gitmekten sıkılırız bir süre sonra.

  14. #654
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    @Lindenbaum
    Bu insandan insana değişir Ama o konulara hiç girmeyeyim burada.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  15. #655

    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Peki fiyatlarini arastirdiniz mi ? Belkide cok pahalli degildir ? Ben bir arkadasa sormustum Izmiti daha once kullanmis fakat fiyat yerine bana hic iyi olmadigini soledi asfaltin cok kotu oldugunu soyledi birdaha da acilmadi konu.

    Tabi bu ambulans kiralama olayi filan girince isin icine daha cok para olcaktir fakat tek kisi kiralanmicak bircok kisi birkac saatligine belkide cok pahalli degildir diye dusunuyorum hatta sorcam tekrar arkadasa buraya da yazarim

  16. #656
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ patriote
    ben de senin gibi düşünüyorum.(hatta yazdıklarının aynısını yazacaktım ama sen erken davranmışsın )
    yalnız bu işler için biraz erken. niye erken olduguna gelince; diyelim ki yarış amaçlı bir kulüp kurduk. kaç tane işe yarar üyesi olacak bu kulübün. yarışlarla ugrasanlara bakıyorum da taş çatlasa bir 100 kişi felan olur ki o da çok zor. diyelimki biz 100 kişi ile bu işi yorulmadan çok iyi bir şekilde yapıyoruz. başkaları böyle bir kulüp kurmak isterse onların kulübüne üye olacak adam kalmayacak. dolayısıyla bu işlerle ugraşan tek kulüp olacak. kimse de sadece bir kulüp için o pisti işletmez. işletse bile biz piste gitmekten sıkılırız bir süre sonra.
    Şimdi kısa vadeli düşünce ürünü ortaya çıkartırsan dediğin doğru.
    Ama bu işi yalnız kendi zevkiniz için düşünmeyin.
    Atılacak böyle bir adım gelecek nesiller için de çok faydalı bir adım olacaktır.
    Bu gün yüz kişi belki yarın yüzbin kişi olabilir.

  17. #657
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    @ Netzo
    forumda pist fiyatları hakkında bir başlık vardı. aratırsan bulabilirsin. istanbulpark'ı günlük 5000 euro civarlarında bir şey diye hatırlıyorum...

    @ patriote
    yalnız kendi zevkimiz için düşünmüyorum zaten. başkaları da olsun ki zevki çıksın. ama bilinçli insan bulmak burada biraz zor. kaskı dirsegine takıp anlamsız anlamsız gaz veren insanlarla piste gidilmez, gitseniz bile onlar gelmez. ve ne yazıkki öyle tiplerden epey var. veya motor kıyafetlerini giyince kendini ölümsüz zannedip gazlayan tipler, onlarla da piste gidilmez.

  18. #658
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    @ patriote
    yalnız kendi zevkimiz için düşünmüyorum zaten. başkaları da olsun ki zevki çıksın. ama bilinçli insan bulmak burada biraz zor. kaskı dirsegine takıp anlamsız anlamsız gaz veren insanlarla piste gidilmez, gitseniz bile onlar gelmez. ve ne yazıkki öyle tiplerden epey var. veya motor kıyafetlerini giyince kendini ölümsüz zannedip gazlayan tipler, onlarla da piste gidilmez.
    Bu bir devirdir ve geçecektir.
    Tabii ki haklısın..
    İnsan oğlunun tabiatı böyle.
    Hava atacak.
    Senin;
    onun salak bir beyin taşıyan vücudunu kurtarmak için çabaladığını da bilmeyecek.
    Olsun.....

    Kaskın kafaya takılması gerektiğini geç de olsa idrak edeceklerdir.
    Motosiklet kullanabildiklerine göre bu kadarcık da olsa bir zekaya sahip olduklarını düşünüyorum.

    Ama asıl sonuç, iyi eğitim almış motosikletin hakkını veren sürücüler yollara çıktığında alınacak.

    O hava meraklıları, kullanamadıkları kocaman motorlarının küçücük motorlar tarafından nasıl geçildiğini ve arkalarından gidecek tecrübeye sahip olmadıklarını anladıklarında, kapıyı çalacaklardır.

    Zaten pist için yazdıklarımı da aynen senin de söylediğin tipleri göz önünde bulundurarak yazmıştım.

    Yazarken arkadaşları biraz kızdırabileceğimi ama işin gerçek yönünün iyi algılanması gerektiğini düşünmüştüm.

    Bir kulüp oluşturulması konusunda ısrarlıyım.
    Ya da böyle bir kulüp varsa destek verilip çalışma alanları genişletilmeye çalışılsın.
    Semeresi mutlaka alınacaktır.

  19. #659

    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    @ Patriote

    Bende seninle bu kulup isine hem fikirim bence cok yararli ve cok eylenceli olur. SS Motor kullanan arkadaslar pek fazla grup kurduklarini gormedim acikcasi cok aradim ama ne yazikki diger tip motorlara gore daha az etkinlik goruyorum. Halbuki cok SS kullanan goruyorum ben caddelerde.

  20. #660
    dinmeyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    üsküdar
    Motosikleti
    1000 RR 8

    tanışma - ilk mesaj

    merhaba arkadaşlar

    son haftalara kadar interneti forum amaçlı kullanmamıştım. bu başlık altındaki yazıları okuyunca pişman oldum. aynı zevki paylaşan insanların böyle bir ortamda zahmetsizce tanışıp gerçek hayatta dostluklarını pekiştirmesi için bu forumlar müthiş fırsat.

    bu forumda kalıcı dostluklar kuracağıma inanıyorum.

    ilk buluşmamızı sabırsızlıkla bekliyorum.
    sen hiç gözlerinde korku olan bir kartal gördün mü ?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler