Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #481
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    @racer25
    Bizim can güvenliğimizle alakası olmadığını biliyorum. Benim "kendimizi tehlikeye mi atalım" cümlemdeki kasıt , motorun; takozun onu zıplatmasıyla çok az bir olasılık da olsa üzerimize düşmesiydi... Yoksa takozun bize birşey yapacağı yok =)

    Fakat caddebostanda bir hayabusanın üzerinde kromdan yapılmış mızrak şeklinde bir takoz görmüştüm, işte o bize zarar verebilir =)

    @emre kahveci

    Turboyu bilemem , perf. egsos + filtre + birkaç modifikasyonla her motorda performans yükseltilebilir , ama kaç km yapacağı hakkında bir fikrim yok. Lastik kalınlaştırmak ise hiçbir işe yaramaz...

    Bence Gt650 hiç güzel bir motor değil... Milletin Gt250'yi tercih etme sebebi , o cc'de okadar kalıplı bir race motorun olmaması... Fakat iş 650'ye gelince iş değişiyor... Benim sana tavsiyem , Gt650'den çok daha üstün ve kanıtlanmış bir motor olan 600F'i araştırman...

    Not: Ayrıca Gt650'nin kasa olarak 250'den farkı olmadığı için herkes motoru 250 sanacaktır... =)
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #482

    Üyelik
    20 Şubat 2006
    Motosikleti
    Yamaha YZF R6
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @racer25
    Bizim can güvenliğimizle alakası olmadığını biliyorum. Benim "kendimizi tehlikeye mi atalım" cümlemdeki kasıt , motorun; takozun onu zıplatmasıyla çok az bir olasılık da olsa üzerimize düşmesiydi... Yoksa takozun bize birşey yapacağı yok Fakat caddebostanda bir hayabusanın üzerinde kromdan yapılmış mızrak şeklinde bir takoz görmüştüm, işte o bize zarar verebilir =)
    Bunun olasılığı yolda yürürken kafana saksı düşmesine yakındır sanırım ama tabi ihtimali vardır muhakkak fakat takoz zıplatacak diye de kesin bir şey yok takozsuzda motor çok güzel havalanıyor , Mızraklı arkadaşta birine çarparsam kesin ölsünde bana dava açamasın diye yaptırmıştır onu

    Bu arada bu lastik kalınlaşınca son süratin yükseleceği veya performansın artacağı ile düşünceyi kimler soktu aklınıza anlamadım lastik kalınlığıyla performansın hiçbir alakası yok olsa biz takardık görkem doğru demiş.

  3. #483
    kozalak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    600RR
    slm arkadaşlar benim bir sorum olucak 600rr da marsa basmadan önce lambaların sonmesını beklıyoruz sonrada mars yapıyoruz.benım sorum dıjıtal ekranda f1 dıye bır yazı cıkıyo.motor calıstıktan 4 veya 5 sanıye sonra sonuyo acaba bu işlem normalmi.yada kontağı actığımızda yanıp sonen lambalarla beraber mi ekrana cıkıp kaybolmasımı gerekır..yada makınada bır sorun mu var.. bılgılendırırsenız sevınırım.tşkler....

  4. #484
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @emre kahveci
    birde istanbulda bır galerıcının gt 650 r ı gosterıs amaclı olarak turbo taktıgını performans egzos taktıgını ve orjınal arka tekerlegınden daha genıs bır arka tekerlek kulandıgını bunların sonucundada 295 km hıza cıktıgını duydum. bu degısımler sonucunda boyle bir sey mumkun olurmu bilgilerıınızı paylasırsanız sevınırım
    Turbo dediğin şey her motora takılmaz. Motorun zaten güçlü olması gerekiyor. GT650R 2 silindirli, 79hp gücünde ve 191kg ağırlıkta, Supersport sınıfında olmayan bir motor. Sence bu teknik verilere bakarak, Turbo takıldığında 295 km/h sürate çıkabilir mi? Her motorun çıkabildiği maksimum sürat bellidir, motor bu sürate göre tasarlanmıştır, üzerindeki donanım buna göredir. Diyelim ki donanımı bu sürate elverişli (teknolojisi ve kalitesine bakarsan bu imkansız ama olsun diyelim) Turbo sayesinde %100 bir güç artışı elde etmiş olsan bile (ki %100 artış hiçbir şekilde ne gördüm ne de duydum) alet 79x2=158hp eder ki 191kg gibi ağırlı olan bir motor için çok az bir güç bu. 1000RR 172hp ve 176kg ve 299 km/h yapıyor. Artık gerisini sen kıyasla...
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  5. #485

    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    movistar
    299 km/h? arabalardaki gibi bir chip ile hız sınırlandırması söz konusu mu burada? izlediğim videolardan öyle bir izlenim edindim. yani bir chip iptali falan gibi birşey mümkün mü...
    bmw m5 te bu durum mevcut onu biliyorum

  6. #486
    the_cayman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Olsa da gururla R6 diye yazsak :P
    Alıntı emre kahveci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya bılemıyorum bu soruyu bu topıkte sormek ne kadar dogru olur. nisan ayında hyosung gt 650 r almayı dusunuyorum. uzun suredır takıp edıyorum ve arasyırıyorum bu motoru ama tam olarak istedigim cevapları bulamadım. simdi sorum ss cilere olacak. cevrenızde bu motosikletten kulllanan varmı deneme sansınız oldumu son hız nedir ve buna benzer sorular..birde istanbulda bır galerıcının gt 650 r ı gosterıs amaclı olarak turbo taktıgını performans egzos taktıgını ve orjınal arka tekerlegınden daha genıs bır arka tekerlek kulandıgını bunların sonucundada 295 km hıza cıktıgını duydum. bu degısımler sonucunda boyle bir sey mumkun olurmu bilgilerıınızı paylasırsanız sevınırım
    Leş bir motor ki @boy'un söylediklerine sonuna kadar katılıyorum

    Uçaktan atsan 295 yapmaz o motor seni yemişler

    Alıntı Lindenbaum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    299 km/h? arabalardaki gibi bir chip ile hız sınırlandırması söz konusu mu burada? izlediğim videolardan öyle bir izlenim edindim. yani bir chip iptali falan gibi birşey mümkün mü...
    bmw m5 te bu durum mevcut onu biliyorum
    Motorlarda sınırlandırılmıştır gaz kesici devreye girer 299 km/h'de

    Bmw M5 max. hız 250 km/h olarak sınırlandırılmıştır

    Tabi chip iptali gerçekleştirildiğinde 315 km/h gibi hızlara ulaşabiliyor
    [B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]

  7. #487
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @the_cayman
    Leş bir motor ki @boy'un söylediklerine sonuna kadar katılıyorum
    Uçaktan atsan 295 yapmaz o motor seni yemişler
    Çok iyi yaaaaa
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  8. #488
    emre kahveci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Motosikleti
    jawa style 2001
    *racer 25* ben lastik kalınlasınca sürat artıyor demedım sadece yaptıgı degısıklıklerı soyledım. THE_CAYMAN...seni yemışler deyimin pek hoş olmamış daha farklı bırseyler soyleyebılırdın ve son olarakta BOY hız olarak bu motor için 250km 255kmlerden bahsediliyor peki bir turbo bu hızın uzerını 40 km katkı edemezmı.ayrıca teknolojisini neden bu kadar kucumsedıgını anlamadım.sonucta iki silindir v motor olarak baska ornekler var.
    jawa 350 style

  9. #489

    Üyelik
    11 Ocak 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Buraya bir marka yazabilmem için mucize gerekli
    http://www.motosiklet.net/forum/tazi...z-olmesin.html ( Motorize sevdiklerimizi kaybetmemek için)

  10. #490
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var

    79 hp!

    Alıntı emre kahveci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    *racer 25* ben lastik kalınlasınca sürat artıyor demedım sadece yaptıgı degısıklıklerı soyledım. THE_CAYMAN...seni yemışler deyimin pek hoş olmamış daha farklı bırseyler soyleyebılırdın ve son olarakta BOY hız olarak bu motor için 250km 255kmlerden bahsediliyor peki bir turbo bu hızın uzerını 40 km katkı edemezmı.ayrıca teknolojisini neden bu kadar kucumsedıgını anlamadım.sonucta iki silindir v motor olarak baska ornekler var.

    Emre;
    karışmayayım dedim ama dayanamadım.

    Motoru tanımıyorum ama eğer boyun dediği gibi 79 hp ve 191 kilo ağırlığında ise 250 km hız biraz hikaye gibi geldi. Hatta 200 km/h bile görmeden inanacağım bir sürat değil.
    Artı teknolojisinin çok iyi olduğunu da sanmıyorum.
    Öyle olunca da turbo takabilmen için bir çok parçanın değişmesi gerekecektir ve bu motorlar için dayanıklı orjinal parça yapıldığını da sanmıyorum.
    Diyelim ki oldu. turbo taktın.
    Her ne kadar aksi iddia edilse de, çok profesyonel çalışmalar hariç ancak beşte-bir oranında performans artışı yakalayabilirsin. Daha fazla değil.
    Bir şey daha;
    Motorum 250-300 km/h yapsın gibi muhabbet çeviren arkadaşların bir çoğu hayatlarında bu süratleri gördüler mi acaba diye de merak ediyorum.
    Motosiklet üstünde 180 km/h zevk vermek için yeterlidir ve yeteri kadar tehlikelidir.
    Daha üstünde ki hızlar kendini tatminden öteye geçmez.
    Yani bir yarışçı değilsen hıza da ihtiyacın yok demektir.
    Eğer bir yarışçıysan da zaten eften püften motorlarla uğraşmazsın.
    Bir fikir edinmek için sorduğunu tahmin ettiğim soruya cevabım budur.
    Bence o motosikletle yapabildiğin hız yeterlidir.
    Üzerinde uğraşmaya değmez.
    Eğer limitleri zorlamaya başlar ve yetersiz görürsen, değiştirirsin olur biter.
    Zaten motosiklet kullanma mantığı da bu olmalıdır.
    En kralı almak değil, kullanabileceğinizi almak.
    Bir zaman sonra, tecrübe kazandıkça, motorun limitleri ile sizin limitleriniz dengelenir.
    Bu dönem o motorda ustalaştığınız, bir çok tehlikeyi nasıl atlatacağınızı bildiğiniz dönemdir.
    Bu duruma geldiğinizde daha fazlasını istiyorsanız, motorunuzu değiştirirsiniz.
    Bu döngü böyle sürer gider.
    Böyle yapmazsanız, yani limitlerinde kullanamayacağınız bir motor alırsanız, kaza yapmasanız bile, en azından boşuna para israf etmiş olursunuz. Tabii genellikle israf edilen sadece para olmuyor. Bazen bu davranış biçimi insanın hayatına da mal oluyor.
    Ama israf edilen sadece para bile olsa Türkiye şartlarında ne kadar önemli olduğunu mutlaka biliyorsundur.
    Hatta bunun en güzel örneği bir önceki sayfada var.
    Arkadaşlar Tampon tartışmasına girmişler.
    Dikkatle okumanı tavsiye ederim.
    Şöyle ifadeler var.
    "Yüksek süratte düşersek motoru zıplatıp daha fazla hasara yol açıyor."
    "Grenajı kırıyor, ek parçası var onu da takmak lazım"

    Gördüğün gibi arkadaşlarımız yüksek hızda düşüyorlar ve kendilerini değil hala motoru düşünüyorlar.
    Ben 200 km/h ile düşersem, yan yattığımda isteyeceğim ilk şey motor üstümde kalmasın, yani zıplasın başka tarafa gitsin isterse parça parça olsundur.
    Bir çok ölümlü kaza son ana kadar motoru kurtarma isteği nedeniyle oluyor.
    Halbuki düşeceğini anladığı anda, motordan ayrılmaya hazır olsa belki yara bere ile atlatacağı bir kaza yaşayacak.
    Ama ekonomik nedenler başta olmak üzere, bir çok nedenden ötürü sürücü kendini değil motoru kurtarmaya çalışıyor.
    Tabii sonra ikisi de kurtulamıyor. Ya da şanslıysa atlatıyor.
    Tampon muhabbetini eleştirmek için değil, düşünce yapımıza ayna tutmak için yazdım. Bu nedenle arkadaşlarım alınmasınlar.
    Benim ki bir tespit sadece ve genel düşünce yapısı bu.

    Tabii ne yapman gerektiğine sonuçta sen karar vereceksin.....

  11. #491
    kozalak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    600RR
    bır turbo motorun orjınal gucune yuzde 40 guç katar yanı yuz beygırse 40 bg daha eklenır.ama sonradan takılan turbo ıcın bazı değişiklikler yapılması gerekır.eksoz felan değil.motor turbodan dolayı anı devıre gırecegı ıcın ıcerıdekı malzemelerın o hızlanmaya ve ısıya karsı daha kuvvetlı ve dayanıklı olması gerekır.ama sadece turbo takarsan makınan pek yasamaz.okadar masraf etmene deymez ama para sorun değil bu iş zevk dersen sen bılırsın arkadasım.

  12. #492
    rayjay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Angara
    Motosikleti
    CBR 1000RR
    topuzlarla ilgili bisi sormustum onceki sayfada kaldi, muhabbet aranizda disariya kapaliysa soleyin araya parazit yapmayalim tabi
    [COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]

  13. #493
    emre kahveci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Motosikleti
    jawa style 2001
    *patriote*tesekkur edıyorum benım için gerekli acıklamayı sen yapmıssın yeterınce.
    jawa 350 style

  14. #494
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @emre kahveci
    BOY hız olarak bu motor için 250km 255kmlerden bahsediliyor peki bir turbo bu hızın uzerını 40 km katkı edemezmı.ayrıca teknolojisini neden bu kadar kucumsedıgını anlamadım.sonucta iki silindir v motor olarak baska ornekler var.
    Arkadaşım GT650R ile GV650 Aquilia modellerinde aynı motor kullanılıyor. Bu motorların fabrika verileri 195 km/h sürat söylerken kim nasıl 255 km/h süratlerden bahsedebiliyor anlamış değilim. Örneğin 600RR ile 1000RR arasında dünya kadar performans farkı olmasına rağmen iki modelin maksimum süratleri arasında 30 km/h fark var. 30 km/h sürat farkı için de motorda bu kadar farka ne gerek var denebilir. Ama iş sadece süratle bitmiyor. Teknolojisini neden küçümsediğime gelince... Hyosung'un kalitesini kullanan bilir zaten. Ama kalite konusunda birşey söylemeyeceğim. Teknoloji konusunda vasat olduklarını motorun özelliklerine bakarsan anlarsın. Aynı hatta 50cc düşük 600cc Supersport motorlarının güçleri 110-140 hp arasındayken GT650R sadece 79 hp gücünde. GT650R'yi Supersport sananların sonu ancak hayal kırıklığı ile son bulur. En düşük performanslı bir Supersport ile yanyana kalktığınızda farkı anlarsınız. Hiçbir zaman Kore malı ile Japon malını kıyaslamayın. Turbo olayına gelince, turbo her motora takılmaz. Motorun teknolojisinin, kapasitesinin, donanımının buna uygun olması gerekir. Bence 14250 YTL gibi bir fiyata GT650R alıp üstüne bir ton masraf yapmak yerine, aynı paraya en vasat 600cc standart bir Supersport alsan çok daha fazla performans elde etmiş olursun. Hem de mantıklı bir iş yapmış olursun. Son olarak, bu motor şu hıza çıkıyor diyenlere kulak asmamanı tavsiye ederim.
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  15. #495
    tderida - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    '99 Blackbird; '03 Blackbird; 02 Gsx750F; '93ZZR60
    BOY, sanırım bazı arkadaşlar kavram karmaşası yaşıyorlar. Supersport kategorisi bellidir standartları belirlemek için kategori yarışlarına bakılabilir. Her sakallıyı supersport sanmayalım.
    Bir mum diger bir mumu tutuşturmakla ışığından bir şey kaybetmez

  16. #496
    the_cayman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Olsa da gururla R6 diye yazsak :P
    Alıntı emre kahveci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    *racer 25* ben lastik kalınlasınca sürat artıyor demedım sadece yaptıgı degısıklıklerı soyledım. THE_CAYMAN...seni yemışler deyimin pek hoş olmamış daha farklı bırseyler soyleyebılırdın ve son olarakta BOY hız olarak bu motor için 250km 255kmlerden bahsediliyor peki bir turbo bu hızın uzerını 40 km katkı edemezmı.ayrıca teknolojisini neden bu kadar kucumsedıgını anlamadım.sonucta iki silindir v motor olarak baska ornekler var.
    Yaaaa arkadaş bu kadar kişi yapmaz diye bahsediyor sen halen 250 - 255 diyosun yaaa.. 155 falan olmasın o .. Korkudan ibredeki rakamları çift okuyor herhalde bunu yazanlar..

    255 km hız her japonla yaparsın ama hyosungla asla...

    Yaw cüssesi belli beygir gücü belli herşeyi belli bu motorun mantık hatası war zaten senin söylediklerinde.

    Gt250R : 79 beygir ... Oysa ki honda olsun kawasaki olsun yamaha olsun suzuki olsun hepsi 100 hp + beygir güçlerine sahip

    Tipini görüp aldanıyor bazı insanlar ama o motor ölü ...

    SS değil zaten hyosung .. 650R yazıyo ama 650 cc hacmine sahip bir motor 195 km/h yapması saçma biraz.. Sport touring arası birşey

    Hyosung'a turbo da taksan chip de taksan 300'e de ulaşsan o motor nasıl yol tutacak ben merak ediyorum ... Bahsettiğin motor yol tutuş "0"

    Hadi yol da tuttu nasıl frenleme yapacak o hızda .. Frenleri de brembo taktırdı diyelim şasisi nasıl kaldıracak bu hızı .. Ya bunlar önemli şeyler kim diyor kalkıp 79 beygir 191 kg motor 255 yapar diye .. Japonların 1000cc hacmindeki motorlarının hemen hepsi 191 kg'dan düşük ... Zaten belirttiğim gibi o motor race değil kanında yok o motorun hız yapmak .. Onu alacağına al 600F bak rahatına .. 255'e rahat ulaşırsın zaten ki 600F kullananlar çok güzel bir motor olduğunu söylüyor hem sport touring arası hemde güzel performansı var

    @patriote güzel yazmış bir okumanı tavisye ederim sana...

    Ama halen bu motor 255 yapıyor diyorsan bu kadar kişi yanlış biliyor o zaman
    [B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]

  17. #497
    kozalak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    600RR
    arkadaşlar motosiklet için kasko yaptırmak istiyorum ama fıyatlar baya uçmuşş.aranızda yaptıran varmı ve kaça yaptırdı acaba bılgı verebılırmısınız..

  18. #498

    Üyelik
    20 Şubat 2006
    Motosikleti
    Yamaha YZF R6
    Alıntı kozalak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motosiklet için kasko yaptırmak istiyorum ama fıyatlar baya uçmuşş.aranızda yaptıran varmı ve kaça yaptırdı acaba bılgı verebılırmısınız..
    0km yarış motoruna ne marka olursa olsun eğer motorda ilk kaskonsa 3000-3200ytl den aşağı kasko yaptıramazsın yaptırsanda ya%25muhafiyetli yada hırsızlık dışı olur.Kasko konusunda oldukça araştırma yapmıştım bizim kaskoların çok uçuk olması sebebiyle,acentalardan ve tanıdık sigortacılardan işin bütün ayrıntılarını öğrendim.
    Yaşına,işine,ehliyetinin kaç senelik olduğuna ve en önemlisi motorunun cinsine göre riziko katsayısı belirleniyor.Örnek olarak;senin motorundan daha pahalı bir nakedbike a,sana sunulan fiyatın yarısına yakınbir fiyat çekiliyor çünkü 1.senin motorunun cinsi yarış,2.si diğer motorun grenajı az böyle bir mantık var.Uçuk fiyatlar arabalara göre endekslendimi tüm motorlar için geçerli fakat özellikle yarış motorlarında inanılmaz rakamlar var.Zaten her firma kasko yapmıyor yapsa da %100 yapmıyor ya %25 muhafiyet uyguluyor ya hırsızlık geçerli olmuyor.Belli kaza limitlerini aşarsan da ilk kazadan sonra bile anlaşmasını fes edebilir poliçeyi dikkatlice okursan bunlar var.Ayrıca hasarsızlıktan ilk sene %30 2.sene%50 3.seneyi de tamalarsan %60 oranında o anki fiyattan indirim yapılıyor.
    Daha sonra bilinmesi gerekenler motor 0km dahi olsa pert e çıkardığın takdirde 2.el değeri senin yaptırdığın değerden az bile olsa o geçerli oluyor fakat yaptırdığın bedel 2.el değerinden az ise senin yaptırdığın değer geçerli.Daha bir sürü konu var merak eden arkadaşlar varsa sorsunlar ona göre cevaplıyım yoksa bu yazı bitmez.
    Burda en çok merak edilen genelde yarış motoru kasko fiyatı oluyor onuda şöyle özetliyim arkadaşlar eğer motora ilk defa kasko yaptıracaksanız 0km ise 3000-3200den aşağı olmaz,eski bir model olmayan 2.el ise de yine 2200-2400 den aşağı olmaz ful kaskosu busöylediklerimde tekrar ediyorum taban ve full kasko fiyatları

  19. #499
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    Arkadaşlar, 2007 600RR hakkında video, resim, basın açıklaması, v.s... isteyenler aşağıdaki linke göz atabilir...

    2007 600RR hakkında detaylı bilgi
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  20. #500
    kozalak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    600RR
    Alıntı racer25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0km yarış motoruna ne marka olursa olsun eğer motorda ilk kaskonsa 3000-3200ytl den aşağı kasko yaptıramazsın yaptırsanda ya%25muhafiyetli yada hırsızlık dışı olur.Kasko konusunda oldukça araştırma yapmıştım bizim kaskoların çok uçuk olması sebebiyle,acentalardan ve tanıdık sigortacılardan işin bütün ayrıntılarını öğrendim.
    Yaşına,işine,ehliyetinin kaç senelik olduğuna ve en önemlisi motorunun cinsine göre riziko katsayısı belirleniyor.Örnek olarak;senin motorundan daha pahalı bir nakedbike a,sana sunulan fiyatın yarısına yakınbir fiyat çekiliyor çünkü 1.senin motorunun cinsi yarış,2.si diğer motorun grenajı az böyle bir mantık var.Uçuk fiyatlar arabalara göre endekslendimi tüm motorlar için geçerli fakat özellikle yarış motorlarında inanılmaz rakamlar var.Zaten her firma kasko yapmıyor yapsa da %100 yapmıyor ya %25 muhafiyet uyguluyor ya hırsızlık geçerli olmuyor.Belli kaza limitlerini aşarsan da ilk kazadan sonra bile anlaşmasını fes edebilir poliçeyi dikkatlice okursan bunlar var.Ayrıca hasarsızlıktan ilk sene %30 2.sene%50 3.seneyi de tamalarsan %60 oranında o anki fiyattan indirim yapılıyor.
    Daha sonra bilinmesi gerekenler motor 0km dahi olsa pert e çıkardığın takdirde 2.el değeri senin yaptırdığın değerden az bile olsa o geçerli oluyor fakat yaptırdığın bedel 2.el değerinden az ise senin yaptırdığın değer geçerli.Daha bir sürü konu var merak eden arkadaşlar varsa sorsunlar ona göre cevaplıyım yoksa bu yazı bitmez.
    Burda en çok merak edilen genelde yarış motoru kasko fiyatı oluyor onuda şöyle özetliyim arkadaşlar eğer motora ilk defa kasko yaptıracaksanız 0km ise 3000-3200den aşağı olmaz,eski bir model olmayan 2.el ise de yine 2200-2400 den aşağı olmaz ful kaskosu busöylediklerimde tekrar ediyorum taban ve full kasko fiyatları
    bızım bır sıgortacımız var dun akşam konustum.1400ytl yaparız dedi sasırdım fıyatı duyunca.belkı senın dediğin gibi maddelerde eksıklık vardır.bugun gelıcek detayları bı ıncelemek lazım.bılgılendırdığın için çok teşekkür ederim..eğer uygun sa maddeler felan fıyat cok ıyı ..
    Başkalarının kusurlarından bahsetmek istediğin vakit, kendi kusurlarını hatırla. O zaman başkalarının kusurlarıyla alakadar olmaya hakkın olmadığını hatırlarsın.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler