Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4561
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    Eskiden litrelik makine kullananlar buralardaydı hep ama şimdi kayıplar.
    Honda CBR250'nin yarış kitlerini araştırdım netten.
    Tamam idiialı birisi değilim ama heves ettim bakalım
    Burada yarışan insanlar da var gördüğüm kadarıyla
    Pistte yarışmanın maliyeti ne kadar acaba?
    Nerelere harcama yapmak gerekiyor?
    Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
    Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4562
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Ha öyle diyorsun, oldu kalkalım o zaman
    yarışmak artık kolay tmf nin sitesini incele, önemli olan bütçe ve vakit.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  3. #4563
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    kalkalım derken?

    TMF sitesini inceliyorum.
    orada bayağı açıklayıcı şeyler yazmışlar sağolsunlar.
    Yarışa hazır olmak için ne yapman gerektiği konusunda bilgi var.
    Yarış başına masraflar hakkında bilgi yok.
    Yani her yarıştan sonra lastik değişiyor mu?
    Teknik servis sağlayacak birilerini nerden nasıl ne kadara buluyorsun
    vb..
    gibi sorular benim merak ettiklerim.
    Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
    Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.

  4. #4564
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Yani açıkçası Van'dan senin istanbula gelip gitmen motoru taşıman epey artı bir masraf olacaktır.

    Ayrıca yarışbaşı lastik, benzin, konaklama yeme içme, sarf malzeme minimum 2bin TL lik bir bütçe ayırman gerekli. Ve +nakliye tabii ki...

    Ve artı olarak illa teknik ekip olması da gerekmiyor bi şekilde yalnız da idare edebilirsin zor olsada. Yani motorunu hazırlar öyle getirirsin sadece giyinip soyunmak kalır. Ayrıca sehpadan motor tek başına indirile biliyor. Pistten döndükten sonra da birine rica edersin o sehpaya alır.

    Tek olmanın en büyük kötü yanı kaza yaptığın vakit götünü toplayacak kimsen olmayışıdır. Yani en kötü yanında eş dost akraba birini getirmende yarar var...
    AKIN FİDAN

  5. #4565
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    @ultraukala
    teşekkür ederim
    birkaç aya ankaraya döneceğim
    o vakit işler daha kolay olur sanırım...
    peki geçen sezon 250cc kategorisi nasıldı?
    emin değilim ama 2000 yılından düşük model bir aprillia birinci olmuştu sanki.
    elbette birinci olacağım dereceye gireceğim diye bir iddiam olmaz
    fakat cbr250 ile oraya girilse çok kolay lokma mı olur?

  6. #4566
    aviator172rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Santa Monica,CA
    Motosikleti
    05 CBR600 RR, 02 CBR954 RR, 03 ZX6RR
    Herkese selam,
    Uzun zamandir ilk kez girdim foruma ve bir sorum olucak.
    Kenan Sofuoflu'nun su an kullandigi Redbull grafikli Shoei kaski acaba bulabilicegimiz bir yer var midir?

  7. #4567

    Üyelik
    12 Nisan 2012
    Şehir
    ISTANBUL !
    Motosikleti
    600 rr '' 08 ''
    Kimseler kapmamış mı burada

  8. #4568
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı aviator172rr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selam,
    Uzun zamandir ilk kez girdim foruma ve bir sorum olucak.
    Kenan Sofuoflu'nun su an kullandigi Redbull grafikli Shoei kaski acaba bulabilicegimiz bir yer var midir?
    Zannedersem şu kaskı soruyorsunuz:


    Bildiğim kadarıyla bu kask satışa çıkmadı. 4-5 sene önce kırmızı beyaz ay yıldızlı kaskı satıştaydı. Hatta Shoei'nin sitesinden (Avrupa sitesi) XR-1000'e tıkladığınızda renk seçenekleri arasında görebiliyordunuz. Ancak bildiğiniz gibi XR-1100 çıktı, şu an Kenan'ın desenleriyle satışta değil. İtiraf etmek gerekir ki (malesef) Shoei'nin Kenan replikası umut edildiği kadar iyi satmadı. Bu kaskı olsa olsa Kenan'ın kendisinden rica edebiliriz Kullandığınız beden nedir ? Kenan S veya M beden kullanıyor olsa gerek.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  9. #4569
    agilty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Iki zamanli motorlarla giriyolar yarislara cbr250 ile girme hevesin kursaginda kalir. Sahibindende 125 lik iki zamanli plakasiz yaris motoru var 180 bastigi yaziyor o tarz makinalara yonelsen daha dogru olur. Gunluk hayatta kullandigin motorla yarisa mi girilir.

  10. #4570
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Eskiden ne güzel cbr 125 cup vardı. Herkes aynı motor. Bi ninja 250 cup veya cbr 250 cup olsa ne güzel olur ! Yurt dışında bi sürü ülkede var...
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  11. #4571
    aviator172rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Santa Monica,CA
    Motosikleti
    05 CBR600 RR, 02 CBR954 RR, 03 ZX6RR
    Evet su an kullandigi kask'i kastediyorum. Medium kullaniyorum. Kenan'in boyle arada check ettigi bir email adresi falan yok mudur yau Orayi email yagmuruna tutayim bari..

  12. #4572
    racerquad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Aralık 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha R6 - gsxr -600
    Slmlar Arkadaşlar şu forumda ne hikmetse fazla r6 kullanıcısı göremedim ama her yerde kum gibi r6 var laneti o kadar güzel yapmışlarki herhalde arkadaşlar üstünden inip foruma girmeye vakit bulamıyorlar

  13. #4573
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Alıntı aviator172rr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet su an kullandigi kask'i kastediyorum. Medium kullaniyorum. Kenan'in boyle arada check ettigi bir email adresi falan yok mudur yau Orayi email yagmuruna tutayim bari..
    Nasilsa 5 track day sonra parcalanacak motorun popcorn ne gerek var, Kenan in kaskini tasimayi kaldiraman sen.
    Pasam kendi kaskin kotuymus gibi kask bakicagina benim makinaya pist grenaji bul, cillop gibi pisikletimin boyasini cizmek istemiyorum.
    We are many...

  14. #4574
    aviator172rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Santa Monica,CA
    Motosikleti
    05 CBR600 RR, 02 CBR954 RR, 03 ZX6RR
    Alıntı Jubaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasilsa 5 track day sonra parcalanacak motorun popcorn ne gerek var, Kenan in kaskini tasimayi kaldiraman sen.
    Pasam kendi kaskin kotuymus gibi kask bakicagina benim makinaya pist grenaji bul, cillop gibi pisikletimin boyasini cizmek istemiyorum.
    Ya kendi kaskimi satip alabilirim diye dusundum de gerci memnumum kaskimdan ya sadece merak ettim acaba satiyorlar mi yoksa sadece custom bir kask mi diye..
    Sen bana laf yetistiricegine biraz unuttuklarini ogrende sonra gel karsima ama pistte caddede degil ;)

  15. #4575

    Üyelik
    29 Nisan 2012
    Forumu takip eden herkese selamlar. Adım Serkan. 1 ay önce 2006 Yamaha R6 Böcek kasa satın aldım fakat aldığımdan beri sorunları ile uğraşıyorum. Makina şu an 100 km de 10 lt yakıyor. Çok yüksek devirli kullanmıyorum şu an. Bunun önüne nasıl geçebilirim. Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
    Makina da mivv egsoz var ex up hali ile devre dışı, iridium buji var, performans hava filtresi var dediler. Benzin pompasını söküp komple temizlediler. en son şehir içi 60 TL benzin 130 km yaptım ışık yandı. Bu alet ışık yandıktan sonra kaç km gider ? Oldukça yabancıyım makinaya bilgisi olanların bana yardımcı olmasını rica ediyorum.

  16. #4576
    aviator172rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Santa Monica,CA
    Motosikleti
    05 CBR600 RR, 02 CBR954 RR, 03 ZX6RR
    Selam arkadaslar, yeni bir motor aldim ve birkac sorun yasiorm. 2003 Kawasaki ZX6RR hakkinda bilgisi olan veya genel anlamda anlayan arkadaslar lutfen yardimci olsun.

    Bu yilin zx6rr'inda slipper clutch yok aslinda ama benim motoruma adam slipper clutch taktirdigini soyledi. Dogru mudur degil midir bilmiyorum.
    Yuksek rpm'lerde ara gaz vermeden down shift yaparsam kesinlikle bir assagi vitese dusup 1 saniye durup hemen bosa atior. Ara gaz vererek yaptigimda ise cougunlukla yapmasa da yaptigi zaman oluyor. Simdi tekrar belirtiyorum, vitese atip sonra bosa geciyor yani lastigi asla kitleme olayi yok.

    Ayrica, egimi yukari dogru olan duzluklerin sonunda'da viraj geldiginde on fren'in neredeyse hic tutmadigi oluyor ama diger virajlarda hic sorunsuz calisiyor falan. Celik fren hortumu oldugu icin fren sismesi olmamasi gerekir herhalde? Ayrica fren yagi seviyesi de gayet yerinde duruyor.

    Quickshifter'in bazen calisip bazen calismamasi gibi bir durum soz konusu. Sensor algilamiyor diye dusunuyorum. Bu sorunu nasil cozebilirim? Senor'den mi yoksa sensor'un yerinden mi nasil anliyacagim?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

    Ayrica bir sorun daha.. Eskiden forum'da bu konuda uzman bir abimiz vardi umarim hala bakiyordur ara sira buraya O anlar diye umuyorum.. coq

    Gaz kesmeden duzluge ciktigimiz yerlerde kafa surekli saga sola oynuyor. Iste Head Shake dedikleri olay. Bunun sebebi arka suspansiyon'un veya on suspansiyon'un hangi ayarina baglidir?

  17. #4577
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Alıntı aviator172rr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaslar, yeni bir motor aldim ve birkac sorun yasiorm. 2003 Kawasaki ZX6RR hakkinda bilgisi olan veya genel anlamda anlayan arkadaslar lutfen yardimci olsun.

    Bu yilin zx6rr'inda slipper clutch yok aslinda ama benim motoruma adam slipper clutch taktirdigini soyledi. Dogru mudur degil midir bilmiyorum.
    Yuksek rpm'lerde ara gaz vermeden down shift yaparsam kesinlikle bir assagi vitese dusup 1 saniye durup hemen bosa atior. Ara gaz vererek yaptigimda ise cougunlukla yapmasa da yaptigi zaman oluyor. Simdi tekrar belirtiyorum, vitese atip sonra bosa geciyor yani lastigi asla kitleme olayi yok.

    Ayrica, egimi yukari dogru olan duzluklerin sonunda'da viraj geldiginde on fren'in neredeyse hic tutmadigi oluyor ama diger virajlarda hic sorunsuz calisiyor falan. Celik fren hortumu oldugu icin fren sismesi olmamasi gerekir herhalde? Ayrica fren yagi seviyesi de gayet yerinde duruyor.

    Quickshifter'in bazen calisip bazen calismamasi gibi bir durum soz konusu. Sensor algilamiyor diye dusunuyorum. Bu sorunu nasil cozebilirim? Senor'den mi yoksa sensor'un yerinden mi nasil anliyacagim?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

    Ayrica bir sorun daha.. Eskiden forum'da bu konuda uzman bir abimiz vardi umarim hala bakiyordur ara sira buraya O anlar diye umuyorum.. coq

    Gaz kesmeden duzluge ciktigimiz yerlerde kafa surekli saga sola oynuyor. Iste Head Shake dedikleri olay. Bunun sebebi arka suspansiyon'un veya on suspansiyon'un hangi ayarina baglidir?
    Ben arkadasin yazdigini Turkce ye ceviriyim, zira kendisi Amerika li oldu da kendi dilini unuttu.
    Slipper clutch= islak debriyaj
    Down shift= vites dusurmek
    Head shake= tank tokatlama, gidonda salinim

    Ali senin motoru Andy abimizin bi gormesi lazim yada en kotu Mike a gosterelim.

    Sorularin cevabini bende merak ediyorum, bu arada cevap vericekler icin bi ufak bilgi daha
    motor sadece pist icin ve baya yuklu,
    quickshifter, bazzaz in benzin kontrol sistemi(commander degil fuel unit diye gecen nane), celik fren hortumlari, hava filtresi, bujiler, komple pist egzozu ve motorun elektrik aksami baya degistirilmis artik anahtarsiz calisiyor.
    Vites olayinda tahminim o taktiklari elektronik zimbirtilar etkiliyor.
    Frende bence hava var yada fren balatalarinda bi sikinti var.
    We are many...

  18. #4578
    aviator172rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Santa Monica,CA
    Motosikleti
    05 CBR600 RR, 02 CBR954 RR, 03 ZX6RR
    Ali kardesim Amerika'li olmakla alakasi yok motor'a burda basladim nerden biliyim bunlari burda ne diolarsa onu biliorz iste

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

    Ayrica Jubaa, Slipper Clutch - Islak debriyas pek dogru olmamis bence cunku biliorsun. Wet Clutch ve Slipper Clutch ayni sey degil. Benim motor Wet Clutch ama Slipper Clutch ayri bisi.

  19. #4579
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Alıntı aviator172rr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ali kardesim Amerika'li olmakla alakasi yok motor'a burda basladim nerden biliyim bunlari burda ne diolarsa onu biliorz iste

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

    Ayrica Jubaa, Slipper Clutch - Islak debriyas pek dogru olmamis bence cunku biliorsun. Wet Clutch ve Slipper Clutch ayni sey degil. Benim motor Wet Clutch ama Slipper Clutch ayri bisi.
    Evet Alicim Slipper Clutch ve Wet Clutch Down Shift yaparken affect ediyor.
    Ben var sevmek turkie.
    We are many...

  20. #4580
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Kaydırgan debriyaj diyoruz biz buralarda
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler