Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4441
    dinmeyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    üsküdar
    Motosikleti
    1000 RR 8
    tamam işte standart şekilde yarışa sokulan motosiklette en dıştaki sabit parça motor kapağı değil peg. nasıl olmuş peg tamamen eriyip bitmiş de motor kapağından mı yemeye başlamış? Kemal abinin böyle bir iddiası var mı gerçekten? onu sadece facebook' dan tanımama rağmen kendisinin böyle bir iddiası varsa doğrudur.
    sen hiç gözlerinde korku olan bir kartal gördün mü ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4442
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Barış bi sor da Kemal Hoca'ya içinde kalmasın allah aşkına =)

    Ayrıca standart derken yarış ayaklıkları vardı diye hatırlıyorum.Amortisörlerden bahsediyorum ben yarışa hazırlanan motosiklet bi egsoz takıp yarış ayaklığı takmakla olmuyor maalesef =)
    AKIN FİDAN

  3. #4443
    aviator172rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Santa Monica,CA
    Motosikleti
    05 CBR600 RR, 02 CBR954 RR, 03 ZX6RR
    Merhaba arkadaslar, forumda daha yeniyim bir sorum olucak.
    Motorumda stock olmayan tek parca slip-on egsoz (Erion), bu aralar bir hava filtresi takayim mi diye dusunurken, motorumu goturdugum tamirci bana bunu yapmamam gerektigini soyledi.
    Nedeni ise suymus; motorda power commander olmadigi icin motorun beyni yakit dengesini ayarlayamaz zaten egsoz'dan dolayi motorun biraz dengesiz calisiyor, hava filtresini de takarsan daha kotu olur gaz kontrolu kotulesir dedi. Bu isi gercekten iyi bilen bir arkadasimda, yok hicbir etkisi olmaz motorun beyni bu tur kucuk degisiklikleri kendi ayarlayabilir dedi.
    Bu konuda bir biligisi olan var mi?

  4. #4444
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı aviator172rr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaslar, forumda daha yeniyim bir sorum olucak.
    Motorumda stock olmayan tek parca slip-on egsoz (Erion), bu aralar bir hava filtresi takayim mi diye dusunurken, motorumu goturdugum tamirci bana bunu yapmamam gerektigini soyledi.
    Nedeni ise suymus; motorda power commander olmadigi icin motorun beyni yakit dengesini ayarlayamaz zaten egsoz'dan dolayi motorun biraz dengesiz calisiyor, hava filtresini de takarsan daha kotu olur gaz kontrolu kotulesir dedi. Bu isi gercekten iyi bilen bir arkadasimda, yok hicbir etkisi olmaz motorun beyni bu tur kucuk degisiklikleri kendi ayarlayabilir dedi.
    Bu konuda bir biligisi olan var mi?
    Motorunda hava filtresi yokmu?
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  5. #4445
    aviator172rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Santa Monica,CA
    Motosikleti
    05 CBR600 RR, 02 CBR954 RR, 03 ZX6RR
    Tabiki var ama stock filtre var onu BMC veya K&N ile degistrmeyi dusunuyorum. Ne diyorsunuz? ECU kendisi boyle degisikliklere karsi uyum saglayabiliyor mu?

  6. #4446
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı aviator172rr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabiki var ama stock filtre var onu BMC veya K&N ile degistrmeyi dusunuyorum. Ne diyorsunuz? ECU kendisi boyle degisikliklere karsi uyum saglayabiliyor mu?
    ECU kendi kendine bir seye uyum saglamaz.
    Su an muhtemelen deli gibi benzin yakiyor motosiklet.
    Power commander denilen alet ECU'nün yerine geçerek, motosikletin yakit haritasini yeni donanima göre ayarlar.
    Arkadasinizin iddia ettigi uyum isi ancak ECU'nun tekrar programlanabilmesi ile mümkündür.
    Ya da kendi kendine uyum saglayabilen bir ECu çesidi varsa.
    Motosikletin beyni uzerindeki orjinal ekipmana göre programlidir.
    Mesela beyin derki;
    dakikada bin defa;
    1 birim benzin al,
    1 birim de hava al.
    Bujileri de bin defa atesle.
    Patlama sonucu ortaya çikan gazi da siboplari bin defa açarak disari at.
    Yani basitçe anlatmaya çalisiyorum.
    Sen 1 birim yerine 2 birim hava almaya baslarsan fakir karisim,
    1 birim yerine 2 birim benzin almaya baslarsan da zengin karisim meydana gelir.
    Bu ne demek?
    Ya kullanacagindan daha fazla hava alarak benzini dusurup, performans kaybedeceksin demek,
    ya da aldigin benzini yakacak kadar hava bulamadigindan, benzinin yanmayan kismi, çig olarak egzozdan disari atilacak demek.

    Bu tür durumlari önlemek için, power commander takilir.
    Tabi takmakla is bitmiyor.
    ayarlanmasi da gerekiyor.

    Fakat bir nokta var.
    Senin egzoz performansa yönelik üretilmis bir egzozsa, su anki mevcut hava filtresinin yeterli oldugunu sanmiyorum.
    Özellikle üst devirlerde yeterli hava gelmeyecegi için zengin karisima yol açabilir.
    Yani çok da ezbere olmaz dememek lazim.
    Motoru dynoya çikarmadan, neye ihtiyaci oldugunu anlamak zor.
    Motorda siyah duman varmi?
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  7. #4447
    aviator172rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Santa Monica,CA
    Motosikleti
    05 CBR600 RR, 02 CBR954 RR, 03 ZX6RR
    Aslinda yazdigin seyler benimde hep duydugum okudum yonde ama bunu bana soyleyen arkadasimda guvendigim birisi o yuzden birde burada sorayim dedim. Onun soyledikleri pek mantikli gelmiyor kulaga.
    Siyah duman hic gormedim simdiye kadar. Bir PCIII alip dyno ettirmeyi dusunmuyor degilim ama birazcik pahaliya mal olucak.. Motor su an 14 bin milde. Saglikli bir gelecek icin motora bu yatirimi yapmak onceligim olmali mi??

  8. #4448
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı aviator172rr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslinda yazdigin seyler benimde hep duydugum okudum yonde ama bunu bana soyleyen arkadasimda guvendigim birisi o yuzden birde burada sorayim dedim. Onun soyledikleri pek mantikli gelmiyor kulaga.
    Siyah duman hic gormedim simdiye kadar. Bir PCIII alip dyno ettirmeyi dusunmuyor degilim ama birazcik pahaliya mal olucak.. Motor su an 14 bin milde. Saglikli bir gelecek icin motora bu yatirimi yapmak onceligim olmali mi??
    Ilerde degistirmeyi düsünüyorsan para harcama bence.
    Hele piste falan girmiyorsan hiç ugrasma.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  9. #4449
    aviator172rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Santa Monica,CA
    Motosikleti
    05 CBR600 RR, 02 CBR954 RR, 03 ZX6RR
    Aslina bakarsan fazla tutmak istemiyorum bu motoru ;) Bir 600cc'yi buna tercih ederim cok rahat. Gerci bununla birkac pist gunu yapicam sanirim ama onlar icinde degmez bencede nereden baksan 600 dolar masraf cunku bunu yapmak.

  10. #4450
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı aviator172rr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslina bakarsan fazla tutmak istemiyorum bu motoru ;) Bir 600cc'yi buna tercih ederim cok rahat. Gerci bununla birkac pist gunu yapicam sanirim ama onlar icinde degmez bencede nereden baksan 600 dolar masraf cunku bunu yapmak.
    Eger yeni bir motosiklet alirsan, o zaman konusmakda fayda var.
    Hele ki piste gireceksen baska ihtiyaçlarin da olacak.
    Bunlari tespit edip yeni bir motosiklete uygulamak çok daha mantikli.
    Kirk yilda bir yolda karsilasacagin bir hergeleyle kapisip onu geçecem diye masraf yapmak gereksiz.

    Isin performans kismi zannettiginden çok daha fazlaya mal oluyor.
    Ben yillar önce 10500 euroya aldigim 600RR için 13bin euro harcadim.
    Yani dertli is.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  11. #4451
    aviator172rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Santa Monica,CA
    Motosikleti
    05 CBR600 RR, 02 CBR954 RR, 03 ZX6RR
    Cok dogru soyluyorsun ben zaten cok fazla modifiye seven bir insan da degilim sonucta pistte yarismiyorum.
    Bu isin ne kadar masrafli bir is oldugu zaten su goturmez bir gercek
    Bir arkadasim var 05 GSXR1000'e Magnezyum jant'a kadar ayrintili ve gayet profesyonelce 10.000 dolarlik modifiye yapti. Motoru hic gormedim ben bundan 1-2 yil oncesi satmis neden sattin diye sordugumda soyle soyledi: "Birgun bir DRZ400 kanyonda yanimdan birguzel gecti sonra kayboldu gitti o gun anladim bu isin 10-20 beygir eklemekle olmiyacagini."
    Motoruma 600 dolarlik yatirim yerine bir track school'a gitmek daha mantikli geliyor.

  12. #4452
    aviator172rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Santa Monica,CA
    Motosikleti
    05 CBR600 RR, 02 CBR954 RR, 03 ZX6RR
    Tekrar selam arkadaslar, bir baska sorum olucak. Aranizda Scotts Tekrar Kullanilabilir yag filtresi kullanan var mi?
    Kullananlar varsa normal stock veya bir k&n yag filtresinden cok fazla farki var midir?

  13. #4453
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı aviator172rr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar selam arkadaslar, bir baska sorum olucak. Aranizda Scotts Tekrar Kullanilabilir yag filtresi kullanan var mi?
    Kullananlar varsa normal stock veya bir k&n yag filtresinden cok fazla farki var midir?
    Bir önceki sorunun cevabını İlkay abi çok net biçimde açıklamış. Bizim ülkedeki herhangi bir tamirciye sorsan düşünmeden sana onu da tak onu da tak ne istersen ne sorarsan tak der =)

    Ayrca tekrar kullanılabilir yağ filtresini yeni duydum senden. Sanıyorum ki hava filtresi varsa yağ filtresi de vardır.. Bilgisi olanları dinlemek lazım. İlkay abi biliyordur =)
    AKIN FİDAN

  14. #4454
    aviator172rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Santa Monica,CA
    Motosikleti
    05 CBR600 RR, 02 CBR954 RR, 03 ZX6RR
    Bu benim gittigim tamirci adam zaten eski yarisci AMA'de falan yarismis zamaninda. Baya tecrubeli birisi, o ne derse normalde inanirim ama baska guvendigim bir arkadasimda tam tersini soyleyince birde buradan destek alayim dedim.
    coq gercekten guzel bir sekilde acikladi, netlestirdi durumu.

  15. #4455
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı ultraukala adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilgisi olanları dinlemek lazım. İlkay abi biliyordur =)
    Bilmiyorum abicim be.
    Hiç kullanmadim, tavsiye eden de olmadi.
    Nasil ki hava filtresini temizleyebiliyorsak, yag filtresini de temizeyebilecegimiz bir sistem olusturulmus olabilir.
    Yani üstûnkôru aman ha falan diyemem.
    Fakat yag filtresi dedigin malzeme atla deve degil.
    Yani çok pahali bisey olsa farkli alternatifler denenebilir.
    Ama ben yine de sportif motosikletlerde genel geçer görüslerin disina çikilmamasi gerektigini düsünüyorum.
    Sonuç itibariyle 13-15bin devir çeviren motosikletlerden bahsediyoruz.
    Risk almak ne kadar akillica olur düsünmek lazim.

    Sen ne yapiyorsun, bu sene de yarisacakmisin?
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  16. #4456
    aviator172rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Santa Monica,CA
    Motosikleti
    05 CBR600 RR, 02 CBR954 RR, 03 ZX6RR
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilmiyorum abicim be.
    Hiç kullanmadim, tavsiye eden de olmadi.
    Nasil ki hava filtresini temizleyebiliyorsak, yag filtresini de temizeyebilecegimiz bir sistem olusturulmus olabilir.
    Yani üstûnkôru aman ha falan diyemem.
    Fakat yag filtresi dedigin malzeme atla deve degil.
    Yani çok pahali bisey olsa farkli alternatifler denenebilir.
    Ama ben yine de sportif motosikletlerde genel geçer görüslerin disina çikilmamasi gerektigini düsünüyorum.
    Sonuç itibariyle 13-15bin devir çeviren motosikletlerden bahsediyoruz.
    Risk almak ne kadar akillica olur düsünmek lazim.
    Aslinda bu tekrar kullanilabilir filtrenin amaci ucuza mal etmek degil olayi bence cunku normal bir k&n filtre 13-15 dolar iken, bu Scotts filtre 139 dolar.
    Bunu bana soyleyen adam 2 gun ust uste yaristiktan sonra pistte yagin hala sapsari oldugunu soylemisti. Normal k&n ile tek yarisin sonunda simsiyah oluyor demisti..
    Ileride denemek istiyorum, buraya tekrar yazarim dusuncelerimi.

  17. #4457
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı aviator172rr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslinda bu tekrar kullanilabilir filtrenin amaci ucuza mal etmek degil olayi bence cunku normal bir k&n filtre 13-15 dolar iken, bu Scotts filtre 139 dolar.
    Bunu bana soyleyen adam 2 gun ust uste yaristiktan sonra pistte yagin hala sapsari oldugunu soylemisti. Normal k&n ile tek yarisin sonunda simsiyah oluyor demisti..
    Ileride denemek istiyorum, buraya tekrar yazarim dusuncelerimi.
    Dostum konuya direk daldik, sana hosgeldin demeyi unuttuk, kusura bakma.
    Profilinde Santa monica CA yaziyor.
    Santa Monica bana ispanyol romantizmini çagristiriyor ama CA harfleri de Kaliforniya sehrini hedefliyor gibi algiliyorum.
    Dolar üzerinden konusmanda bana Amerika'da yasadigin izlemini uyandirdi.
    Herhalde yanilmiyorumdur ama anlasilan sen de ben gibi gurbetçisin.
    Biraz kendini tanitirsan daha memnun olacagiz anlasilan.
    Yag filtresinin görevi, motorun içerisine dusen ya da giren parçalari tutmak.
    Bu parçalar, asinmadan dolayi olusabilecegi gibi, hava filtresinin eksikliklerinden de kaynaklanabilir.
    Yani filtre yagi sûzer.
    yagin vizikozitesini arttirma, sentetik oranini ayarlama, yaglama sistemini kontrol etme gibi islevlere sahip degildir.
    Fakat motorun patlamamasi için hayati öneme sahiptir.
    Bu nedenle özellikle performansa yônelik ûretilmis motorlarda her yag degisiminde, yag filtresini de degistiririz.
    Pist gunlerinde ise, gunun hemen akabinde yagi komple degistiririz.
    Rengi sarimi siyah mi ilgilenmeyiz.
    Yagin çalisma isisi, performansi çok önemlidir.
    Ama filtrenin bunlara hiç bir etkisi yoktur.
    Sonuç itibariyle yagin rengini ya da özelliklerini degistiren etmenler motorla ilgilidir.
    A marka motorla pistte bir tur attiktan sonra yagda gôzlemlediginiz farkliliklar ile,
    B marka motorda pistte bir tur attiktan sonra gözlemlediginiz farkliliklar bire bir örtüsmeyebilir.
    Bu biraz detayli bir konu.
    Aslinda bu topicte konustuk daha önce ama simdi arasam ben bile bulamam.
    Sonuç itibariyle bir takim hurafeler veya sehir efsaneleriye hareket etmek yerine genel geçer kabul görmûs yôntemleri izlemenizi tavsiye edecegim.
    yani yanlis anlasilmasin tüm bu yazdiklarim cadde kullanicilari içindir ve motorunuzun ömrü için önemlidir.
    Yanlis anlamadiysam 954 kullaniyorsunuz.
    Fistik gibi makina.
    Bugün temizini bulsam gôzümû kirpmadan alirim.
    Neredeyse 10 yildir uretilmiyor bu motor.
    Orjinal halde muhafaza etmenizi öneririm.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  18. #4458
    aviator172rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Santa Monica,CA
    Motosikleti
    05 CBR600 RR, 02 CBR954 RR, 03 ZX6RR
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum konuya direk daldik, sana hosgeldin demeyi unuttuk, kusura bakma.
    Profilinde Santa monica CA yaziyor.
    Santa Monica bana ispanyol romantizmini çagristiriyor ama CA harfleri de Kaliforniya sehrini hedefliyor gibi algiliyorum.
    Dolar üzerinden konusmanda bana Amerika'da yasadigin izlemini uyandirdi.
    Herhalde yanilmiyorumdur ama anlasilan sen de ben gibi gurbetçisin.
    Biraz kendini tanitirsan daha memnun olacagiz anlasilan.
    Yag filtresinin görevi, motorun içerisine dusen ya da giren parçalari tutmak.
    Bu parçalar, asinmadan dolayi olusabilecegi gibi, hava filtresinin eksikliklerinden de kaynaklanabilir.
    Yani filtre yagi sûzer.
    yagin vizikozitesini arttirma, sentetik oranini ayarlama, yaglama sistemini kontrol etme gibi islevlere sahip degildir.
    Fakat motorun patlamamasi için hayati öneme sahiptir.
    Bu nedenle özellikle performansa yônelik ûretilmis motorlarda her yag degisiminde, yag filtresini de degistiririz.
    Pist gunlerinde ise, gunun hemen akabinde yagi komple degistiririz.
    Rengi sarimi siyah mi ilgilenmeyiz.
    Yagin çalisma isisi, performansi çok önemlidir.
    Ama filtrenin bunlara hiç bir etkisi yoktur.
    Sonuç itibariyle yagin rengini ya da özelliklerini degistiren etmenler motorla ilgilidir.
    A marka motorla pistte bir tur attiktan sonra yagda gôzlemlediginiz farkliliklar ile,
    B marka motorda pistte bir tur attiktan sonra gözlemlediginiz farkliliklar bire bir örtüsmeyebilir.
    Bu biraz detayli bir konu.
    Aslinda bu topicte konustuk daha önce ama simdi arasam ben bile bulamam.
    Sonuç itibariyle bir takim hurafeler veya sehir efsaneleriye hareket etmek yerine genel geçer kabul görmûs yôntemleri izlemenizi tavsiye edecegim.
    yani yanlis anlasilmasin tüm bu yazdiklarim cadde kullanicilari içindir ve motorunuzun ömrü için önemlidir.
    Yanlis anlamadiysam 954 kullaniyorsunuz.
    Fistik gibi makina.
    Bugün temizini bulsam gôzümû kirpmadan alirim.
    Neredeyse 10 yildir uretilmiyor bu motor.
    Orjinal halde muhafaza etmenizi öneririm.
    O zaman herkese tekrardan selamlar.
    Santa Monica tahminin uzere Kaliforniya'da bir sehir, Los Angeles'a yaklasik olarak 10-15 mil kadar uzaklikta. Sahil boyu uzanan kucuk bir sehir.
    Bizde gurbetciyiz tabi burada, ogreniciyim. Hatta forumda baya eski bir eleman jubaa samimi arkadasimdir. Hatta motoru bana ogreten kisidir kendisi
    Evet, 954 var bende daha 6 bin milde'yken aldim motoru uzerinde sadece Erion slip-on vardi onun haricinde full orjinaldi. Bende oyle tuttum simdi 14 bin milde.
    Ekledigim Modlar: Airblade Clear Windscreen, Shorter Levers, Shogun Frame Sliders...
    Guzel motor bende yavas yavas sevmeye basladim ama benim niyetim bu isi racing level'da ogrenmek ve maddi imkanlar elverirse yarismak burada. Bu nedenle 954cc'de bu prensipleri tam olarak uygulayip kavrayamiyacagimi dusunuyorum bilmiyorum bu konuda sen ne dusunursun? Su an bunu satip 06 R6 veya 07 uzeri 600rr almak niyetindeyim.

    Bu yag-yag filtresi ile ilgili verdigin bilgilerde cidden faydali oldu tesekkurler..

  19. #4459
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Bir gûn özel uçak kiralayabilecek duruma gelirsem Amerikaya gidecem.
    Yoksa onca saat sigara içmeden durmam mûmkün degil.
    Jubaa'dan daha önce bahsetseydin daha samimiyetle kucaklardik seni bu senin suçun artik idare et.
    diger konuyla ilgili yarin birseyler yazacagim.
    simdilik uyumam lazim.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  20. #4460
    aviator172rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Santa Monica,CA
    Motosikleti
    05 CBR600 RR, 02 CBR954 RR, 03 ZX6RR
    Her zaman bekleriz.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler