bu videodaki gibimi
http://www.facebook.com/video/video....92838885&saved
bu motorda dişli farkının yanı sıra videonun kendiside hızlandırılmış Diğer araçların hareketlerini izleyin hepsi olağandan 2kat hızlı ama çok başarılı bi video
bu videodaki gibimi
http://www.facebook.com/video/video....92838885&saved
bu motorda dişli farkının yanı sıra videonun kendiside hızlandırılmış Diğer araçların hareketlerini izleyin hepsi olağandan 2kat hızlı ama çok başarılı bi video
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Ben kamera olayına karşıyım her zaman.Lakin aslında yararlı bir alet de...Denemedim güzel olabilir aslında lakin gopro alacak maddi imkanım yok, o lükste bir telefonda kullanmıyorum zaten =))
,
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------
Üzerinde kaça kaç dişli var acaba? Ayrıca şehir içerisinde o süratleri tavsiye etmiyorum otobanı şehir içi algılamıyorum =)) İşin esprisi bir tarafa otoban açıkçası cadde klasmaında yer almıyor lakin Türkiye şartlarında dikkatli olmak gerek sol şerit takıntısı yüzünden...
AKIN FİDAN
15-45 su anda yanlis hatirlamiyorsam.
-1,+2 diye hatirliyorum.
Sehir icinde hizi bende tavsiye etmiyorum,
zaten burasi Turkiye gibi degil trafigin arabalarin oldugu yerde
o hiza cikarsan bi tarafindan damacana ile kan alirlar adamin.
O yol biraz sapa bi yol 2 tarafi bos arazi.
Polis olursa gormek kolay oluyor.
Gece 2-3 gibide porsuk,sincap,fare disinda yoldan gecen olmuyor.
2 ucunda da trafik isigi var ve tam 1km.
Stok disli 600RRla denedik 230 kusur civari
yazdi en son kadran diye hatirliyorum
yani fark baya var.
Felon Adam kidemli kamikaze belli.
Arada bi makas falan guzelde bu kadar suyunu sikmamak lazim isin.
Benim kadran bundan beterdir 25kmh+ sapma yapiyodur.
We are many...
gopro pistte kullanım için doğru cihaz değil. çok büyük, GPS desteği yok. bence yarışçılar için şu anki en ideal kamera contour GPS. bu ürün qstarz GPS data logger ile birlikte kullanılırsa pist günü sonrası evdeki bilgisayarda son derece detaylı analiz yapmak mümkün. tur zamanlarını iyileştirmek için son derece ideal ama malesef pahallı...
http://www.youtube.com/watch?v=N1x2P2zaAPA
sen hiç gözlerinde korku olan bir kartal gördün mü ?
Evet kadran yalan söylesede hakkı yenmeyecek kadar deli adam
*video linkini düzelttim
boyut olarak contuourla aralarında çok bi fark yok sanırım ama bu gps özelliği güzelmiş
---------- Post added at 14:39 ---------- Previous post was at 14:19 ----------
ben geçenlerde trafiğe kapalı bi alanda biraz motoru yatırarak sınırlarımı zorladım ama birkaç ilginç sorum olacak
1.si pegler yere sürttüğünde sanırım yan ayaklıkta sürtüyor yada başka birşeyden ses geliyo anlamadım bu normalmidir?
2.si 600lüklerde grenajlar yerden dahamı yüksek çünkü ben yatırdığımda grenajlarla yerin arasında 2cm kadar bi mesafe kalıyor hatta pegler sürttüğünde tırtıyorum grenajları traşlıyıcam diye?
birde parkede motor daha iyi tutunuyor benim lastiklerim 2007 son haftası üretimli motorun üstünde gelen orjinal shinko lastikler.asfaltta bu kadar yatmayı denemedim ama sonuç olarak %99 yeri öperim gibime geliyor
Birde lastik basınçlarımı ne yapmalıyım bu fotoğrafın çekildiği gün evimin hemen yakınındaki benzinciye gidip ön arka 25psi hava bastım hani ısındıklarında 28-30civarına gelmiştir diye kaba bi hesapta bulundum ama çok fazla basıyorum sanırım dimi bu tarz şeyler deneyeceğim zamanda daha az basmak mı mantıklı yoksa lastik soğukken 25psi iyimi?
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Viraj alma konusunda gt250r çok zayıf kalıyormuş bende gsxr'a geçince anladım bu durumu. Benim görüşüm hyosung aerodinamik olarak uygun değil yatmalara kalkmalara bence sınırlarını daha fazla zorlama koreli kardeşimizle
GT! ...
http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...4656829/detay/
Barış dediğin makina bu mu acaba?1000TL 'ye tekabül ediyor neredeyse =)) Ama videodaki gibi bir kayıt alıyorsa süper bence..Değer yani...
AKIN FİDAN
Felon
1.Yan ayaklik surtebilir bazi motorlarda cikarmazsan cunku kocaman oluyor.
Ama pegler surtuyorsa gereginden fazla yatirmissin demektir diye biliyorum.
Limit pegler, zaten pistte falan o kadar yatirmaya gerek kalmiyor.
Viraja da o kadar yavas girmiyorsun.
Amac viraji hizli donmekse olabildigince motoru dik ve duz tutman gerek.
Yere temas eden lastik alani artarsa daha cok gaz acabilirsin,
en cok lastik temasida motor dik oldugunda oluyor.
Yani amac yatmak degil tam tersine yatmamak ve frene olabildigince "az" basmak.
2.Yukseklik konusunda bi bilgim yok ama grenajlar duz bi zeminde degmez diye biliyorum.
Benimkiler hic degmedi daha.
Cikinti olursa degiyor.
Bu resimdeki benim orjinal sag alt grenaj sakal denilen parca.
O eriyen kisimda yere degen kisim.
2 kisi motor ustundeyken diz verebilir miyim diye denedim.
Dokulen asfalt kat kat olup yol kenarlarinda birikiyor.
Hizli girdim viraji icten aldim ahanda sonuc.
Guzelim orjinal grenaj yalan oldu.
Amac yatip yere bisey degdirmekse supermoto ile arka topuz degdiren adamlar var.
Hic bulasma o ise yani.
3.Lastiklerini bilmiyorum basinc ayarinda senin kilon kullandigin zeminin isisi havanin isisi hepsi onemli.
Onu yakininda bilen biri varsa ona yaptir.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
We are many...
yok amaç zaten normalde o kadar yatmak değil ama böyle yatırınca özgüven veriyo insana yoksa asfaltta bu kadar yatırmamla yeri öpmem bir olur
cbr ın grenajlarına yazık olmuş düştünüzmü peki o sürtmeyle? :(
bende iki tarafada yatırmışlığım var motoru malesef grenajlar boyalı :D
aslında burda zemin düz ama niye bu kadar alçaklar bilmiyorum. motor düzken hiç alçakta durmuyolar.hyosungla alakalı bi durum sanırsam
olabildiğince az yatarak virajı alma durumu mantıklı Barkın hocada anlatmıştı bu durumu
çevrede kimse olmadığından kafama göre yapıyorum lastik havalarını.Herzaman biraz düşük olması daha avantajlı oluyor sanırım
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Pistte yapılan frenaj ile birlikte yatırılan motorun motor kapaklarının yere değdiğine bir çok kez şahit oldum =)) Yalnızca grenajlar değil yani =))
AKIN FİDAN
evet akın kamera bu. eski modelini bizim boy kullanıyordu enfes çekimler yapıyordu. GPS özellikli bu modeli abd' den direk getirttme şansım oldu, 8 GB memory dahil 300 usd' ye mal oldu. ama asıl tur zamanları için kamersı olmayan, tur zamanlarını log' layan şu ürün var: http://www.amazon.com/gp/product/B00...00_i00_details
bu data logger yarışta taktığımız transponder gibi ama 5 Hz GPS sayesinde her 200 milisaniyede bir (1/5 sn) hızı ve konumu kaydediyor. evde pistin herhangi iki noktası arasındaki zamanını her tur için gösteriyor. (mesela en zayıf olduğunu düşündüğün yerler).
bu cihazı contour kamera ile beraber kullanınca anlık hız durumunu videoda görüntüleyebiliyorsun. biraz tuzlu ama gerçekten nefis bir kombinasyon.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------
Felon nasıl düzelttin bi anlatsana efe ben her şeyi denedim, video olarak gösteremedim...
sen hiç gözlerinde korku olan bir kartal gördün mü ?
http://www.youtube.com/watch?v=N1x2P2zaAPA
video linkinde watch?v= den sonraki kısmı kopyalıyoruz.sonra
[YT][/ YT] bu kodun içine yapıştırıyoruz şu şekilde iki ters parantezin ortasına gelecek
[YT]N1x2P2zaAPA[/ YT]
tabi bu kodun arasında boşluk olmayacak göstermek için öyle yaptım
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------
teşekkürler felon
sen hiç gözlerinde korku olan bir kartal gördün mü ?
Yok yahu ne boxer'ı R6.Aliağa Yarış Takımı Adına yarışan Kemal Hocam'ın fotoğrafları vardı bulursam paylaşırım ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:48 ----------
Yani bu iki ürünü birlikte alıyoruz.Transponder gibi birlikte kullanıyoruz.Video da bize hızımızı saniyemizi hepsini gösteriyor.Benim teknolojiyle aram pek yoktur da. Açıkçası muhteşem bir şey, gp'deki gibi vites devir hız da gösterse ya =))
Ama 1500liraya mal olacak =))
AKIN FİDAN
Sıralamadan çıkıp eve gideceksin, akşam yorgun argın bunlarla uğraşacaksın, analiz falan Yarış takımın olacak, halledecekler olayı...
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Yarış takımı nasıl halletsin senin pist içindeki durumunu =))
Sıralamadan çıkacaksın otele gidip bir güzel yemek ardından sauna hamam odaya geçeceksin.Oturup izleyeceksin antrenörünle kahveni içip. Biz 3kişi oluyoruz yarışta bakalım önümüzdeki sene nasıl bir sezon olacak.Ama bu iş kafama çok yattı benim de keşke ona ayıracak maddiyatım olsa..
AKIN FİDAN
Akin motor kapaklari nasil yere deger ya.
Peg var kapaktan once?
Zaten teknik olarak o aciyla yatarsa 2 tekerinde yerden kesilmesi gerek degil mi?
http://www.westcoastgpcycles.com/tea...dy-palmer.html
Bana o bilgiyi veren vatandas bu, kendisi burda motosiklet dukkani isletiyor.
Cok iyi bi tamirci ve yarisci.
Hafta sonlari yari profesyonel yarislarda ve AMA yarislarinda yarisiyor.
Turkce bilse keske tam Turk gibi zaten gobekli falan.
Bana o dedi pistte virajda motoru cok yatirman bisey ifade etmez tam aksine dik tutarsan daha cabuk ve daha cok gaz acarsin.
We are many...
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)