Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4381
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı ultraukala adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600 f'e de mümkündür tabii ki böyle bir parça bulmak lakin kullanım maksadı yukarı ve geri almak yani bacakları rahatlatmak değil sürüşü rahatlatmak senin istediğin biraz daha aşağıda olması bacaklarının rahat etmesi için ama bu da sürüşe etki eder...
    rr'daki oturuş pozisyonunda bir sıkıntı çekmiyorum ama f'te biraz farklı gerçi duruş pozisyonlarını değiştirebileceğimiz bir şekli olsaymış ne güzel olurmuş pek çok motorda olduğu gibi
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4382
    osman_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R
    Kafamda tilkiler dönüp duruyo yamaha yamaha diye bağırarak, artık dayanamıcam heralde, ama benzin sorunu var, ah ahh! keşke daha ucuz olsaydı şu meret.Motoru alırken verdiğim paraya zerre acımam cünkü o para benden bi kere cıkcak ondan sonra motor benim , benzin öylemi anasını saitiym yaktığın her km icin para bayılıyosun..

    r1 ve r6 yla ilgili bi kac sorum olucak ;

    2004-2008 r1
    2006-2009 r6 icin olucak sorularım ;

    - Abartılı bi şekilde agresif kullanımda max kac litre yakar ?
    - Ortalma bi şehir ici sürüş, hafif agresif kullanım, ortalama-max arası yaktırdığımızda motora kac litre yakar ?
    - Motoru satmaya kalktığımızda alıcısı cıkarmı, sonucta ciddi paralar bunlar, alırken kolayda ya satarken ?
    - Birde motora nası güvenip alacaz, adam teker yapmaktan motorun anasını ağlatmışsa bunu nası bilebilirizki ?

    (İlk iki soruyu r6 ve r1 icin ayrı ayrı cevaplarsanız sevinirim.. )

  3. #4383
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı osman_22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kafamda tilkiler dönüp duruyo yamaha yamaha diye bağırarak, artık dayanamıcam heralde, ama benzin sorunu var, ah ahh! keşke daha ucuz olsaydı şu meret.Motoru alırken verdiğim paraya zerre acımam cünkü o para benden bi kere cıkcak ondan sonra motor benim , benzin öylemi anasını saitiym yaktığın her km icin para bayılıyosun..

    r1 ve r6 yla ilgili bi kac sorum olucak ;

    2004-2008 r1
    2006-2009 r6 icin olucak sorularım ;

    - Abartılı bi şekilde agresif kullanımda max kac litre yakar ?
    - Ortalma bi şehir ici sürüş, hafif agresif kullanım, ortalama-max arası yaktırdığımızda motora kac litre yakar ?
    - Motoru satmaya kalktığımızda alıcısı cıkarmı, sonucta ciddi paralar bunlar, alırken kolayda ya satarken ?
    - Birde motora nası güvenip alacaz, adam teker yapmaktan motorun anasını ağlatmışsa bunu nası bilebilirizki ?

    (İlk iki soruyu r6 ve r1 icin ayrı ayrı cevaplarsanız sevinirim.. )
    7lt ile 13lt arasında 100km'de yakıt tüketir her iki makina da..Minimumu 6-7 maksimu da o şekilde...HEsabını sen yap işte...

    r6'nın alıcısı peynir ekmek gibi bin lira aşağı fiyat çek 1gün kalmaz elinde.r1'in piyasasını pek bilemiyorum...

    SAğlam bir usta bulacaksın kendine baktıracaksın hepsi anlaşılıyor...
    AKIN FİDAN

  4. #4384
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    100 kmde 13 litre yakıt yakan motor mu olur :D

    onu alacağıma Q7 alırım daha az yakar :p

  5. #4385
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı samet10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 kmde 13 litre yakıt yakan motor mu olur :D

    onu alacağıma Q7 alırım daha az yakar :p
    Valla otobana çıkıp dip 100km'yi gördüğümü hatırlamıyorum full depo ile =))
    AKIN FİDAN

  6. #4386
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Akin senin depoda delik var kardes yada taktigin onca zamazingonun etkisi olsa gerek.


    Ilkay Bende cok muzdaribim oturus pozisyonundan 195 boy var 4 tanede fitik var ellerinden oper.
    200kmyi gecen gezilerden sonra .otum basim ayri oynuyo.
    Ayaklik degisimi cok az etkiliyor, sikinti alcak gidondan kaynaklaniyor.
    Araba aldim bu agrilar yuzunden, artik agrilar o kadar dayanilmaz.
    We are many...

  7. #4387
    106GT! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    16 Fireblade SP Repsol...
    İyi bari bu mecmuada yalnız değilmişim sevindim 1.93 te benim :/
    GT! ...

  8. #4388
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Bende kendimi uzun sanırdım (1.83)
    yakıt konusunu bütün herkes gibi bende merak ediyorum ama yakıta etken teknik çok şey var.Kullanıcıda burda baya farkediyor ama o ivmeye 13litre yaksın bebeğim ne farkeder
    Benim motoru satmam lazım.. yoksa 600lüğe geçemeden patlarım bi yere 250den çok şey ister oldum
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  9. #4389
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı Jubaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akin senin depoda delik var kardes yada taktigin onca zamazingonun etkisi olsa gerek.


    Ilkay Bende cok muzdaribim oturus pozisyonundan 195 boy var 4 tanede fitik var ellerinden oper.
    200kmyi gecen gezilerden sonra .otum basim ayri oynuyo.
    Ayaklik degisimi cok az etkiliyor, sikinti alcak gidondan kaynaklaniyor.
    Araba aldim bu agrilar yuzunden, artik agrilar o kadar dayanilmaz.
    Valla Bursa-İzmir-Bursa arası 6.vites 7-8bin devir aralığında 140-150km/h ile seyrettiğimde 7lt yaktı 100km'de minimum yakıtım budur. Otoban gazlamasını unutur olduk benzin fiyatlarından dolayı lakin şu şekilde oluyor Bursa'da gölbaşından bi giriyorsun 1-2-3-4-5-6 +270km/h hızlarda İzmir yolu çıkışından geri dönüyorsun.Veya görüklede kahve içip aynı yolu geri dönüyorsun...Bırak da yaksın =))

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------

    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende kendimi uzun sanırdım (1.83)
    yakıt konusunu bütün herkes gibi bende merak ediyorum ama yakıta etken teknik çok şey var.Kullanıcıda burda baya farkediyor ama o ivmeye 13litre yaksın bebeğim ne farkeder
    Benim motoru satmam lazım.. yoksa 600lüğe geçemeden patlarım bi yere 250den çok şey ister oldum
    Pistte ne kadar yaktığını hesaplayayım dedim ama kafam karıştı...İStanbul Park'ta iki gün de 250km gibi bir ortalama dönülüyor bir yarış haftasında.Full depo + 10lt benzin eve dönüşte lamba yanmış oluyor.Yani 10-11 lt falan 100km'de yakmış oluyor sanırım yanlış hatırlamıyorsam.
    AKIN FİDAN

  10. #4390
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    walla hacı sen motora ne yaptın öyle bi depo ile 100 km yol gideceğime gitmem ya :D

    bende RR kullanıyorum 180km de bittiğinde yuh diyorum :D daha bu yaz başında mayıs gibi 220 km gittiğimi biliyorum benzin çok zamlanıyo :D

    bide sen nasıl sürüyorsun anlamadım ki

  11. #4391
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı samet10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    walla hacı sen motora ne yaptın öyle bi depo ile 100 km yol gideceğime gitmem ya :D

    bende RR kullanıyorum 180km de bittiğinde yuh diyorum :D daha bu yaz başında mayıs gibi 220 km gittiğimi biliyorum benzin çok zamlanıyo :D

    bide sen nasıl sürüyorsun anlamadım ki
    Bahsettim sanırım okumadın.Otaban kullanımlarında +270km/h baştan sonra gittiğin zaman o kadar yakıyor evet.Ama uzun yola çıktığımda 6.vites 7-8bin devir aralığında 140-150km/h seyirde 100km'de 7lt yakıyor.Bu şekilde bir depoda +200km yol alıyorum.
    AKIN FİDAN

  12. #4392
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Benim ortalamam 176km bi depo ile son 20 depo ortalamam normal yollarda.

    100km nin altina 2 kere dustum bi depoyla.

    Birinde motor FI isigi yakti calismadi bi sure MAP sensoru hatasi verdi,
    digerinde de lastiklerin icinden ipleri falan cikti durmak zorunda kaldim.

    Megerse lastiklerin dayanabildigi bi son surat varmis onun ustunde belli bi sure gidince lastik parcalaniyormus.
    We are many...

  13. #4393
    osman_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R
    Alıntı ultraukala adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    7lt ile 13lt arasında 100km'de yakıt tüketir her iki makina da..Minimumu 6-7 maksimu da o şekilde...HEsabını sen yap işte...

    r6'nın alıcısı peynir ekmek gibi bin lira aşağı fiyat çek 1gün kalmaz elinde.r1'in piyasasını pek bilemiyorum...

    SAğlam bir usta bulacaksın kendine baktıracaksın hepsi anlaşılıyor...
    Bilgiler icin sağol..
    Piyasa olayını ben de tam bilmiyorum ama anladığım kadarıyla r6 daha yaygın ve tutulan bi model..

    benim istediğim r6 kasası 2006 dan başlıyo onların fiyatıda 16.500
    r1 ise 2005 ten başlıyo oda 15.500
    İlginç

  14. #4394
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    Alıntı ultraukala adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsettim sanırım okumadın.Otaban kullanımlarında +270km/h baştan sonra gittiğin zaman o kadar yakıyor evet.Ama uzun yola çıktığımda 6.vites 7-8bin devir aralığında 140-150km/h seyirde 100km'de 7lt yakıyor.Bu şekilde bir depoda +200km yol alıyorum.
    hacı 270in altına inmeden nasıl gittin o nasıl bi ortalama öyle ya :D

    pistte felan mı gidiyosun gerçi izmirin otoyolu bizim buraya gçre daha müsaitti ama fazla rakam ya ben o kadar süremem daha çok yol katetmem lazım ondan hayretim

  15. #4395
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı Jubaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim ortalamam 176km bi depo ile son 20 depo ortalamam normal yollarda.

    100km nin altina 2 kere dustum bi depoyla.

    Birinde motor FI isigi yakti calismadi bi sure MAP sensoru hatasi verdi,
    digerinde de lastiklerin icinden ipleri falan cikti durmak zorunda kaldim.

    Megerse lastiklerin dayanabildigi bi son surat varmis onun ustunde belli bi sure gidince lastik parcalaniyormus.
    Pist lastikleri bu sepepten ötürü otoban kullanımlarında tercih edilmesi gerekiyor. Her lastiğin belirli bir sürat sınırı var lastiklerin bilgilerinde harfler bunu belirliyor.Kısa bir bilgiyi ekliyorum aşağıya...

    Harfler Hız Sembolü
    Sayılar ise Hız

    J 100
    K 110
    L 120
    M 130
    N 140
    P 150
    Q 160
    R 170
    S 180
    T 190
    U 200
    H 210
    V 240
    W 270
    Y 300

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:45 ----------

    Alıntı samet10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hacı 270in altına inmeden nasıl gittin o nasıl bi ortalama öyle ya :D

    pistte felan mı gidiyosun gerçi izmirin otoyolu bizim buraya gçre daha müsaitti ama fazla rakam ya ben o kadar süremem daha çok yol katetmem lazım ondan hayretim
    Otoban gazlamalarını Bursa otobanında yapıyoruz daha çok izmir'de tercih eski kuşadası yolu ahmetbeyli virajları =))

    Yoldan daha çok rüzgar adamı bitiriyor.Bir seferinde eski nolan kaskımı takmıştım kafasız kafam vizör açıldı giderken aklım gitmişti.Allahtan ön camın altında idim de sinek böcek bişe gelse parçalar suratımı kör bile kalabilirim. Bu sebepten ötürü kilitlenebilir vizörlü bir kask ve aero dinamik olarak güzel bir kask seçmelisiniz...

    Ayrıca kendi motorumda takometrede gördüğüm hız 292km/h son olarak ama ıkına sıkına o da =)) Ama gps verisi 265 civarıdır sanıyorum...Yani o ortalama da 250km lerdedir gps verisi ile...

    Bir de istanbul park pistinde bile o hızları görmek çok çok zor ne pisti yahu dümdüz otoban yani
    AKIN FİDAN

  16. #4396
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    bende bunu anlamıyorum benim motosikletim 300km üstüne çıkabiliyor fakat W serisi konulmuş, neden Y serisi koymamışlar?
    Y serisi pist için mi, kanalsız slick lastikler mi?
    ayrıca lastiklerimden çok ama çok memnunum o ayrı pirelli diablo supercorsa ztn oem olarak takılmış.

  17. #4397

    Üyelik
    01 Aralık 2011
    Şehir
    Hendek/SAKARYA
    Motosikleti
    2012 GT250R (kırmızı-beyaz)
    Alıntı osman_22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kafamda tilkiler dönüp duruyo yamaha yamaha diye bağırarak, artık dayanamıcam heralde, ama benzin sorunu var, ah ahh! keşke daha ucuz olsaydı şu meret.Motoru alırken verdiğim paraya zerre acımam cünkü o para benden bi kere cıkcak ondan sonra motor benim , benzin öylemi anasını saitiym yaktığın her km icin para bayılıyosun..

    r1 ve r6 yla ilgili bi kac sorum olucak ;

    2004-2008 r1
    2006-2009 r6 icin olucak sorularım ;

    - Abartılı bi şekilde agresif kullanımda max kac litre yakar ?
    - Ortalma bi şehir ici sürüş, hafif agresif kullanım, ortalama-max arası yaktırdığımızda motora kac litre yakar ?
    - Motoru satmaya kalktığımızda alıcısı cıkarmı, sonucta ciddi paralar bunlar, alırken kolayda ya satarken ?
    - Birde motora nası güvenip alacaz, adam teker yapmaktan motorun anasını ağlatmışsa bunu nası bilebilirizki ?

    (İlk iki soruyu r6 ve r1 icin ayrı ayrı cevaplarsanız sevinirim.. )
    kardeşim agresif olmak yerine göre iyi bişey ama her zaman maddi ya da manevi götürüsü illa ki oluyor ben de 2010 model gt250r kullanıcısıyım ve bu motoru tercih etme sebeplerim (ki tercih edenlerin çoğu da sanırım bu sebeplere sahip) motorun görünüş olarak çok hoş olması, bir 600 lük ya da 1000 likten ayırt edilememesi ve yakıtının gayet uygun olması. ve motoru aldıktan sonra hızlanması gidişi vs olsun bu da beni gayet tatmin etti. hızlanmak istediğimde kısa sürede 150 lere çıkabiliyorum ve bu türkiye şartları için oldukça yeterli, bence fazlası türkiye şartlarında çok çok da sakat! ben maddi külfet olacağından dolayı şimdilik düşünmüyorum ama şayet yetersiz görüldüğü takdirde motora modifiye uygulanabilir ve yapıldığı taktirde de 600 lük kadar olamıycak olsa da 600 lüğe yakın bir performans verebileceğini tahmin ediyorum. bu arada ses olarak 4 silindir gibi olmasa da yine de sesinden de tatmin oldum yani motor görüntü olsun ses olsun kendini farkettiriyor. ve senin de bahsettiğin gibi motoru almak mesele değil aldıktan sonra bakımı parçaları ve özellikle de yakıt konusu mühim hele hele bol bol gezmeyi seven biriysen. gt250r ın bastığın takdirde yakıp yakacağı km de 20 kuruş aşağı yukarı, basmazsan o kadar da yakmıyor ben genelde 3000-5000 devir arası kullanıyorum 17 kuruş felan yakıyor. ama bir 600 lüğe binsen arkadaşlar 100 km de minimum 6-7 litreden bahsetmişler ki senin gibi agresif birisi tahminimce ortalama 9-10 litre yakar. garaj motoru olarak kullansan nadir olarak binsen hadi derim de gezmeyi seviyosan bütçeni oldukça yorabilir. ama ille de gülü istiyorum diyosan dikenler biraz cebini delecek artık, hakkında hayırlısı olsun, keyifli sağlıklı ve güvenli sürüşler dilekleriyle...

  18. #4398
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Piste çıkan arkadaşlar hiçbirinizde gopro yokmu videolarınızı paylaşında izleyelim
    Ben piste çıksam cep telefonumu satar yinede bi gopro almadan çıkmazdım
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  19. #4399
    osman_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R
    Alıntı tekhancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim agresif olmak yerine göre iyi bişey ama her zaman maddi ya da manevi götürüsü illa ki oluyor ben de 2010 model gt250r kullanıcısıyım ve bu motoru tercih etme sebeplerim (ki tercih edenlerin çoğu da sanırım bu sebeplere sahip) motorun görünüş olarak çok hoş olması, bir 600 lük ya da 1000 likten ayırt edilememesi ve yakıtının gayet uygun olması. ve motoru aldıktan sonra hızlanması gidişi vs olsun bu da beni gayet tatmin etti. hızlanmak istediğimde kısa sürede 150 lere çıkabiliyorum ve bu türkiye şartları için oldukça yeterli, bence fazlası türkiye şartlarında çok çok da sakat! ben maddi külfet olacağından dolayı şimdilik düşünmüyorum ama şayet yetersiz görüldüğü takdirde motora modifiye uygulanabilir ve yapıldığı taktirde de 600 lük kadar olamıycak olsa da 600 lüğe yakın bir performans verebileceğini tahmin ediyorum. bu arada ses olarak 4 silindir gibi olmasa da yine de sesinden de tatmin oldum yani motor görüntü olsun ses olsun kendini farkettiriyor. ve senin de bahsettiğin gibi motoru almak mesele değil aldıktan sonra bakımı parçaları ve özellikle de yakıt konusu mühim hele hele bol bol gezmeyi seven biriysen. gt250r ın bastığın takdirde yakıp yakacağı km de 20 kuruş aşağı yukarı, basmazsan o kadar da yakmıyor ben genelde 3000-5000 devir arası kullanıyorum 17 kuruş felan yakıyor. ama bir 600 lüğe binsen arkadaşlar 100 km de minimum 6-7 litreden bahsetmişler ki senin gibi agresif birisi tahminimce ortalama 9-10 litre yakar. garaj motoru olarak kullansan nadir olarak binsen hadi derim de gezmeyi seviyosan bütçeni oldukça yorabilir. ama ille de gülü istiyorum diyosan dikenler biraz cebini delecek artık, hakkında hayırlısı olsun, keyifli sağlıklı ve güvenli sürüşler dilekleriyle...
    Bendede gt 250 r var, görüntü olarak dediklerine tamamen katılıyorum.
    Hızlanma konusundada, 150 ye bi nefeste cıkıyosun ama durması mesele oluyo işte, önünde boşluk olcak baya bi durma mesafesi koycaksın, yada kendine sağdan soldan kacacak yer bırakacaksın, ama büyük makinelerde öyle değil, ben bi kere 600rr a artcı olarak bindim gidiş dönüş yol ara caddede, 120 130 a cıktık 2 adım önümüzde araba, ben ölüyoruz sandım, zıng diye durduk gördüğüme yaşadığıma öyle şaşırmıştımki (tabi o zamanlar gt 250 r yoktu, frenlemesi 1000 kat daha beter bi cin malı cbf tarzı motorum vardı) motordan indiğimde kalbim nası atıyodu, adrenalinden patlıcak gibi...
    Yani büyük cc makinenin tadı ayrı olur ufak bi boşlukta abartmadan yapıştırırsın, duramam korkun olmaz..

    " ben maddi külfet olacağından dolayı şimdilik düşünmüyorum ama şayet yetersiz görüldüğü takdirde motora modifiye uygulanabilir ve yapıldığı taktirde de 600 lük kadar olamıycak olsa da 600 lüğe yakın bir performans verebileceğini tahmin ediyorum"

    Bu dediğine bence kendin bile inanmıyosundur, ebaydaki performans kiti var hava filtresi ve buji den oluşuyo sanırım kutu iceriği, onun haricinde dişlilerle oynarsın en fazla, yapacağın başka hic bişey yok, dünyada yapan olmamışki, youtube istediğin kadar araştır, 2 tane 190 kmh video'su var o kadar... zaten 175-180 arası stock haliyle gidiyo.. 600lüğe yakın performans değil 600 lüğün tırnağı olamaz yani, biz 7-8 saniyede 100 km ye cıkıyoruz, adam 3 saniyede, biz cıkana kadar adam 2 kere cıkar durur.

    Ses konusuna gelincede 600 lükle kıyaslamak ayıp olur bence alakası yok cünkü, bizden mobilet onlardan F1 aracı sesi cıkıyo..

    Sanki hep bizim motoru kötüledim 600 lükle karşılaştırınca durum böyle oluyo işte, ama ;

    Görüntü/Performans/yakıt/FİYAT oranı olarak baktığımızda dünyadaki en iyi motor.

  20. #4400
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Akin o bir harf cok paraya mal oldu bana.
    Sonradan bende arastirdim, daha da standart cadde lastiginden sasmam.
    Zaten adi ustunde cadde lastigi.


    Benim disli seti farkli oldugu icin kadran cok comert davraniyo sayi yazma konusunda.

    http://maps.google.com/maps?saddr=W+...sz=17&t=m&z=16

    Bu duzluk evimin hemen onu hergun geciyorum, kadranda 250kmh gordum en son.
    Motoru ayagimla iterek 5-6kmh yazdirabiliyorum kadranda.
    We are many...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler