Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4241
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    şu renkli zincirlere biraz takmış durumdayım şu aralar.


    şöyle bir zincir alasım var tabi dişlileride değiştireceğim artık milatlarını tamamlamış durumdalar.

    fakat ondada arka dişliyi alt resimdeki gibi alsammı derdindeyim.


    stock'ta dişliler16-46 108 link 525lik zincir var
    benim alacaklarımda 16 ön ve resimde görünen 45lik dişliler ile 120lik zincir (108 olarak kısalacak)

    soru şu
    bu tarz zincir dişliler ile iligli problem yaşayanlar varmı. veya görünüş dışındaki artı ve eksileri ile ilgili yorum rica edeceğim.
    ek olarak pek çok satıcıda çoğunlukla 520lik zincirler var. bunun artı ve eksileri nelerdir tam olarak ? 530luk zincir nasıldır kısaca aralarındaki fark ve artıları eksileri

    tabi bunlardan vazgeçip x-ring li did takımda alabilirim. türkiyedeki fiyatları 450-500 civarlarında e-baydan 300 civarı bulunabilir sanırım buda.
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4242
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı ultraukala adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet öyleymiş.125 sport production'da 170cc'ye kadar iki zamanlılar 250cc'ye kadar 4zamanlılar yarışabiliyormuş.
    Benim için güzel ve çok büyük tecrübe kazandığım bir haftasonu oldu.Kazasız belasız atlattım.Ayrıca BOY mehmet abi ile aynı kategorideydik.O da 4.sırada tamamladı yarışı...Benim ki biraz kötü =)) 29kişi start aldık 21. sırada bitirdim yarışı...
    Akın bu kadarla paçayı kurtarmayı düşünmüyorsun umarım Anlat bakalım nasıldı !

    Bir de merak ettiğim 125cc 4 zamanlı kategorisinde madem 250cc ye kadar izin var, hangi motorlar yarıştı şu İstanbul'da koşulan son iki yarışta ? Ninja 250 veya Hyosung 250R gördün mü hiç ?
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  3. #4243
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akın bu kadarla paçayı kurtarmayı düşünmüyorsun umarım Anlat bakalım nasıldı !

    Bir de merak ettiğim 125cc 4 zamanlı kategorisinde madem 250cc ye kadar izin var, hangi motorlar yarıştı şu İstanbul'da koşulan son iki yarışta ? Ninja 250 veya Hyosung 250R gördün mü hiç ?
    bilgi için saol hocam evet bi önceki yarışlara gittim bende 125ccler arasında hiç ninja 250r yada gt250r yoktu
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  4. #4244
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akın bu kadarla paçayı kurtarmayı düşünmüyorsun umarım Anlat bakalım nasıldı !

    Bir de merak ettiğim 125cc 4 zamanlı kategorisinde madem 250cc ye kadar izin var, hangi motorlar yarıştı şu İstanbul'da koşulan son iki yarışta ? Ninja 250 veya Hyosung 250R gördün mü hiç ?
    Valla muhteşem bir duygu tek kelimeyle anlatılmaz yaşanır...29kişi ile start alındı yarışta ve 1000 C grubu ile birlikte en fazla kişi ile start alınan yarış oldu.

    İlk piste cumartesi sabah serbest antremanla çıktım ve sanırım ben bu işi beceremeyeceğim dedim...Pist fazla uzun ve akılda kalmıyor.Virajları derinliklerini her bişeyi unutuyorsun saçmalıyorsun resmen...Antreman neticelerini aldığımızda rakamlar da söylüyordu zaten.Best tm 2.54.*** Tam net sonuçları bırakmışız Pit alanında.Tolga Uprak moralini bozma 2.sıralama turlarından sonra çok daha fazla rahatlayacaksın dedi.Yarışa kadar üzerindeki acemiliğin bir çoğunu atarsın üzerinden dedi.

    Ardından 1.sıralama turlarına çıktık cumartesi öğlen 2'de...Sıralama turlarında artık yavaş yavaş ısınmaya başlamıştım.20dk'lık sıralama turlarından sonra en iyi derecem 2.43.***(saliseleri hatırlamıyorum) oldu.VE böylelikle sabah serbest antremanında yaptığımın 11sn aşağısına çekmeyi başarmıştım.

    Akşam üstü 2.sıralama turlarına çıktık ve sağolsun Engin Yılmaz(yarışı 2.sırada tamamladı) pist ile ilgili çok güzel şeyler anlattı.1tur ile de onunla dönünce çok daha rahatladım ve artık pisti tanımaya başlamıştım.Derecemi 6sn daha çekmeyi başardım. Grid pozisyonumu 2.37.*** ile 25. cepten aldım.

    Pazar günü olduğunda 11.05'te 15dk lık serbest antremanda 4sn daha aşağı çekmeyi başardım ve 2.33.*** yaptım.Yalnız bu 2.33 lük dereceyi yaptığımda anladım ki en hızlı turu dönmek diil bir şekilde birilerini arkada bırakmak önemli olan.Ve onları orada tutabilmek.Çünkü sabahki antremanda geçip de geçilmediğim net hatırladığım birkaç kişinin dereceleri benden daha iyi idi...

    Ardından 15.45'i gösterdiğinde saatler yarış zamanı geldi çattı.warm up (formasyonda) çok güzel bir kalkış yaparak güzel bir antreman yapmış oldum böylelikle.Fakat yarış startında lambayı kaçırdım ve motoru bir de üzerine güzel kaldıramayıp ortalarda bir yerde ilk virajda yerimi aldım.İkinci turun sonunda start düzlüğüne 17.sırada girdim.Ardından arkadaki hızlı sağ viraja kadar 3kişiyi daha geçtim.Yarış artık çok daha heyecanlı bir hal almaya başlamıştı.Hızlı sağa girmeden o 3.kişiyi geçtim ve sağa attım kendimi ama virajın sonunda bişekilde kendimi pistin dışında buldum ve öndeki kalabalık gruptan koptum tekrar piste dönene kadar.

    Ardından tekrar yakalamak için çok çaba çarfettim fakat start düzlüğünün sonundaki sol virajda tam pozisyonumu alıp motoru yatırdığımda birden motor 2.vitesten boşa attı ve istemeden de olsa 2.kez pistin dışına çıktım.Zaten ilk dışarı çıktığımda yakalamam çok zorlaşmıştı öndeki grubu ikinci seferden sonra artık olayı kabullenmiştim.

    Açıkçası yarışmak yaşanan aksilikleri yaşamadan yarışı tamamlamak.Hatalarımı gördüm.Onları da telafi edip çok daha güzel dereceler yapmak istiyorum.Bu yarışta kendimi bir şekilde tecrübe edip hatalarımı telafi etmek idi amacım.Onu da çok güzel yaşadım.Açıkçası start'a çıktığımda kafamdaki sıralamam 11-12 gibi idi.Fakat yarış ortamı işte planlanan gibi olmuyor.Yaşanan aksilikler de bana ders oldu bunlardan da bir tecrübe edindim.Ve gördüm ki yarış'ın çok önemli kriterleri var.Öncelikle kalkışta yapacağın atak ve ilk viraja girişin.Ardından 2-3turdan sonra alacağın pozisyon.Ve en önemlisi virajı bir şekilde herkes dönüyor üç aşağı beş yukarı aynı hızlarda.GEÇ FRENAJ! herşey demek.


    shriekerAçıkçası sonuna kadar izlediğim tekyarış 1000cc A grubu.Onu da arkadasım Tolga Uprak yarıştığı için.Diğer yarışmaları açıkçası pek takip edemedim...
    AKIN FİDAN

  5. #4245
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Anladım. Çok güzel anlatmışsın. Pistin güzergahını öğrenmek için keşke önceden birkaç video seyretsen veya pistin olduğu bir oyunu deneseydin. Eminim sana bir miktar zaman kazandırırdı. Işığı kaçırma hadisesi iracing'de -özellikle de acamiyken- birçok kez başıma geldi İnsan zamanla alışıyor. Tabii ki bilgisayar ekranının karşısında oturmakla gerçekten orada olmak arasında dağlar kadar fark vardır ama aramızda yarışçı adayları varsa farklı sebeplerden dolayı (pist güzergahını öğrenmek/ezberlemek veya formasyon turu / start prosedürüne alışmak) kullanmalarında fayda var diye düşünüyorum.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  6. #4246
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Akin sana yaris hayatinda basarilar dilerim.
    Kiskandim vallahi.

    Ilkay'in soru havada kalmis.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  7. #4247
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu renkli zincirlere biraz takmış durumdayım şu aralar.


    şöyle bir zincir alasım var tabi dişlileride değiştireceğim artık milatlarını tamamlamış durumdalar.

    fakat ondada arka dişliyi alt resimdeki gibi alsammı derdindeyim.


    stock'ta dişliler16-46 108 link 525lik zincir var
    benim alacaklarımda 16 ön ve resimde görünen 45lik dişliler ile 120lik zincir (108 olarak kısalacak)

    soru şu
    bu tarz zincir dişliler ile iligli problem yaşayanlar varmı. veya görünüş dışındaki artı ve eksileri ile ilgili yorum rica edeceğim.
    ek olarak pek çok satıcıda çoğunlukla 520lik zincirler var. bunun artı ve eksileri nelerdir tam olarak ? 530luk zincir nasıldır kısaca aralarındaki fark ve artıları eksileri

    tabi bunlardan vazgeçip x-ring li did takımda alabilirim. türkiyedeki fiyatları 450-500 civarlarında e-baydan 300 civarı bulunabilir sanırım buda.
    Sanırım uzak doğu ürünleri bunlar...Uzak durmanı tavsiye ederim ;) Komple DID dişli zincir takımını motoruna takmanı tavsiye ederim...Ayrıca 520 ince, 530 kalın ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:06 ----------

    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akin sana yaris hayatinda basarilar dilerim.
    Kiskandim vallahi.

    Ilkay'in soru havada kalmis.
    İlkay abim maddi imkanlar doğrultusunda bişeler yapmaya çalışacağız işte artık.Bakalım içimize bu ateş çok uzun zaman önceleri düşmüştü şimdi faaliyete geçirebildik..İlerisi hayırlısı artık...
    AKIN FİDAN

  8. #4248
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Ilkay


    Dostum fotograflara bakarak kimse bisey diyemez diyende tahmin yurutur en fazla.

    Markasi ne alicagin disli-zincir setinin.

    Bende renkli zincir aldim, normal siyah yerine altin renginde.

    Unlu bi markadan aldim 50 dolar falan daha fazla ama en azindan kafamda suphe olmuyor.

    Zincir giderken koparsa kitler patliyicak yerlerden yer secersin.

    Dislinin alasimi onemli, alasimi nedir?

    Bazi disliler var hafif ama cabuk asiniyor, yada cok saglam olup cok agir oluyor.

    Tabi fiyatlarida ona gore degisiyor.

    Senin motora 525 ideal aksiyon aramana gerek yok, yoksa siparis et gelmesini bekle.

    X-ring, O-ring farkini anlamadim ben.

    O-ring vardi degisti, X-ring var simdi bana hic bi farki yok belki biraz daha gec bakim araligi o kadar.

    D.I.D ninde renkli zincir setleri var 10 tane falan renk secenekleri var ama Amerika disi nasildir kargo isi bilemem.

    Ben 2 tane 600RR in zincir disli seti degistirdim ikisinide de aleminyum disliler,525 X-Ring taktim.

    Toplamda 15,000 km falan oldu setlerde gayet memnunum bu kombinasyondan ki, bende acceleration kit denilen var hemde.


    Ultraukala ailece maceralarini takip ediyoz.
    Pist deneyimin cok fena gaza getirdi, RR i satiyim kesin cikicam.
    We are many...

  9. #4249
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    cevaplar için teşekkürler.

    dişli olarak did almazsam vortex dişliler ile ek'nın zincirini alabilirim. did renklilerini hiç görmedim yoksa tabi onlardan da alabilirim.
    bu arada bahsettiğin acceleration kit'in artıları ve eksileri nelerdir tam olarak bahsedebilir misin ?

    renkli zincir dişli alayım diyorum tabi ama bunu alırken işin ucunda birde motoru paylaçoya çevirmekte var tabii
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  10. #4250
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı Jubaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster




    Ultraukala ailece maceralarini takip ediyoz.
    Pist deneyimin cok fena gaza getirdi, RR i satiyim kesin cikicam.
    Valla RR'ı satarsan da yine RR almanı tavsiye ederim ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------

    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cevaplar için teşekkürler.

    dişli olarak did almazsam vortex dişliler ile ek'nın zincirini alabilirim. did renklilerini hiç görmedim yoksa tabi onlardan da alabilirim.
    bu arada bahsettiğin acceleration kit'in artıları ve eksileri nelerdir tam olarak bahsedebilir misin ?

    renkli zincir dişli alayım diyorum tabi ama bunu alırken işin ucunda birde motoru paylaçoya çevirmekte var tabii
    Ben de did zincir, vortex dişli kullanıyorum..hızlanma kiti dediği de arka büyük ön küçük dişli demek.Misal arka +3,ön -1 çok uygundur...
    AKIN FİDAN

  11. #4251

    Üyelik
    10 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 R
    Merhaba tekrar,

    İki sorum var:

    1) gecen hafya sonu bir bulusma vs olmadi sanirim. Yazi ya da resim goremedim. Bisiler olursa dahil olmak isterim.

    2) isteyen motorunda yaptigi degisiklikleri ve bu degisikliklerin motorun uzerinde performans acisindan nasil ve ne kadarlik bir etkisi oldugunu anlatabilir mi? Bak surda surda yazdik zaten derseniz eger o zaman linki de verebilirseniz okurum.

    Bi soru daha geldi aklima: gecen ay zincirlikuyudan 1. Kopruye girerken olmayan emniyet seridinde ilerliyordum. Birden trafik durdu ben de durdum. Tam tekrar kalkacakken arkamda olmadigini farkettigim bir arkadas (1000cc olsa gerek) ara gazi vererek benden yol istedi. Ben de noluyo ya deyip hem yol vermeye hem de solumda kalan arabayi cizmemeye ugrasirken arkadas basti gitti. Motora dikkat etmedim. O arkadas burada midir? Evetse sormak istiyorum: korna calsanda ziplatmasan bizi olmuyo mu kardesim

  12. #4252
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı dptlk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba tekrar,

    İki sorum var:

    1) gecen hafya sonu bir bulusma vs olmadi sanirim. Yazi ya da resim goremedim. Bisiler olursa dahil olmak isterim.

    2) isteyen motorunda yaptigi degisiklikleri ve bu degisikliklerin motorun uzerinde performans acisindan nasil ve ne kadarlik bir etkisi oldugunu anlatabilir mi? Bak surda surda yazdik zaten derseniz eger o zaman linki de verebilirseniz okurum.

    Bi soru daha geldi aklima: gecen ay zincirlikuyudan 1. Kopruye girerken olmayan emniyet seridinde ilerliyordum. Birden trafik durdu ben de durdum. Tam tekrar kalkacakken arkamda olmadigini farkettigim bir arkadas (1000cc olsa gerek) ara gazi vererek benden yol istedi. Ben de noluyo ya deyip hem yol vermeye hem de solumda kalan arabayi cizmemeye ugrasirken arkadas basti gitti. Motora dikkat etmedim. O arkadas burada midir? Evetse sormak istiyorum: korna calsanda ziplatmasan bizi olmuyo mu kardesim
    Motosiklet kullanıp da egsoz sesinden insan zıplar mı yahu =))

    Ayrıca bu başlık altında daha çok bilgiler paylaşılır.Buluşmalar ayrıca MT'nin etkinliklerinde gerçekleştirilir...
    AKIN FİDAN

  13. #4253
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cevaplar için teşekkürler.

    dişli olarak did almazsam vortex dişliler ile ek'nın zincirini alabilirim. did renklilerini hiç görmedim yoksa tabi onlardan da alabilirim.
    bu arada bahsettiğin acceleration kit'in artıları ve eksileri nelerdir tam olarak bahsedebilir misin ?

    renkli zincir dişli alayım diyorum tabi ama bunu alırken işin ucunda birde motoru paylaçoya çevirmekte var tabii
    Valla bende Vortex aldim kafani karistirmamak icin isim vermemistim, memnunum.

    Hizlanma kiti, motorun son hizini biraz azaltip ivmelenmesini biraz daha arttiriyor yada
    tam tersi son hiz kitleri var ivmelenmeyi azaltip son hizi arttiriyor.

    Artilar; motor eskisine gore cok daha cabuk hizlaniyor.
    Yuksek viteste dusuk hizla gidebiliyorsun, sIkIsIk trafikte cok ise yariyor
    cunku devirsiz kullaniyorsun ve motor daha gec isiniyor.
    Motorun gaza verdigi tepki bana gore daha iyi oldu.
    Artik gaz daha hassas benim daha cok isime geliyor.

    Eksileri; eger uzun yol yapicaksan hic gerek yok.

    Her viteste yaptigin son hiz dusuyor bu kiti takinca.
    Yani 6. vites 8bin devirde eskiden 180km goruyorsan artik daha az goruyorsun
    tabi yaptigin degisikligin buyuklugune bagli dusus.

    Buda dogal olarak yuksek hizda sabit gitmek isteyince
    titresim yaratiyor cunku motor cok fazla devir ceviriyor.

    Yani eskiden 160la rahatsiz olmadan gidebiliyodum ama simdi cok titriyor ve bagiriyor motor.

    Bazen istenmedik suprizler oluyor.
    Gazi sonuna kadar actiginda motor bi anda kafa kaldiriyor,
    viraj cikisinda gazi acinca arka teker patinaja sarabiliyor.

    Tabi benim taktigim -1, +2 baya buyuk bi degisiklik.

    Sadece onden -1 yaparsan belki eksilerden bi kaci yok olabilir ama ayni hizlanma olmaz.

    ultraukala Ben ciddi ciddi piste cikmayi dusunuyorum ama
    piste baslangic icin 600cc 4 silindirli bi makina bana cok cok fazla.

    Tek silindir yada cift silindir bi makina olabilir alicagim.
    DR-Z 400 SM yada SV650 var aklimda baslangic makinasi olarak.
    We are many...

  14. #4254
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı Jubaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ultraukala Ben ciddi ciddi piste cikmayi dusunuyorum ama
    piste baslangic icin 600cc 4 silindirli bi makina bana cok cok fazla.

    Tek silindir yada cift silindir bi makina olabilir alicagim.
    DR-Z 400 SM yada SV650 var aklimda baslangic makinasi olarak.
    Arka 45 ön 15 benim Juba...Uzun yola çıktığımda 6.vites 8bin devirde çok güzel yol alabiliyorum.

    Ayrıca benim ikinci motosikletim 600RR.Motosiklet kullanmaya foruma üye olduğumun tam 1senesi sonra başladım.7 Temmuz 2007 yılında CBR125R ile.Ardından 2sene 25bin km den sonra 2009 mayıs ayında 600RR'ı aldım.Lakin öyle aldım hadi kullanayım mantığı ile hiç bir zaman binmedim üzerine..Hala daha eğitim alıyorum üstün sürüş teknikleri üzerine.Bir fotoğraf ekleyeyim madem istanbul parktan Ahmet Köseoğlu'nun objektifinden...



    Uploaded with ImageShack.us
    AKIN FİDAN

  15. #4255
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    ultraukala 15-45 ise disli oranlarin sen -1,+2 yapmissin demektir cunku bizim makinanin stok disli sayisi 16-43.

    Bana uzun yolda rahatsiz geliyor.
    Hem egzost cok gurultulu hemde zaten rahat olmayan racing oturusu titresimle daha kotu oluyor.

    Benimde ruhsatinda soyadim yazan ilk motorum cbr125ti 9 ayda 20bin km yaptim o motorla.
    Sonralari oyle es dost motoru bi kac tane daha oldu.
    600RRda ruhsat benim ustume.
    1 sene oldu 15bin km yaptim bunlada.

    Bende MSRP denilen yerden surus egitimi aldim almasina ama...

    Pistte giden adamlari gordum hocam, beni SV650 2 silindir makina ile benzin bitene kadar deler bazi elemanlar.

    4 silindiri kullanan adamlarda gordum, AMA yariscisi hemde.Bahsetmiyorum bile adamlarin gidisinden.

    Ne zamanki oyle binerim o motora, o zaman alirim bi tane.

    California Cornering School tarzi bi yerden daha ders alicam su motoru sattiktan sonra.


    Hocam bu arada boy kac senin??
    Motor altinda cok ufak kalmis.
    We are many...

  16. #4256
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı Jubaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ultraukala 15-45 ise disli oranlarin sen -1,+2 yapmissin demektir cunku bizim makinanin stok disli sayisi 16-43.

    Bana uzun yolda rahatsiz geliyor.
    Hem egzost cok gurultulu hemde zaten rahat olmayan racing oturusu titresimle daha kotu oluyor.

    Benimde ruhsatinda soyadim yazan ilk motorum cbr125ti 9 ayda 20bin km yaptim o motorla.
    Sonralari oyle es dost motoru bi kac tane daha oldu.
    600RRda ruhsat benim ustume.
    1 sene oldu 15bin km yaptim bunlada.

    Bende MSRP denilen yerden surus egitimi aldim almasina ama...

    Pistte giden adamlari gordum hocam, beni SV650 2 silindir makina ile benzin bitene kadar deler bazi elemanlar.

    4 silindiri kullanan adamlarda gordum, AMA yariscisi hemde.Bahsetmiyorum bile adamlarin gidisinden.

    Ne zamanki oyle binerim o motora, o zaman alirim bi tane.

    California Cornering School tarzi bi yerden daha ders alicam su motoru sattiktan sonra.


    Hocam bu arada boy kac senin??
    Motor altinda cok ufak kalmis.
    Valla elimden geldiğince bişeler öğrenip kendimi geliştirmek için çabalıyorum maddi imkanlarla da doğru orantılı tabii ki...İstanbul park'ta 2.33 en hızlı tur zamanım.TMF GP'de en hızlıların yarışı.Yarış birincisi 2.07 ile son yarışta en hızlı tur zamanını yaptı...Öyle aham şaham kullandığım falan yok daha bikaç fırın ekmek yiyeceğim...

    Boy 1.80 kilo 65-70 deişiyor...
    AKIN FİDAN

  17. #4257
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    ultraukala
    Valla dediklerine kelimesi kelimesine katiliyorum.
    Para yoksa hicbisey olmuyo arkadas.
    En azindan sen ciktin yaristin gazladin.
    Daha biz firindaki ekmeklere anca bakiyoruz.

    Benim 1.95cm 90kg, sen orjinal pegleri degistirdin mi?
    Inanilmaz rahatsiz oluyorum peglerden.
    Senin boyda benim kadar var nerdeyse merak ettim.
    We are many...

  18. #4258
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı Jubaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ultraukala
    Valla dediklerine kelimesi kelimesine katiliyorum.
    Para yoksa hicbisey olmuyo arkadas.
    En azindan sen ciktin yaristin gazladin.
    Daha biz firindaki ekmeklere anca bakiyoruz.

    Benim 1.95cm 90kg, sen orjinal pegleri degistirdin mi?
    Inanilmaz rahatsiz oluyorum peglerden.
    Senin boyda benim kadar var nerdeyse merak ettim.
    Orjinal maalesef henüz ayaklıklara masraf yapamadım..AMa gerekli cırt cırt sürtüyorum çok rahatsızlık veriyor...
    AKIN FİDAN

  19. #4259
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    bi sorum olacak bu sorunun doğru cevabıda anca bu başlıktan çıkar.Sorum yakıt tüketimleriyle ilgili 600cc ve 1000cc 4silindir performans egzoslu racing motosikletlerin max yakıt değeri nedir?
    Mesela benim 2008 model enjeksiyonlu 250cc motorumda normal şartlarda 3.5-4.0litre yakıt tüketimim var motoru ıkındırsam 5litre yakıyor.Hani kötü bakımlı halinde 5.5litre belki yakar diyelim daha o kadar yakmadı bile.hesabımı şu şekilde yapıyorum depoyu ağzına kadar doldurup 100km dolaşıyorum sonra tekrar dolduruyorum.alan litre yaktığım yakıttır.
    Şimdi bu şekilde sizin kullandığınız motosikletlerinde yakıt değerlerini ölçtüyseniz bunları paylaşırmısınız? bu yakıt tüketimini hangi model hangi motorla olduğunuda yazarsanız sevinirim
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  20. #4260
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi sorum olacak bu sorunun doğru cevabıda anca bu başlıktan çıkar.Sorum yakıt tüketimleriyle ilgili 600cc ve 1000cc 4silindir performans egzoslu racing motosikletlerin max yakıt değeri nedir?
    Mesela benim 2008 model enjeksiyonlu 250cc motorumda normal şartlarda 3.5-4.0litre yakıt tüketimim var motoru ıkındırsam 5litre yakıyor.Hani kötü bakımlı halinde 5.5litre belki yakar diyelim daha o kadar yakmadı bile.hesabımı şu şekilde yapıyorum depoyu ağzına kadar doldurup 100km dolaşıyorum sonra tekrar dolduruyorum.alan litre yaktığım yakıttır.
    Şimdi bu şekilde sizin kullandığınız motosikletlerinde yakıt değerlerini ölçtüyseniz bunları paylaşırmısınız? bu yakıt tüketimini hangi model hangi motorla olduğunuda yazarsanız sevinirim
    Sorunun cevabi bu konunun içinde var.
    Ama aramaya kalkarsan Allah selamet versin.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler