Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4061
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    http://www.motorcycle-superstore.com...Closeouts.aspx

    Aranizda bu botu kullanan varsa yorumlarini alabilir miyim?
    Alpinestar in ayni ozelliklerde botu var aralarinda 100 dolar fark var markaya para vermek istemiyorum isimi gorsun yeter bu daha ucuz kaliteli gibide duruyor.

    http://www.motorcycle-superstore.com...Closeouts.aspx

    Kendime bide adam akilli bi suit alicam bunu sectim.Var mi kullanan?
    We are many...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4062

    Üyelik
    30 Aralık 2010
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    honda cbr 600 rr 2007
    Alıntı Jubaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.motorcycle-superstore.com...Closeouts.aspx

    Aranizda bu botu kullanan varsa yorumlarini alabilir miyim?
    Alpinestar in ayni ozelliklerde botu var aralarinda 100 dolar fark var markaya para vermek istemiyorum isimi gorsun yeter bu daha ucuz kaliteli gibide duruyor.

    http://www.motorcycle-superstore.com...Closeouts.aspx

    Kendime bide adam akilli bi suit alicam bunu sectim.Var mi kullanan?
    Bot alirken cok arastirmistim paraya kiyip gittim bunu aldim :

    http://img2.prosperent.com/images/25...oot_blk_MD.jpg

    Yurtdisindan 200 euro ya almistim...

    Suan cok memnunum...linkindeki botun resim ve aciklamasina baktigimda pek hava almayan bir bot gibi duruyor sanki...hava almasi onemli.... pisersin yaz sicaginda

    Aldigim bot uzerinde elek gibi minik minik delikler var gayet guzel havalaniyor

    Bot alirken oncelikle buna dikkat etmeni oneririm
    5$ lık kafan varsa 5$ lık kask al :cat:

  3. #4063
    dinmeyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    üsküdar
    Motosikleti
    1000 RR 8

    diz açma, sarkma vs.

    arkadaşlar ben bu soruyu CSS eğitimi sırasında Andy Ibbott' a sordum. bildiğiniz gibi CCS, pistte viraj almak üzerine verilen bir eğitim. Andy Ibbott da bu konuda 2 tane kitabı olan dünya otoritelerindendir.

    Net olarak sordum: sarkarak viraj alan ile bu tekniği hiç kullanmayan arasında ne kadar hız farkı olur ? parmağıyla tırnağını gösterdi ve hız farkı bundan daha az olur dedi.

    peki neden bütün yarışçıları dizleri yerde görüyoruz? hatta CSS seviye 3-4' de bunu öğretiyorlarda?

    vücut ile asvaltın teması, yarışçıya ne kadar yattığını anlatıyor, az miktarda hız da kazandırıyor. ne kadar az miktarda ? moto gp' de yarışmıyorsanız hayatınız boyunca ihtiyacınız olmayacak kadar az.

    CSS kurucusu keith code, "twist of the wrist (ilk versiyon)" kitabında şunun gibi bişeyler söylemiş: bunu yapan hız kazanırmı bilemem ama yarışçıların bunu yapmaya bayıldığı kesin !
    sen hiç gözlerinde korku olan bir kartal gördün mü ?

  4. #4064
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    yani olay tamamen görsellik mi

  5. #4065
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Güzel bir gün geçirdim İzmir'de.Hatta geldiğimden beri geçirdiğim en güzel gündü sanırım...

    Öğlene doğru çiçekliköy'de kahvaltı ardından 3buçuk 7buçuk arası İzmir Pınarbaşı'nda antreman.

    Sağolsun ustam da yanımdaydı çok yardımcı oldu.Hatalarımı bir bir gösterdi.Güzel ve eğlenceli muhteşem bir gün geçirdim...
    AKIN FİDAN

  6. #4066
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    eee kimsecikler kalmadı mı yani ?
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  7. #4067
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Ya bu işten siz anlarsanız ön 120 arka 160 m3 lastiklerim var 660'ın üzerinde kaç ps vurcam bunlara saşe üzerinde yazmıo 36-42 yaptım doğrumudur ?

  8. #4068
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    alt limitini 25 ps üst limitini 38 ps olarak al. bu iki deger arasında denemeler yap. hangi degerde memnun kalırsan onu kullanırsın.

    kullanım tarzına ve yol şartlarına gore hava bas yani.

    sen hangi degerleri kullanıyorsun dersen ben ön 30 arka 30-36 arası(mevsime gore) kullanıyorum.

  9. #4069
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya bu işten siz anlarsanız ön 120 arka 160 m3 lastiklerim var 660'ın üzerinde kaç ps vurcam bunlara saşe üzerinde yazmıo 36-42 yaptım doğrumudur ?
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alt limitini 25 ps üst limitini 38 ps olarak al. bu iki deger arasında denemeler yap. hangi degerde memnun kalırsan onu kullanırsın.

    kullanım tarzına ve yol şartlarına gore hava bas yani.

    sen hangi degerleri kullanıyorsun dersen ben ön 30 arka 30-36 arası(mevsime gore) kullanıyorum.
    hangisinden memnunsan diye yazmak bence yanlış bir tanım olur. pistlere çıkan insanlar sürekli ve lastikleri zorlayan limitlerde kullandıkları için lastik ısınarak şişkinliğini korur. fakat buradaki kullanılan pist lastiklerinin bizim lastiklerimiz ile aynı olmadığını ve çok daha fazla ısındıklarını hatırlatmak isterim.

    dolayısı ile internetten kullanım klavuzunu bulup bu doğrultuda hava basmanızı öneririm. pek çok motor için değişebilen değerlerdir hava basınçları.
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  10. #4070
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hangisinden memnunsan diye yazmak bence yanlış bir tanım olur. pistlere çıkan insanlar sürekli ve lastikleri zorlayan limitlerde kullandıkları için lastik ısınarak şişkinliğini korur. fakat buradaki kullanılan pist lastiklerinin bizim lastiklerimiz ile aynı olmadığını ve çok daha fazla ısındıklarını hatırlatmak isterim.

    dolayısı ile internetten kullanım klavuzunu bulup bu doğrultuda hava basmanızı öneririm. pek çok motor için değişebilen değerlerdir hava basınçları.

    sen biraz evvelki sayfaları karıştır arkadaşım.
    karıştırmaya üşeniyorsan da 36-42 basmaya devam et.
    eminimki harleyler ile beraber gezmek için almışsındır 14.000'lerde redline'a giren ve 1.viteste 110-120 hız yapan 4 silindirli 600f'i...

  11. #4071
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen biraz evvelki sayfaları karıştır arkadaşım.
    karıştırmaya üşeniyorsan da 36-42 basmaya devam et.
    eminimki harleyler ile beraber gezmek için almışsındır 14.000'lerde redline'a giren ve 1.viteste 110-120 hız yapan 4 silindirli 600f'i...
    sanki hepimiz profesyonel sürücüyüz ileri sürüş teknikleri derslerini felan hepsini aldık hatta pistlerde yarışıyoruzda kafamıza göre ayar yapacaz o yüzden dimi ?
    süspasniyon sertliği değilki bu olay ki onla bile çok oynamamak iyidir

    kendi aldığım f nerden baksan 2 ay oldu genel olarak işe gidip geliyorum her an otobanda değilim ne yazıkki öyle bir ortamda zamanda yok
    bu motoru kullanıyorum diye hep o hız ve limitlerde gideceğim diye bir kaide de yok zaten
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  12. #4072
    cbr1100 xx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2011
    Şehir
    şişli
    Motosikleti
    SUZUKİ HAYABUSA 2021 BLACK EDİTİON
    Ön 32 bence iyidir arka 36-38 değişebilir benim xx te ön arka 42-42 diye yazıyor ama hikaye kesinlikle güvenli değil ve çok sert oluyor...

  13. #4073
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanki hepimiz profesyonel sürücüyüz ileri sürüş teknikleri derslerini felan hepsini aldık hatta pistlerde yarışıyoruzda kafamıza göre ayar yapacaz o yüzden dimi ?
    süspasniyon sertliği değilki bu olay ki onla bile çok oynamamak iyidir

    kendi aldığım f nerden baksan 2 ay oldu genel olarak işe gidip geliyorum her an otobanda değilim ne yazıkki öyle bir ortamda zamanda yok
    bu motoru kullanıyorum diye hep o hız ve limitlerde gideceğim diye bir kaide de yok zaten
    Nemrut zaten zamanında yarışmıştı Niye devam etmediğini bilmiyorum.Ya da ediyor muydu bak karıştırdım.

    Coq emekli oldu

    Ben yeni yetişmeye çalışıyorum bu sene İstanbul Park'taki yarışlara katılacağım kısmet olursa.Juba paraya kıyarsa piste girecek...

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

    Sanırım bu cümleleri yanlış yerde kullandın sen =))

    İşe gidip gelmek için scooter tercih etmelisin.Altındaki motora yazık bari onu düşün.
    AKIN FİDAN

  14. #4074
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı ultraukala adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nemrut zaten zamanında yarışmıştı Niye devam etmediğini bilmiyorum.Ya da ediyor muydu bak karıştırdım.

    Coq emekli oldu

    Ben yeni yetişmeye çalışıyorum bu sene İstanbul Park'taki yarışlara katılacağım kısmet olursa.Juba paraya kıyarsa piste girecek...

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

    Sanırım bu cümleleri yanlış yerde kullandın sen =))

    İşe gidip gelmek için scooter tercih etmelisin.Altındaki motora yazık bari onu düşün.
    akşam kaçıyorum bir yerlere aslına bakarsan sadece git gel 18 km için kullanmam yoksa
    burgman 400 felan bakıyordum daha sonra litrelik bir motor alayım diyordum ama 2 kafadar saolsunlar fikirler bir anda değişti. kısacası çok ta önemli değil

    ama bu konuyu daha öncesinde coq ile de konuşurken bana dediği olması gerekenden 2 3 ps daha az basmak daha doğru olur dediğiydi. piste çıkarken çok daha düşük havarı bastıklarını bunun da az önceki ısınan lastiğin içerisindeki havayı genleştirdiğinden ve pist lastiklerinin durumundan olduğunu anlatmıştı
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  15. #4075
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    bilgiler için teşekkürler 38'e çektigimde biraz azmış gibi geldi bana 40 yapıyım birde nasıl olcak.

  16. #4076
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Kimse yok muuuuuu? Huuuu huuuuu!

    Aşağıdaki videoda motorun nasıl yavaşladığını biri bana söyliyebilir mi?

    http://www.youtube.com/watch?v=2EDnmyx6WJE

    Anlayamadığım durum 1.06 da başlıyor. O motor nasıl yavaşlıyor?

  17. #4077
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    arka tekerin çevirdiği silindir aslında bir dinamometre , araç sabitlenip çekiş yapan teker buraya oturtulup tam gaz açılır
    çekiş gücü ölçülür yani dinamo karşı güç uyguladığından tekerin durması gayet doğal ,
    ölçümlerde rölanti seviyesinden hızlanma , max. güçten rolantiye düşme ve kayıplar gibi değerler hesaplanarak
    farklı çekişlerdeki gücü bilgisayar ortamında çıkartılır.
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  18. #4078
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Bende motosiklette bi numara var sanmıştım.

    Acemiliğim çok belli oluyo.

  19. #4079
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    Arkadaşlar , mevcutta arka lastiğim 190 / 55 / 17 ancak fabrikasyon 180 / 55 / 17 ölçülerde , artık lastik değişim zamanım geldi ve ben orijinal ölçülerde bir takım lastik almak istiyorum.

    Kaliteli ve görevini en iyi şekilde yerine getiren bir lastik seçmek istediğimden sizlere danışmanın iyi bir fikir olacağını düşündüm.

    Normal bir insan lastiğin yolu tutmasını sanki lastik değil de ABS takılmışcasına güvenle durmasını ister ama ben su oluklarının ve şeklinin de göz doyurucu olmasını istiyorum…

    Bu arada motorumuzu limitlerde kullanmasak da yeri geldiğinde elimizden geleni ardımıza koymuyoruz , uzun ve kısa tüm mesafelerde her daim artçılı olarak ve asfalt olduğu kadar küçük patika ve stabil yollarda da sürmekten kaçınmıyoruz.

    Bu şartlarda ilk iki link aklımda olanlar diğerleri ise olası tercihler , sizlerin kısa da olsa bir göz atmasını ve tercihleriniz / önerilerinizi paylaşmanızı rica edeceğim.



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0-55-17/detay/
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...t-power/detay/


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7955118/detay/
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-lastik/detay/
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...55-17-1/detay/
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6879572/detay/
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  20. #4080
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    XX deil mi sizin motor?180 mi orjinali..

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...gel-st/detay/?

    Benim tavsiyem size...Angel ST çizgilerini de seviyorum ben.Uzun ömürlü bir lastikte.
    AKIN FİDAN


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler