Yeni F3 pek heyecanlandirmadi sizi bakiyorum.
Resimler mi gözukmüyor?
Yeniden asayim.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
Fazla bilgi yok.
675cc
arka tekere 115 beygir
Traction Control
bu kadar.
Ha bir de satis fiyati 11-12bin euro civarinda olmasi bekleniyor.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
çok araştırmadıgım için soruyorum, bu agusta'yı özel yapan nedir ?
sınıfındaki diger motorlara gore gozume çarpan ilk farklılıklar; tasarımı diger SS'lerden daha guzel, bir de şasesinin bir kısmı japonlar gibi preslenmiş alüminyum bir kısmı ducati gibi kafes sistem.
başka ne gibi artıları veya farklılıkları var bu agusta'nın (tek kollu swingarm demeyin de...vfr800 de onu kullanıyor) subaplar titanyum mu, kuru debriyajlı mı ??????
[QUOTE=Nemrut;2190949]çok araştırmadıgım için soruyorum, bu agusta'yı özel yapan nedir ?
sınıfındaki diger motorlara gore gozume çarpan ilk farklılıklar; tasarımı diger SS'lerden daha guzel, bir de şasesinin bir kısmı japonlar gibi preslenmiş alüminyum bir kısmı ducati gibi kafes sistem.
başka ne gibi artıları veya farklılıkları var bu agusta'nın (tek kollu swingarm demeyin de...vfr800 de onu kullanıyor) subaplar titanyum mu, kuru debriyajlı mı ??????[/QUOTE
fiyatı
kimsede olmayıp nadir görülmesi
farklı çizgisi
benim bildiğim bu kadar eminim daha fazlası vardır. peki o fiyata değermi? bence değmez.
fazla param olsa alırmıyım? alırım
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
Yumurta mı tavuktan çıkar tavuk mu yumurtadan çıkar =))
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------
Dün gece bi saat motorun sağını solunu inceledim.Ve tek kelimeyle muhteşem diyorum.Egsozları tek mafsalı pek bir güzel göstermiş.Herşeyi ayrıntıda gizli resmen.Teknik verisi 135hp arka teker 115 imiş şimdi ilkay abinin yazısında gördüm.Yani tr'de 20bin € civarında olabilecek olması dışında Benim eksi olarak gördüğüm tek şey diskler.Bence papatya disk modelini direkt stock olarak sunmalıydılar.
AKIN FİDAN
Yeni F3 cok guzel gorunuyor ama Agusta iste anca resimlerine bakabilir normal bi vatandas.
Bi motora bu kadar para vericeksem gider Ducati alirim kirmizi hemde daha ne ister ki insan.
We are many...
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Sen test deyince maillerime baktim.
Ulem bu kadar yeni motor çikiyor, mutlaka test surusu daveti vardir diye.
Gerçekten de Honda davet gondermis.
Yeni modellerimizi test etmek istermisiniz?
diye soruyorlar.
Nerde?
Italya'da fuarda!!
Ulem ben eve zor gidiyorum.
2 ay once Aprilia testi için anlastim.
Ikide bir telefon edip duruyorlar, ne zaman geliyorsunuz diye.
Hala kem kum ediyorum.
Gidemedim bir turlu.
Zaten kis geldi bu saatten sonra hiç olmaz.
Bu test olayinda, etrafima bulastirdigim bir ugursuzlugum var.
Geçen yildan bu yana basima gelenleri yazsam, Ulem bu coq yalancinin önde gideniymis, bu kadar da abartilmaz dersiniz.
Yazmayayim en iyisi.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Yaz da öğrenelim, senin başına gelenleri dinlemek eğlenceli oluyor.
Eeee ne düşünüyorsun ilk etapta yeni 600F hakkında?
Ben kendimce şöyle yorumluyorum bu yeni modeli :
Honda'nın en çok satan efsane SS modeli ve boşuna üretim bandından kalkmasıyla geçmiş 5 yıl.
Gerçi boşuna değil, üretimden kalkmasaydı RR'da istenilen satış rakamlarına ulaşılamazdı.
Supersport mu, Suport-touring mi tartışmaları 2003'de RR piyasaya sürüldükten itibaren başlamış ancak, RR çıkmadan önce Honda'nın 600cc sınıfındaki Supersport motorunun 600F olduğu unutulmuştur. Yeni jenerasyon RR'ın çıkmasıyla birlikte F serisi daha soft kalmış ve bu tartışmalar ortaya çıkmıştır.
Yani özünde 600F bir Süpersport'dur.
Ancak yeni çıkan 2011 CBR600F Sport-Touring'dir.
Görünüm tamamen yeni jenerasyon modern bir motosiklet tasarımı; ince ve sportif.
Ancak bu sefer Honda bu modelin çizgisini belirlemiş ve eski World Supersport şampiyonu CBR600F misyonunu tamamlayıp bayrağı RR'a devrederek, tam bir 600cc Sport-Touring olmuş.
2001 yılından beri üretilen ve CB600 Hornet'da kullanılan motor değişmeden yeni modelde de; bu sefer Hornet şasesi üzerinde kullanılmış.
Yeni 600F, eski modelden 10 kg kadar ağır ve 9 HP kadar daha güçsüz.
Eski model 12,500 d/d - 109 HP güç ve 10,000 d/d - 63 NM Tork'luk güç bandına sahipken, yeni 600F 12,000 d/d - 100.5 HP güç ve 10,500 d/d - 64 NM Tork verilerine sahip.
Ayrıca pozitif bir gelişme olarak araçta opsiyonel olarak ABS fren seçeneği de sunuluyor.
Ağırlık 203 Kg. - ABS'li 210 Kg.
Yarışcı ruhundan birazcık taviz verse de, çağa uyarlanarak yeni baştan yaratılan efsane CBR600F'in hem sportif hem de konforlu sürüş koşullarında beklentilere en iyi şekilde cevap verip, sınıfının lideri olacağına şüphem yok.
Az once benzer seyleri, ilgili topige yazdim.
Neredeyse ayni seyleri yazmisiz.
Basima gelenleri bu aksam anlatirim size.
Simdi çikmam lazim.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Cümlesini okuyup ben de kendimce yorum yazacaktım ki
Cümlesinden sonrasını okudum aynı şeyleri yazacakmışız.
600F Honda'nın ss'iydi. Bu bildiğin hornet. Ben bu motordan eski kasadaki asaletinin altında yaşan haşin çocuğu beklemiyorum şahsen , bu bildiğin süt kuzusu sanki ... Ama alınır mı bal gibi alınır tam benim tarzım.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)