Hazir bura canlanmis ben bi soru soriyim bari size.
2005 600rr hakkinda bildikleriniz nelerdir kronik bi arizasi falan var mi yakinda bi adet alabilirim yoksa biraz daha ust model mi almaliyim?
Hazir bura canlanmis ben bi soru soriyim bari size.
2005 600rr hakkinda bildikleriniz nelerdir kronik bi arizasi falan var mi yakinda bi adet alabilirim yoksa biraz daha ust model mi almaliyim?
We are many...
Bir problemi olmasa bile 2007 ve ustunu almaya bak.
Biliyorsun model degistirdi.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Abi iyi diyosun guzel diyosunda cok para istiyolar arabayla takasa gircem zaten anca oyle alabilirim.
Peki 2007 ve ustu olanlarin teknik olarak farki nedir yani ek bi donanim falan var mi?
Honda alma sebebim R1le artik gina geldi bu tank tokatlama olayindan gidon amortisoru aliyosun bi dunya para her bindiginde gitcegin yola gore ayarlamasi bi dert onuda verdim sahibine sebebim olcakti valla R1 falan guzel hosta ben daha o kadar pismemisim.
600rr da karar kildim 2005 model var bi tane takasa girmek istiyor ama iste simdi korkuyorum alirsam eski basima dert alir miyim diye hadi ufak tefek is elimde geliyo ama komple sanziman falan agrizali cikarsa ne atolye var yapicak nede yardim etcek adam.
We are many...
Alacagin motoru bir servise goster baksin.
Bakim karnesi vardir herhalde.
Simdi gozun kapali alinmaz bu motorlar.
2007 ve ust modellerde çok degisiklik var.
Ama en onemlisi, gidon amortisoru standart geliyor.
Gidon amortisorunu de senin sonradan taktiklarinla karistirma.
Yola gore kendini otomatik ayarlayan bir sistemi var Honda'nin ve bu bence, kondom ve dogum kontrol hapindan sonra icat edilmis en iyi ikinci korunma aparati.
Bu demek degilki 2005 model kotudur.
Dedigim gibi anlayan birine baktirman lazim.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Benim merak ettigimde buydu 2005 ve alti olanlarda gidon amortisoru yok mu yani?
We are many...
Meraka gerek kalmadi gittim baktim gordum aldim geldim.
Gayet memnunum makina cok temiz daha 2005 model 15 bin kmde falan.
Ustunde yoshi egzos var bi kactane mod falan daha var bana yeterli bi makina uzunca sure goturur beni ben istersem.
Tesekkurler yardim icin.
We are many...
hayirli olsun...
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Simdi motoru aldim almasina ama bu motorla ilgili bilgim cok yok.
Motor isisi mevzusu kafami kurcaliyor kac dereceye kadar cikmali en son ve ideal sicakligi nedir birde elinde 2005 owner manual olan varsa internet linki falan atabilir mi?
We are many...
104 dereceyi gördün degilmi motorda.
Korkma o onun fan açma isisi.
Ortalama 70 derecelerde çalisiyor bu alet.
Yuzun ustune çikinca panik yapma.
Ama gazlamak isteyen makinalar bunlar.
Neden ilk motor o olmasin diye habire yazip çiziyoruz anladin mi simdi.
Ben sakin kullancam, gazlamayacam, 50 ile gitcem diyen adama gore makina degil bunlar.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Hayatin icin bir saniyeni harca.
Hayatini bir saniye icin harcama.
Ali kardeşim hayırlı olsun..
Kazasız belasız bol KM'ler İnşallah.
Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
coq abi en son 104 derece gordum malum Los Angeles trafigi.
Normalde de 79-73 derece arasi calisiyor.
Yok gazlamamaktan degilde kanyondan cikista isiklara geldigimde hemen fan aciyor makina bide gece otoyolda asildiktan sonra ilk durdugum yerde fan aciyo cok kisa suruyo fan isisina cikmasi.
remzi_39 cok tesekkur ederim abi.Hayatta 110 dereceyi gostermem valla girerim emniyet seridine Allah ne verdiyse 70 dereceye dusene kadar asilirim ceza keserlerse kessin sonra tamirhanede vermektense o parayi.
Birkannn sagol Birkan sen naptin makina isini alicak misin bisey yakin zamanda denemelere cik artik 600le yavas yavas gormus olursun.
Bu arada su meshur Mullholland Highway e gittim o meshur ve kadim viraji da gordum tapilasi bi viraj ya uzun sabit acili ve egimli zemine sahip bi viraj buyuk ihtimal o kazalarin sebebi egimin olmasi gercekten 40-50 milin ustundeki hizlarda arkada yusuf beliriveriyor.
Fotosunu da cektim sizin icin
Motoruda kareye alcam diye yirtinirken cok bisey anlasilmamis ama bi dahakine daha iyi bi makina ile cekmeyi denicem telefonla anca bu kadar.
We are many...
Cok onemli bi sorum olucak benim lastikler bitti biticek yani desenler silindi silinecek
gecen 2 hafta icinde toplam 2240 km yol yaptim haliyle lastikler zaten eskiydi olduler artik.
Bana lastik onerisi olanlar var mi ustundekiler Dunlop un GP modeli mi ne cok kotu degiller ama yumusak olduklari icin hemen eriyorlar ve cabuk isinip cabuk soguyorlar.
Simdi bana normal yol lastigi onerisi olan var mi?
Viraj hastasiyim son hiz degil yani oyle odun gibi bi lastikte olmassa iyi olur?
Deneyip begenen bunu oneririm diyen var mi cbr 600rr icin?
We are many...
virajda makinayı zorlamayacaksan (virajdayken gaz, fren ve bilimum ani hareketler) metzeller m3,m5 veya pirelli diablo corsa3 veya sadece corsa veya bu sınıftan isim yapmış bir markanın lastigine bak. kötü lastik diye bir şey yok. kullanım tarzına gore lastik var.
bulundugun yerin mevsim degerlerini bilmiyorum. eger hava sıcaklıgı 25C üstünü çok goruyorsa ve bolca viraj yapıyorsan sakın Michelin Pilot Power 2CT alma! soguk havada ise (10C civarı felan) şiddetle tavsiye ederim.
bir de amerikada lastik fiyatları internetten gorudugum kadarıyla Turkiye'ye gore epey uygun. biz burada lastige neredeyse 1000 TL para veriyoruz.
maddi imkanın müsaitse bütün lastikleri zamanla denersin zaten. kendine en uygun lastigi bulursun.
ben 2CT'yi alırken millet yere göğe sıgdaramıyordu. mükemmel lastik diyorlardı. yorumlara aldanıp aldım. 25C üstü igrenc bir lastik. ama soguk havada 10 numara diyebilecegim bir lastik.
soguk havada kullanmayacaksan ve virajda makinayı zorlayacaksan başka seçenekler sunabilirm fakat kafan karışabilir. sen önce kullanım tarzını iyi analiz et sonra gerisi gelir.
bir çok şeyde oldugu gibi motosiklet işinde de en iyisi diye bir şey yok. kendine en uygun seçimi yapmak var.
(stock1000 yarışlarında fabrika çıkışı öhlins ve brembonun piyasaya sunulan neredeyse en üst sınıf ürünlerini kullanan ve bir çok farklı ozelligi olan Aprilia RSV4 factory, yarışlarda hiç bir varlık gosteremedi, keza Ducati 1098R -zannedersem bütün ayaklara katılmıyorlar fakat katıldıkları ayaklarda da podyum gorduklerini hatırlamıyorum-)
Abi diyecektim soyle olsun boyle olsun diye ama simdi simarik cocuklar gibi yada siparis verir gibi olmasin diye boyle yazmistim.
Yoksa bende farkindayim her lastigin karakterinin farkli oldugunun ki bu
lastik yolu iyi kavriyordu isindiginda ama isikta durunca bile soguyor resmen ani
gazla kalksan isiktan bembeyaz dumanlar icinde kalirsin.
Simdi burasi malum sicak memleket gordugum en soguk derece 5 oda
subattaydi geceydi hemde.Bana genelde sicak havalarda iyi olan bi lastik
lazim.Lastik omru kullanima gore degisir ama oyle al 2 ayda bi degistir olmaz
tabi parasini ben odiyicem ailem degil ogrenci adamiz calissak bile elimize gecen
belli yani.
Ve evet zaten viraj lastigi istiyorum ben duz yolda hiz yapmak en sevmedigim
istir ne yetenek ne de tecrube ister vites ve gazi bilen herkes yapar red line a
girmedim bile makinayla daha ama
virajada her zaman girilmeyecek hizda girmeyi denerim bol bol kamikaze gibi
dalarim bilmedigim viraja son anda artik Allah ne verdiyse kurtaririm yanaga
kadar yatmazsam o gun aklima takilir o viraj.
Var mi boyle bi lastik bilen al kardes daha virajda hic birakmadi high side,low side bilmem yanaklara kadar silersin diyebiliceginiz?
We are many...
Pirelli SuperCorsa ve bu sınıftaki (metzeller K3 vs) lastikleri tercih edersen kafan rahat olur. ama devamlı performanslı kullanan biriysen lastigin 2-3 ayda biter.
sana şu lastigi al diyebilecek kadar nokta atışı yapacak tecrübede değilim.
metzeller M5 için kullanıcılar aynı sınıftaki diger markalara gore daha iyi yorumlarda bulunuyorlar.
sana Pilot Power 2CT alma dedim fakat yagmurda sıklıkla kullanan biriysen 2CT'yi düşünmeden al.
viraj yapıcam dedigine gore yagmurlu havayı tercih etmeyecegini düşünüyorum; o yüzden pilot power 2CT alma
Yok abi burda toplasan yilda 30 gun yagmur ya yagiyodur ya yagmiyodur yani.
Dedigim gibi oyle her vites redline bos yol buldugunda aban sakin kacirma gibi
bi surus tarzim yok.Arada bi uzun yola ciktigimda basarim o da maksimum 240
olur fazlasi luzumsuz bence genelde 140-150 sabit giderim.
Bende bu pirelli supercorsayi arastiriyorum kac gundur genelde herkes bana bu
lastigi tavsiye ediyor kullanan var mi?Nasildir tutusu sicak hava,viraj ve dusuk
hizlar icin?
Birde lastigi orjinal 180 biraz daha genisini alsam virajda performansi etkiler mi?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:08 ----------
http://www.us.pirelli.com/web/catalo...RSAIII_HYP.xml
Diablo Corsa 3
Birde bu lastigi buldum hakkindaki yorumlar genelde guzel bilgisi olan var mi?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 ----------
Birde hazir makinaya elim degmisken yagini da degistiricem
http://www.amazon.com/Repsol-RACING-...ductPromotions
Repsol MOTO RACING 4T 10W40 1L FULL S Engine Oil- RP165N51
Full sentetik dusunuyorum yorumu olan var mi bu konuda?
We are many...
viraj işinde süspansiyon ayarı da çok onemlidir.
bence çok fazla detaya girme, sonra bir bakmışın işin-gücün bütün hayatın motosiklet olmuş
tanınmış bir marka sport lastik al, amortisörlerin fabrika ayarlarında olsun, uygun şartlar altında (dogru sürüş teknikleri, uygun zemin, vs.) zamanla pratik yaparak yatış açını artırmaya çalış. dizini koyduktan sonra tatmin olacagını düşünüyorum
eger tatmin olmazsan yarışlara girersin, pistte seni tatmin ederler
yag konusunda ise pratik olarak çok fazla tecrübeye sahip değilim.
yag kutularının arkasında API SG JASO MA gibi ibareler bulunur. bunlar yagın sahip oldugu sertifikalardır.
teorik olarak ıslak debriyajlı motosiklet kullandıgın için JASO MA sertifikalı bir yag kullanman gerek. çünkü JASO MA sertifikası ıslak debriyajlı sistemler için üretilmiştir.
JASO MA sertifikası olmayan yaglar (genellikle araba yagları) ıslak debriyajlı sistemlerde kullanılırsa kuvvetle muhtemel debriyajın kaydırmasına, kaçırmasına neden olacaktır.
bu konuda çok fazla yazıp da bilmişlik taslamak istemiyorum o yüzden benim faydalandıgım linklerden bazılarını buraya taşıyorum;
http://www.bikenomads.com/wiki/index...r_oil_in_bikes
http://www.calsci.com/motorcycleinfo/Oils1.html
google'a jaso ma ve/veya api sg-sh-sl-sm yazarsan daha çok kaynaga erişeceksin.
inşallah boş vaktin vardır. çünkü yag hakkında yaptıgım araştırmalarda 2 günümü harcadım.
sertifikasına bakarak motoruna çok üstün kaliteli bir yag koyduktan sonra motorun anormal derecede yag yakmaya başlarsa veya motorun hissedilir derecede çekişten felan düşerse bana niye boyle oldu diye sorma; belirttigim gibi pratik bilgim yok
Suspansiyondan tut da gaz kolu hassasiyetine kadar ayarlanicak zaten hepsini bi kerede yapicam.Suspansiyon hakkinda biraz bilgim var.Ondan sonra egzos icin power commander alip dynoda remap yapicam boylece kompresore bindigindeki deli gibi yigilma olayinida cozmus olmayi umuyorum.
Piste motorun butun bakimlari tam olmadan cikmam zaten daha tamamlamam gereken korumalar var bide.
Emisyonuda sokucem, gereksiz agirlik arkadasada aldik aynisindan benim motorun onda sokulu gayet guzel makina burda bulunmasi zorunlu olmayan bi parca.Grenajlarida daha hafif grenajlarla degistirmeyi dusunuyorum.Tabi celik fren hortumu,daha guclu disk ve kaliperler,full sistem egzos,gidon amortisoru falan boyle detaylari yazmiyorum bile.
Yag ve lastikler hakkindaki yardimin icin cok tesekkurler.Yarislara degil ama pistlere cikicam yaris baska is omur vermek gerek sabirli olmak gerek ayrica yarisma gibi fantazim yoktur kendimi tatmin ediyim bana yeter.
Bos vaktim var okul tatile girdi 1 ay falan gunde 3 saat uyurum yine ben bunlari yaparim.Tesekkurler yardimlarin icin.
We are many...
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)