MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Temmuz 2009, 12:10
#3381
aYe adlı üyeden alıntı
Aslında bu başlık en az 4 ana katagoriye bölünür...
Yarışçılar
Apaçiler
Gazcılar
Kafeci tikiler
Bir ve üçe sesleniyorum, önümüzdeki hafta içi bir akşam otobandan sapanca yapsak kimler gelir?
ben 3. kategoriye giriyorum ama güvenli gazcılardanım yani sonunu görmediğim viraja 250i le yatmıyorum 200le yatıyorum 160la yatıyorum... istanbuldaysan biz iki rr gazlıyoruz genelde bize katılabilirsin...
Reklamlar
-
17 Temmuz 2009, 13:55
#3382
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Ultra güle güle kullan, hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız inşallah
coq adlı üyeden alıntı
Ikinci kategori için bir etkinlik dusunuyormusunuz?
Ona gore uçak bileti bakacam.
Sahane bermuda sort yaptim kendime.
Parmak arasi terliklerim de var.
Hazirim yani.
Zaten seni her zaman erotik bulmuşumdur, sen gelebilirsin
ERDEM860 adlı üyeden alıntı
ben 3. kategoriye giriyorum ama güvenli gazcılardanım yani sonunu görmediğim viraja 250i le yatmıyorum 200le yatıyorum 160la yatıyorum... istanbuldaysan biz iki rr gazlıyoruz genelde bize katılabilirsin...
İstanbuldayım, hafta içi bir akşam seçinde otobandan sapanca yapıp gelelim, çaylar benden
-
17 Temmuz 2009, 16:38
#3383
-
17 Temmuz 2009, 16:55
#3384
Motosiklet Eğitmeni
ultraukala adlı üyeden alıntı
CBR125R'dan sora 2006 600rr ile birlikte yollara devam ediyorum...Bilmeyenler için öğrenim için (İTÜ) senenin büyük bir kısmını İstanbul'da geçiriyorum...
Yeni 600rr'ımdan bi kaç bilgi vermek istiyorum...Çok yakın bir arkadasımdan aldım 2ay kadar oldu...
Komple akrepovic karbon egsoz
Power Commander
Dyno-jet
Dereceli egzantirik
Hyper pro direksiyon amortisörü
Diablo Super Corsa Lastikleri
45'lik arka dişli ve DİD yarış zinciri
Şimdilik aklıma gelenler...
Ufak ufak çalışmalara başladım.Bana da yardımcı Geçen sene Bulgaristan Pleven'de 1000B'de 3.olan Hüseyin Harputluoğlu oluyor.Sağolsun hiç bir türlü desteğini esirgemiyor teorik pratik mekanik...Aranızdan bazıları Hüseyin abiyi tanıyorlar...
Açıkçası son hız meraklısı olmadığımdan dolayı 600rr tam istediğim tepkileri veriyor.Viraj yapmayı her zaman sevmişimdir ama bununla viraj çalışmalarına başladığımdan beri kendimi daha mutlu ve huzurlu hissediyorum.Hafifliği ve rahatlığı en çok cezbeden tarafı zaten...Mekanik olarak yapılan modifikasyonların da ayarlamaları yapılmış hiç biri boş boş durmuyor yerinde...
24-25-26Temmuz'da sanırım Körfez'de yarış var orada görüşmek üzere...
Hayirli olsun.
Sevindim senin adina.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
23 Temmuz 2009, 14:25
#3385
motoruma bu sefer ipone yag koydum. yagın modeli zannedersem RS4000 idi. 10W-40 viskoziteye sahip.
motorumda değişiklik farkettim. motorun sıcaklıgı düştü ; mesela 82 derece sıcaklıkta çalıştıgı yerde 80 derecede çalışıyor. motor durdurulunca eskisine nazaran biraz daha çabuk soguyor. kullanalı 1000 km oldu henüz. biraz daha km yaptıkca gozlemlerimi aktaracagım.
-
23 Temmuz 2009, 14:27
#3386
Motosiklet Eğitmeni
Nemrut adlı üyeden alıntı
motoruma bu sefer ipone yag koydum. yagın modeli zannedersem RS4000 idi. 10W-40 viskoziteye sahip.
motorumda değişiklik farkettim. motorun sıcaklıgı düştü ; mesela 82 derece sıcaklıkta çalıştıgı yerde 80 derecede çalışıyor. motor durdurulunca eskisine nazaran biraz daha çabuk soguyor. kullanalı 1000 km oldu henüz. biraz daha km yaptıkca gozlemlerimi aktaracagım.
Enteresan.
Gozlemlerini paylasirsan sevinirim.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
24 Temmuz 2009, 17:49
#3387
ultraukala adlı üyeden alıntı
CBR125R'dan sora 2006 600rr ile birlikte yollara devam ediyorum...Bilmeyenler için öğrenim için (İTÜ) senenin büyük bir kısmını İstanbul'da geçiriyorum...
Yeni 600rr'ımdan bi kaç bilgi vermek istiyorum...Çok yakın bir arkadasımdan aldım 2ay kadar oldu...
Komple akrepovic karbon egsoz
Power Commander
Dyno-jet
Dereceli egzantirik
Hyper pro direksiyon amortisörü
Diablo Super Corsa Lastikleri
45'lik arka dişli ve DİD yarış zinciri
Şimdilik aklıma gelenler...
Ufak ufak çalışmalara başladım.Bana da yardımcı Geçen sene Bulgaristan Pleven'de 1000B'de 3.olan Hüseyin Harputluoğlu oluyor.Sağolsun hiç bir türlü desteğini esirgemiyor teorik pratik mekanik...Aranızdan bazıları Hüseyin abiyi tanıyorlar...
Açıkçası son hız meraklısı olmadığımdan dolayı 600rr tam istediğim tepkileri veriyor.Viraj yapmayı her zaman sevmişimdir ama bununla viraj çalışmalarına başladığımdan beri kendimi daha mutlu ve huzurlu hissediyorum.Hafifliği ve rahatlığı en çok cezbeden tarafı zaten...Mekanik olarak yapılan modifikasyonların da ayarlamaları yapılmış hiç biri boş boş durmuyor yerinde...
24-25-26Temmuz'da sanırım Körfez'de yarış var orada görüşmek üzere...
hayırlı olsun hoşgeldin
-
13 Ağustos 2009, 02:13
#3388
Geçen hafta pazar günü otobana yakın bi arkadasım ile çıktım iki 06model rr ile max limitim 282 idi ve limitöre girdi...45lik arka dişli ile acaba bu normal midir?Hızlanmaları kesin ve net olarak etkiliyor üstündekiler onu gördüm orjinal 600rr'ın yanında ama son hızda 5-10km'lik farklar var sadece...power commanderda da middle'a ayarıydı...
Geçtiğimiz pazarda mini bi gazlama harekatı yaptık bol virajlı istanbul yolunda (bursa-istanbul) lastiklerim arka yarım cm, ön 1cm'e kadar indirebildim...Tek bir yerde sağ virajda ön lastik kaçırdı onda da mini bi hareketle kaldırdım allahtan sıyırdım kazayı...Direksiyon amortisörü üstünde yok şu anda poşetlenmiş kenarda duruyor otobana çıktığımda olması gerektiğini anladım kesinlikle viyadüklerde asfalttaki kot farkından dolayı sağlam bi çırpma yaptı hızım fazla yüksekti doğal olarak tekere alıp düzeltme gibi bi şansım maalesef yoktu biraz istikrarlı gidona asılınca durdurabildim...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:00 AM ----------
Ayrıca iyi niyetiniz için teşekkür ederim İlkay abi ve Murat...hell rideRR yüzyüze tanışma fırsatımız olmadığından adını bilmiyorum teşekkür ederim...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:13 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 AM ----------
Bi de bişe sorucam 600rr hangi ampul türünü kullanıyor?Hiç anlamıyorum da h1-2-3-4-5-6-7.... muhabbetlerinden...xenon almayı düşünüyorum da...
-
13 Ağustos 2009, 04:03
#3389
iyi geceler beyler...benden buyuk bir motoru nasil kullanirim konu cok degisik oldugu icin ozur diliyorum ...
2 ay once hediye edilen hayabusa icin 4 kilo aldim ki doru duzgun kullanabileyim diye ama ona ragmen bir gelisme yok...motor cogu zaman beni suruyor ben onu suremiyorum...ne yapmam gerek bir fikir verir misiniz? simdi motoru sat demeyin motor hediye,calismasi cok guzel,sesi beethovenin 4 cu senfonisi gibi geliyor kulagima,uzerinde spider deseni var o beni bastan cikartiyor ,nasil ben o motoru zaptedebilirim bir yardim eder misiniz?
-
13 Ağustos 2009, 04:07
#3390
@ ultraukala;
biraz daha temkinli veya yavaş gitmen senin için daha iyi olacaktır. direksiyon amortisörü olmayan motorla bu şekildeli denemeleri otoyolda yapman gayet sakıncaldır. çünkü otoyollarımız ne kadar iyi gözükse de sürprizlerle dolu. viyadüklerin bulundugu zeminin oturmasında dolayı viyadüklerin baglantı noktalarında oluşan keskin kot farkları; parçalanmış kamyon lastikleri; agır vasıtaların oydugu sag ve orta şeritler vs. vs. vs.
kusura bakma ama on lastigin kaymasının sebebi limitleri zorlamanın değil deneyimsizliginin gostergesi. ben yazdıklarından bu şekilde anladım.
@ Mo(scow)tor,
hayabusa kullanan kızlar tanıyorum. boşuna kilo almışsın.
ehliyetini ve koruma ekipmanlarını al da en kısa zamanda istanbulparkın oradaki trafige kapalı alanda sorumluluk bana ait olarak sana bir kaç bir şey gostereyim. bakalım spider desenli hayabusa nasılmış.
-
13 Ağustos 2009, 08:53
#3391
ultraukala adlı üyeden alıntı
Geçen hafta pazar günü otobana yakın bi arkadasım ile çıktım iki 06model rr ile max limitim 282 idi
Dün otobanda bastırmış gidiyorum, herhalde 160 la falan. Yol hafifçe sola dönüyordu, ben de en sol şeritten gidiyorum.
Bir baktım 50 metre ötemde sol şerit kapalı - arabanın biri sol şerite çarpmış, yan dönmüş, ve otobanın 1.5 şeridini yan duran bu kaza yapmış araç kapatmış.
Kendimi nasıl yan şeride attım bilmiyorum, ama allah korudu.. 282 ile gidiyor olsam kesin vaktim olmayacaktı yana atmaya kendimi.
Nolur dikkat, en mukemmel yollarda bile böyle saçmalıklar oluyor. Bu olmazsa köpek çıkar.. Bizim yollarda herşey mümkün.
-t
-
14 Ağustos 2009, 00:00
#3392
Deneyimli olduğumu söylemedim yalnızca paylaşmaki istedim birşeyleri ispatlama gibi bir durum da söz konusu deil...Sadece kendimi her geçen gün biraz daha geliştirmeye çalışıyorum...
-
19 Ağustos 2009, 13:57
#3393
bende burdayım
selam arkadaşlar benim motorumda yamaha yzf R1 hızımız hiç keislmesin
-
03 Eylül 2009, 19:49
#3394
-
04 Eylül 2009, 04:14
#3395
@ Curve,
kendi segmentinde en çok begendigim motorlardan birini almışsın güle güle kullan. zannedersem fotodaki renk seçenegi turkiyede yok, yanılıyor muyum?
-
04 Eylül 2009, 04:28
#3396
bir tane getirttik demişlerdi ferco motordan.o da bana vurdu
kampanyadaki son motordu renk seçeneğimiz yoktu zaten
-
04 Eylül 2009, 04:35
#3397
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Curve adlı üyeden alıntı
bir tane getirttik demişlerdi ferco motordan.o da bana vurdu
kampanyadaki son motordu renk seçeneğimiz yoktu zaten
Güle güle kullan çok güzel, kaça aldın?
-
04 Eylül 2009, 04:40
#3398
8.000TL ve 250TL civarı da plaka masrafı.
Tabi bol keseden kullandığı 2 zamanlı motor yağı batırıyor adamı asıl.
-
05 Eylül 2009, 14:38
#3399
hastasıyım RS 125 in
hayırlı olsun kardeşim.
sen hiç gözlerinde korku olan bir kartal gördün mü ?
-
05 Eylül 2009, 14:56
#3400
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Curve adlı üyeden alıntı
8.000TL ve 250TL civarı da plaka masrafı.
Tabi bol keseden kullandığı 2 zamanlı motor yağı batırıyor adamı asıl.
Bilgi için teşekkür ederim, tekrar hayırlı uğurlu olsun.
Allah nazardan sakınsın çok güzel motor, kazasız belasız güle güle kullan.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler