Her binlikte yok oyle sey
muhtemelen senin dedigin gibidir.
Kokpitte yer yoksa, veri alisverisi için, kil yun bagliyor da olabilirler.
Evde kalmis kizlar motorcu babadan dilek dilemek için çaput bagliyor da olabilir.
Her binlikte yok oyle sey
muhtemelen senin dedigin gibidir.
Kokpitte yer yoksa, veri alisverisi için, kil yun bagliyor da olabilirler.
Evde kalmis kizlar motorcu babadan dilek dilemek için çaput bagliyor da olabilir.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
biraz gaz verelim topice dimi sese doyun
Monza High Speed
http://bikerpunks.com/mediaviewer/18...ed-fly-by.html
The 2009 GSX-R 1000 First Test Ride
http://bikerpunks.com/mediaviewer/18...test-ride.html
Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
kenanın son yarışının son 3 turu..
http://www.dailymotion.com/relevance...ernier-to_auto
Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
motor cillop, kıyafetler cillop, ilk sürüş dakika 1 gol 1
http://www.youtube.com/watch?v=Q9zNUPDmnz4
sen hiç gözlerinde korku olan bir kartal gördün mü ?
makinaya yazık olmuş..
kasadan sökülürken yere düşürülüp karenajları kırılan bi hayabusaya şahit olmuştum
true love..
Drift Religion
yok canım, tamamen acemilik.. yada boş bulunma diyelim..
true love..
Drift Religion
motor-kask-tulum-eldiven sıfır adam gördüm mü tecrübe de sıfır olmasından korkacaksın dostum.
galerinin otoparkından caddeye çıkaramadı canım gixxer' ı
odunla dövmek lazım (esnaf dayağı da olur).
sen hiç gözlerinde korku olan bir kartal gördün mü ?
öncelikle merhaba ss kullanıcıları...
Sizlere bir sorum olacak.(genel olarak ss kullanıcıları belli bir tecrübe edinmiş ve soracağım konu hakkında daha doğru bilgiye sahip olabileceklerini düşündüğüm için size soruyorum.)
neden bilmiyorum ama motosikletle hız yapmaktan çok düzgün asfaltlı ve virajlı yollar daha çok hoşuma gidiyor... bu nedenlede kullanıcısı olduğum scooterımla güzel bir viraj gördümmü dayanamıyorum ve birçok kişinin tehlikeli olduğunu söylemesine rağmen biraz hızlanıp motoru normalden fazla yatırarak dönüyorum.(lastik kalınlıkları ön/arka 130). Yine böyle bir günde virajın çıkışında tamda düzelmek üzereyken motorun arkası bariz bir şekilde silkeledi (başka nasıl anlatırım bilmiyorum).
Açıkçası biraz tırstım ama tam olarak nedenini bilmiyorum?? yardımcı olursanız sevinirim.
_JeM_;
scooter'ın tekerlek çapı 12-14 inç arasında oldugunu düşünürsek fazla yatırmaya zorlama.
senin problemin (her gün aynı yolda aynı hareketi yaparak gittigini düşünüyorum) arka teker ile zemin yüzeyi arasındaki kinetik sürtünmenin kaybolmasıdır. bunun da nedenleri ya lastigin eskimişitir ya da zemin yüzeyini kayganlaştıracak veya pürüzsüzleştirecek bir etki olmuştur. tabi bu cevabı senin motosiklet kullanma tekniklerini bildigini ve uygulayabildigini düşünerek yazdım.
Video'yu daha önce de izlemiştim.
Sanırım bu düşüşün tek nedeni lastikler. Lastikler 0 olduğu için üzerindeki yağ durumun nedeni olabilir.
Acemilik olduğunu düşünmüyorum , çünkü "ani gaz açma" göremedim. Ne devir sesinde bir değişiklik var ne de ivmede. Çok yumuşak bir şekilde hoop, yer.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Hangisini?
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
bu başlıga yazdıgıma gore RR'ı anlarsınız diye tahmin etmiştim. neyse yazayım yine 1000RR'ı satıyorum.
Tahmin etmiştim de , duygusal davrandım
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Ne oldu burda?
Nemrut çizilmis.!!!!
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)