banada uyar hafta sonu veya hafta içi farketmez. perşembe'den sonra hava daha güzel olacakmış. gecen hafta olan buluşmadan çok keyif aldım.
banada uyar hafta sonu veya hafta içi farketmez. perşembe'den sonra hava daha güzel olacakmış. gecen hafta olan buluşmadan çok keyif aldım.
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
Sezonu kapattım.
Önceki gün akü son nefesini verdi. Ben de fırsat bu fırsat dağıttım motoru.
Dolayısıyla sezonu da kapatmış olduk.
Havalar düzelene kadar kullanmayacağım motoru.
Ağustosun ikinci yarısı Türkiye'deyim Allah nasip ederse.
Bilemiyorum İstanbul için vakit ayırabilirmiyim ama mümkün olursa sizinle görüşüp tanışmak isterim.
Bursa'lı arkadaşlarla mutlaka bir görüşme ayarlayacağım.
Çok sevdiğim İstanbul'u da bir gezmek istiyorum.
Bakalım nasip....
bekleriz patriote , istanbulda güzeldir
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
arkadaslar bir sorum olacak gecen senelerde bir formula1 aracı pistteki bir taş yüzünden 260la giderken takla atmıştı. izmir yoluna yakın bir yerde yaşıyorum ve sık sık yoldan race motorların ortalama 200km/h yada daha yüksek hızlarla geçtiğini görüyorum. sorum şu o hızda giden motosiklet yolda ki ufak tefek bozukluklardan etkilenip kontrolü kaybetmezmi. yada küçük bir taş parçası gelse lastiğin altına motorcu arkadasın hali ne olur. bir de 200 km/h ile giderken durmak istense durmak için ne kadar mesafeye ihtiyaç var. teşekkür ederim.
ben formula aracının ufak bir taş yüzünden takla attığına inanmıyorum. ben genelde bütün yarışları izlerim. bazen ufak parçaların üzerlerinden geçtiklerini görüyorum. belki taş lastiği patlatmış olabilir ama taş yüzünden takla atmaz tabi kocaman bir kaya değilse. motorla yüksek hızla giderken ufak tefek bozuklukları pek hissetmiyorsun üzerinden uçuyorsun. durma zamanları bildiğim kadarıyla hızlanmadan çok daha düşük geçen bir yerde okumustum ama nerde hatırlamıyorum . yanı motorların hızlanması , durmasından daha uzun sürer. durma sanıyesını araştırıp buraya tekrar yazarım.
test sonuçlarına göre (motorlar 2004 model)
70-0 (mil).
zx-10------ 49,44 metre
R1 ------ 51,26 metre
gsx-r 1000----- 52,69 metre
bunlar cadde modelleri herhangi bir değişiklik yapılmadan. bazı parçalar değiştirilerek çok daha hızlı durabilirler
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
Çelik fren hortumuyla 230 ile giderken 6 saniyede durulabiliyor ... metre hesabını bilmiyorum .. Sanırsam bu kullanıcıya göre daha da düşürülebilir
[B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]
Bilmezmiyim? Ortaköy'de kumpir yemeği, hatta dandik balık-ekmeği bile özledim.
Motosiklette frene bir otomobilin freni gibi basamazsın. Güvenli duruş mesafesi demek daha uygun olur.
Ufak bir taş parçası problem yaratmaz ama olur da bu taş parçası bir şekilde lastik ile çamurluk arasına girer ve lastiği sıkıştırırsa, o zaman olacakları düşünmemek daha iyi.
Bu da pek olabilecek bir olay değil.
Çünkü race motosikletlerin lastikleri bir taş parçasını çevirecek yapıda değildir.
Tek olasılık arka tekerleğe atıp sıkıştırma ihtimalidir. Fakat arka çamurluk genellikle plastik bir parça olduğundan en fazla kırılacak ve bir tehlike yaratmayacaktır.
Yolda ki ufak tefek bozukluklar için ise direksiyon amortisörü son derece kullanışlı bir aygıt.
Bu aygıt bazı modellerde otomatikman bulunurken istersen sonradan da taktırma olanağın var.
Her modele uygulanabilir mi? o konu da bir bilgim yok.
Bir de fren mesafeleri ölçümleri profesyonel pilotlar tarafından yapılıyor.
Bizler her zaman ölçüm değerlerinin üzerinde mesafe bırakmalıyız.
Arkadaslar oncelıkle hepınıze merhabalar dılıyorum her ne kadar zorunluktan keeway bınsemde ıcımde hep ss askı yatıyor sıze bır sorum olacak ss larda sehır ıcı trafıkte ıken sureklı dur kalk yaptıgınız zaman motorun hararetı ne durumlarda oluo yanı motor cok sıkısıyormu duyduguma gore 600 lukler ıcın pek sorun olmuo dıolar ama 1000cc lerde hararet baya bı sorun oluomus arada gaz acmadıkca.bu konudakı dusuncelerınızı alabılırmıyım
Yüksek devirli tüm araçlarda bu vardır.Ben de motorsikleti tam olarak bilmesemde devri yüksek her araç sizi trafikte ve sıcakta zorlar.Örneğin bir ralli arabasını trafikte kullanamazsınız çünkü 2000 3000 devirdedir devamlı şişer.Kısaca arada bolca boşluk bulmak lazım bence.
Metin ÖZKUL
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak...
Katılıyorum, yüksek cc li, devri yüksek motorlarda herzaman hararet sorunu olur. 900cc lik benim makinamda da aynı sorun oluyor, tek yapılacak gereksiz gaz açmalar yapmamak ve arada ısı göstergesini yoklamak.
Motor sevdası basit bir çizimle bile kendini gösterir..
Yüksek hacimli motorlar trafikte kullanılmak için üretilmediğinden şehiriçi trafiğinde hararet sorunları yaşamanız normal.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Tüm tutkunlara selamlar,foruma yeni katıldım yamaha r-6 sahibiyim istanbullu olmama rağmen eğitimim dolayısıyla izmirdeyim yaklaşık 6 senelik motor 7aylıkta race kullanıcısıyım.Çok güzel ve hep gerekliliğini hissettiğim bir bölüm olmuş umarım tüm arkadaşlarla tanışma fırsatımız olur.Herkese tekrardan selam
Sana da merhaba. Eğer sportive bir motoru şehir içinde kullanmak için alacaksan alma derim çünkü hararet gerçekten problem ve aynı problem 600cc de de var.
Katılıyorum. Fakat her halde yüksek hacimli motordan kastın race sınıfı olmalı.
Diğer modeller de böyle bir problem yok. Burası SS topiği olduğu için yazmaya gerek görmemiş olabilirsin ama mesela Ledo arkadaşımız yanlış anlamış.
Aramıza hoş geldin. Sık sık görüşmek dileğiyle...
Yok yanlış anlamadım. Zaten yüksek hacimli bir touring mesela niye uzun yol yapamasın ?Katılıyorum. Fakat her halde yüksek hacimli motordan kastın race sınıfı olmalı.
Diğer modeller de böyle bir problem yok. Burası SS topiği olduğu için yazmaya gerek görmemiş olabilirsin ama mesela Ledo arkadaşımız yanlış anlamış.
Benim amacım boy kardeşime takılmaktı...
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
R1'de kamera sistemi sizce nasıl olmuş ?
ekran biraz kaba durmuş ama ilginç olmuş
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
Gayet güzel olmuş.Birde ses sistemi eklendimi üfff.
Metin ÖZKUL
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak...
@ledo
Vayyy Levent abi, görüşmeyeli bayağı vakit oldu. Havalar soğuyunca millet motorları dolaba kaldırdı, kimse kimseyle görüşmüyor. Ben bazen gençlerle takılıyorum Bu sene çok güzel bir sene olacak inşallah.Benim amacım boy kardeşime takılmaktı...
@edy
Bence aynaları çıkartmak için böyle bir sistem gereksiz. Bana bu tür şeyler hep saçma gelmiştir.R1'de kamera sistemi sizce nasıl olmuş ? ekran biraz kaba durmuş ama ilginç olmuş
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)