SS ciler 15 gün evvel izmir pınarbaşındaydılar ama şimdilerde viraj antremanları yapıyorlardır
SS ciler 15 gün evvel izmir pınarbaşındaydılar ama şimdilerde viraj antremanları yapıyorlardır
Engin hocam;
Edy ne yaptı lastikleri?
Değiştirdi mi?
Değiştirdiyse memnun mu?
Kendisi pek uğramaz oldu buralara, o yüzden sizden haber alacaz artık.
(Umarım hem kullanıp hem de bana içinden sövmüyordur)
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
değiştirdim lastikleri 2ct aldım. gayet memnunum. fazla gezınemıyorum web'te bu aralar. daha çok motora biniyoruz.lastiklerle 3000 km yol yaptım bile. 4 gunde 1400 km yol yaptık geçen hafta . piste çıktık, uzun yolda kullandım. yağmurda kulandım hiç problem yaşamadım. yağmurda gerçekten çok iyi yol tutuyor. pistte'de gayet iyidi.
If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.
Ufff
Sevindim.
R6 da performansı nasıl olur diye düşünmüştüm baya.
Neyse bizim test işe yaramış anlaşılan.
Güle güle eskit....
Ben motorla gezemiyorum şu sıralar.
İkinci bir motosiklet bakıyorum.
yeni cıbırı tamamen pist moduna soktum.
Öyle kalacak.
Ruhsat-plaka çıkartmadım.
Sadece pistte kullanacağım.
Tabii şimdi bir motosiklet daha almam gerekiyor.
Aval aval bakınmaktayım şu günler de.
Hornetten iniyorum, Z750 ye biniyorum.
Birinden biri olacak ama bakalım hangisi?
Valla ben de bilmiyorum.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Gördüğün gibi coq
Edy devamlı yollarda lastiğide senin tavsiyen üzerine aldı. Neredeyse eskitti bile. Yaz sonuna kadar bitirir herhalde. Başka marka modelde tavsiyelerini bekliyoruz.
coq
sen street bike tan bahsedince nedense aklıma direk italyan "benelli" geldi
2008 de 2ue 756 diye bir model çıkarmış
kaç paradır acaba, pek bilgi bulamadım hakkında.
mesela şu sitede benelli tnt 1130 cafe racer modeli (ben daha muhteşem bir naked bike görmedim) 13.500 euro olarak belirtilmiş, bu kadar ucuz mu bu motorlar?
http://garageitalia.ro/ta_modello.ph...=425&gruppo=98
Demekki gelecek sefere başka marka tavsiye edeceğim.
Michelin takan motorun üstünden inmiyor.
Yeni makinada Dunlop denedim hocam.
Valla daha önce belki bazı önyargılarım nedeniyle kötülemiş olabilirim ama bunlar hakikaten iyi.
Yine de yağmurda Michelin diyeceğim.
Ne de olsa yağmurlu memleket lastiği....
Evet Elint,
yakında sitritlerde baykıcam.
Valla hocam bu kadar ucuz mu bu motorlar diye sormuşsun ama ben fiyatı görünce oha dedim.
Hocam bunlar biraz fantazi motorlar.
Ama çok iyi motorlar.
Yalnız bu tip motosikletlerin fiyat aralığı genelde 9-11 bin euro civarındadır.
Yani bu fiyatı geçmemeleri lazım.
Fakat örnek olarak söylemek gerekirse, Honda'nın bu yıl büyük sükse yaparak çıkan motosikleti CB1000 yaklaşık aynı fiyat etiketine sahip.
Fiyatı duyunca yüzüm allak bullak olmuş olacak ki satıcı bana
"isterseniz biraz oturun. Su getireyim mi?"
dedi.
Ben ciddi ciddi almaya gitmiştim CB 1000 modelini.
Fiyatı beni kıç üstü oturtmasa şimdi Hornet mi alayım Kawasaki mi? diye ikilem içerisinde olmayacaktım.
Eh üzerine İtalyan kazık yüzdesini de ekleyince fiyat uygun denilebilir.
Bir ara gidebilirsem satıcıdan fiyatlarını sorarım senin için.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Coq
9-11 bin € cb1000 için iyi bir fiyat aslında Türkiye için...
Yani Türkiye'de 9-11 bin € arasında satarlarsa bu motoru deli satış rakamlarına ulaşır bence
Ancak iş avrupada farklı tabi...
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
Ertech;
Türkiye başka bir memleket.
Orada fiyatı ne olur doğrusu ben de merak ettim....
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
9000 euro (17.500 lira) olsa çok iyi fiyat. er6n, hornet parası... şu yakışıklılık hangisinde var.
burda 14-15.000 çekerler aynı motora.
baktım olacağı yok, grenajları epeydir çıkartmışım, bizim hyosungu bunlara benzetecem, çakma benelli hesabı. italyanların desmosedici si varsa bizim gariban tiger ın da hyosung depodelicci si var
CB1000 fiyatı yanlış anlaşılmış.
Daha doğrusu ben yanlış anlamaya mahal verecek şekilde yazmışım.
Aynı fiyat derken Benelli ile aynı fiyatı kast etmiştim.
Yani 13500 euro.
9-11 bin euro fiyat aralığından kastım bu tip motorların ortalama satış fiyatlarıdır. Örneğin Z1000 9990 euro...
Tiger;
hayallerindeki Deppodellici ye kavuşmanı dilerim...
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
İlkay abim z750 diyorum tasarım olarak her zaman hasta olmuşumdur...Hatta ileride düşündüğüm bir model...Tabii ki bana karşılaştırma olarak iş düşmez ama göze hitaben z750 diyorum...Ayrıca bir sorum olacak...ducati monster 600 ile ilgili bilgi sahibi olanlar beni biraz bilgilendirebilirler mi?Yakıtı,gidişi,duruşu,periyodik masrafları, kronik aksaklıkları var mı vs...
AKIN FİDAN
Akın senin cep telefonunu nasıl becerdiysem yanlış kaydetmişim.
Ben de 0541 diye görünüyor.
O "1" yerine doğrusunu yazarsan sevinirim.
Bu sene Türkiye'ye gelmem imkansız gibi duruyor.
Ama seneye mutlaka geleceğim.
Aynı yerde buluşuruz.
Z 750 gerçekten yakışıklı bir motosiklet.
Bi de köpek gibi yakmasa aslında hiç düşünmeden alınacak bir motosiklet diyebilirim.
Ama tuning için çok uygun ve benim sapıkça planlarım var.
Bakacaz artık.
Senin soruna gelince.
Monster için tüm otoriteler kendi segmentinde dünyanın bir numaralı motosikleti diyorlar.
Test sürüşü yaptığım bir motosiklettir.
Fakat tavsiye ederim ya da asla alma! diyebileceğim bir motosiklet değil.
Tek kişilik olması dezavantaj gibi gözüksede bana göre avantaj.
Tüm Ducatilerin servis fiyatları satış fiyatları gibi uçuk.
Uzun yol yapacaksan yanından bile geçme.
Senin sorduğun kronik sorunlar motosiklette olmasa da sende başgösterebilir.
Ben bir dergi için yorumum istendiğinde, şunları söylemiştim.
"Eğer bir motosikleti bu pozisyonda kullanacaksam niye bunu alayım ki? Gider bir hipersport alırım. Hiç olmazsa hız yapma şansım var."
Yani boyu uzun olanlar için biraz sorunlu.
Kaldı ki senin boyun fena değil.
Ducati motorla egsozu şaseye yerleştirdikten sonra iş elektirik aksamının döşenmesine gelince ulen bunları nereye koyacaz şimdi?
diye sonradan akıl edip, tüm aksamı motorun sağına soluna asıyor.
Tabii ortaya saçma sapan bir görüntü çıkıyor.
Tabii görüntüyü Ducati amblemi ve yazısı kapatıyor ama iş üzerinde biraz çalışmaya gelince çetrefilleşiyor.
Dikkat ettiysen SBk sınıfında tüm markalar karenajları oldukça açtı.
Ducati ise kapandıkça kapandı.
Nedeni o elektrik aksamını kapatmak yoksa bir özelliği olduğundan değil.
Motorda manyak tork var.
Bursa'da o tarfikte yüzünde gülümsemeler saçacak kadar hemde.
Fakat elektrik aksamında sorun olduğu çok konuşulan bir marka Ducati.
Ben görmedim.
Çevremden de duymadım.
Ama forumlarda çok konuşulan bir sorun haberin olsun.
İşin sonuç kısmı bir kaç farklı İtalyan motoru kullanmış ve sadece birinde karbüratör sorunu yaşamış biri olarak bu iş zevk meselesi demekten başka bi şey elimden gelmiyor.
İtalyanlar, görsel anlamda çok sıkı motosikletler yapıyorlar.
Burada senin seçeceğin ve karar vereceğin şey kullanım amacına uygun olup olmadığı.
Örneğin benim pistte 600 lük cıbırla tokatlayıp durduğum bir arkadaşımın MV Agustosu salyalarımı akıtıyor.
Hani hanımın beni süpürgeyle dövmeyeceğini bilsem yarın gidip 100bin euroyu F4 e gömerim.
Böyle bir saçmalık bu işler.
Dünyaya da bir kere geliniyor.
Reenkarnasyon yalan.
Yalan olmasa da en azından hatırlamıyosun.
Yine yalan oluyor.
İçin gidiyorsa ve fazla bişey kaybetmeyeceksen al kendin gör derim...
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Aynı segmentte olan cagiva raptor650 ile hatrı sayılır kmler yaptım.Lakin raptor650 su soğutmalı bir alet...Sizin de dediğiniz gibi torku muhteşem bir haz veriyor insana...Ani gaz çekişlerde kafa kaldırmaları da adrenalin salgılatmaya yetiyor da artıyor bile...Gerçekten kendi kullandığım tecrübeye bakaraktan(ducati ye binme şansım olmadı) gerçekten çook farklı bir heyecanı var...Oturuş pozisyonu efet race'den farkı yok.Ama şehir içinde ciddi anlamda zevkli bir alet...
Ayrıca tek motorum olacağı için uzun yol diyebileceğim maksimum git gel 1500km'lik bir yolum var.(marmok)Ardından 700(zeytinli) ve istanbul git gellerim olacak bol bol...
Kendi fikrim sıralı 4'e geçmeden önce güzel bir basamak olur diye düşünüyorum...Yanılıyor olabilirim de fakat zevk alarak binebileceğimi düşündüğüm bir alet.Beni tek korkutan yanı 98model olması alacağım monster'ın...
AKIN FİDAN
Özel mesaj kutunu doldurmuşsun.
Gönderdiğin linke baktım.
Eğer km doğruysa, hiç kullanılmamış denilebilecek bir motosiklet.
Resimde badem gibi duruyor.
Tabii iyi bir kontrol etmeni tavsiye ederim.
Bana sorarsan fiyat da çok fazla değil.
Kaldı ki daha aşağı çektim fiyatı demişsin.
Bak temizse al derim.
Durumdan haberi olması gereken vatandaşları haberdar et.
Sonra da kap o motoru.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
nerede o eski ss camiası... aah ah...
ben de uzak kaldım , kalıcam da sanırım , ciddi ciddi otomobil düşünmeye başladım. durum bunu gösteriyor...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)