2022 R-7 hakkındaki genel düşünceler ?
Reklamlar
-
08 Ağustos 2021, 12:34
#21
jfip adlı üyeden alıntı
r7 de hedef kitlesini tatmin edecektir, merak etmeyin.
"Yumusak SS" kitlesini her turlu memnun eder de, birincil maksadi pist/virajli yol olan kesimi kesmez. Bakin:
R6 15000 devre kadar cok rahat kullanilabilirken R7 9500 devirden sonra boguluyor. Tork egrisinin sol tarafi R7'de kuvvetliyken R6'da ise sag tarafi kuvvetli. R7'nin motoru cadde kullanimi icin mukemmele yakinken pist/viraj icin tam tersi gecerli.
Yillardir naked kullanan biri olarak nakedlarin SS'lerden devsirme oldugundan sikayet ederdik. Lakin yine de SS motorlarini "detune" ederek, gucu azaltip dusuk devir torkunu arttirarak, kullanisli bir naked motoru elde etmek mumkun. Ama anlasilan tam tersi cok kolay degil. Ciddi SS kullananlar icin kotu haber. R6'nin ikinci el fiyatlarinin artmasini bekliyorum. Sadece pist icin uretmeye de devam edebilirler belki. Avantaji buyuk cunku.
Reklamlar
-
08 Ağustos 2021, 13:38
#22
Angrypower adlı üyeden alıntı
Özetlemek gerekirse; ormanları biçip, yol, köprü, otel vs falan yapmak değil de fosil yakıtlı araçlarımız sevgilimizi dünyamızı bu hale getiriyor ilk sebep olarak???
Allah, Muhammed aşkına bilmişlik taslamayın. Açın accık bir şeyler kurcalayın. Bakın bakalım bundan 30 sene önce ne kadar yeşillik vardı da şimdi ne kadar yeşillik var?
Şuan taşındığım bölgeye bakıyorum. Her yer beton, her yer saçma sapan beton... Gün içinde beton ve boya parlamasından gözlüksüz dolaşamıyorum dışarıda.
Ayrıca euro emisyonlara takılacağınıza, fabrikaların filtre kullanmayan sistemlerine takılın. İçi boş yasalarla vatandaşları düdüklemek ayrı, gerçekten hakkaniyetle memleketimizi yaşanabilir kılacak şekilde yasalarla korumak ayrı.
Sonuç olarak; Liyakat önemli bir şey azizim!..
Benim yazdığım tanımın neresinde ilk sebep diye bir şey yazıyor? Bir gösterebilir misin bana? Ben bilmişlik taslamıyorum ama senin ukalalık yaptığın aşikar. Biraz üslubuna çeki düzen ver, ondan sonra bu konuyu da eni konu tartışırız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
"Yumusak SS" kitlesini her turlu memnun eder de, birincil maksadi pist/virajli yol olan kesimi kesmez. Bakin:
https://cloudfront-us-east-1.images....V37XYUJYXM.jpg
https://cloudfront-us-east-1.images....PVRFZD2EBE.jpg
R6 15000 devre kadar cok rahat kullanilabilirken R7 9500 devirden sonra boguluyor. Tork egrisinin sol tarafi R7'de kuvvetliyken R6'da ise sag tarafi kuvvetli. R7'nin motoru cadde kullanimi icin mukemmele yakinken pist/viraj icin tam tersi gecerli.
Yillardir naked kullanan biri olarak nakedlarin SS'lerden devsirme oldugundan sikayet ederdik. Lakin yine de SS motorlarini "detune" ederek, gucu azaltip dusuk devir torkunu arttirarak, kullanisli bir naked motoru elde etmek mumkun. Ama anlasilan tam tersi cok kolay degil. Ciddi SS kullananlar icin kotu haber. R6'nin ikinci el fiyatlarinin artmasini bekliyorum. Sadece pist icin uretmeye de devam edebilirler belki. Avantaji buyuk cunku.
Hocam birincil amacı pist olanlar eli mahkum R1 gibi seçeneklere yönelecekler. Artık küçük hacim, yüksek güç, az emisyon denklemi işlemiyor ne yazık ki. Düşük emisyon için ya hacim büyüyecek, ya da güç kısılacak. Artık başka çare kalmadı.
-
08 Ağustos 2021, 14:14
#23
jfip adlı üyeden alıntı
Benim yazdığım tanımın neresinde ilk sebep diye bir şey yazıyor? Bir gösterebilir misin bana? Ben bilmişlik taslamıyorum ama senin ukalalık yaptığın aşikar. Biraz üslubuna çeki düzen ver, ondan sonra bu konuyu da eni konu tartışırız.
Boş boş konuşma. İnsanları da hakaret ederek tahrik etmeye çalışma. "Neresinde ilk sebep yazıyormuş?" En büyük sebebi ile ilk sebep arasında ne değişiyor? Üslubuma laf edene kadar önce kendi yazına bak. Sen de haklısın fazla karbon monoksit solumuş olabilirsin. Doğal olarak ormanlarımız yandığı için etkilenmiş olman normal...
-
08 Ağustos 2021, 14:18
#24
Angrypower adlı üyeden alıntı
Boş boş konuşma. İnsanları da hakaret ederek tahrik etmeye çalışma. "Neresinde ilk sebep yazıyormuş?" En büyük sebebi ile ilk sebep arasında ne değişiyor? Üslubuma laf edene kadar önce kendi yazına bak. Sen de haklısın fazla karbon monoksit solumuş olabilirsin. Doğal olarak ormanlarımız yandığı için etkilenmiş olman normal...
Valla böyle hadsizliklerle uğraşacak ne enerjim ne zamanım var. Engelliyorum, kendi kendine takılırsın.
Selametle.
-
08 Ağustos 2021, 14:20
#25
jfip adlı üyeden alıntı
Valla böyle hadsizliklerle uğraşacak ne enerjim ne zamanım var. Engelliyorum, kendi kendine takılırsın.
Selametle.
Utanmazlık, terbiyesizlik ve yüzsüzlük bir yerde toplanınca böyle tepkiler vermek doğal tabi.
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Utanmazlık, terbiyesizlik ve yüzsüzlük bir yerde toplanınca böyle tepkiler vermek doğal tabi.
Kulaktan dolma bilgiler ile burada prim yapamayacağını anlayınca kendini yalanlıyor. Termik santralin karşısında 1 saat otursa anlayacak havanın neden ısındığını. 2 silindirden ss olmaz diyen arkadaşlar da panigale serisine baksınlar.
-
biraz dağın doğurduğu fare oldu. daha doğrusu benim beklediğim de böyle bir motosiklet olmasıydı ve bu nedenle de zaten rs 660 almıştım.
ama yamaha’nın takdir edilesi pr ekibi insanlarda çok yüksek beklenti oluşturdu.
pazar biraz daha r7 veya rs660 gibi motorlara doğru genişleyecektir zira gerçekten r6 gibi makinaları sokakta kullanmak zulüm. E motosiklet dünya genelinde ucuz bir taşıt, California’da McDonalds’ta kasiyerlik yaparak 6-7 aylık maaşınızla bir RS660 alabiliyorsunuz. Günlük sürüşte de ss dezavantajlarını taşımayan bir ss kullanırken, yanına pist için hazırladığınız motoru da koyabiliyorsunuz. O yüzden de insanlar bu asıl sokak motorlarını rs 660 ve r7 gibi motorlardan yana kullanacaklar.
şimdilerde hypernaked denilen sınıf doğunca insanlar nasıl terketti superbikeları, bu supersportlara da olacak. bir farkla, superbike’lar zaten pazarın pompaladığı “işin sonu” makinalar, genel olarak litre vr üstü hacimli makinalar “işin sonu”, o yüzden de superbike’lar daha büyük pastada erime sonrası hayatta kaldılar. supersportların var olduğu 600-700 sınıfı ise toplamda daha küçük olduğu için, gerçek supersportlar artık çok azalacak.
sen kahin misin?
-
bir efsaneyi daha bitirdiler...
-
hangi kanaldı bilmiyorum ama r7 yazın ilk tr inclemesi çıkmış.9000euro fiyatı varmış mt07 7000 euro diye biliyorum.hiç vergi koymasak 20 bin tl minumun daha pahalı oluyor.yani 120 r7 ise 135 mt09 oluyor.kısaca tr de tutmaz özel bir fiyat yapmazlarsa yada yeni kasa mt07 nin yerine koymaya çalışmazlarsa
-
MT-07 son kasaya kadar çirkin bir makineydi. Hiç bir zaman tasarımını sevemedim. Ama mükemmel bir bloğu vardı. Bize de hitap eden CP2 bloğuna sahip bir model olması sevindirici. Brembo fren merkezi, kaydırmalı debriyaj, incelik ve hafiflik, USD ön çatallar ve yeni nesil SuperSpor tasarımı ile bana çok alınası geliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
bir efsaneyi daha bitirdiler...
R6 pist versiyonu olarak seri üretime devam ediyor. Ancak bize gelmeyecek.
-
R7 aslinda duke 690 in krenajli versiyonu...
Genel olarak orta uzunluklu virajlarda donusler ve cruise icin tasarlanmis zevk ve eglence makinasi...alacak arkadaslar bunlari dikkate almali bence
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)