Şehiriçi kullanıma uygun SS?
Reklamlar
-
Selamlar.Ağırlıklı olarak şehiriçinde kullanıyorum, tek aracım olacak.Halihazırda Duke kullanıcısıyım ve oldukça memnunum lakin haftada bir iki gün otobana çıkınca maalesef karenajlı bir motosiklet acaba nasıl olurdu dedirtiyor.
Kıvrak, hafif ve ABS olması dışında başka bir şartım yok.600CC civarında ve muadillerine nispeten çok yatık olmayan bir sürüş pozisyonu olması yeterli benim için.İlla safkan SS olmasına gerek yok.
Benim listemin başında olan 600 RR, ama hangi modellerinde ABS var yok çözemedim.Sahibinden com da kimisi aynı model olmasına rağman var diyor kimisi hiç birinde yok diyor vs...Yeni kasa CBR 650 R da çok uygun gibi geldi lakin titreşim konusunda şikayetçi olan çok var kendi forumunda.
Önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar, saygılar...
Reklamlar
-
Bence kesinlikle CBR 650R ve CBR 650F modelleridir.
-
Cbr 650 F'i soruyorsun. Cevap veriyorum: CBR 650 F
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Bütçeniz fazla değilse, daha uyguna Yamaha XJ6 Diversion F öneririm. Yakıtı düşük, uzun yola da giden bir makine. Hafif bir makine değil ama son derece dengesi güzel bir makinedir.
[IMG][/IMG]
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
CBR500R, şehir içi için 4 silindir almaya hiç mi hiç gerek yok. Hız sınırlarına uyacaksanız (veya hız sınırlarını fazla aşmayacaksanız) Honda 500cc şehir dışında da üzmez. (CB500F ile otobanda 135-145 km/s tempoda sorunsuz, ne kendimi ne de motoru yormadan gidebiliyorum mesela...) Fazla da yakmaz, yeterince de gider.
Ekleme: SS değil tabi bu önerim, ama karenajlı ve oldukça konforlu bir seçenek.
-
4 silindir olsun yakışıklı olsun güçlü olsun yeni olsun frenleri çok iyi olsun abs olsun tork kontrol olsun gibi güzel özellikleri olsun dersen Honda CBR 650r al geç
2 gün önce kullandım harika makine yapmışlar titreşim falan yok Allah aşkına ne kadar titreyebilir sonuçta 4 silindir bu motor
rahatlıkla bu modeli de tercih edebilirsin
-
Cb 650 f ,az yakar,kivraktir,abs si vardir,fiyati gorece dusuktur
-
Ağırlıklı şehir içi diyorsunuz, bence cbr 500 R sizin kriterlerinize uygun en makul motosiklet..
-
600rr ve r6 gibi makinalar pek şehir içine uygun değil. bence cbr650r bu iş için on numara. bir senedim ben kullanıyorum işe gidip gelmek için. bence tek sorun km nin artıyor olması malum yüksek km ye karşı antipati var bizde.
-
26 Aralık 2020, 13:44
#10
fark olması adına ern6f,xj6division tavsiye ederim.daha güçlü yada daha güçsüz olması kişiye göre değişir ama bu klas bana göre tam ortası.honda 500cc serisi gitmiyor fazer8 cbr650r gibi motorlarda hem çok güçlü hemde ağır kalıyor.alternatif tracer700 versys 650 de bakılabilir hatta gezi yapıyorsanız hoşunuza bile gidebilir.tabi 2 silindir 4 silindir isteğe göre değişir durum.bu arayı tutturan aslında cb650f var eski kasa olarak.
şehir içine uygun ss motor diye bir şey yok.anca bu saydıklarımız turing sport diyebiliceğimiz seri adamı rahat ettirir.aklıma gelen şehir içi ss motor olarak sadece ktm 390 rc geliyor.oda hafif olduğu için ufak cc olduğu için.
-
26 Aralık 2020, 14:30
#11
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
fark olması adına ern6f,xj6division tavsiye ederim.daha güçlü yada daha güçsüz olması kişiye göre değişir ama bu klas bana göre tam ortası.honda 500cc serisi gitmiyor fazer8 cbr650r gibi motorlarda hem çok güçlü hemde ağır kalıyor.alternatif tracer700 versys 650 de bakılabilir hatta gezi yapıyorsanız hoşunuza bile gidebilir.tabi 2 silindir 4 silindir isteğe göre değişir durum.bu arayı tutturan aslında cb650f var eski kasa olarak.
şehir içine uygun ss motor diye bir şey yok.anca bu saydıklarımız turing sport diyebiliceğimiz seri adamı rahat ettirir.aklıma gelen şehir içi ss motor olarak sadece ktm 390 rc geliyor.oda hafif olduğu için ufak cc olduğu için.
"Honda 500 serisi gitmiyor" konusunu açar mısınız? Nesi gitmiyor acaba? Sizin "gidiyor" tanımınız nedir?
Bu arada, bağlamın "şehir içi" olduğunu unutmayalım; şehir içi için şimdiye kadar yazışmalarda adı geçen motorların hiçbiri Honda 500cc serisinin (kıvraklık veya bakım / işletme maliyeti açısından) rakibi bile olamaz... (Bu açılardan - konuda henüz bahsi geçememiş - daha uygun modeller olabilir, ancak şehir dışı için zayıf / konforsuz kalırlar.)
-
26 Aralık 2020, 14:38
#12
CBR 500R bence de biçilmiş kaftan. 160 civarı stabil yol alırsınız bu motorla. Oturuş pozisyonu ve konforu mükemmel bir makinadır. Para varsa yeni cbr 650r alınır.
-
26 Aralık 2020, 15:13
#13
Cyan adlı üyeden alıntı
"Honda 500 serisi gitmiyor" konusunu açar mısınız? Nesi gitmiyor acaba? Sizin "gidiyor" tanımınız nedir?
Bu arada, bağlamın "şehir içi" olduğunu unutmayalım; şehir içi için şimdiye kadar yazışmalarda adı geçen motorların hiçbiri Honda 500cc serisinin (kıvraklık veya bakım / işletme maliyeti açısından) rakibi bile olamaz... (Bu açılardan - konuda henüz bahsi geçememiş - daha uygun modeller olabilir, ancak şehir dışı için zayıf / konforsuz kalırlar.)
500cc lik bir motora göre evet gitmiyor.şehir içinde tabiki fazlasıyla yeterli ama 500cc hacim avantajını kullanamıyor.motorun zaten karakteri kendini belli ediyor.düşük tüketim az devir az maliyet sakin kullanım.tıpkı nc750 gibi adındaki 750 den çok şey bekliyorsun ama yok öyle bir dünya.bu motorlar hondanın sorunsuz az yakan kullanıcı dostu olan motorlar.az yakması için 250cc binmek zorunda değilsiniz diyor honda bu konudada baya bir başarılı.kısaca heyecan arayana gelmez onun dışında 250cc den çok 600 den az motor sürmek isteyenlerin uğrayacağı son ve tek seçenek.hondanın diğer motorları gibi klasman dışı üreterek kullanıcıya oynuyor.nc750 cbr650r 500r gibi.yani rakipleride düşünürsen hepsi tek silindirli ama bu 2 + hacim avantajı var.gerçi bu klasta ninja400 z400 artık açık ara lider.fiyat olarakta açıkcası pahalı geliyor bana model yılı düşük olup düşük km li temiz olan 45 bin tl falan 6 yaşında motor.yılı yeni olanlar 50 den başlıyor fiyat olarak honda tutturamadı bu işi çünkü 500cc.zaten artık getirmiyorlar çünkü aşırı pahalı hale geldi iyice.40 bin altı her türlü ederidir tabi ama https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...67982468/detay bununda bu fiyatlara gittiğini düşünürsen dönüp bakmam bile hondaya.
-
26 Aralık 2020, 16:06
#14
Gitmiyor tanımını halen alamadım ama; sizin için gidiyor / gitmiyor tanımı nedir?
-
26 Aralık 2020, 19:37
#15
Şehir için en uygun ss ybr125 tir.
Başka arayışlara girmeyin.
-
26 Aralık 2020, 20:33
#16
İstanbul gibi büyük şehirlerin yavaş akan trafiğinde dur-kalk ve düşük hızla kullanımı düşük cc motorlar da pek sevmiyor. Aşağıdaki resimde üstteki kırmızı nokta istanbul trafiğinde hararet ibresinin geldiği yer, alttaki kırmızı nokta da şehirlerarası yolda 120-130 km/h bandında yapılan bir sürüşte hararet ibresinin geldiği nokta.
Yani 250 cc bir skuter 120-130 km/h sabit hızda tutulunca bile şehir içinde gördüğü eziyete yaklaşamıyor.
Sanırım satışta olan motorların hep uzun yolda kullanılmış olmasının nedeni bu
-
29 Temmuz 2021, 14:25
#17
Muhtemelen cevap için geç kaldım ama ağırlıklı şehir içi kullanacağım diyorsanız CBR 500R'ı kesinlikle tavsiye ederim. Evet bazı arkadaşların dediği gibi 600cc'ye yakın bir motor hacmi var diye SS performansı beklemeyin. 140-150km/h hızlara kadar hiç bir sıkıntısı yok, aralarda kıvrak, dengeli, konforlu ve en önemlisi çok kasmazsanız 3.6-4.2 lt/100km yakan bir motosiklettir. CBF600, NT 700 Deauville, Silverwing 400, TDM900, NC750X kullanımları sonrasında 4 senedir 2017 model CBR 500R'a biniyorum. Yorumlarım için temel oluşturabilir diye belirtmek istedim.
-
29 Temmuz 2021, 14:35
#18
Cbr 650R ya da 2. seçenek CBR 650F sorduğunuz soruya en net uyan 2 model.
-
29 Temmuz 2021, 16:57
#19
Cyan adlı üyeden alıntı
"Honda 500 serisi gitmiyor" konusunu açar mısınız? Nesi gitmiyor acaba? Sizin "gidiyor" tanımınız nedir?
Bu arada, bağlamın "şehir içi" olduğunu unutmayalım; şehir içi için şimdiye kadar yazışmalarda adı geçen motorların hiçbiri Honda 500cc serisinin (kıvraklık veya bakım / işletme maliyeti açısından) rakibi bile olamaz... (Bu açılardan - konuda henüz bahsi geçememiş - daha uygun modeller olabilir, ancak şehir dışı için zayıf / konforsuz kalırlar.)
Heyacan arayana gelmez demiş ya.
Gitmiyordan kastı MT07 gibi apachi motoru değil tork birden gelmiyor ,efendi insana uyar ,teker yapamaya felan müsait değil demek istemiş ... Apachi isen gitmiyor apachiye gitmiyor demek istemiş yoksa 5 vitese atarsın 30 Km den 170 Km ye kadar çekişi hisedersin, 250 cc lerde ki gibi gitsin diye sürekli tapa gaz ihtiyacın olmaz türkiye şartarında ideal alet de vergi yüzünden pahalı ..
Şehir dışı konforsuz kalır ok hemfikirim endruo gibi değil , ama zayıf kime göre neye göre sanki türkiyenin yolları almanya otabanı mı ki pist dışında basabilesin her taraf çukur dolu kasis dolu ,araçlardan akan yağ dolu güç olarak ideal ama konfor konusuna bir şey diyemem ..
-
30 Temmuz 2021, 15:41
#20
Şehir içi kullanım şartlarında kim ne derse desin tüm 3-4 silindir motosikletler fan aça aça gezer birbirimizi kandırmayalım.
EDİT: Hele ki İstanbul trafiğinde, aman diyeyim.
Karenaj, ABS ve kıvraklık şartlar ise CBR 500R ve ER6F alınabilir. Duke 250 den sonra her iki motosiklet de gitmiyor bu dedirtmez.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)