R25 2. geri çağırılma. Yamaha'dan bilgi geldi.
Reklamlar
-
Değerli Yamaha Sahibi,
Yamaha'nın ürün kalitesi ve performansının sürekli takibine yönelik politikasının ve bağlılığının bir parçası olarak, sahip olduğunuz motosiklette fabrikanın tespit ettiği bir kusur bulunabileceğini üzülerek bildiriyoruz.
1. Motorunuzun yakıt deposunu şaseye birleştirilen montaj braketi hatalı ölçülere sahip olması nedeniyle braketin yakıt deposuna temas edebilme ihtimali bulunmaktadır. En kötü durumda yakıt sızıntısı meydana gelebilir.
2. Kontak alt grubundaki kontak kilidi devre kartına su temasının ihtimali bulunmakta kontak kilidi elektrik terminalinin korozyona uğrayabilme ihtimali bulunmaktadır. En kötü durumda sürüş sırasında elektrik kesilebilir ve motorunuz durabilir.
Bu nedenle, en kısa zamanda yetkili Yamaha bayinize müracaat etmenizi ve motosikletinizin şasi numarasını ve güncel kilometre değerini bildirerek, yakıt deposu montaj braketi ile kontak kilidi alt terminalinin değiştirilmesi için uygun bir randevu ayarlanmasını sağlamanızı önemle tavsiye ederiz.
Bayi ziyaretiniz için bu mesajın çıktısını alıp yanınızda götürebilirsiniz. Tüm bu işlemler elbette ki ücretsiz olarak yapılacaktır.
Bu geri çağırmanın sebep olabileceği rahatsızlıktan dolayı özür dileriz. Ancak müşterilerimizin ve araçların güvenliğini sağlamak adına yapmak zorunda kaldığımız bu geri çağırma işleminden dolayı bizi anlayışla karşılayacağınıza inanıyoruz.
Sizlerin her zaman güvende olması, tabii görevimizdir.
Saygılarımızla,
Reklamlar
-
R25 sahibiyim ve r25 i çok seven biri olarak 2.defa açıklanan üretim hatası geri çağırma süreci benim birçok olasılığı düşünmeme sebep oldu. Yazan sorunun yaratacağı sonuclar ölümcül olabilir. Motorla yolculuk ederken hangi pozisyonda kontak sorunundan dolayı motorun stop edeceğini bilemiyorum,ölümcül sona götürecek bir stop etme yaşayabilirim.
Ben forumda r25 çok defa savundum. Kendi hatam olmadan üretimden dolayı yaşayacağım bir kaza çok canımı sıkar.
Yeni geri çağırma için kaydımı yaptırdım, tamiri yapılacak 1 hafta içinde peki bu işler bittikten sonra ben tekrar motoruma sonuna kadar guvenip canımı emanet edip nasıl yol yapacağım. Ben ki gülü seven dikenine katlanır diye düşünürken şu anda canım çok sıkıldı.
Tamir süreci garanti kapsamında yapıldıktan sonra ne yapacağımı dusunecegim ve karar verecegim. Allah kaza bela vermesin.
-
Salurbey adlı üyeden alıntı
R25 sahibiyim ve r25 i çok seven biri olarak 2.defa açıklanan üretim hatası geri çağırma süreci benim birçok olasılığı düşünmeme sebep oldu. Yazan sorunun yaratacağı sonuclar ölümcül olabilir. Motorla yolculuk ederken hangi pozisyonda kontak sorunundan dolayı motorun stop edeceğini bilemiyorum,ölümcül sona götürecek bir stop etme yaşayabilirim.
Ben forumda r25 çok defa savundum. Kendi hatam olmadan üretimden dolayı yaşayacağım bir kaza çok canımı sıkar.
Yeni geri çağırma için kaydımı yaptırdım, tamiri yapılacak 1 hafta içinde peki bu işler bittikten sonra ben tekrar motoruma sonuna kadar guvenip canımı emanet edip nasıl yol yapacağım. Ben ki gülü seven dikenine katlanır diye düşünürken şu anda canım çok sıkıldı.
Tamir süreci garanti kapsamında yapıldıktan sonra ne yapacağımı dusunecegim ve karar verecegim. Allah kaza bela vermesin.
Satınız-CBR 500R alınız,güzel-güzel geziniz...
-
dyavol, üzüldüm bu duruma gerçekten.Senin yazdığın öneriyi düşünüceğim. iş canımı çok sıkmaya başladı,olan olduktan ve ölen öldükten sonra tüm parçalar değişse ne olur!??
-
En azından sorunu görmezden gelmeyip gerekli müdahaleyi yapmak için servise çağırıyorlar. Hintli gibi inkâr etmiyorlar.
Ama tabi Yamaha alıp bunları yaşamakta üzücü olabilir.
-
Salurbey adlı üyeden alıntı
R25 sahibiyim ve r25 i çok seven biri olarak
...
yaşayacağım bir kaza çok canımı sıkar.
Yeni geri çağırma için kaydımı yaptırdım, tamiri yapılacak 1 hafta içinde peki bu işler bittikten sonra ben tekrar motoruma sonuna kadar guvenip canımı emanet edip nasıl yol yapacağım. Ben ki gülü seven dikenine katlanır diye düşünürken şu anda canım çok sıkıldı.
Tamir süreci garanti kapsamında yapıldıktan sonra ne yapacağımı dusunecegim ve karar verecegim. Allah kaza bela vermesin.
Peki ya Yamaha dışında X bir markanın motosikletini kullanıyor olsaydınız ve üretici bu sorunu fark ettiğinde iyileştirmeyi sizinle paylaşmak yerine bir sonraki modelde gerçekleştirse ve sizin haberiniz olmasa; daha mı güvende hissederdiniz?
not: Yamaha kullanmıyorum, sadece objektif olarak merak ediyorum.
-
R25 modeli için kötü, Yamaha'nın marka değeri için iyi haber.
-
Salurbey'e katılmamak imkansız ...
Çok geçmişi bilmem ama Yamaha R25 ile gerçekten çok güzel bir motor yaptı ; beğeniliyor , gazlanıyor , viraja iyi oturuyor fakat bu kadar güzel ve özel bir motor bizim canımıza mal olacak hatalar içersinde piyasaya sürülüyor ...
İnşallah daha fazla can sıkmadan biter artık şu motorun sıkıntıları , sahibi değilim tarzım bile değil fakat arkadaşlarımızın , motor sevdalılarının yaşayacağı her türlü sorun benimde sorunumdur ... Olaya birazda bu açıdan bakmak gerek !
-
bu r25 lerinde çağrılma olayı bir türlü bitmedi,la benzin sızdırma ihtimali ne demek ya allah korusun adam tapagaz giderken motor alev alsa,birde en kötü durumda yakıt sızıntısı olabilir demiş hey allahım ya.
İnsanı sevdiği motosikletten vazgeçirtir,mide bulandırır böyle şeyler.Yazık valla,ben ne kadar r25 veya mt25 kullanıcısı olmasamda gerçekten üzücü bir durum,allah sabır versin r25 ve mt25 kullanan arkadaşlara.
-
ozarslan demek istediğimi hissettiklerimi tamamen anlamış. bakalım ne gibi bir aksiyon alacağıma karar verip sonra forumla paylaşacağım.
-
2. Kontak alt grubundaki kontak kilidi devre kartına su temasının ihtimali bulunmakta kontak kilidi elektrik terminalinin korozyona uğrayabilme ihtimali bulunmaktadır. En kötü durumda sürüş sırasında elektrik kesilebilir ve motorunuz durabilir.
Pulsar 200ns
-
mertology adlı üyeden alıntı
Peki ya Yamaha dışında X bir markanın motosikletini kullanıyor olsaydınız ve üretici bu sorunu fark ettiğinde iyileştirmeyi sizinle paylaşmak yerine bir sonraki modelde gerçekleştirse ve sizin haberiniz olmasa; daha mı güvende hissederdiniz?
not: Yamaha kullanmıyorum, sadece objektif olarak merak ediyorum.
forumda r25 i benim kadar seven az kullanıcı vardır.İYİ ve GÜVENİLİR Marka olmanın bazı gerekleri vardır,Yamaha şu anda gerekeni yapıyor.Fakat benim serime yönelik 2.büyük hata. Ölümcül sonuçlar yaratmayacak hataları kabul ederim,örnek boya solması veya akması vs vs fakat tekrar ediyorum bu ÖLÜME götürme potansiyeli olan bir durum..
.3. kez baska bir hata olmayacagını nerden bilicem kim garanti edecek ?
çözüm sanıırım seri üretimde kendi ispatlamıs 3-5 yıldır piyasada olan ve bu tarz ÖLÜMCÜL üretim hatası olmayan motor almak olacak benim için.
-
Her markada böyle sorunlar olabilir.Hatırlarsanız Koskoca Honda 2008 mod.1000rr ların makinelerini yağ yakma problemi yüzünden değiştiriyordu. (2008. 1000 RR ı olan bir arkadaşımla İst.dan Tekirdağ a sıka sıka gidip geldiğimizde 1.5 lt.yağ yakmıştı motor),sonra BMW 1200 gs i olan bir arkadaşımda servise çağrılIP arka teker şaft bağlantıları değiştirilmişti.Bu örnekler çoğaltilabilir.... Servis çağırdıysa gidin yaptırın ne güzel adamlar sattıkları malın arkasında duruyorlar.
-
Bulunduğum şehirde yamaha bayiisi yok. Bunun çin ankaraya gideceğim kayıtı nereden yaptırıyoruz ? Ayrıca tamir süreci hakkında bilginiz var mı ?
-
motoru aldığınız bayi size yönlendirme ve sürec hakkında yardımcı olacaktır. ben servis hizmeti aldığım bayi üzerinden telefon ile kayıt açtırdım,servis bana gün vericek sonra montaj işlemleri için götüreceğim.Montaj ve değişim işlemlerinin ne kadar süreceğiyle ilgili bilgim yok,servis benim evime çok yakın olduğu için sormadım,randevu tarihini bildirmek maksadıyla aradıklarında montaj süresi*hakkında bilgi talep edicem. Ücret alınmıyor garanti kapsamında değişiyor.
not: forumda r25 kullanıcılarının oldugu bölümede ara ara göz atmanızı tavsiye ederim.
-
Arızanın yapılacak olması güzel aslında..
-
özelden atıyorum mesajı 650f için. buraya ait bir konu olmadı.
-
Shrieker adlı üyeden alıntı
R25 modeli için kötü, Yamaha'nın marka değeri için iyi haber.
amaç böyle bi düşünce yaratmakmıydı acaba
-
Üretim hataları olabilir. Fakat arka arkaya sıralanması kötü.
Demek ki hızlı geliştirilen bir üründe böyle sıkıntılar beklenmeli. Hindistan'da Bajaj markası Hero'ya göre hızlı bir atak yaparak daha ileri modeller üretmeyi başardı. Fakat sorunlar bitmiyor. En azından Yamaha dürüstlükle motorları servise çağırıyor.
Aşağıdaki başlık Honda'nın karbüratörü hatalı olarak türkiye'de sattığı 2011-CBF150'lerin sorunlarının dile getirildiği başlık;
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...me-sorunu.html
Bu sorun Honda Türkiye ve servisleri tarafından asla kabul edilmedi. Servise çağırılma yapılmadı.
Günün birinde sorunun Honda tarafından çözüldüğü medyada yer aldı.
Fakat resmi bir geri çağırma değildi. Bakınız aşağıdaki link;
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2482228
Sorun yaşayanlardan benim gibi haberi alanlar servise gittiğinde ücretsiz ve gayri resmi olarak karbüratörde gerekli iyileştirme yapıldı. Bunu ben adam yerine koyulmamak olarak kabul ediyorum.
Son yılların medarı iftiharı Bacac yetkilileri ise artık sorunlardan gına geldiğinde "Bizim motorumuz ucuz. Olur öyle" mealinden açıklama yapmakla yetindiler.
Türkiye şartlarına göre sonuç; Yamaha İyidir. Fakat zaman kötü...
-
Geri çağırmalar neden negatif algılanıyor anlamıyorum.Ben R25 sahibi değilim ama bir firma yıllar sonra bile ürünlerindeki kronik sorunları bulup, size kadar ulaşıp ücretsiz bir hizmet sunuyorsa bu muhteşem bir hizmettir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)