Arkadaşlar belirttiğim rc 390 modelini almayı düşünüyorum pulsar 200 ns den geçiş yapacağım titreşimi beni korkutuyor test de edemedim tek silindirli malum beni alırsam neler bekler??
Arkadaşlar belirttiğim rc 390 modelini almayı düşünüyorum pulsar 200 ns den geçiş yapacağım titreşimi beni korkutuyor test de edemedim tek silindirli malum beni alırsam neler bekler??
Ben test ettikten sonra asla almam demiştim ama sevenler de seviyor. Test etmeden karar verme. Titreşim olarak RC200'den farklı sayılmaz, onu da test etsen olur.
Burada karşılaşacağın üç kelime, abs,kaydırmalı debriyaj, rosso 2.
hadi abs ve lastik tamam da, bu sınıfta bir motorda kaydırmalı debriyaja (piste çıkmıyorsan) ihtiyaç duyanlar, motosiklet eğitim ve tecrübelerini bir daha gözden geçirmeli. ben bu yaşa geldim 20 ye yakın çeşit motosiklet kullandım, hiç kaydırmalı debriyaj a ihtiyaç duymadım, olsaydı iyi olurdu dediğim bir durumla karşılaşmadım.
Teknolojiye de ihtiyacim olmadi demek ayri bir olay hee.
Neyse. Titresimin pulsardan daha kotu olacagini sanmiyorum.
titremedikten sonra motosiklete binmenin ne anlamı var. amaç ekonomiyse başka tabi
Ustalar eğer pulsar gibiyse titreşimi hiç sorun değil benim için ama çok deli motor ve marka adamlar 690 lık modeli bile tek silindirli demekki titreşimi halletmiş olmalılar.. he dediğim gibi pulsarla titreşimi aynıysa direk alırım ama çok gelirse ninja 300 düşünüyorum
Eğer Pulsar gibi ise titreşimi hiç sorun değil demişsiniz.
Siz inanıyor musunuz KTM'nin Bajaj kadar titreyeceğine?
Duke 390 aldım 2 hafta önce. İlk motorum ve ilk uzun yol kullanışımda titreşim mahfetmişti beni. Böyle motora binilmez arabanın gözünü seveyim diyordum ki rodaj tamamlandı bakıma girdi çıktı. Bambaşka motor oldu. Şuan iyiki bunu tercih etmişim diyorum. Teknolojiye gerek diyenleri boşver. Hiç kullanmadıklarından öyle söylüyorlar. Çekinme düşünme kalite istiyorsan, bindim mi arkama bakmıyın diyorsan karart gözünü git al. Hiç pişman olmazsın. 1600km de şuan ve bugün 350km yol yaptm. Bide dönüşü var bunun. Banamısın demiyor. Yakıt konusunda da çok başarılı. Başka marka tercih edip viraja girerken iyi lastiğim olsa şöyle girerdim, abs olsa korkmadan abanırdım frene gibi şeyleri düşüneceğine Ktm herşeyi düşünmüş ve yapmış. Alıp bineceksin sadece üzerinde gelen sispansyonlar da bu klasmanda hiç bir motorda yok ;)
Yine, fikrinizmi var bilginizmi sozumu soyleyecegim.
Titresim yoktur, bu ktm, 690 da bile yok, ktm halletmistir...
Boyle sacma yorummu olur? Tahmin etmek ne demek, bahismi bu? Neyin kafasindasiniz? İnsanlara olmamistir yoktur diyerekmi akil vereceksiniz? Denemeden karsilastirmadan nasil yorum yapabiliyorsunuz? Bu kadar kafaniz calismiyormu?
690 smc sahibiydim, titresimden dolayi sattim, 390 ilede test surusu yaptim, hic farki yok zangir zangir titriyor. Bobrek tasi dusurme makinasi.
Tek silindir motosiklet buyuk sacmalik, ya competition tarzi yada ucuz comuter tarzi harici tek silindir motosiklet kadar sacma sapan birsey olamaz.
Spormoto da test surusleri vardi
Rc390 sectim 30 dk kullandim
Titresim yuzunden tum bobrek taslarimi doktum saol ktm
390 ve 690 kullandım lamı cimi yok bazıları ktm diye b*k kondurmuyor olabilir ama bir çinli gibi bir köpek gibi titriyor 690 bir nebze daha iyi idare eder hadi ama 390 affı yok o motorla yaşanmaz bence.
Titrer üstad, yalnız gidondan ziyade ayaklıklarda ciddi titreşim hissedersin. 6. vites 7000 devirden sonra başlar. Pulsara binmedim o yüzden karşılaştıramıyorum. Size bir spormoto yolu gözükmüş test için.
Çoğu arkadaş titrer demiş peki Honda cbr 250 ile titreşimini karşılaştırırsak ne sonuç alırız?
Ben motosikletimi ilk (klx150) aldığımda, daha rodajdayken. ''Cg'' ci bir arkadaşım bir tur atmıştı, ben sormadığım halde 'abi bu ne ya! süper hiç titreşim yok' demişti..Halbuki rodaj süresinde titreşimler vardı.
Fazla uzatmayalım..
Denizden KTM çıksa alınır..bu işin Mercedesi Bmwsi odur.
Tek silindir 250 cc uzeri marka ne olursa olsun titresim yok diyen sallamis olur
KTM 390 Duke kullanan arkadaşım kendisi de yorum yapmış konuya. İlk uzun yolunda titreşimden eşi ve kendisi maffolmuştu ama ne zaman rodaj bitti alet bakıma girdi tamamen değişti herşey. Şimdi min titreşim ile "arabacı" diye sataştığım arkadaşım motor ile uzun bi tura çıktı ve çok memnun.
Yok test sürüşü yaptım yok 1 tur attım geldim diyenleri dinlemeyin. Motoru kullanıcısına sorun. Kullanıcısı titreşim yok diyor gelmiş motora hiç binmemiş şahıs hangi sıfatla titreşim var diyebiliyor şaşkınlıkla izliyorum...
CRF 250 L kullanıyorum ve 120-130 km hıza kadar 0 titreşim süper rahatlık. Her makineyi bir tutmayın hata yaparsınız.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)