Pulsar'dan sonra çok daha konforlu gelecek emin ol. Yeter ki boyun 1.80 üzeri olmasın. Titriyor diyenlere de kulak asma. 200-250 cc'lerin içinden geçersin.
Pulsar'dan sonra çok daha konforlu gelecek emin ol. Yeter ki boyun 1.80 üzeri olmasın. Titriyor diyenlere de kulak asma. 200-250 cc'lerin içinden geçersin.
Emin ol daha fazla titriyor. 2 kez Pulsar'ı, 2'şer kez Duke 390, 200 ve RC390'ı test ettim. Benim için fiyattan bağımsız kesinlikle almayacağım motorlar listesindeler. Konforsuzlukları ve kötü ergonomileri de cabası. Çok iyi motorlar, çok da iyi gidiyorlar ona lafım yok. Denemeden sakın almayın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------
CBR250R daha az titriyor ama o da benim sınırımın üzerinde...
pulsarım var benimde daha sonra almayı düşündüğümden dolayı orange day ktm test sürüşü yaptım.ybr cbf sürmedim ama pulsar için titreşim var diyenin zekasından gerçekten şüphe ederim.sadece titreşim olayını sormuşsun sanırım.sendede aynı motor var sen pulsarın titreşiminden rahatsız oluyormusun yada 10 üstünden kaç verirsin titreşime ? çünkü benim sürdüğüm makinada 390rc de titreşim pulsarın 3 ile 4 katı arasında net.yamaha mt03 de 7 veya 8 katı 'pulsarın'
alırmısın kardeş dersen alırdım motor titriyor evet 150km yol durmadan yaparsan hissedersin kanımca.zaten ondan önce belin kopar merak etme.ama enteresan gidon ve ayaklarda titreşim pulsarla nereeedeysee aynıydı.yani tuttuğun yerlerde sıkıntı yok.selede fena değil 'titreşim konusunda'ama geriye kalan her yerde titreşim vardı.ama beni rahatsız etmedi sonuçta şehir içi sürücem in bin in bin olucağından pekte etkiliğicenini düşünmüyorum.rodajdan sonra dahada düşünüceğine inanıyorum açıkcası sürdüğüm motor nerdeyse rodajdaydı.
Sizinki biraz elin yumruğunu yemeyen, kendi yumruğunu balyoz sanar misali olmuş. 0 titreşim ne demek hangi cihaz ile ölçtünüz? sizin 0 diye tabir ettiğiniz titreşimi ben çok iyi biliyorum. Sizde yağ gibi kayan bir XJ6 sahibi olsaydınızı mesela, CRF için aynı yorumu yaparmıydınız çok merak ediyorum.
Rodajda nasıl bir şeyse artık o motorun titreşimini nasıl alıyor merak ettim, yada size göre rodaj kavramı nedir? Rodajda hiç gitmeyen, çok yakıt yakan, zangır zangır titreyen makina, rodaj sonrası hiç tiremiyor, az yakıyor , çok kaçıyor yeni motorcusunuz belli, motosikleten bir habersiniz çünkü, Bu rodaj olayına tavşanlar bile güler.
Şimdi marka fanatikliği yapmayayım, gerçekçi olmak gerekirse;
Pulsar da Titreşim var ama kolu bacağı uyuşturacak kadar değil
Bu motorsikletle deneyimim yok, ancak son 2 senede 2 kez rodaj yaptim; bir Honda ve bir KTM ile. Rodaj oncesi ve sonrasi titresim degismedi, iki motorsiklette de. Titresimin ana kaynagi belli, pistonlarin hareketi. Hadi bir miktar fark olsun, ama 0km'de cok miktarda olan titresimin rodajdan sonra yok olmasi hic inandirici gelmiyor...
Titreşim konusu neden bu kadar abartılıyor anlamış değilim.
Benim Çinli Lifan'a binen tüm arkadaşlarım "bu ne abi titreşim makinası bu" diyorlar.
Eyvallah titriyor ama ben sadece boş vites de ya da ara gazda hissediyorum.
Tek mola, Lifan 125-5 ile 400 KM yol yaptım hemde el yapımı 3 cm mdf tahtanın 5 liralık süngerle kaplanması sonucu oluşan sele ile. (Motor Cafe Racer).
İnanın titreşim beni rahatsız etmedi, son 50 km ellerim uyuştu ve o yol ızdıraba dönüştü benim için.
Demem o ki titreşim sürücüye göre göreceli.
Boy, kilo, kalça yapısı, el büyüklüğü, oturuş pozisyonu, bot, eldiven vb bir sürü etken var.
Test motoru ile de sonuca ulaşabileceğinizi düşünmüyorum, burası Türkiye ve o test motorları acaba ne tür testlere maruz kaldılar kim bilir!
İmkan varsa eğer bilinçli bir kullanıcıdan rica edilir 1-2 saat kullanılır daha sonra karar verilir, size uygun mu değil mi titreşim var mı yok mu anlaşılır.
Sevgilerle.
Bu topici okuyunca Bmw F650GS alma girişimim aklıma geldi. ( yıl 2010 )
O zamanlar Hyosung GT250 motorum var.
2006 f650 ile bir tur attım ve hemen almaktan vazgeçtim. Motor 20.000 de idi. Temiz bakımlı.
O motora binince titreşimin ne olduğunu anlıyor insan.
Selenin altında 650 cc tek piston gaz verince direk gücü hissediyorsunuz. Güçlü sağlam güvenli. Ama titreşim gerçek anlamda aynadaki ve hatta uzun sürüşlerde ( tahminen ) görüşünüzü bozacak cinsten.
O motordan inince kendi motoruma koşarak gittim şerefsizim
Titreşim önemli bir konu bunu es geçmeyin.
Ben de direk kullanıcısı olarak söylüyorum, motorum 10500km duke 390, rodajının bittiğini düşünüyorum. Motoru da rc ile aynı motor. Yukarıda yazdıklarımı tekrarlıyayım. 6.vites 7000 devir sonrası ciddi titriyor, ayaklıklarda çok ciddi titreşim hissediliyor. Bu arada 8500 bakımında subap ayarı da yapıldı.
Boş boş yorum falan yazmıyorum kardeşim. Yukarıda kaç sefer kullandığımı söyledim, hepsi de rodajı bitmiş motorlardı. Motordan da az çok anlarım, Duke 390'ın titreşimi öyle sonradan bitecek bir titreşim değil. Motorun her tarafında ses geliyor gaz verince.
Ayrıca se ne biliyorsun ki savunuyorsun ? Hiç kullandın mı ? Bu forumda bir bu motorlar bir de TVS Apache titremiyor diyenin motorlarla ilgili hiçbir lafına inanmam.
12 bin kmdir duke 200 kullaniyorum, 390 modelini de test ettim 1 saate yakin.
Ktm titriyor kim ne derse desin 690 da titrer 1290 da , ama yok bobrek tasim dustu yok kolum koptu yok cisimi tutamadim denicek kadar titresim yok makinada. Ktm surdugunuz zaman akliniza gelecek son sey titresimdir o kadar da keyifli makinalar.
Tek silindir her motorda titreşim olur. titreşimde gaz verdiğinizde güçle beraber titreşimde artar doğal olarak. motoru yormayacak sabit devirde ilerlediğiniz taktirde kaliteli bir motora biniyorsanız titreşimi hissetmezsiniz.
Duke 390 sürüyorum titriyormu titriyor ama hiç rahatsız etmedi beni. Bir kere eşimle şile yaptık ona aldığım o kadar kıyafeti, motoru değiştirene kadar dolapta bekletmek zorundayım sadece 😀 artçısı zulüm yokuş inerken sırtımda taşıyorun arkamdakini allahtan adelelerim var 😊 birde bazen uzun sürüşlerde bir kaç damla kaçıyor dona, indiğimde farkediyorum. Ama deli eğlenceli bir makine ve oldukça güvenli. Birde bu titreşim kilo vermede yardımcı oluyorsa tadından yenmez.
1290 kullandiniz mi? Kullanmadiysaniz genellemeyin bence. V2 motorla tek silindir ayni sey degil.
Titreme, markanin karakteri gibi sunulunca dezavantaj olmaktan cikmiyor.
Sonuc: Herkesin titremeye toleransi farkli. Bu kadar deneyen titredigini soyledigine gore deneyip gormek lazim. Genelleme yapmak mumkun degil.
Tam 1.80 :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------
Bana göre pulsarın titreşimi 10 üzerinden 5.uzun çanakkale turu yaptım 250 km ve sadece 2 sigara molası yaptım rahattım fazla koymadı eve vardığımda yorgun hissettim o kadar. Ne böbrek taşım düştü ne kolum koptu. İlk motorum pulsar olduğu için mecburen onunla karşılaştıracağım titreşimi yapacak birşeyim yok ki sağol usta yorumun için
Ktmde titreşimden peg düşmüştü uzun yolda.
bende hiç üstünden inmeden 120 km civarı yaptım ortalama hız 130 altında düşmedik bile yata kalka gittik.vardığımda ellerimde ayaklarımda hiç bir karıncalanma olmadı bile.2. motorum benim sym scooter vardı bundan önce ama scooter olduğundan kıyaslamak istemiyorum.kol uzunluğun kıçının çapı öne eğilme açın motor aynı olsa bile herkese aynı hissettirmiyor.
bu arada 0 alıcaksan 2016 modellerini bekle.duke ve rc makyajlandı.duke bambaşka oldu zaten.rc390 modelinde ön fren büyüdü şase büyüdü birde artık egzoz ortada değil yandan çıkıcak euro emisyon olayından dolayı.tip aynı olarak aynı renk falan.bayiye sordum zam gelicek ama belli olmaz dediler.ister bekle ister risk al yeni kasayı bekle kolay gelsin.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)