Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Ktm rc 390 titreşim

    REKLAM ALANI
  1. #81
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    200-390 serisinden bahsetmiyorum, 690 ve 1200 serisinden bahsediyorum,bu seri lerki daha once 690 sahibiydim, selefi 4 silindirlilere gore yakit/performans oraninda karsilastirilamazlar bile, bana iki gunluk motorcu bilgisiyle gelmeyin, buradaki cogu kisi ilkokula giderken ben 4 silindir makinaya biniyordum.

    Ayrica gidis demek tork, cekis demek degildir. Tork bir motosiklette en onemsiz seydir, beygir gucu onemlidir, hizli gitmek istiyorsaniz oncelikle beygir gucunuzu arttirmalisiniz. Motosiklet traktor degildir tork lazim olsun, hizlica devirlenir uygun devre gelince vites yukseltirsiniz, tembellik yapmazsiniz 3 cu viteste 30 km suratle devam edeyim diye. Zaten kural olarakta daha fazla hacimli bile olsaniz,sira 4 silindirin gucune 2-3 silindir motorlar ile erisemezsiniz.

    Hacme gore verimlilik bir 390 serisinde, yzf 25 yada ninja 300 e gore dusuktur, onlar gibi yurumez tek silindirin dezevantaji nedeni ile, devir cekmez, traktor gibi guc birden paldir kuldur cekis ile gelir, ama birden kesilir, dusuk devirde kaldigi icin, sonrasi yoktur. Siz cekis gucunu, guc olarak algiliyorsunuz.

    Ninja 300 ile drag yada top speed denemesinde , geride kalir mesela 390 bunun gibi..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    Şehir
    Çanakkale-Merkez
    Motosikleti
    BAJAJ-Pulsar 200 ns
    Çok güzel konuşmuşsunuz alıp 10 bin kullanıp 600 lüğe geçiş yapacağım zaten doğru diyorsunuz fark etmez ne alacağım ha ninja 300 ha rc390 2. El hangisini uygun bulursam onu alıp 10-15 bin sonra satacağım..

  3. #83
    computeus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Kartal / İstanbul
    Motosikleti
    CF MOTO CL-X 700 Adventure
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Bilindik, denenmiş kaliteli bir 4 silindir motorun keyfini, hiç bir motosiklet çeşidinde yaşayamazsınız. Motorculuk enide sonunda 4 silindire geçiş ile olur, yıllar sonra inat edip sonunda geçer, sonra tüh yıllarımı motosiklet kullanıyor sanarak geçirmişim deyip pişmanlık yaşarsınız.


    Ve cruiser sürücüleri intihar eder.

  4. #84
    ssg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2017
    Şehir
    İzmir
    10 Km kadar kullanma şansı buldum indikten sonra çişimi tutamadım yani biraz sıkıntı.

  5. #85
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten kural olarakta daha fazla hacimli bile olsaniz,sira 4 silindirin gucune 2-3 silindir motorlar ile erisemezsiniz.
    Ducati ve KTM'i hariç tutuyoruz o zaman?

    Bu arada on küsur sene aldığım ikinci motosikletim 4 silindir 900cc idi, bir sonraki 1000cc 4 silindir. Şimdi V2 kullanıyorum ve daha memnunum.

    Resmen motosiklet kullandığımı hissediyorum. Güç için devirde yapmama gerek kalmıyor. Sanki turbo gibi güç var alt devirlerde. V2 sesi de cabası...

    Hem de daha rahat. Çünkü motor ince. Kenarlardan taşmıyor, 1300cc olmasına rağmen yazın sıcağında bile rahatsız etmiyor yaydığı ısı.

  6. #86

    Üyelik
    26 Mayıs 2017
    Motosikleti
    YOK
    Belki geç oldu ama KONUMUZ RC 390 bize ne 690 1290 lar dan.


5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)