Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Ktm rc 390 titreşim

    REKLAM ALANI
  1. #61
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Kolayı var volta 3000 wat alın 0 titreşim hatta açık unutursunuz.olmadı üstüne 30 bin koy zero ds 12 al


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    mrt20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Denizli
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada karşılaşacağın üç kelime, abs,kaydırmalı debriyaj, rosso 2.
    hadi abs ve lastik tamam da, bu sınıfta bir motorda kaydırmalı debriyaja (piste çıkmıyorsan) ihtiyaç duyanlar, motosiklet eğitim ve tecrübelerini bir daha gözden geçirmeli. ben bu yaşa geldim 20 ye yakın çeşit motosiklet kullandım, hiç kaydırmalı debriyaj a ihtiyaç duymadım, olsaydı iyi olurdu dediğim bir durumla karşılaşmadım.
    Ana ben gibi düşünen birisi daha. Sonuçta evet öenmli bir özellik belkide profosyenel yarışçı değiliz hiçbirimiz. Kaydırmalı debriyajdan dolayı gidipte bir motor tercih sebebi olmaz benim için. Ama absye lafım yok. Olmazsa olmaz

  3. #63
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı mccxcix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xj ve versys hatta vstorm ile Duke'ü karşılaştırmakta oldukça ilginç...
    hocam burada bg,yakıt,top speed fiyat karşılaştırmadık, titreşimden bahsediyoruz.

  4. #64

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    Şehir
    Çanakkale-Merkez
    Motosikleti
    BAJAJ-Pulsar 200 ns
    Alıntı mccxcix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de başlangıç için düşünüyordum, ancak fazla geleceğini söyledikleri için almadım, ancak aldığım eğitim ve kendi sürüşümü farkettiğim için keşke direkt 390'la başlasaymışım diyorum neyse nasip böyleymiş şimdiden hayırlısı olsun, bu arada uzun yolda da her 200 km vs. dinlenirseniz bir sıkıntı olacağını hiç sanmıyorum, ayrıca spormoto'nun ınstagram sayfasında bir bayan arkadaş Duke 200 ile avrupa turuna çıktı artık gerisini siz düşünün
    Ben 2. Motor olarak düşünüyorum çok beğeniyorum ktm nin sağlamlığını ilk motorum pulsar 200 ns 2. Olarak ktm rc390 iyi olur diye düşündüm.kesinliklr ilk motor olamaz ağırlık ve beygir oranı en iyi motor yeni a2 ehliyet koşullarında

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------

    Alıntı mccxcix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xj ve versys hatta vstorm ile Duke'ü karşılaştırmakta oldukça ilginç...
    Konu titreşim abi her motorun sayısal değerlerinin farkındayım sadece hissiyat rahatlık açısından sordum titreşimi..

  5. #65
    hattoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Akıllı telefon'a ne gerek var?
    Sonuçta bilgisayarım var
    Su soğutmaya ne gerek var?
    Sonuçta motosiklet sürekli seyir halinde.
    Absye ne gerek var?
    Fren yapmayı bildikten sonraaaaa...
    Kaydırmalı debriyaja ne gerek var?
    Motosiklet kullanmayı biliyorsan zaten ihtiyacın olmaz...


  6. #66
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    KTM'in neresi Honda'dan sağlam ki?

  7. #67
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Tercih edecegim son marka. Tabi kilolular tercih edebilir, o kadar titresimden sonra vucut yag yakimi artacagi icin

    Rc 200,250 ve 390 kullandim, uzun boylu degil tabi;) zira uzun kullanmak istemedim.

  8. #68

    Üyelik
    10 Kasım 2014
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    kuba cg-100
    benim motorun titreşimide rodajdan sonra ucuverdi gitti şimdi geri geldi ama😊

  9. #69
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tercih edecegim son marka. Tabi kilolular tercih edebilir, o kadar titresimden sonra vucut yag yakimi artacagi icin

    Rc 200,250 ve 390 kullandim, uzun boylu degil tabi;) zira uzun kullanmak istemedim.
    Tek silindirle modeller öyle olabilir ama markayı tümden genellemek doğru değil. İki silindirli modeller titreşim açısından çok da sorunlu değil. Hatta birçok 4 silindirli motorun (BMW S1000XR, Honda CB1000R) daha yüksek devirde (5bin - 6bin) gidonda yaptığı yüksek frekanslı titreşim daha rahatsız edici bence.

  10. #70
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tek silindirle modeller öyle olabilir ama markayı tümden genellemek doğru değil. İki silindirli modeller titreşim açısından çok da sorunlu değil. Hatta birçok 4 silindirli motorun (BMW S1000XR, Honda CB1000R) daha yüksek devirde (5bin - 6bin) gidonda yaptığı yüksek frekanslı titreşim daha rahatsız edici bence.

    KTM disinda da tek silindirli motosikletleri kullandık, ama hiç birisi bu denli titreşim ile anılmıyor sanırım? Yanlış biliyorsam düzeltin. Diğer taraftan motosiklet 2 silindir, veya 4 silindir olduğu zaman titresim " 0 " diye bir durum da yok tabiki..

  11. #71
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM disinda da tek silindirli motosikletleri kullandık, ama hiç birisi bu denli titreşim ile anılmıyor sanırım? Yanlış biliyorsam düzeltin. Diğer taraftan motosiklet 2 silindir, veya 4 silindir olduğu zaman titresim " 0 " diye bir durum da yok tabiki..
    Tek silindirli modeller diğer markalara göre daha az titreşimli, ya da iki silindirli modellerde titreşim yok demedim hiç. Sadece "Tercih edecegim son marka. Tabi kilolular tercih edebilir, o kadar titresimden sonra vucut yag yakimi artacagi icin" şeklinde marka bazındaki genellemenizin yanlış olduğunu yazdım. Çünkü V2 modellerde titreşim sorun olmaktan çıkıyor. Arada büyük fark var.

  12. #72
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tek silindirli modeller diğer markalara göre daha az titreşimli, ya da iki silindirli modellerde titreşim yok demedim hiç. Sadece "Tercih edecegim son marka. Tabi kilolular tercih edebilir, o kadar titresimden sonra vucut yag yakimi artacagi icin" şeklinde marka bazındaki genellemenizin yanlış olduğunu yazdım. Çünkü V2 modellerde titreşim sorun olmaktan çıkıyor. Arada büyük fark var.
    Konu 390, o bağlamda.


    Yoksa benimm ktm'e sempati duymamam benden başkasını bağlamaz tabiki. Siz veya diğer sevenler gidip tercih edeceklerdir, ben kullanıcısı da değilim, yaptığım yorum 3-5 test ettiğim motosikletten edindiğim izlenimden ileri gelmez,

    Sevmedim, sevemedim.. 1 tane gözüme hoş gelen motosikleti var, o da hoplamalı zıplamalı super motosu..

  13. #73
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu 390, o bağlamda.


    Yoksa benimm ktm'e sempati duymamam benden başkasını bağlamaz tabiki. Siz veya diğer sevenler gidip tercih edeceklerdir, ben kullanıcısı da değilim, yaptığım yorum 3-5 test ettiğim motosikletten edindiğim izlenimden ileri gelmez,

    Sevmedim, sevemedim.. 1 tane gözüme hoş gelen motosikleti var, o da hoplamalı zıplamalı super motosu..
    Açıkçası tipini ben de çok seviyor değilim. Hele hele 390 motorsikletten çok oyuncağa benziyor nerdeyse.

    Marka takıntım da yoktur çok. "Hondaci", "KTMci", "BMWci" değilim. İyi motorsiklet vardır, kötü motorsiklet vardır. Model bazında değerlendirmek lazım. Hiç bir marka tümden kötü olamaz. Her ürünü kötü olan marka tutunamaz zaten.

    Velhasıl motorsiklet olarak V2 KTM'lerin çoğu gerçekten iyi motorsikletler. Kendi malını övmüş duruma düştüğümün farkındayım, ama KTM'i eleştirdiğim çok paylaşımım da olmuştur, bu başlıkta da olduğu gibi:

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM'in neresi Honda'dan sağlam ki?

  14. #74
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    ayak peglerinde fazla titreşim var. pulsar titreşimi seni rahatsız etmediyse, geriye kalan titreşimler pulsar ile aynı. pegler için sünger, lastik vs. ile bir miktar azaltılabilir belki titreşim. ama o pegler uzun yolda uyuşturur, gerisi ideal.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  15. #75

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    Şehir
    Çanakkale-Merkez
    Motosikleti
    BAJAJ-Pulsar 200 ns
    Ninja 300 den ne gibi artıları var rc nin.. bence ivmelenmesi torku daha iyi rc390 nın.. ama ninja daha rahat tartışmasız.fakat ninjanın da ss bir tarzı yok oturunca .. sadece resimlerde racing

  16. #76

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    Şehir
    Çanakkale-Merkez
    Motosikleti
    BAJAJ-Pulsar 200 ns
    Rc390 test ettim bugün titreşim çok abi ve 90 kiloyum çok küçük kaldı altımda ninja 300 almayı düşünüyorum sırada onu kullanmak var. Rc 390 almamaya karar verdim

  17. #77
    furkanguvenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    çokça kez binmiş birisi olarak onun kadar titrediğini net bir şekilde söyleyebilirim size.
    Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250

  18. #78

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    Şehir
    Çanakkale-Merkez
    Motosikleti
    BAJAJ-Pulsar 200 ns
    Alıntı furkanguvenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çokça kez binmiş birisi olarak onun kadar titrediğini net bir şekilde söyleyebilirim size.
    Ninja 300 mü rc390 kadar titriyor? Çift silindir makina nasıl olur rc390 kadar titrer

  19. #79
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Başlangıç ya da ara geçiş için, tecrübesizlerin kısa süreli keyif ile binebilecekleri motorlardır ktm tek silindir serisi 200-390.
    hem motorcu yenidir titreşimi anlamaz, daha titremezine sahip olmadığı için, hem zaten geçiş yada başlangıç motorudu, çok uzun süreler binilip çok yol yapılaz rahatsız edecek kadar uzun yol, hem de marka olarak kaliteli bir markadır. motorlarına binilebilir.

    Gel gelelim ben alırım, 0km 390 yıllarca kullanırım, yada 690 tarzı motorları alırım, ve yahut abartır 1200 serisi falan alırım derseniz, hata yaparsınız. Konforsuz eziyetli, maliyetli, çok yakan, tabiri caiz ise az kaçan motosikletleriniz olmuş olur. Hiç bir zaman bir 4 silindirin keyfinide alamaz ve motorculugu yasayamazsınız. Motosiklet demek 4 silindir demektir, yağ gibi akacak, sesi gidişi, konforu keyif verecek, hızı ve gücü tatmin edecek.

    Bilindik, denenmiş kaliteli bir 4 silindir motorun keyfini, hiç bir motosiklet çeşidinde yaşayamazsınız. Motorculuk enide sonunda 4 silindire geçiş ile olur, yıllar sonra inat edip sonunda geçer, sonra tüh yıllarımı motosiklet kullanıyor sanarak geçirmişim deyip pişmanlık yaşarsınız.

  20. #80

    Üyelik
    04 Kasım 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 > Pulsar 200 NS
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başlangıç ya da ara geçiş için, tecrübesizlerin kısa süreli keyif ile binebilecekleri motorlardır ktm tek silindir serisi 200-390.
    hem motorcu yenidir titreşimi anlamaz, daha titremezine sahip olmadığı için, hem zaten geçiş yada başlangıç motorudu, çok uzun süreler binilip çok yol yapılaz rahatsız edecek kadar uzun yol, hem de marka olarak kaliteli bir markadır. motorlarına binilebilir.

    Gel gelelim ben alırım, 0km 390 yıllarca kullanırım, yada 690 tarzı motorları alırım, ve yahut abartır 1200 serisi falan alırım derseniz, hata yaparsınız. Konforsuz eziyetli, maliyetli, çok yakan, tabiri caiz ise az kaçan motosikletleriniz olmuş olur. Hiç bir zaman bir 4 silindirin keyfinide alamaz ve motorculugu yasayamazsınız. Motosiklet demek 4 silindir demektir, yağ gibi akacak, sesi gidişi, konforu keyif verecek, hızı ve gücü tatmin edecek.

    Bilindik, denenmiş kaliteli bir 4 silindir motorun keyfini, hiç bir motosiklet çeşidinde yaşayamazsınız. Motorculuk enide sonunda 4 silindire geçiş ile olur, yıllar sonra inat edip sonunda geçer, sonra tüh yıllarımı motosiklet kullanıyor sanarak geçirmişim deyip pişmanlık yaşarsınız.
    usta sen yanlış konuya yorum yaptın heralde. Çok yakan az kaçan derken KTM motorlarını kastetmedin sanırın. Şayet KTMlerin az yakıp çok kaçtığını ve her devirde çok yüksek torklu bir motor olduğunu ve bu yüzden titreşimli bir alet olduklarını motordan azıcık anlayan bacak kadar çocuk bile bilir. Bu aletlere titreşiminden dolayı çamur atın doğrudur yerinde olur. Ancak yakıt ve performans konusunda çamur atmaya çalışmayın yapmayın ayıpdır gülerler adama.


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)