Kolayı var volta 3000 wat alın 0 titreşim hatta açık unutursunuz.olmadı üstüne 30 bin koy zero ds 12 al
Kolayı var volta 3000 wat alın 0 titreşim hatta açık unutursunuz.olmadı üstüne 30 bin koy zero ds 12 al
Ben 2. Motor olarak düşünüyorum çok beğeniyorum ktm nin sağlamlığını ilk motorum pulsar 200 ns 2. Olarak ktm rc390 iyi olur diye düşündüm.kesinliklr ilk motor olamaz ağırlık ve beygir oranı en iyi motor yeni a2 ehliyet koşullarında
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------
Konu titreşim abi her motorun sayısal değerlerinin farkındayım sadece hissiyat rahatlık açısından sordum titreşimi..
Akıllı telefon'a ne gerek var?
Sonuçta bilgisayarım var
Su soğutmaya ne gerek var?
Sonuçta motosiklet sürekli seyir halinde.
Absye ne gerek var?
Fren yapmayı bildikten sonraaaaa...
Kaydırmalı debriyaja ne gerek var?
Motosiklet kullanmayı biliyorsan zaten ihtiyacın olmaz...
KTM'in neresi Honda'dan sağlam ki?
Tercih edecegim son marka. Tabi kilolular tercih edebilir, o kadar titresimden sonra vucut yag yakimi artacagi icin
Rc 200,250 ve 390 kullandim, uzun boylu degil tabi;) zira uzun kullanmak istemedim.
benim motorun titreşimide rodajdan sonra ucuverdi gitti şimdi geri geldi ama😊
Tek silindirle modeller öyle olabilir ama markayı tümden genellemek doğru değil. İki silindirli modeller titreşim açısından çok da sorunlu değil. Hatta birçok 4 silindirli motorun (BMW S1000XR, Honda CB1000R) daha yüksek devirde (5bin - 6bin) gidonda yaptığı yüksek frekanslı titreşim daha rahatsız edici bence.
Tek silindirli modeller diğer markalara göre daha az titreşimli, ya da iki silindirli modellerde titreşim yok demedim hiç. Sadece "Tercih edecegim son marka. Tabi kilolular tercih edebilir, o kadar titresimden sonra vucut yag yakimi artacagi icin" şeklinde marka bazındaki genellemenizin yanlış olduğunu yazdım. Çünkü V2 modellerde titreşim sorun olmaktan çıkıyor. Arada büyük fark var.
Konu 390, o bağlamda.
Yoksa benimm ktm'e sempati duymamam benden başkasını bağlamaz tabiki. Siz veya diğer sevenler gidip tercih edeceklerdir, ben kullanıcısı da değilim, yaptığım yorum 3-5 test ettiğim motosikletten edindiğim izlenimden ileri gelmez,
Sevmedim, sevemedim.. 1 tane gözüme hoş gelen motosikleti var, o da hoplamalı zıplamalı super motosu..
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Açıkçası tipini ben de çok seviyor değilim. Hele hele 390 motorsikletten çok oyuncağa benziyor nerdeyse.
Marka takıntım da yoktur çok. "Hondaci", "KTMci", "BMWci" değilim. İyi motorsiklet vardır, kötü motorsiklet vardır. Model bazında değerlendirmek lazım. Hiç bir marka tümden kötü olamaz. Her ürünü kötü olan marka tutunamaz zaten.
Velhasıl motorsiklet olarak V2 KTM'lerin çoğu gerçekten iyi motorsikletler. Kendi malını övmüş duruma düştüğümün farkındayım, ama KTM'i eleştirdiğim çok paylaşımım da olmuştur, bu başlıkta da olduğu gibi:
ayak peglerinde fazla titreşim var. pulsar titreşimi seni rahatsız etmediyse, geriye kalan titreşimler pulsar ile aynı. pegler için sünger, lastik vs. ile bir miktar azaltılabilir belki titreşim. ama o pegler uzun yolda uyuşturur, gerisi ideal.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Ninja 300 den ne gibi artıları var rc nin.. bence ivmelenmesi torku daha iyi rc390 nın.. ama ninja daha rahat tartışmasız.fakat ninjanın da ss bir tarzı yok oturunca .. sadece resimlerde racing
Rc390 test ettim bugün titreşim çok abi ve 90 kiloyum çok küçük kaldı altımda ninja 300 almayı düşünüyorum sırada onu kullanmak var. Rc 390 almamaya karar verdim
çokça kez binmiş birisi olarak onun kadar titrediğini net bir şekilde söyleyebilirim size.
Honda CBR125R- Yamaha MT07- Yamaha Nmax 155- Honda PCX125- KTM Duke250- Yamaha Xmax 250- Ducati Scrambler İcon- Honda Forza 250
Başlangıç ya da ara geçiş için, tecrübesizlerin kısa süreli keyif ile binebilecekleri motorlardır ktm tek silindir serisi 200-390.
hem motorcu yenidir titreşimi anlamaz, daha titremezine sahip olmadığı için, hem zaten geçiş yada başlangıç motorudu, çok uzun süreler binilip çok yol yapılaz rahatsız edecek kadar uzun yol, hem de marka olarak kaliteli bir markadır. motorlarına binilebilir.
Gel gelelim ben alırım, 0km 390 yıllarca kullanırım, yada 690 tarzı motorları alırım, ve yahut abartır 1200 serisi falan alırım derseniz, hata yaparsınız. Konforsuz eziyetli, maliyetli, çok yakan, tabiri caiz ise az kaçan motosikletleriniz olmuş olur. Hiç bir zaman bir 4 silindirin keyfinide alamaz ve motorculugu yasayamazsınız. Motosiklet demek 4 silindir demektir, yağ gibi akacak, sesi gidişi, konforu keyif verecek, hızı ve gücü tatmin edecek.
Bilindik, denenmiş kaliteli bir 4 silindir motorun keyfini, hiç bir motosiklet çeşidinde yaşayamazsınız. Motorculuk enide sonunda 4 silindire geçiş ile olur, yıllar sonra inat edip sonunda geçer, sonra tüh yıllarımı motosiklet kullanıyor sanarak geçirmişim deyip pişmanlık yaşarsınız.
usta sen yanlış konuya yorum yaptın heralde. Çok yakan az kaçan derken KTM motorlarını kastetmedin sanırın. Şayet KTMlerin az yakıp çok kaçtığını ve her devirde çok yüksek torklu bir motor olduğunu ve bu yüzden titreşimli bir alet olduklarını motordan azıcık anlayan bacak kadar çocuk bile bilir. Bu aletlere titreşiminden dolayı çamur atın doğrudur yerinde olur. Ancak yakıt ve performans konusunda çamur atmaya çalışmayın yapmayın ayıpdır gülerler adama.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)