Shamy adlı üyeden alıntı
Yillardir 4 silindirli makina kullanicisiyim tecrubem yuksek, titresim konusu en hassas oldugum konudur. 2008 yilinda 690smc mi tek bir istanbul seyahatinden sonra sattim. Ayni sekilde 1000rr imin yanina sehir icinde kullanmak icin aldigim 2015 cbr 650f imide titresim yuzunden sattim. İlgili konuda mesajlarim duruyor. 4 silindirde olsa benim gibi bircok marka ve model sahibi olmus, tecrubeli bir kullaniciyi rahatsiz ediyor.
Biz 4 silindir touring makinayi titriyor diye satiyoruz,millet hala 390 az titriyor beni rahatsiz etmiyor, artcimla uzun yola gidiyorum diyorlar,nasil bir tecrubeniz, nasil bir motosiklet anlayisiniz var ise artik, yada totonuz tiresime bagisiklikmi kazandi nedir, soylediginiz seyin akla mantiga sigar hicbir tarafi yok.
Ben cidden konusuyorum 390 gibi 690 gibi motorlar ile birakin uzun yolu, alt mahalle bakkalina bile gitmem,rolantide calismasindan dahi muthis rahatsizlik duyuyorum. Bu motorlar eyvallah kaliteli ve cok keyifli surmesi katiliyorum fakat, sadece hobi amacli, pisste, arazide gazlamak icin kullanilirsa,baska turlu o motoru calistirip piste gitmek icin bile kullanmam, atarim panelvanimin arkasina oyle gotururum piste.
O paralara ne makinalar alinir, gidip tek silindirli, makinaya, hobi motoru harici , gundelik motor olarak o paralari baglamak, kesinlikle mantikli degil bana gore.