al sana motosiklet
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2463977/detay/
al sana motosiklet
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2463977/detay/
hocam gözünü seveyim 20bine kadar yemiştir bu motorun ekmeğini sahibi. kafamda 4 model kaldı şimdi:
supersport olanlar:
cbr 125 : 9450tl+plaka ve ruhsat
bajaj pulsar 200rs : 10900 tl+plaka ve ruhsat
naked olanlar:
hyosung gd 250n :12 bin her şey dahil
bajaj 200ns : 8290tl +plaka ve ruhsat
bunlar arasından aklım en çok hyosunga gitti ama diğerlerine göre pahalı.bajaj 200ns ve cbr 125 en uygunları.bajaj 200rs de en uygun supersport.ama ruhsat plaka falan derken gd250n ile aynı fiyatlara geliyor yaklaşık.(gd250n'yi ruhsat plaka dahil 12bine sayıyorlar nakitte belki daha aşağısına veren yer bile vardır)
ben daha ehliyeti almadım daha önce scooter bile sürmedim haftaya ehliyet sınavım var 250 cc cbr aldım. üstüne 50 saat eğitim ve 5 bin tl'e yakın ekipman aldım.
Birkere neidüğü belirsiz markalardan uzakdur çok canın yanar. Senin motora bindiğin kadar motor da sana biner
125likle başlama. Hızlanamadığı için 250den daha tehlikeli emin ol. Araba ehliyetin olduğu için trafik okuma bilgin var motosikletide kullanmayı öğrenirsin.
125likle başlasan TEM de kamyonlar 110 120 ile gidiyor emniete mahkum kalırsın. 2 dallama trafikte saçmalasa ordan uzaklaşamazsın, sollamaya çıkamazsın. 1-2 yıl sonra cc yükselticem desen 125 çok güçsüz olduğu için 600lük birşeyi kontrol edemezsin.
Küçük şehirdesindir ve ekonomi yapmak istiyorsundur o zaman al.
250 ile başlarsan bunların hepsini yaparsın. Ve uluslar arasında başlangıç için 0-33HP olarak görülen sınırlar içinde kalmış olursun. Yani alma ölürsün diyen küçük cc motor kullanıcılarına aldırma.
20.000km deki motora ekmeğini yedi diyorsan işimiz var
Ben yılda 25-30.000km yapıyorum.
Baktığın diğer motorların hepsi güzel motor cbr 250, hyo gtr 250, gd 250, ninja 250
bunların hepsi güzel motosikletler.
Ama tavsiyem grenajsız motor almandan yana olur. Çünkü emin ol düşeceksin Belki ufaktan yana yatıracaksın, belki daha fazlası ama küçük bi kaza olacak fakat Grenaja boyaya para vereceksin. Ama çıplak motorda düşsende çok hiç bişe olmaz. Belki ayna kırarsın.
Ben GT250R ile başladım boyacıya bir kerede 500tl verdim, ayna kırdım gidon kırdım oldu bunlar. Motoru haşat edecek şeylerden bahsetmiyorum küçük küçük ama 2 sene de olan şeyler.
Ben 100tl ye yaparım dienlerde vardı da b.kum gibi işçiliği vardı onlara inanma.
Ben göze alıyorum, yeterki gözüme hoş gelsin dersin, olabilir. Tercih senin.
Az kullanıp satacaksan 2. eli hızlı bir motosiklet al. Çok kullanacaksan istediğine bak
2010 model gt 250 r ım var düşünürsen özelden yazabilirsin
neden çift silindirli bi ninja bakmıyorsun derim
hocam tecrübe ettiğim için biliyorum.
2013 model cbr ile sağlam bi şekilde düşüp sürüklendiğim halde sadece grenajın en üst sivri kısmı yere temas etti ve en fazla 6-7 cm lik bi çizik oluştu. Gayet sağlam ve esnek malzemeden yapmışlar. Ufak tefek düşmelerde kolay kolay kırılacak cinsten değil.
Hem grenajlı olduğu için düşürmemek konusunda daha dikkatli davranabilir.
Naked olursa, amaan nasılsa grenaj yok devirsek nolur diyip devirdiken sonra motor bloğuna bile zarar verebilir.
Hocam sizinki şans plastiğin heryeri sağlam olsa ne olur170kg üzerine düştümü kırılır
Şansa işte bazen gidon vs kurtarıyor
her kaza bir olmaz tabi, benim bahsettiğim ufak tefek düşmeler içindi.
hani arkadaş yeni ya, illa ki düşecek felan gözüyle bakıyorsunuz o açıdan dedim.
Cbr kadar gereksiz bir motor görmedim cbr250varken ona vereceğiniz paraya ybr alın ikinci el daha iyi
Abicim onu bunu bırak hemen hemen bajaj pulsar 200 rs alıyorsun...sıfırı yeni geldi zaten 11000 tl...ABS li harika bir motor...ABS li başka bir motor yok bu fiyata...200 rs diyorum ns değil dikkat et...iyice inceledikten sonra bana hak vereceksin...
Güzel bir yzf r125 senin sorununu çözecektir..
tekeriniz düz bassın.
bu yazdıkların arasında olmayan bir motor ama, ikinci el cbr250 alabilirsin en matıklısı o olacaktır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)