Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

250cc uzun yol

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Machair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda VFR 800X 2018
    Honda CRF 250 varken tek veya artçılı 1,5 saatten sonra acayip yoruyordu. Karaburun İzmir 1,5 saat olursa tek başıma bile yoruyordu. İzmir Kuşadası yolda mola vermeden imkansızdı. İzmir Cunda yaptık. 3 saat sürdü. Giderken her saat mola verdik hallettik ama ertesi gün dönüşte yol bitmek bilmedi. En keyifli zamanımda bile 2 saat sürünce oturduğun kısmı çok yoruyordu. Birde titreşim.

    Şimdi Suzuki GW 250 Inazuma var. Rodaj için 2 hafta önce Karaburun yarımadasını döndüm. 220 km yolu 5,5 saatte almışım. 6000 deviri hiç geçmedim. Yolda 4 kere durdum. 5 er 10ar dakika. Yorgunluk yoktu. Geçen hafta İzmir Ahmetbeyli Kuşadası Güzelçamlı Söke Bafa olarak gittim. Giderken 2 kere mola verdim. 5-10 dakika. Dönüşü Bafa Söke Ortaklar Selçuk Ahmetbeyli İzmir olarak yaptım. Dönüşte 2 mola verdim biri 5 diğeri 30 dakika. 7,5 saat 400 km motor kullanmışım. Ama çok bir yorgunluk hissetmedim. Kaskın 5 saat sonra kulaklarıma yaptığı baskı totodaki acıdan daha fazlaydı. Dönüşte motor 900 km ye gelince yavaştan 8000 devirlere çıktım. 110-115 arası hıza denk geliyor. Çok seri motor. Ayrıca iki ful depo ortalamam 3,4 lt/100 km. 7000 deviri çok zorlamazsan çok iyi yakıyor. 2 silindir titreşim yok. Tavsiyem Inazumadır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    beyefendi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2014
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    CB125e
    Ama içimde ki ss aşkı )))))

  3. #23

    Üyelik
    26 Eylül 2014
    Şehir
    Konya
    Alıntı beyefendi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama içimde ki ss aşkı )))))
    Bence boyun uzunsa hyosung al ama boyun kısa ise cbr al. Tutupta 1.90 boy ile cbr yakışmaz 1.50 boy ilede hyosunga binilmez. Bence mantık bu olmalı zaten ikisi arasındaki hız farkı ne olacakta max 30 km olur sanırım.

  4. #24

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    öncelikle ne alırsan al şimdiden hayırlı olsun. şu motorla uzun yol yapılmaz diye birşey yok. kimi motorla 1 defa mola verirsin kimisinde 10 defa ama gidersin kendi yorulmanı işin içine katmıyorum.

    gelelim gt250r'a oturuş pozisyonu bildiğin ss. yani motoru yatarak kullanıyorsun. motor uzun yolu giderde sen nekadar rahat gidersin orasını bilemem motordan indiğin zaman biraz belin ağrıyacaktır orası kesin. cbr biraz daha dik ama ondada ister istemez olur. bu arada bende hyo kullanıcısıyım. hyonun motorları sağlamdır ama bakımını yağını zartını zurtunu eksik etmeyeceksin.

  5. #25
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Direk ikili tartışmaya girmeyeyim diyorum da kulaktan dolma cahiller var ya, buraya yazmasamda çok küfür yiyen adam var bilsinler. Çok deriiin saygılarımı iletiyorum size.


    Arkadaş şu fotoda bir çok şeye cevap veriyorum aslında


    Gt250R da titreşim diye birşey yok. Sadece 4500 ile 5500 devir arası motorun karakteristiği olarak var.
    6000rpm (Yani 5. viteste 90km) motorun çalışıp çalışmadığını bile anlamazsın.

    GT250R sıfır aldım 2 yılda 30bin km kullandım. Sıfır sorun sadece 1 kere ayaklık müşürüm değişti o da 35-40tl.
    Sonrasında zaten GT650 aldım. Motorumu ilana bile koyamadan arkadaşıma sattım. Gül gibi de çalışıyor. Araç bu arıza olabilirde ama çözülür.
    Aşağıda eklediğim gezilerde 60.000km de bir naked da var. 650-700cc motorlarla ful yüklü rahat bir şekilde yürüdü.
    Özetle uzaktan üfürüp sinir zıplatması yapmasın kimse.

    Ben de kilometrenin büyük bir kısmı uzun yoldaydı defalarca Karadeniz, iç anadolu, çanakkale, ayvalık izmir gezilerim oldu. Günü birlik istanbul- bursa gidişlerimizi işten saymıyorum bile.

    Motosikletimi değişme sebebim ise Uzun yolda otobanlarda artık gezilerimiz sürekli 140-150 bandında olmaya başladığında motor için sürekli ve günler boyu bu şekilde gitmek mantıklı gelmediği içindir. Biz insan gibi yol yapıyor olsak herşeye yetiryor


    Buraya yazı olarak daha önce eklediğimiz bir kaç gezi var. Eklemdiğimiz ise onlarca yazı var.


    http://www.motosiklet.net/forum/etki...e-antalya.html

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...08-2014-a.html


    Ufuk ARSLAN bunu beğendi.

  6. #26
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    cbr 250 ile ben
    hayabusa,600f ve diverson 600 ile eskişehire gittik

    ortalama hızım 130 idi hatta bi ara eskişehire yakın tapa gaz gittim ne ağrı ne sancı ne vibrasyon çok rahattım tekrar olsa yine giderim sadece motor bakımlı zincir gergin olsun yeterli bakımsız ve bol zincir titreşimi artırabiliyor dikkat ediniz

  7. #27

    Üyelik
    13 Nisan 2015
    Motosikleti
    YBR125
    http://ikiteke.blogspot.com.tr/2014/07/istanbul-trabzon.html

  8. #28
    Ufuk ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Sefaköy
    Motosikleti
    GT250R
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Direk ikili tartışmaya girmeyeyim diyorum da kulaktan dolma cahiller var ya, buraya yazmasamda çok küfür yiyen adam var bilsinler. Çok deriiin saygılarımı iletiyorum size.


    Arkadaş şu fotoda bir çok şeye cevap veriyorum aslında
    http://img526.imageshack.us/img526/5591/dsc0070ppf.jpg

    Gt250R da titreşim diye birşey yok. Sadece 4500 ile 5500 devir arası motorun karakteristiği olarak var.
    6000rpm (Yani 5. viteste 90km) motorun çalışıp çalışmadığını bile anlamazsın.

    GT250R sıfır aldım 2 yılda 30bin km kullandım. Sıfır sorun sadece 1 kere ayaklık müşürüm değişti o da 35-40tl.
    Sonrasında zaten GT650 aldım. Motorumu ilana bile koyamadan arkadaşıma sattım. Gül gibi de çalışıyor. Araç bu arıza olabilirde ama çözülür.
    Aşağıda eklediğim gezilerde 60.000km de bir naked da var. 650-700cc motorlarla ful yüklü rahat bir şekilde yürüdü.
    Özetle uzaktan üfürüp sinir zıplatması yapmasın kimse.

    Ben de kilometrenin büyük bir kısmı uzun yoldaydı defalarca Karadeniz, iç anadolu, çanakkale, ayvalık izmir gezilerim oldu. Günü birlik istanbul- bursa gidişlerimizi işten saymıyorum bile.

    Motosikletimi değişme sebebim ise Uzun yolda otobanlarda artık gezilerimiz sürekli 140-150 bandında olmaya başladığında motor için sürekli ve günler boyu bu şekilde gitmek mantıklı gelmediği içindir. Biz insan gibi yol yapıyor olsak herşeye yetiryor


    Buraya yazı olarak daha önce eklediğimiz bir kaç gezi var. Eklemdiğimiz ise onlarca yazı var.


    http://www.motosiklet.net/forum/etki...e-antalya.html

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...08-2014-a.html


    olurmu ya bizim motorlar kol cıkartmıyormu şimdi tüm hayalleri yıkıldı.

    bu arada aklıma gelmişken cbr cı arkadaşlar 5500 devirden sonra cbr dan gelen şıngırtı sesinin neden kaynaklandıgını bulabilmişlermi?


    konuyu acan arkadaşa her motorsikletle uzun yol yapabilirsin. 50 cc lik vespa ile amcan dünyayı gezmiş yeterki iste içinde olsun.
    Hyosung GT250R

  9. #29

    Üyelik
    25 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KZGN
    Merhaba,

    Uzun süredir üstüne kafa yorduğum bir konu ve yeri gelmiş paylaşıp fikrinizi almak istedim...
    Rahatlık bir motosiklet sürucüsüne kaza getirebilir kanısındayım
    Motosiklette rahatlık, farkındalıktan çalabilir mi sizce?.

  10. #30

    Üyelik
    26 Aralık 2013
    Şehir
    世界
    Motosikleti
    2014 Cbr 650f
    ikisini de alabilirsin ama bakıp bu bana uydu diyeceğin birkaç konu var.
    max hız (hızlı giderim dersen ama uzun süre max hız sürücüyü yorar.)
    yakıt
    oturuş pozisyonu
    yol üzerinde bakım vs gelmesi durumunda usta servis imkanı


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)