Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

SON NOKTA

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Sıfır tecrübeli birine 600 rr Transalp öneriliyor ne günlere kaldık arkds.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    emocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıfır tecrübeli birine 600 rr Transalp öneriliyor ne günlere kaldık arkds.
    bu laf bana
    Kimsenin 600 rr veya transalp önerdiği falan yok.
    Yazdıklarımda TECAHÜL-İ ARİF var görmüyor musun .
    nitekim parantez içinde sakata gidersin diye belirttim . kabaca ÖLÜRSÜN demektir o .
    600 rr alabilirsin fiyatı şukadar ama ölürsün demek,sence önermek mi ?

    sonunda da ciddi önerimi yapmışım zaten 150 lik veya 250 lilik olarak .
    zarem bunu beğendi.

  3. #23

    Üyelik
    02 Ekim 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Ehliyeti alayım :)
    Alıntı altınkartal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne istediğini biliyorsun ama bilmiyorsun dostum Dostum senin tecrübende yok bu yüzden 250cc üstü sana yasak bu durumdada bence ikinci el bi cbr250r al ve onunla öğren öğrendikten sonra satarsın, o zamana kadar aklında belli bir modelde oluşur zaten. Ayrıca satmanda kolay olur cbr'ı temiz kullanırsan.
    Bende yeni olduğum için aslında 2.el alsam daha iyi olur diye düşünüyordum ama motorda bir sorun sıkıntı var mı bunları iyi bilmem için ustayla falan gitmeliyim sanırım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıfır tecrübeli birine 600 rr Transalp öneriliyor ne günlere kaldık arkds.
    Benim durumum için siz ne dersiniz peki bir öneriniz var mı ?

  4. #24

    Üyelik
    02 Ekim 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Ehliyeti alayım :)
    Var mı bilgilerini paylaşmak istiyen,yardımcı olmak isteyen ? ?

  5. #25

    Üyelik
    03 Kasım 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CG125 ES
    Beyler CBR250R - Ninja 250 gibi motorların incelemesi youtube'da var ismi neydi unuttum bayağı bilgili bir abimiz yapmış ve bu motorlarda oturuş pozisyonları gayet rahattı zaten yeni başlayan için üretmişler diyordu. Bir tek Hyosung GT250R' da işte o SS tipi pozisyon vardı. Yani CBR250R ve Ninja 250'de arkadaşımızın pek rahatsız olacağını zannetmiyorum. Ben de ilk motorumu Ninja almayı düşünüyorum hayırlısıyla yaza doğru.

  6. #26

    Üyelik
    02 Ekim 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Ehliyeti alayım :)
    Alıntı yigitap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler CBR250R - Ninja 250 gibi motorların incelemesi youtube'da var ismi neydi unuttum bayağı bilgili bir abimiz yapmış ve bu motorlarda oturuş pozisyonları gayet rahattı zaten yeni başlayan için üretmişler diyordu. Bir tek Hyosung GT250R' da işte o SS tipi pozisyon vardı. Yani CBR250R ve Ninja 250'de arkadaşımızın pek rahatsız olacağını zannetmiyorum. Ben de ilk motorumu Ninja almayı düşünüyorum hayırlısıyla yaza doğru.
    Bu ehliyet işleri tekrar değişecekmiş sanırım yılbaşından sonra adam gibi ehliyet işini öğrenip ona göre hareket edeceğim bende

  7. #27

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı zarem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar foruma üye olalı çok olmadı ama çok şey öğrendim bile ve kararlarımda sürekli değişti ama artık son noktayı koyup o tarz üzerinde yoğunlaşmam gerek arkadaşlar.Şimdi tabi her gencin hayali bir ss olarak başlar sanırım bende genel olarak ss dedim ilk başta.. sonra kendi kullanım amaçlarıma baktım benim kullanım amacım şu şekilde olucak:okula gidip geleceğim,tatillerde aile ziyeretleri olucak yani tatillerde toplam bin km yaparım büyük ihtimal,onun dışında aslında aa bu gün yağmur yağıyor boşver motoru falan demek istemiyorum yağmurda vs.de kullanmak istiyorum tabi bir tecrübem yok belkide bu kararsızlık bu yüzden aile içerisindede motor sevdalısı olan sadece ben olduğum için bu konu hakkında kimseden düzgün bilgi almadım.öncelikle bu kullanıma uygun öncelikle tarz ne olmalı SS mi olur naked mı olur ne olmalı lütfen mantıklı bir seçim yaptırın bana düşünceleriniz fikirleriniz benim iiçin çok değerli lütfen yardımcı olun..Şimdiden teşekkürler
    Saygılar.
    yagmur camur demeden rahat ediceğin motor enduro olur onun dısında sehir ici trafiğine ve sehir icine naked ben hep naked kulandım inazuma ve kanuni phantom var suanda yol tutusları guzel inazuma 18 20 kurus phantom 13 16 kurus arası yakıyor lastikleri genıs yol tutusları guzel cbf ybr lastik leri con ince drift vardı bende aynı lastik olculerı var 90-90-18 michelin lastik takmıstım ama suanki motorsikletle kıyaslanmaz yol tutusu ki suan uzerındeki lastikler orjinal lastikleri.. chaperlarıda dusunebılırsın yol tutusları guzel tiger 250 mesela ama sorunları var saplama kırma ve yakıt gibi sanırım..

  8. #28

    Üyelik
    02 Ekim 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Ehliyeti alayım :)
    Alıntı ak1n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yagmur camur demeden rahat ediceğin motor enduro olur onun dısında sehir ici trafiğine ve sehir icine naked ben hep naked kulandım inazuma ve kanuni phantom var suanda yol tutusları guzel inazuma 18 20 kurus phantom 13 16 kurus arası yakıyor lastikleri genıs yol tutusları guzel cbf ybr lastik leri con ince drift vardı bende aynı lastik olculerı var 90-90-18 michelin lastik takmıstım ama suanki motorsikletle kıyaslanmaz yol tutusu ki suan uzerındeki lastikler orjinal lastikleri.. chaperlarıda dusunebılırsın yol tutusları guzel tiger 250 mesela ama sorunları var saplama kırma ve yakıt gibi sanırım..
    Teşekkür ederim

  9. #29
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    " 1.79 kg / 83kg / 0 tecrube "

    Bence önce ehliyet alın, sonra eğitime katılın, sonra ekipman kararlarınızı alın ve edinin, derken motosiklet bilgilerini daha bilinçli taramaya başlarsınız zaten.

    Sonrasında zaten kendiniz bile karar verebilirsiniz

    Aksi halde bence 250cc ler başlangıca uygun motosikletler değil. Kawa 250, Cbr 250... bunlar pistlerde yarışan motosikletler, duruma biraz böyle bakın derim ben

    Yeni başlayan biri olarak, gaz açtığınızda deli gibi ivmelenmeyecek, tekeri yerden kesilmeyecek bi model ile başlamak sanki kulağa bile daha doğru geliyor gibi

  10. #30
    onuRRtas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris'
    Motosikleti
    Suzuki GS500 K4'
    Alıntı emocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR 250 R mı ? heee o commuteri mi diyon şu tek silindir ,gidonu naked gibi yüksekte . . incecik arka lastik . ön tek kaliper fren motosiklet. e sen racing istiyom dememişmiydin yaw 250 CC de ;oturuş pozisyonu, görüntüsü, heybeti ile tek gerçek racing havası olan motor Hyosung GT250R dır .
    incecik arka lastik derken 140 taban var arkada hocam ninjada 130 olucaktı yanılmıyorsam incecik sayılmaz pek aklınızda olsun

    bu arada düzelteyim, CBR250 de ön arka fren kaliperleri NISSIN! markadır (kawada'da hyo'dada marka yoktur.) ve önde çift pistonlu kaliper gaaaaaaaaayet iyi bir frenaj sağlar.


    yanlışınız olur diye düzelteyim dedim.
    Motorculuk insanın içinde hiç yayılmamış bir tohum gibidir. Ama üzerine su dökerseniz, bir motorun tepesine çıkarsanız tamamdır, O tohum büyüyecek ve fidan olacaktır. Fidan artık yayılmıştır ve son nefesinizi alana kadar asla sizi terketmez.

  11. #31

    Üyelik
    02 Ekim 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Ehliyeti alayım :)
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    " 1.79 kg / 83kg / 0 tecrube "

    Bence önce ehliyet alın, sonra eğitime katılın, sonra ekipman kararlarınızı alın ve edinin, derken motosiklet bilgilerini daha bilinçli taramaya başlarsınız zaten.

    Sonrasında zaten kendiniz bile karar verebilirsiniz

    Aksi halde bence 250cc ler başlangıca uygun motosikletler değil. Kawa 250, Cbr 250... bunlar pistlerde yarışan motosikletler, duruma biraz böyle bakın derim ben

    Yeni başlayan biri olarak, gaz açtığınızda deli gibi ivmelenmeyecek, tekeri yerden kesilmeyecek bi model ile başlamak sanki kulağa bile daha doğru geliyor gibi
    Anlıyorum doğru söylüyorsunuz zaten eğitim almadan ehliyet almadan motor falan yok merak etmeyin birde bir şey sormak isterim size korumadan bahsedince aklıma geldi ceketler mi daha güvenli yoksa full üst korumalar mı daha iyi


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)