Yamaha R1 1998-2002 Model
Reklamlar
-
Arkadaşlar ben başlangıç olarak yuki spitzeer almayı planlıyordum ama şöyle bir inceledikden sonra tek silindir bir pejoya binsem daha iyi olacağı kanaatına vardım ve aklımdaki sorular bir anda kurcalamaya başladı. şimdi diğer motorların fiyatlarına bakıyorum 8 ile 10 bin arasında fiyat değişiyor 250 cc lik bir motor yerine yamaha r1 lerin eski modellerini konu başlığındada belirttiğim gibi 1998-2002 model arası birşey düşünüyorum AMA KESİNLİKLE DÜŞÜNÜYORUM yok 650 cc motorla başlanmaz felan allah rahmet eylesin felan gibi yorumlarınızı kendinize saklayın veee konu başlığınıı açma sebebbim... YAMAHA R1 LERDE 1998-2002 MODEL ARALIĞINDA HER HANGİ PARÇA BULMA SIKINTISI VEYA KRONİK BİR SORUN YANİ KULLANANLAR BİRAZ ANLATABİLİRMİ MOTORU
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM...
Reklamlar
-
İzmir İl Temsilcisi
o kadar eski model bi ss motor sana evlat kalabilir.
ne demek istedigimi anlamıssındır.
Kolay satılmaz satan illaki vardır ama kolay satamazsın sürekli arıza sürekli problem cıkarabilir temizine denk gelmen bulman çok çok zor.
SS motor türkiyede chopper gibi kullanılmaz alan adam gazla basar tek teker yapar stopie yapar herşeyi uygular kesiciye sokar devir saatini kırar.
heleki model yılı yaşı arttıkca motorun sana masrafı daha fazla olacak.
600cc 1000cc makineler için 2 lastik takım 900tl civarı iken tekrar düşün derim. Bunun yakıtı ayrı bir mesele.
250CC Yuki düşünen adam r1 alırsa olacakları söylüyorum sana.
98 model 2000 model alacagın sslerde bir çok bakım yapman gerekicek.
diskler balatalar zincir elektirik tesisatı bujiler yag yag filtresi debriyaj balatası egzantirik zinciri gergisi bunları yapıpta satan adam olsun zannetmıyorum.
Eger daha evelden 600cc tecrüben yoksa kesinlikle almanı öneriyorum olacakları birlikte görelim.
-
Kalın kalın yapmışsın yazıyı... İnan okumak istedim ama gözlerim henüz buna hazır değil
-
''tek silindir bir pejoya binsem daha iyi olacağı kanaatına vardım''
cevap soruda saklı
-
Yukispitzerr adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben başlangıç olarak yuki spitzeer almayı planlıyordum ama şöyle bir inceledikden sonra tek silindir bir pejoya binsem daha iyi olacağı kanaatına vardım ve aklımdaki sorular bir anda kurcalamaya başladı. şimdi diğer motorların fiyatlarına bakıyorum 8 ile 10 bin arasında fiyat değişiyor 250 cc lik bir motor yerine yamaha r1 lerin eski modellerini konu başlığındada belirttiğim gibi 1998-2002 model arası birşey düşünüyorum AMA KESİNLİKLE DÜŞÜNÜYORUM yok 650 cc motorla başlanmaz felan allah rahmet eylesin felan gibi yorumlarınızı kendinize saklayın veee konu başlığınıı açma sebebbim... YAMAHA R1 LERDE 1998-2002 MODEL ARALIĞINDA HER HANGİ PARÇA BULMA SIKINTISI VEYA KRONİK BİR SORUN YANİ KULLANANLAR BİRAZ ANLATABİLİRMİ MOTORU
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM...
Yamaha r1 olmaz ama , 1'in arkasına 25 ekle.....Al sana Yamaha R125....
-
alinir kullanilir ama r1 kullanan biri olarak parca sikintisindan once canini dusun derim 250 cc lik cin mali dusunen biri deneyimsizdir deneyimsiz binilecek makina kesinlikle degil hata affetmez aninda dort kolluya bindirir adami (deneyimsiz lafi 190 bg lik makina icin deneyimsiz polimig olusturmayalim)
-
kullanırsın veya kullanamazsın bu senin bilecegin iş.
15 yaşında bir ss alırsan son sahibi olursun bunu bil..
-
Adamdaki atara bak ya.Hem yardım istiyor hem atar yapıyor.
-
92 doğumluyum kardeeş sıkıntı yok yani boyumuz posumuz yerinde deneyimimiz yok sadece onuda eşşek değilik bine bine öğrenirik alır almaz ucacaksın diye bir kaide yokkk
-
Daha tecrüben yok 250 cc ye bineceğime pejoya bineyim daha iyi diyorsun
Tecrüben yok 9 bin tlyi 250 cc ye verene kadar gider R1 alayım diyorsun
-
ustam siz niye bukadar büyütüyorsunuz r1 i :S ucak sürecem alacam demedimki en başta belirttim böyle yorum yapacaksaanız yapmayın ben binenlerden bilgi almak için açtım bu konuyu BİNMEMEM İÇİN AKIL ALMAK İÇİN DEĞİL...
-
Yukispitzerr adlı üyeden alıntı
92 doğumluyum kardeeş sıkıntı yok yani boyumuz posumuz yerinde deneyimimiz yok sadece onuda eşşek değilik bine bine öğrenirik alır almaz ucacaksın diye bir kaide yokkk
Yukispitzerr adlı üyeden alıntı
ustam siz niye bukadar büyütüyorsunuz r1 i :S ucak sürecem alacam demedimki en başta belirttim böyle yorum yapacaksaanız yapmayın ben binenlerden bilgi almak için açtım bu konuyu BİNMEMEM İÇİN AKIL ALMAK İÇİN DEĞİL...
sanırım yorum yapmamı istemişsin...
1997 den beri yzf 1000 kullanıyorum..
seni tanımam,görmedim ama...
yazılarına göre ...
alma...pişman olursun,kullanamazsın,patlarsın ,patlatırsın...
neden?? 25 senelik sürücülük tecrübem diyor bunları sana ..ben değil...
ha bide kullananlar demişsin,yazın demişsin yazdım...OK??
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
-
Ya Allah aşkına niçin birde yardım etmeye çalışıyorsunuz.
Yazdığı yazılara , kullandığı cümlelere bakın. Bırakın yüz bulamasın, bassın gitsin.
Siz adam akıllı cevap verdikçe adam tersliyor.
Ne halin varsa gör.
-
Binilebilirde,makina yorgun olacak çin malıdeğiki ucuza komple motor taktırasın.
-
Daha bu gün kaza yapıyordum inan bende tecrübem var diye seviniyordum ama hiç bişey bilmiyormuşum az kala arkadan gelen arabanın altına giriyordum ödüm bi tarafıma kaçtı Bildiğin çinli kommuter işte sola kaçayım derken soldaki altına alıyordu az daha beni oan motor çok ağırmış gibi geldi bana ne edeceğimi bilemedim o güç şehir içine çok fazla yakıtı üzer seni ağır olmasıda cabası Hızın ne kadar düşük olursa kontrolün manevran zorlaşır zaten motor ağır
-
saolda ustam neden kullanamam patlarım patlatırım ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------
PEKİ UZUN YOL YAPABİLECEĞİM GEREKTİĞİNDE BİR HAFTA İKİ HAFTA YOL GİDEBİLECEĞİM BİR 250 CC LİK ÖNERECEK OLAN ARKADAŞ VARMI ?
-
gençsin,tecrübesizsin ve yazılarında bana bişey olmaz havaları var...
bunlar uçaktan beter makinalar...inanması zor olabilir ama litrelik bir motorun gazını 1 saniye içinde yarım değil çeyrek tur çevirdiğinde neler olabileceği hakkında gram fikrin yok...
ya hakim olamaz bi yerde patlarsın,yada motoru zorlamaktan patlatır,şanslıysan sırtına alır dönersin...
inanki bu asarım keserim yaparım nolacaklarla olmaz litrelikler...
sen sen ol,çok usta birine litrelikle artçı bile olma..çünkü artçılığında kuralları vardır...ne alaka değilmi??? değil işte...
heyecanlısın ama max 250 cc al,bir kaç sene motorun ne olduğunu nasıl bişey olduğunu düşmeden nasıl güvenle durabileceğini öğren,merdivene de birer birer çık...kimse 5 er 5 er çıkamaz merdivenleri...
ha bide hızlı giden atın bokunun seyrek düşmesi var ama konuyla alakasını bilemiyorum...
-
SÜREKLİ UZUNN YOL YAPABİLECEĞİM 250 CC LİK SUPER SPORT BİR MARKA ÖNEREBİLİRMİSİNİZ ?
-
1000cc ile başlanmaz ancak yinede büyük motorla başlayacağım diyorsanız 150.000+km yapmış piston-sekman-subap-şanzuman vs.. bitik durumda makinalara bakın. Bu kondisyondaki makinanın ortalama performansı cbf500 kadardır. İlk motor için bu bile fazla ancak honda-bmw gibi yerlerden eğitim alındığı taktirde daha doğru başlangıç-seçim yapılacağı kanaatindeyim.
Ktm Duke200, F650gs veya eğitim+Cbf600 tavsiye ederim. Bu motorlarda abs mevcut ve söz konusu motorlara göre birçok hatayı affedebilecek makinelerdir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)