Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Gt250 r hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Kasım 2012
    Merhaba aranıza yeni katılmış bulunmaktayım.Ortalama 7000 tl bütçem bulunmakta daha önceden araştırmalarıma göre gt250r almayı planlıyordum.Birkaç video ve incelemeden sonra kafam iyice karıştı.Sürüş pozisyonu olarak hiç deneyimim olmadığı bir tarz.Daha önce 1 yıl kadar Honda activa ve 2 ay kadarda ybr 125 kullandım.Sanırım bu motoru kullanmam çok zorlamaz beni ama yinede viraja nasıl girilir falan bilmiyorum.İzlediğim Altın elbiseli adam incelemesinde frenlerin sıkınılı olduğunu ve viraja girerken ön tarafın dönmek istediğini arka tarafın devam etmek istediğini belirtiyor.Kullanan arkadaşlar bu çok büyük bir sorun mu acaba ? Ben sormak istediğim soruarı aşağıya sıralıyacağım cevaplarsanız çok sevinirim.

    1-Frenler çok sıkıntılı mı acaba ?
    2-Dönüşler problemlimi ve gidon açısı dar ss olduğundan dolayı bu dönüşleri nasıl öğrenirim tam olarak.
    3-Ayrıca ben bu motor genelde şehir içi kullanıcam ama tabiki sizlerle birlikte gezilere katılmak isterim.Uzun yolda beni yarı yolda bırakır mı acaba ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı sinancem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1-Frenler çok sıkıntılı mı acaba ?
    2-Dönüşler problemlimi ve gidon açısı dar ss olduğundan dolayı bu dönüşleri nasıl öğrenirim tam olarak.
    3-Ayrıca ben bu motor genelde şehir içi kullanıcam ama tabiki sizlerle birlikte gezilere katılmak isterim.Uzun yolda beni yarı yolda bırakır mı acaba ?
    1-Frenlerin bakımlarını yapar balatalarını kaliteli kullanır ve sonuna kadar bitirip sonra değiştiririm demezsen oldukça iyi..
    2-Honda,kawasaki ve kendi naked modelinin dönüşlerine göre bir kaç derece dahar dar.onun dışında normal bir ss ile farkı yok.
    3-Ne kadar bir kullanımdan bahsediyoruz bilmiyorum ancak eğer yoğun bir sürüşten bahsediyorsak trafikte diğer saydığım modellere göre biraz daha fazla yorar. zamanla alışmaktan bahsedilir ama o sadece bileğine uyguladığın yük için geçerlidir.SS pozisyonu daima yorar.. motoruna baktığın sürece de asla uzun yolda bırakmaz. niğde'den buraya arızalı motor tek silindirle 12 saatte istanbul'a gelebildim.. düzgün çalışan motoru sen düşün.
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  3. #3

    Üyelik
    28 Kasım 2012
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1-Frenlerin bakımlarını yapar balatalarını kaliteli kullanır ve sonuna kadar bitirip sonra değiştiririm demezsen oldukça iyi..
    2-Honda,kawasaki ve kendi naked modelinin dönüşlerine göre bir kaç derece dahar dar.onun dışında normal bir ss ile farkı yok.
    3-Ne kadar bir kullanımdan bahsediyoruz bilmiyorum ancak eğer yoğun bir sürüşten bahsediyorsak trafikte diğer saydığım modellere göre biraz daha fazla yorar. zamanla alışmaktan bahsedilir ama o sadece bileğine uyguladığın yük için geçerlidir.SS pozisyonu daima yorar.. motoruna baktığın sürece de asla uzun yolda bırakmaz. niğde'den buraya arızalı motor tek silindirle 12 saatte istanbul'a gelebildim.. düzgün çalışan motoru sen düşün.
    Öncelikle verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.Peki bu sslerde dönüş prensibi tam olarak nedir.Bunu öğrenmek için ne yapmalıyım ?

  4. #4
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı sinancem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.Peki bu sslerde dönüş prensibi tam olarak nedir.Bunu öğrenmek için ne yapmalıyım ?
    bunu da SS kullanıcıları cevap verir sanırım=)
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  5. #5
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı sinancem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.Peki bu sslerde dönüş prensibi tam olarak nedir.Bunu öğrenmek için ne yapmalıyım ?
    dönüşten kastın ne sayın kardeşim nekadar mesafeden veya ne kadar açıdan
    (bu arada altın elbiseli adamın kullandığı motor anası ağlamış hiçbir yeri düzgün çalışmayan birşeydi)
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  6. #6
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    acemiyim diyorsan hiç bulaşma bu motora. gtr,a göz dikmişin nasıl dönücem diye soruyosun yanlış anlama sakın senin iyiliğin için uyaruyorum.
    otopsici bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    28 Kasım 2012
    Yanlış anlaşıldım sanırım Tabiki trafikteki dönüşlerden bahsetmiyorum motora yeni başlamıyorum.Viraja girerken ki frenlemede sıkıntı olabilir diyor altınelbiseli adam onu sormak istemiştim.Sağ freni kitlenebiliyormuş diyor.Dönüş derken mesela dar açılardan bahsediyorum mesela evin bahçesinde park ederken dar açılı olduğu için sıkıntı oluyormu.

  8. #8
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Motosikletin frenleme konusunda bir sıkıntısı yok. Taş gibi tutuyor frenleri. Bu motosiklete bazı çin malı motosikletin balataları uyuyor. Eğer bu tip kötü balata takarsan motosiklet durmaz tabi. Yok düzgün bi balata takarsan hiç bir sıkıntı yok.
    Evin bahçesi vs gibi yerlerde çok dar ise eğer en başlarda acemilik çeker bir iki öne arkaya yaparsın o kadar.
    Yoksa bu motosikletin viraj almakta yada frenlemede bir sıkıntısı yok. He ben İstanbul park'a çıkıcam U virajda diz vericem diyorsan derim ki; İki tekerlek arası mesafesi diğer motosikletlerden 1-2cm uzun olduğu için saniyenin 10 da biri kadar daha yavaş viraj alırsın. Ama yok ben yollarda kullanıcam diyorsan bunun sana bir + yada - si olmaz sanırsam ;)
    Furkan Cetin bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    28 Kasım 2012
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikletin frenleme konusunda bir sıkıntısı yok. Taş gibi tutuyor frenleri. Bu motosiklete bazı çin malı motosikletin balataları uyuyor. Eğer bu tip kötü balata takarsan motosiklet durmaz tabi. Yok düzgün bi balata takarsan hiç bir sıkıntı yok.
    Evin bahçesi vs gibi yerlerde çok dar ise eğer en başlarda acemilik çeker bir iki öne arkaya yaparsın o kadar.
    Yoksa bu motosikletin viraj almakta yada frenlemede bir sıkıntısı yok. He ben İstanbul park'a çıkıcam U virajda diz vericem diyorsan derim ki; İki tekerlek arası mesafesi diğer motosikletlerden 1-2cm uzun olduğu için saniyenin 10 da biri kadar daha yavaş viraj alırsın. Ama yok ben yollarda kullanıcam diyorsan bunun sana bir + yada - si olmaz sanırsam ;)
    Şimdi tek yapmam gereken temiz bir gt250r bulmak kaldı o zaman.Tüm cevaplar için teşekkür ederim.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)