yeni başlayan bir bayan için ne tavsiye edersiniz
Reklamlar
-
Merhabalar ben makine mühendisiyim yıllardırda super sport motosiklet hastasıyım ama bir türlü kısmet olmadı kullanmak ve almak. ve nihayet almaya karar verdim. şuanda azda olsa cbf 150 kullanabiliyorum ama trafiğe felan çıkmadım hiç. boyum 1.55 kilom 45. bana başlangıç için cbr 125 - cbr 250 - yzf 125 - ninja 250 hangisini önerirsiniz.tabiki benim istediğim ninja 250 r ama kullanabilirmiyim acaba 170 kg luk motor bana fazlamı gelir. yardımcı olursanız çok sevinirim
Reklamlar
-
mühendisliğin ile bu olayın ilişkisini çözemedim...motor konusunda senin için bir avantaj olduğunu düşünüyosan yanılıyosun...
170 kiloluk motor sana fazla gelebilir...senin ağırlığının 4 katı...
-
Helal Haram ver ALLAHIM,
Menzilciler yer ALLAHIM...
-
R125 ve ninja yüksek motorlar. CBR125 ve CBR250 zaten aynı kasa.. onlara göre daha alçak... Seçeneklerinde sana en ideali cbr olur...
-
rks titanic 200 al 130 kilo
bunların arasında cbr 125 i tavsiye ederim. trafik tecrübesi olmadan bu işler zor
-
Bir bayan için tavsiyem scooter yada commuter dir sebeb ise kullanımı daha kolay ve hafifdirler
elbette kullanamayacağınızdan değil ama kullanımı rahat motorsikletler bunlar
-
yeni başlayan bir erkeğe ne tavsiye ettiysek sana da onu tavsiye ederiz
-
cbr 125 yeter de artar bile
-
erro adlı üyeden alıntı
mühendisliğin ile bu olayın ilişkisini çözemedim...motor konusunda senin için bir avantaj olduğunu düşünüyosan yanılıyosun...
170 kiloluk motor sana fazla gelebilir...senin ağırlığının 4 katı...
çok avantajı var çünkü motor bilgim, mekanik bilgim vs.. çok iyidir çok iyi araba kullanırım.motosiklettede viteslerle ilgili bir sorunum yok zaten cevapladığınız gibi boyutlarla alakalı korkum var
-
ozgur325 adlı üyeden alıntı
yeni başlayan bir erkeğe ne tavsiye ettiysek sana da onu tavsiye ederiz
boy faktoru var ama hanı erkek 1 60 olsa kısa derız ıdare ederız ama boyu ablamızın 155 ve erkek kadar guclu kollara sahıp degıldır bıldıgım kadarıyla.o yuzden hafıf motorlar tercıhı olmalıdır
-
cihan54 adlı üyeden alıntı
R125 ve ninja yüksek motorlar. CBR125 ve CBR250 zaten aynı kasa.. onlara göre daha alçak... Seçeneklerinde sana en ideali cbr olur...
r 125 evet yüksek kalıyo 818 cm sele yüksekliği var onu eliyorum zaten. cbr 125 in sele yüksekliği 795 cm cbr 250 nin 780 cm ninja 250 nin 790 cm. cbf 150 kullanıyorum onunki de 780 cm olduğuna göre ninjada kullanırım gibi geliyo ama benim asıl korktuğum ağırlık. 140 kg luk motorla başa çıkıyorum. en iyisi hepsini denemek olucak heralde ondan sonra almalı motoru
-
Sadece rakamsal verilere bakarak karar vermeye çalışmayın. Bazen çok daha ağır bir model daha dengeli ve kolay kontrol edilebilir olabiliyor.
Yalnız yine cbf150 yada ybr125 (bence ybr esd daha yakışıklı ve hoş ve hafif) gibi bir modelle trafiğe ve trafikteki öküzlerle nasıl başedilir dersine biraz çalıştıktan sonra hayalinizdeki modele yönelmeniz daha mantıklı ve sağlıklı olabilir.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
katılıyorum benimde tek sıkıntım o zaten benim ebatlarım küçük ama kullanmak istediğim motorun ebatları büyük. ninja 250 r kullanan bayanlar gördüm hemen hemen bana yakındılar onlardan cesaret aldım zaten
-
esra-- adlı üyeden alıntı
katılıyorum benimde tek sıkıntım o zaten benim ebatlarım küçük ama kullanmak istediğim motorun ebatları büyük. ninja 250 r kullanan bayanlar gördüm hemen hemen bana yakındılar onlardan cesaret aldım zaten
Grenajlı motosikletleri düşürdüğünüzde hasarı maddi anlamda can yakmaktadır. Motosikleti alırken ayrıca iyi bir eğitmenden de yardım almanızı tavsiye edebilirim. Sürüş eğitimleri alarak ağırlık gibi sorunları aşarsınız. Eğitim alındığı sürece korkmanıza gerek yok. Sonuçta ss dediğiniz grup 600cc ile başlıyor. Sizin dediğiniz motosikletler başlangıç serisidir ve ss demek yanlış olur.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
acayüp adlı üyeden alıntı
Sadece rakamsal verilere bakarak karar vermeye çalışmayın. Bazen çok daha ağır bir model daha dengeli ve kolay kontrol edilebilir olabiliyor.
Yalnız yine cbf150 yada ybr125 (bence ybr esd daha yakışıklı ve hoş ve hafif) gibi bir modelle trafiğe ve trafikteki öküzlerle nasıl başedilir dersine biraz çalıştıktan sonra hayalinizdeki modele yönelmeniz daha mantıklı ve sağlıklı olabilir.
teşekkür ederim en doğrusu bu aslında ama genede ss den başka bişey kullanmak istemiyorum daha doğrusu . al sat değiştir bunlarla uğraşamam. 600 lüğe geçme gibi bi düşüncemde yok, kas olayını bir şekilde hallederiz de boydan dolayı kullanamam zaten. bir kere alıcam güzel bişey alıcam niyetim bu
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------
MotoGT adlı üyeden alıntı
Grenajlı motosikletleri düşürdüğünüzde hasarı maddi anlamda can yakmaktadır. Motosikleti alırken ayrıca iyi bir eğitmenden de yardım almanızı tavsiye edebilirim. Sürüş eğitimleri alarak ağırlık gibi sorunları aşarsınız. Eğitim alındığı sürece korkmanıza gerek yok. Sonuçta ss dediğiniz grup 600cc ile başlıyor. Sizin dediğiniz motosikletler başlangıç serisidir ve ss demek yanlış olur.
kesinlikle katılıyorum ss hatasıyım ve sport motor almak istiyorum olucaktı doğru cümle. yarından itibaren özel ders almaya başlıyorum zaten. içimi rahatlatan bir yorum yaptınız teşekkür ediyorum. peki eğitimle bu konu aşılabilirse ozaman tavsiyeniz hangisi olur
-
tarzınızı belli,hiç kullanmak nasip olmadı ama ninja 250 kullanan bayan görmüştüm,ancak honda today kadar yakıştıramamıştımbir motosiklet bir bayana bu kadarmı yakışır..
eger kask takmıyorsan koruyacak bir şeyin yok demektir
-
esra-- adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim en doğrusu bu aslında ama genede ss den başka bişey kullanmak istemiyorum daha doğrusu . al sat değiştir bunlarla uğraşamam. 600 lüğe geçme gibi bi düşüncemde yok, kas olayını bir şekilde hallederiz de boydan dolayı kullanamam zaten. bir kere alıcam güzel bişey alıcam niyetim bu
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------
kesinlikle katılıyorum ss hatasıyım ve sport motor almak istiyorum olucaktı doğru cümle. yarından itibaren özel ders almaya başlıyorum zaten. içimi rahatlatan bir yorum yaptınız teşekkür ediyorum. peki eğitimle bu konu aşılabilirse ozaman tavsiyeniz hangisi olur
Cbr 125'e ayaklarım tam basar, GT250R'ye ayaklarımın ucuyla basarak kullanmıştım bir sıkıntıda çekmemiştim. Şu anki motosikletim yüksek ayak ucu ile kullanıyorum ama kolaylıkla kullanabiliyorum bu noktada alacağınız eğitim önemli. İlk önce bayilere giderek motosikletin üzerine oturun, rahat edemezseniz o motosikleti almayın.
Ardından;
CBR125,CBR250 serisi yedek parça sıkıntısı çekmezseniz. Oturuşu touring gibidir. Yedek parçalarıda uygun fiyatlarda tavsiye ederim. Tek silindir makinadır. Rakiplerine göre gücü azdır.
GT 250R işçilik orta kalitedir. Ama oturuşu tam bir ss gibidir.
Ninja250r İşçilik ve performans on numara yedek parça fiyatları uçuktur. Ben size Honda CBR250R'yi tavsiye ederim. Motosiklete oturmadan, onu kullanıp kullanamayacağınızı tartmadan önyargılarınızdan kurtulamazsınız.
http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
MotoGT adlı üyeden alıntı
Cbr 125'e ayaklarım tam basar, GT250R'ye ayaklarımın ucuyla basarak kullanmıştım bir sıkıntıda çekmemiştim. Şu anki motosikletim yüksek ayak ucu ile kullanıyorum ama kolaylıkla kullanabiliyorum bu noktada alacağınız eğitim önemli. İlk önce bayilere giderek motosikletin üzerine oturun, rahat edemezseniz o motosikleti almayın.
Ardından;
CBR125,CBR250 serisi yedek parça sıkıntısı çekmezseniz. Oturuşu touring gibidir. Yedek parçalarıda uygun fiyatlarda tavsiye ederim. Tek silindir makinadır. Rakiplerine göre gücü azdır.
GT 250R işçilik orta kalitedir. Ama oturuşu tam bir ss gibidir.
Ninja250r İşçilik ve performans on numara yedek parça fiyatları uçuktur. Ben size Honda CBR250R'yi tavsiye ederim. Motosiklete oturmadan, onu kullanıp kullanamayacağınızı tartmadan önyargılarınızdan kurtulamazsınız.
http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0
çok teşekkür ederim
-
Boyuna ve kilona göre en ideal cbr 125 olur, hani trafikte motor tecrübesi icin yani trafikte motoru zabtetmek beceriden ziyade tecrübeyle alakalidir
-
esra-- adlı üyeden alıntı
çok avantajı var çünkü motor bilgim, mekanik bilgim vs.. çok iyidir çok iyi araba kullanırım.motosiklettede viteslerle ilgili bir sorunum yok zaten cevapladığınız gibi boyutlarla alakalı korkum var
Biliyoruz bayanların nasıl araba kullandıklarını geçen biri bizi eziyordu hala haberi bile yok dönüp bakmadı bile
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)