hehe dambıl aldım zaten kollarımı ve bileklerimi güçlendirmeye karar verdim kilo alamam fiziğimi bozamam
hehe dambıl aldım zaten kollarımı ve bileklerimi güçlendirmeye karar verdim kilo alamam fiziğimi bozamam
yorum yapmayı göze alamamıştım deneyimli bilgili arkadaşlarım cevaplasın diye fakat bu yazıyada yorum yapmamak. olmazz.
sen beğenmediğin hemcislerinden daha teklikelisin benim için o makasları atarken sağında yada solunda ben olabilirim yada kardeşim yada arkadaşım yada motor sürmeyi senden çok daha fazla seven bir arkadaşım. anladığım kadarı ile benden biraz büyüksünüz ve size küçüğünüz olarak rica ediyorum. bırakın motoru lütfen araba ile bile olsa trafiğe çıkmayın. elimden geldiğince kırıcı olmamaya çalıştım kırıcı olduysam özür dilerim.
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
CBR 125 iniz hayırlı olsun.
Umarım 125 lik motorla seyir halindeyken makas atan bir oto sizi sıyırarak geçmez.
Bu durum gerçekleşir de kendinizi çaresiz hissederseniz oXXo'nun neden bahsettiğini daha net anlayacaksınız sanırım.
montani semper liberi ... dağcı daima özgürdür
Konuyu açan kadın diye,yorum sayısına bak...Yazık...Facebookta dişi kısmının her yazdığını beğenen ruh hali demek genetiğimizde var...Çok yardım sever bir toplumuz...
buraya kız arkadaş problemi olmayan ve 2012 50.yıl yzf r125 15hp ile motora başlayıp, 2011 cbr 600f 102hp ile devam eden birisi olarak yazıyorum. araba kullanıcısı olman iyi, trafik vites biliyorsun... bence 250lik ile başlama çünkü ne kadar güç o kadar risk illaki tehlike atlatırsın. önemli olan para olarak zarar etmekmi, yoksa kazasız her zaman zevkle motora binmekmi ona karar ver. unutmaki bir kere düştünmü zaten motor hasar zararı edeceksin üstüne birde motora korku ile binmeye başlayacaksın, tabi ciddi sorunun olmazsa... yzf 125 yüksek diyorlar, tamam yüksek ama motor 129kg. yani bir kız bile motoru itekleyerek yokuş yukarı götürebilecek hafiflikte. unutmaki ağırlık ne kadar artarsa denge o kadar zor olur. ağırlık yükseklikten daha önemli. yzf r125 hafif bir motor. ayrıca oturuş pozisyonu zor diyorlar ama racing oturuş pozisyonunu nasıl zannediyorlar anlamıyorum. inan ben ehliyet alırken skutır verdiler zor döndüm. yani nasıl öğrenirsen o sana kolay gelir.
bu "altın elbiseli videosuna" gelince: bir diğer videosunda cbr125r ile ilgili olumsuz yorumları var hangisi bulamadım. herhalde hyosung incelemesimiydi neydi... bu iki videoda söyledikleri bariz çelişkili. ayrıca honda motorlarının videolarını hondanın fabrikasında çekildiğine dikkat çekerim. kendisini tebrik eder çok faydalı videolarla bizi aydınlattığını belirtir ancak bu cbr125 videosu için piyasayı çok fena yanlış yönlendirdiğini her yerde bu videoyu gördüğümden artık rahatsızlık bile duyduğumu herkes bilsin isterim. ki tanıdığım birisi cbr 125inden şikayetçi olup satıp yzf125 aldığınıda biliyorum. sonuçta avrupada yzf r125 türkiyedekinden daha pahalı. 12.500tllere geliyor ve bizim millet 125liğe 10bin verilirmi diye soruyor. aynı durumda aylar önce bende olduğumdan honda 250liği tavsiye etmem. tek silindir 25hp ve 150yi zor geçiyor diyorlar. en azından kawasaki 2 silindir 33hp. ancak dediğim gibi hacim büyüyünce risk büyür. en aşağı 600lük olmadıktan sonrada 125-250 arasında çok fazla zevk farkı olacağınıda zannetme.
Aferin makas atıyomuşsun 280'i görmüşsün helal boyun uzamamış ama neyle ne kariılaştırılıyor Allah aşkına ya milletin canına kastetme de gir bi yere etrafada zarar verme hız çok güzel birşeymiş gibi anlatıp böbürlenmene cidden hayretler içerisindeyim birinin canına kastedersen ozaman görürüm seni hapisi bırak vicdan azabını bi düşün bi daha 280 görmeye yeltentiğinde bunlar yüzünden motora binemiyoruz ama gayet gaza getiren var onlarda ayrı garip... Motor falan alma sen gidicen 250r'la 280 kasıcan piston çıkarıcan ölücen gidicen.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
Motorun hayırlı olsun öncelıkle aradan zaman gecmıs ama konu hortlayınca yazma gereği duydum. ne zamandır yazmamıs arkadas acaba makas atarken köprüden mi uçtu CBR ile?
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
son Yorumu okuyunca konu sahibi galiba Ucmus diye aklima geldi.
motorun ağırlığı önemli değil bende hem küçük hem buyuk makına var emin ol buyuk makınayı kullanmak küçükten daha kolay ve emniyetli cbr 250 bence sana uyar kullanan arkadalşşlar var hakimiyeti ve dengesi süper bir makıana tavsiye ederim ben naket ci olduğum halde eğer bandit i satarsam cbr 250 almayı düşünüyorum
05428381357 mustafa minyas kahraman maraş merkez şimdiye kadar motor geçmişi +++ mobilet +mz 150cc++150cccelik coper +250cc regal rabtor+vf750c honda magna++er6 n++125cckymco++er5++şimidlik suziki bandit650s ve 150cckmt çelik sport
teşekkürler arkadaşlar
hala yaşıyorum bir sıkıntı yok
istanbul trafiğinde aktif olarak araba kullanmışlığın varsa cbr125 yada cbr250.
trafiğe yeni çıkıyorsan scooter.
yeni başlayan bir bayan için ne tavsiye edersiniz?
forumdan uzak durmanızı tavsiye ediyorum
harley is making love with davidson
hıhı öyle oluyor o işler :D:D:D
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------
Benim hatun ninja 250R ı kullanabiliyorken Xciting 250 ile kaldırıma çıkmıştı Scooter almayın hatta Ninja 250R da almayın 280 görmez. Dragda yapamazsınız o motorla Hayabusa alın yada ZZR1400 falan..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Sende olursa 360 beygir bir araç karşındada şahin tabi geçersin motosiklette iş değişir virajlı yolda beygir değil bilek gerekir.
Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı o 2 tekerin üzerinde gitmezdim
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)