2012 YZF R-1 ya da 2012 zx10r ?
Reklamlar
-
FARKETMEZ!!! Kim ne istiyorsa onu alabilir, tamamen beğeniyle alakalıdır!
zxr da güzel s1rr da güzel, r1'de bugüne kadar en güzel tasarıma sahip motosikletlerden biri, sele altı eksoz geleneğini sürdürüyor!
kendi yorumumsa Farklılık adına Panigale S alınabilir!
gönlümde olanı ise corsacorta rr.
Reklamlar
-
Italyanlardan ducati nin tipini severim ama o da 2 silindirli. Sele altı egzoz da iyi popo eritir bu arada :D zx6r dan biliyorum :D
Bu motorların hakkını veren azınlık bir grup var Türkiye'de. Pistte kullananlar ve otobanda da korkusuzca limitleri zorlayanlar... Birkaçı da arkadaşım. Onlara göre şu anda performans açısından rr ın üzerine yok. Bazısı Srr sahibi bazısı kawasaki bazısı suzuki... Glock kardeş agustayı bilmiyorum yanlış anlama. Estetik olarak güzel bir motor. Ama performans olarak bir yorum duymadım pek... Zaten kullanıcısı da sınırlı. Ancak internette işçilik konusunda şikayet eden motorcuları görüyorum açıkcası. Ne diyosun bu konuda?
-
Sn. Bahadır, istediğiniz video... sanırım işinize yarayabilir, önümüzde ki aylarda belli olacak!
http://www.youtube.com/watch?v=p28y2...layer_embedded
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------
mv agusta corsacorta hakkında, bir iddiam yok en iyisi diyemem ama en sevdiğim ve bana keyif veren alıştığım bir motosiklet...
belki en iyisi s1rr olabilir, fakat bunu hiçbirimiz ne kadar anlayabiliriz ki?
piste çıkan motosikletlerle, standart seri üretim satılan supersportları karıştırmayalım yalnız! piste çıkanlar çok özel...
yeni agusta f4rr corsacorta'da bazı malzemeler değiştirildi ve iyileştirildi, başta olmak üzere dikkatimi çeken grenajların ısıya dayanıklı iç kaplamaları iyileştirilmiş-değiştirilmiş
onun dışında titanyum motor bloğu, titanyum subaplar, kısa strok kolu, elcik kısmında panel düğmeleri kontrolü kolaylaştırmış... renk başta olmak üzere ve hafifletilmiş, jantlarda değişme vs...
netice olarak güzel!!! fakat hiçbir bilgi ve eleştiri bulamıyorum, size yolladığım link benimde işime yarayacak! fakat ne olursa olsun CORSACORTA'dan vazgeçmem, çünkü sıparişini verdim, artık geri kalan ince detaylar sürpriz olacak, üzerine binip kullandığımda anlarım (inşallah supercorsa'nın yeni versiyon lastikleriyle üzerinde gelir, aksi halde yine supercorsa lastikler gayet memnunum)
BEN İDDİA ETMİYORUM, AMA VAZGEÇEMİYORUM! En kötüsü bile olsa ben Corsacorta RR'dan şaşmam! geriye kalan, tabiki BMW veya diğer Japonlar kadar sağlam olmayabilir, daha NAZİK ama çok daha SERT! Ayrıca SAKIN AMA SAKIN!!! Ducatiyi 2 silindir diye yabana atmayın! bu güne kadar yapılmış en hafif motosiklet ve oldukça güçlü! PANIGALE S olarak inceleyin, ŞAŞIRIRSINIZ!!!
-
glock azıcık bağırmadan konuşsan çok güzel olucak ne dersin? ünlem işareti siniri ve büyük yazmak bağırmayı temsil ediyo biliyosun yazarken.
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
-
Ducati'yi küçümsemiyorum kesinlikle, aksine tork olarak üstüne yok. Bg gücü de diğerlerinden pek bir farkı kalmadı. Bizimki keyif olayı. 2 silindir sesini bu tür motora yakıştırmamak mevzu bahis olan.
Corsacorta umarım fiyatına değer ve seni mutlu eder. Görüntü güzel, performans da eski motorundan iyidir sanırım. Ben olsam o eski agusta ile en az bir 15000 km yapardım satmadan önce. Neyse hayırlısı olsun.
Piste çıkanlar derken normal kullanıcı bahsettiklerim. Hobi olarak pistte zaman yapan insanlar. Çok özel şeyler yapmıyorlar motorlara.
-
Yine sorunuza gelirsek eğer kısacası, MV AGUSTA F4RR CC' de çok kaliteli malzemeler kullanılmaktadır!
fren tertibatı ve fren manetlerine hidrolik kaplarına kadar BRAMBO
ön ve arka amortisörler TTX Öhlins + gidon amortisörü Öhlins
ateşleme vs gibi parçalar Magnetti Marelli
jantlar marceshini
subap ıvır zıvırlarında mikuni fln kullanılmış...
başka başkaaa??? Termoplast grenajlar var zaten... istersen karbonfiberde alabilirsin bedelini ödersen
eksoz tasarım+içşilik vs... 4-2-1-4 sistem değiştirildi kusursuz bence! eğer yine bedelini ödersen ARROW'a yaptırılan baştan sona titanyum egsoz...
eee daha ne olsun? dünyanın en iyi markaları, CRC DESIGN, MV AGUSTA ve Ferrari mühendisleri sonucu üretilen en iyi motosikletler!
-
-
pistte tepinmek için mutlaka birtakım ayar ve parçalar gereklidir!
Corsacorta'ya gelirsek fiyatına değeceğini umuyorum, şuan ki F4 üm topspeedde daha fazla görüyor, strok kolu kısaldığı için topspeed azalmış corsacorta'da...
performans açısından iyi olacağı kesin... gerisi nasip-kısmet artık bakıcaz görücez!
fuarda baktım, gördüm, inceledim, oturdum biraz mıncıkladım
hepsi supersport ama mv agusta SSS SexySuperSport
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------
bende ki 5000'e yaklaştı oldukçada titizimdir, bakımlarını 6 ayda bir ya da canım sıkıldıkca yaptırırım...
zaten birsürü ıvır zıvır aksesuarlar, brandalar, ıvırzıvır olması gereken parçalar almıştım, yeni motosiklette sıkıntı çekmeyeceğim.
corsacorta'dan sonrasıda artık, touring (yaş ilerliyor)
-
-
heh daha almadan adamı ne güzel motive ediyosun! şimdiden demoralize oldum komplekse girdim!
babamda zaten diyordu! yok bu kiloyla binilir mi! yok hala doymadın mı yaşına başına bakmıyor musun! yok çoluğun çocuğun olacak!
-
-
luthier76 adlı üyeden alıntı
Ducati'yi küçümsemiyorum kesinlikle, aksine tork olarak üstüne yok. Bg gücü de diğerlerinden pek bir farkı kalmadı. Bizimki keyif olayı. 2 silindir sesini bu tür motora yakıştırmamak mevzu bahis olan.
Corsacorta umarım fiyatına değer ve seni mutlu eder. Görüntü güzel, performans da eski motorundan iyidir sanırım. Ben olsam o eski agusta ile en az bir 15000 km yapardım satmadan önce. Neyse hayırlısı olsun.
Piste çıkanlar derken normal kullanıcı bahsettiklerim. Hobi olarak pistte zaman yapan insanlar. Çok özel şeyler yapmıyorlar motorlara.
Ducati'nin 3 silindir SSleri var diye hatırlıyorum.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
-
-
-
oooo sizin işiniz hepten zor, artçı mahvolur arkanda sana yüklenir bacak boyu uzun olduğundan pegler yüksek kalır ikibüklüm, yine en mantıklısı
zzr veya hayabusa... ben tek biniyorum, keyif almaya alıyorumda
artık eskisi kadar depoya yatamıyorum... nefesim kesiliyor arada.
ne uğraşıyosun bu kadar ya, git al bi zzr olsun bitsin.
-
-
-
İnsan bi hayırlı olsun der yahu Kendim motor alınca haber vermiyim bari
-
ne yapacak arkadasin 300 u gorecek mi rossi mi arkadas ya da stoner mi hayir bosverin bu kucuk detaylari hpesi seri suratli gorunusunu begendigini alsin derim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)