Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

2012 YZF R-1 ya da 2012 zx10r ?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vites göstergeleri mutlaka vardır hepsinde, hatta makul devirde vites değiştirme ışığıda yanar, ama çoğunda benzin göstergesi yok sadece lamba yanar.
    fakat bu konu hakkında bilgi almanız gerçekten çok zor! yabancı forumları ve magazinleri araştırmanızı öneririm.
    hangisi hangisinden iyidir diye bir kavram yok! (rahatlık-sağlamlık-kullanış özellikleri-teknoloji-kalite-performans-tasarım...)
    birçok motosikletin birçok eleştirilecek tarafı olur mutlaka, kötü yönlerini öğrenmek gerekir öncelikle!
    Bu yılın gözdesi Ducati Panigale S diyorlar! Ayrıca ZX1R'ın arka tekerinin 198hp vermesi imkansız!
    Kendi düşünceme görede, bir supersportta ABS oluşu tamamen saçmalık + hiç güven verici değil!
    abs yi ss de niçin saçmalık olarak gördünüz doğrusu merak ettim ilginçime gitti için soruyorum
    Mustafa Kemal Atatürk


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Böyle bir motor alıp hakkını verebiliyorsanız güç önemlidir. Söylediğiniz pist için geçerlidir. Pistte ustalık konuşur. Ama otobanda görüyoruz arkadaşlarımızla sonuçları. Şu anda s1000rr ın üstüne motor yok. Ayrıca siyahı güzel görünüyor motorun. Ulen ben de mi düşünsem?

  3. #23

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Kardeş sence bu alınmazmı yavv Siyahda on numara ha
    http://www.phmotorcycles.co.uk/bikes...zx1000jcf.html
    Sado

  4. #24

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Kesinlikle yakışıklı

  5. #25

    Üyelik
    28 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa
    Hocam her türlü Kawasaki derim Benim görüşüm Bu yöne
    Bide R1 in Grenajı hoşuma gitmiyor

  6. #26

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Yarın arkadaşla birlikte borusana bir uğrayıp konuşucaz. Koca borusanda s1000rr görülemiyor bile. Ancak sattıkları bir arkadaş motorunu gösterecek arkadaşa. Belli olmaz s1000rr da olabilir yani

  7. #27
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abs yi ss de niçin saçmalık olarak gördünüz doğrusu merak ettim ilginçime gitti için soruyorum
    supersportlar sert ve seri motosiklet olduklarından dolayı konfor arttırıcı sistemlerin yapılması bana doğru gelmiyor, ABS var diye daha iyi durmaz!
    bazı belli kritik noktalarda absye girdiğinde size kontrolü bırakmaz! Bazen motosikletin kayması daha kontrollü olabilir, zaten supersport motosikletiniz varsa
    huyunu suyunu iyi bilirsiniz ve nasıl durduracağınıda çok iyi bilmeniz gerekir! illede istenirse bazı marka ve modellerde abs konulmuştur, (tamamen satış-pazarlama-göz boyama diye düşünüyorum)
    AMA Traction Control için öyle diyemem! 1000cc supersportlarda virajlar tehlikeli, riskli daha zor olabildiğinden dolayı (600cc kategorisine göre) TC sistemi işe yaramış ve çok iyi ısınıp tutunabilen lastikler, tabiki pirelli diablocorsa veya supercorsa... Hangisi hangisinden iyidir demek için pistte pilotlar tarafından test edilmelidir her pilot bütün modelleri kullanıp yorum yapmalı ve sonucunda netice çıkartılmalıdır buda imkansız! cadde-sokakta iş değişir hangi sürücü daha iyidir! bu şekilde bir egoyla-yarış ve hırsla pist dışı motosiklete binilmez!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

    tatmin olunmuyorsa, youtube'a bakalım... hangisi daha iyiymiş,
    http://www.youtube.com/watch?v=0_LmA_UiYo4 izleyin ama kaile almayın!
    motorcu48, Syanur ve Ahmet N. bunu beğendiler.

  8. #28
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Mesajıma ters düşücem ama Şu video da iyi... http://www.youtube.com/watch?v=1Sr-8PNevRs&feature=plcp

    Kawasakinin söz verdiği gibi 200 hp olmaması ve bmw den 10 km fazla göstermesi ile ilgili...

    Haliyle kawa ile 299 a daha kolay kilitlemek mümkün... 299 kilit videoculara önerimiz kawasaki

  9. #29
    YILDIRIMBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Şehir
    Taşdelen-Kadiköy
    Motosikleti
    KTM 990 SMT
    Enteresan bir konu ve enteresan öneriler var.Eğlence ile takip ediyor olacağım.

  10. #30
    94CanRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul / Suadiye
    Motosikleti
    Honda cbr 250r
    benim fikrim bmw'nin kalitesi, gücü , şu an girdiği bütün testlerde 1 çıkması.S1000RR alınır.Tipi kötü değil yav bence
    ''Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.'' #99 JL

  11. #31

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    supersportlar sert ve seri motosiklet olduklarından dolayı konfor arttırıcı sistemlerin yapılması bana doğru gelmiyor, ABS var diye daha iyi durmaz!
    bazı belli kritik noktalarda absye girdiğinde size kontrolü bırakmaz! Bazen motosikletin kayması daha kontrollü olabilir, zaten supersport motosikletiniz varsa
    huyunu suyunu iyi bilirsiniz ve nasıl durduracağınıda çok iyi bilmeniz gerekir! illede istenirse bazı marka ve modellerde abs konulmuştur, (tamamen satış-pazarlama-göz boyama diye düşünüyorum)
    AMA Traction Control için öyle diyemem! 1000cc supersportlarda virajlar tehlikeli, riskli daha zor olabildiğinden dolayı (600cc kategorisine göre) TC sistemi işe yaramış ve çok iyi ısınıp tutunabilen lastikler, tabiki pirelli diablocorsa veya supercorsa... Hangisi hangisinden iyidir demek için pistte pilotlar tarafından test edilmelidir her pilot bütün modelleri kullanıp yorum yapmalı ve sonucunda netice çıkartılmalıdır buda imkansız! cadde-sokakta iş değişir hangi sürücü daha iyidir! bu şekilde bir egoyla-yarış ve hırsla pist dışı motosiklete binilmez!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

    tatmin olunmuyorsa, youtube'a bakalım... hangisi daha iyiymiş,
    http://www.youtube.com/watch?v=0_LmA_UiYo4 izleyin ama kaile almayın!
    O video bana pek inandırıcı gelmedi. Stok halde bir zx10r ın srr'ı yemesi biraz zor deniyor. En azından zx10r ve s1000rr bulunan bir motor grubu söylüyor bunu. Dyno verilerine bakıldığında aslında çıkıyor bu söylediğim ama tabi ne kadar güvenilir bilemem. Bu arada evet arka tekerlek verisi zx10r'da 198bg falan değilmiş. Onu düzelteyim.

  12. #32
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    ikiside ölümcül motorlar tercih alıcıya kalmış zevkine göre secmeli, ben hala diyorum ki Türkiyede yollarımız bu tarz ve bunun gibi cadde motorlarını kullanıp hız yapmaya hic ama hic uygun degiller keşke halka acık güzel pistlerimiz olsada insanlar bu motorları alıp pistlerde hız duygusunu tatmin etse...biraz konu dışı oldu ama neyse
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  13. #33

    Üyelik
    24 Nisan 2012
    Şehir
    denizli
    Motosikleti
    apacheeeeeeee
    kesinlikle katılıyorum
    gecen bi programda izlemiştim adamın biri italyanın eski en iyi pilotlarından biriymiş adama sordular en beğenmediği ss hangisi diye hayatta japona binmem favorim rsv4 yanıtını verdi cunku sıralı silindir hoşunamı gitmiyomus neymiş anlamadım kimseninde aradaki farkı kolay kolay anlayabilecegini sanmıyorum

  14. #34
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Alıntı luthier76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RSV4 ten bahsediyorsunuz sanırım. O motor 180 bg... zx10r ın "arka tekerlek" verisi 198.3 bg. Yani aprilia r1 e tercih edilebilir. Ama zx10r a edilmez bence.

    İtalyan düşünülse agusta alınabilirdi. Ama dediğim gibi örneğin agustayı getiren firma Türkiye'de bir mağazadan ibaret.O da istanbulda. Bir sorun olsa yüzyüze işimizi halledeceğimiz kimse olmayacak. Bu bana pek hayırlı gelmiyor. Z moto bu anlamda tercih edilir sanırım.

    Aprilia nın servisi Ankara'da var olarak görünüyor. Rider motosiklet diye bir firma. Başka da bir yer bulamadım. Motoru getiren Ferco motor diye bir yer. Agustadan pek farklı değil bence satış-servis anlamında.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------

    cbf olsaydı konu şimdi 3 sayfayı doldurmuştuk. İkinci motor olarak cbf alıcaz desem ya da apache
    Ktm RC8 R düşündümü hiç arakadaşın? biraz araştırın bence o konuyu çok şaşıracaksınız
    Bi sitesine girip özelliklere bakın herşeyi anlatıcak o size. Ayrıca yedep parça fiyatından bahsetmiyorum bile 3 haneli paralara bile çıkmıyo yedek parçalarının çoğu.
    Beygir gücünün bilmem de tork olarak alabileceğin en iyi alet.
    Syanur bunu beğendi.
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Tiger250
    r1 de ses yok ya, hele uzaktan tırt, traktör, triportörün güçlüsü.. 2012 yi reelde dinleyemedik gerçi ama r1 geleneği değişmez, akrapoviçle belki ürkütücü ss sesi alınır.. kawasaki derim ben yeşil olmayanından..
    birde gsx-r düşünmüyormusunuz?

  16. #36
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Yamaha R1 in 2012 50. anniversary modelinin renkleri ve çıkartmaları çok şık. bu hali ile tüm 1000 likler arasında en iyi görünen motor. Hemde bana göre tartışasız.

    http://www.youtube.com/watch?v=1Vg70...eature=related

    Bide şöyle siyah dirty versiyon varki tam bad boy Ses olarak egzozlu hali ile bu videodaki makinayı 2+1 subwooferli bi speaker'da dinlemek lazım biraz fikir edinebilmek için çünkü sesi bass-tok ve oldukça iyi. Standart racing çığlığı yerine onun monsterla sentezi gibi veya motoGP motorları tonunda. diğer videolarda sesi daha iyi anlaşılıyor sabit kamera çekimlerinde.

    http://www.youtube.com/watch?v=25LxyyzUtpo

  17. #37
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı luthier76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RSV4 ten bahsediyorsunuz sanırım. O motor 180 bg... zx10r ın "arka tekerlek" verisi 198.3 bg. Yani aprilia r1 e tercih edilebilir. Ama zx10r a edilmez bence.
    (10 kelime)
    #sürenadam

  18. #38

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Syanur kardeş zx10r ın fabrika verisi 200bg idi sanırım(arka tekerlek değil). Bu durumda bu cümle hala geçerliliğini sürdürüyor Ram air ile 210 bg ;)

  19. #39
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    supersportlar sert ve seri motosiklet olduklarından dolayı konfor arttırıcı sistemlerin yapılması bana doğru gelmiyor, ABS var diye daha iyi durmaz!
    bazı belli kritik noktalarda absye girdiğinde size kontrolü bırakmaz! Bazen motosikletin kayması daha kontrollü olabilir, zaten supersport motosikletiniz varsa
    huyunu suyunu iyi bilirsiniz ve nasıl durduracağınıda çok iyi bilmeniz gerekir! illede istenirse bazı marka ve modellerde abs konulmuştur, (tamamen satış-pazarlama-göz boyama diye düşünüyorum)
    AMA Traction Control için öyle diyemem! 1000cc supersportlarda virajlar tehlikeli, riskli daha zor olabildiğinden dolayı (600cc kategorisine göre) TC sistemi işe yaramış ve çok iyi ısınıp tutunabilen lastikler, tabiki pirelli diablocorsa veya supercorsa... Hangisi hangisinden iyidir demek için pistte pilotlar tarafından test edilmelidir her pilot bütün modelleri kullanıp yorum yapmalı ve sonucunda netice çıkartılmalıdır buda imkansız! cadde-sokakta iş değişir hangi sürücü daha iyidir! bu şekilde bir egoyla-yarış ve hırsla pist dışı motosiklete binilmez!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

    tatmin olunmuyorsa, youtube'a bakalım... hangisi daha iyiymiş,
    http://www.youtube.com/watch?v=0_LmA_UiYo4 izleyin ama kaile almayın!
    bu videodaki kawa modlu s1000 ise stock ikiside stock olsa bmw alırdı

  20. #40
    seckin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2009
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bmw R1150GS Adv
    İlginç bir konu, takipteyim...
    FOR THE HORDE...


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)