Böyle bir motor alıp hakkını verebiliyorsanız güç önemlidir. Söylediğiniz pist için geçerlidir. Pistte ustalık konuşur. Ama otobanda görüyoruz arkadaşlarımızla sonuçları. Şu anda s1000rr ın üstüne motor yok. Ayrıca siyahı güzel görünüyor motorun. Ulen ben de mi düşünsem?
Kardeş sence bu alınmazmı yavv Siyahda on numara ha
http://www.phmotorcycles.co.uk/bikes...zx1000jcf.html
Sado
Kesinlikle yakışıklı
Hocam her türlü Kawasaki derim Benim görüşüm Bu yöne
Bide R1 in Grenajı hoşuma gitmiyor
Yarın arkadaşla birlikte borusana bir uğrayıp konuşucaz. Koca borusanda s1000rr görülemiyor bile. Ancak sattıkları bir arkadaş motorunu gösterecek arkadaşa. Belli olmaz s1000rr da olabilir yani
supersportlar sert ve seri motosiklet olduklarından dolayı konfor arttırıcı sistemlerin yapılması bana doğru gelmiyor, ABS var diye daha iyi durmaz!
bazı belli kritik noktalarda absye girdiğinde size kontrolü bırakmaz! Bazen motosikletin kayması daha kontrollü olabilir, zaten supersport motosikletiniz varsa
huyunu suyunu iyi bilirsiniz ve nasıl durduracağınıda çok iyi bilmeniz gerekir! illede istenirse bazı marka ve modellerde abs konulmuştur, (tamamen satış-pazarlama-göz boyama diye düşünüyorum)
AMA Traction Control için öyle diyemem! 1000cc supersportlarda virajlar tehlikeli, riskli daha zor olabildiğinden dolayı (600cc kategorisine göre) TC sistemi işe yaramış ve çok iyi ısınıp tutunabilen lastikler, tabiki pirelli diablocorsa veya supercorsa... Hangisi hangisinden iyidir demek için pistte pilotlar tarafından test edilmelidir her pilot bütün modelleri kullanıp yorum yapmalı ve sonucunda netice çıkartılmalıdır buda imkansız! cadde-sokakta iş değişir hangi sürücü daha iyidir! bu şekilde bir egoyla-yarış ve hırsla pist dışı motosiklete binilmez!
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------
tatmin olunmuyorsa, youtube'a bakalım... hangisi daha iyiymiş,
http://www.youtube.com/watch?v=0_LmA_UiYo4 izleyin ama kaile almayın!
Mesajıma ters düşücem ama Şu video da iyi... http://www.youtube.com/watch?v=1Sr-8PNevRs&feature=plcp
Kawasakinin söz verdiği gibi 200 hp olmaması ve bmw den 10 km fazla göstermesi ile ilgili...
Haliyle kawa ile 299 a daha kolay kilitlemek mümkün... 299 kilit videoculara önerimiz kawasaki
Enteresan bir konu ve enteresan öneriler var.Eğlence ile takip ediyor olacağım.
benim fikrim bmw'nin kalitesi, gücü , şu an girdiği bütün testlerde 1 çıkması.S1000RR alınır.Tipi kötü değil yav bence
''Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.'' #99 JL
O video bana pek inandırıcı gelmedi. Stok halde bir zx10r ın srr'ı yemesi biraz zor deniyor. En azından zx10r ve s1000rr bulunan bir motor grubu söylüyor bunu. Dyno verilerine bakıldığında aslında çıkıyor bu söylediğim ama tabi ne kadar güvenilir bilemem. Bu arada evet arka tekerlek verisi zx10r'da 198bg falan değilmiş. Onu düzelteyim.
ikiside ölümcül motorlar tercih alıcıya kalmış zevkine göre secmeli, ben hala diyorum ki Türkiyede yollarımız bu tarz ve bunun gibi cadde motorlarını kullanıp hız yapmaya hic ama hic uygun degiller keşke halka acık güzel pistlerimiz olsada insanlar bu motorları alıp pistlerde hız duygusunu tatmin etse...biraz konu dışı oldu ama neyse
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
kesinlikle katılıyorum
gecen bi programda izlemiştim adamın biri italyanın eski en iyi pilotlarından biriymiş adama sordular en beğenmediği ss hangisi diye hayatta japona binmem favorim rsv4 yanıtını verdi cunku sıralı silindir hoşunamı gitmiyomus neymiş anlamadım kimseninde aradaki farkı kolay kolay anlayabilecegini sanmıyorum
Ktm RC8 R düşündümü hiç arakadaşın? biraz araştırın bence o konuyu çok şaşıracaksınız
Bi sitesine girip özelliklere bakın herşeyi anlatıcak o size. Ayrıca yedep parça fiyatından bahsetmiyorum bile 3 haneli paralara bile çıkmıyo yedek parçalarının çoğu.
Beygir gücünün bilmem de tork olarak alabileceğin en iyi alet.
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
r1 de ses yok ya, hele uzaktan tırt, traktör, triportörün güçlüsü.. 2012 yi reelde dinleyemedik gerçi ama r1 geleneği değişmez, akrapoviçle belki ürkütücü ss sesi alınır.. kawasaki derim ben yeşil olmayanından..
birde gsx-r düşünmüyormusunuz?
Yamaha R1 in 2012 50. anniversary modelinin renkleri ve çıkartmaları çok şık. bu hali ile tüm 1000 likler arasında en iyi görünen motor. Hemde bana göre tartışasız.
http://www.youtube.com/watch?v=1Vg70...eature=related
Bide şöyle siyah dirty versiyon varki tam bad boy Ses olarak egzozlu hali ile bu videodaki makinayı 2+1 subwooferli bi speaker'da dinlemek lazım biraz fikir edinebilmek için çünkü sesi bass-tok ve oldukça iyi. Standart racing çığlığı yerine onun monsterla sentezi gibi veya motoGP motorları tonunda. diğer videolarda sesi daha iyi anlaşılıyor sabit kamera çekimlerinde.
http://www.youtube.com/watch?v=25LxyyzUtpo
Syanur kardeş zx10r ın fabrika verisi 200bg idi sanırım(arka tekerlek değil). Bu durumda bu cümle hala geçerliliğini sürdürüyor Ram air ile 210 bg ;)
İlginç bir konu, takipteyim...
FOR THE HORDE...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)