bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
hyosung 190 kg olmasılazım ama bu hafif hız konusunda düz yolda pek bişey farkedecegini sanmıyorum ama tutulmaz derim ben kanuni racer gbi bişey racerde 140 kg
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:29 ----------
ayrıca arkadaşlar hyosung gerçekden güzel motor bunu bence karşılaştırmayın dışlanırsınız binen bilir hyosunga
fuarda görmüştüm. plastik aksamını hiç beğenmemiştim. direksiyon üstündeki düğme vs. işçiliği ve kalitesi hoşuma gitmemişti. Almaya giden arkadaşlar honda ve kawasdaki emsallerini yakından görürse eminim bu motordan vazgeçecektir.
ön farları pek hoşuma gitmedi desem yeridir. açıkçası bu koreliler ne hikmetse ss motosikletlere güzel far takamıyor. bakınız gt250r.
ayrıca gözden kaçırılan çok önemli bir özelliği var ki şuan 250 likler içinde en az yakan cbr250 yi bile geçebileceğini düşünüyorum. bu özellik ne mi?
enjeksiyonlu olması.. hem tek silindir hem enjeksiyonlu cbr250 den çok daha az yakacağı kanaatindeyim.
orta sehpa konusuna gelince. bir arkadaşın imzasında görmüştüm '' sen hiç orta sehpalı ss gördün mü'' yazıyordu. böylece görmüş de olduk açıkçası bence daha iyi olmuş bana hiç bir zaman yan ayaklık güven vermiyor ne hikmetse. özellikle de yokuş aşağı park ederken motorun başından ayılmak istemiyorum. ama orta ayaklığa alınca hiç aklımda kalmadan rahat rahat bırakabiliyorum. tabii birde zincirli olduğundan yağlarken büyük kolaylıkda olacaktır yani bence kötü/boş bir özellik değil.
özellik karmaşası için asya motora mail atılabilir yada bir bayisinde varsa gidip bakılıp tüm şüpheler giderilebilir. ama benim düşüncem raklamında çift disk diyorsa doğrudur. o özellikler reklamdan önce yazılmıştı ve belki getirilmesi planlanandan daha iyi bir modelide gelmiş olabilir.
fiyat olarak bence fena değil ancak 8000 den biraz daha az olsaydı iyi bir satış rakamı yakalaması çok muhtemeldi. sonuçta 6500 honda cbr125 yerine üste biraz ekleyip bunu almak çok daha mantıklı olurdu...
kymco agility 50 5700km >> honda cbx 250 2100km >> honda cb 125 ..?
Demirden korksak motora binmezdik..
ebayda bıle 250 300 $ satılırken naptın 2000tl yı ya.bıde serı uretım olucak cok daha az malıyetı olcak hadı kosoyu gectım apachıdekı saatede razıyız hemsı led ve plaatık 5 tl dıjıtal saat satıyorlar sıvı krıstalın bu kadar para yapması ımkansız kawasakı bu konuda cok hatalı degıstırcek bence once alt zemını degıstırdı sımdı komple degıstırcek suzukıyı ornek alsn.
Mesaj yanlış anlaşılmış Hyosung kötü tu kaka demedim ağzıyla kuş tutması lazım dedim motorun önyargıları hacimli kasasından daha büyük,kullanmadığım binmediğim makinayada yorum yapmam uzun km yol yapmıştım hyosung ile buyur bu da ben 3-4 yıl öncesindendi sanırım apaçilik dönemlerimde cafe önleri sahil kordonu vs (http://g1204.hizliresim.com/w/9/47t44.jpg) genel kriterler dedim bunun içinde fiyatı,servisi,yedek parçası,malzeme kalitesi,işçiliği,2.eli,kullanıcı güruhu ki %80 apaçiler kalan çok az kısım bilinçli ki en önemli kriter bu benim için.
Buyur paşam 2000 lira biçtin ya koso'ya http://www.ebay.com/itm/KOSO-RX2-NR-...#ht_2381wt_807 180 dolarcık ayrıca universal.
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
250 cc de naket tarzı çokk boşluk var
MOTOR bence bır hastalıktır.
bu motoru asya getirmiyormu. tanıtım sayfasındaki ile teknik taploda yazılanlar uyuşmaması normal. adamlar e-mail okumasını daha bilmiyorlar. e-mail okuya biliyorlarsa bile cevap yazmasını bilmiyorlar. yani bu motoru alaçak arkadaşlara şimdiden geçmiş olsun. almayı düşünen arkdaşlar asya markalı motorlardan kullanmış bir kaç kişi ile görüşmelerini tavsiye ederim. servis kaliteleri. parça stok durumu. iş bitiricilik yeteneklerini sorgulasınlar. Allah sevdiği kullarına böyle motor verirmiş çekeçeklerini dünyada ceksinler öteye bişi kalmasın diye.
fiyatı diğer markalara yakın olduğu için şahsen 1-2 fazla verip cbr,ninja vb.. almak daha mantıklı açıkçası...
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
Bu fiyata tertemiz Gtr 250 almak varken,bunu almak macera olur.
ellerindeki motorlardan birkaçının granajını falan ss grenajı uydurmuşlar gibi duruyor gerçekte resimdekiler kadar da güzel değil bu bir gerçek..
bu motoru kullandım,0 motor olduğu için zorlayamadım ama beğenmiştim.
bana göre Hyodan daha kaliteli,ama tek silindirli. Ninja diyen arkadaşlar 5.000 euro diye biliyorum fiyatını,arada çok fark var.
daelim kaliteli motor yapar,arkasındaki firma önemli.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
250 CC deki boşluk farklı alternatiflerle tüketiciye sunulması güzel oldu, bu aradaki rekabeti arttıracak ve bizlere daha olumlu yansıyacaktır .Benim asıl beklentim Suzuki den oda İNAZUMAYI getiriyor cift silindir,cift eksoz 6 ileri vites muhteşem kadranları ve bana göre en önemlisi safkan japon olması.Biraz daha sabretip bu makina alınabilir şu an sitesinde fiyatını belirtmişler 9.850 den cıkışı olacakHadi hayırlısı bakalım
Ya bu asyamotor neyin kafasını yaşıyor??
Kendi internet sitelerindeki yanlışların haddi hesabı yok manyak mı bunlar yahu?? Kim editliyor bu web sitelerini webmasterları kim inanılır gibi değil.
Şu rezilliğe bakar mısınız:
Kendi web sitelerindeki tezatlık
Teknik özelliklerinde yazan ise tek disk.
Teknik özelliklerde yazan ise hava sogutmalı.. Hatta ne enjeksiyondan ne de DOHC olmasından ve de 4 supap olmasından bahsediyor..
Diğer kısım ise, kuru agırlık 132 kilo yazmışlar, oysa dogru agırlık 173 kilo..
http://www.bikesales.com.au/reviews/...-roadwin-23159
Yani bunu oraya yazan kişi motosikletten anlamıyor belli ama bunun için motosikletten anlamasına gerek yok herhangi bir lise çocuğunu getir göster Bu ne rezillik demez mi? Aynı sitede iki tezat..
Ote yandan göstergeleri çok hoşmuş... CBR a da Hyocana da Ninjaya da 5 basar..
Eralp TEREM
motogiyim.com
motoregitim.com
walla ben tipini beyendim 600 f benzeri olduğu için , gösterge paneli gayet başarılı,enjeksiyonlu olması da ayrıca bir artı ancak tek silindir olması ve şu orta sehpası olayı bitiriyor
[B][I][COLOR="#FF8C00"]MOTOR BİR ARAÇ DEĞİL BİR TUTKUDUR... [/COLOR][/I][/B] ::tutkuy:: BİZE DELİ DİYENLER BİNSELER BİR KERE O MOTORA NELER KAÇIRDIKLARINI ANLASALAR OZAMAN BAKALIM NE DİYECEKLER ... ::pokey::
görsel olarak fena durmuyor...
kalitesi tartışmaya açık...
yalnız koso göstergeye bittim...
hyo emmiye uyarmı bu yav
tek silindir 250cc,hyosung gt250r çift silindirliyken her ikisinin aynı performans sergileyebileceğini sanmıyorum
Asfaltı öpmeyen motorcu,motorcu değildir...
Onlara göre şeytan icadı, bize göre fizik kanunları..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)