Motosıklet kararıma yardım
Reklamlar
-
03 Haziran 2010, 12:49
#1
Arkadaslar tekrar merhaba,
Bu kadar kararsız kaldıgımı hic hatırlamıyorum inanın. Bir motosiklet secip te alamadım. Para durdugu yerde eriyip gidecek Seyahat etmeyi seven birisiyim. rahat ve ekonomik bir motosiklet tercihim olacaktır fakat asagidaki modellerle ilgili benim dusunemedigim sizin onerecekleriniz varsa dinlemeye hazırım.
Secenekler asagida Deneyimi bulunanlardan veya bulunmayanlardan oneri, sikayet bekliyorum. Fiyatlar 3 asagi 5 yukarı yakın.
1-Honda XL 650 Transalp
2-Aprilla Capanord 1000
3-Suzuki V-Storm DL 650
4-Honda NT 700 Deauville ABS
5-Honda VFR 800
6-BMW K 1200 GT (Biraz pahalı digerlerine gore)
Reklamlar
-
03 Haziran 2010, 12:52
#2
-
03 Haziran 2010, 13:05
#3
kardeş hiç düşünme v storm 650 al abs li olanları var onlara bak istiyosan ama aprilla dan uzak dur çok yakıyo
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
03 Haziran 2010, 13:22
#4
-
03 Haziran 2010, 13:25
#5
-
03 Haziran 2010, 13:34
#6
şu an kullandığım motoru almasaydım v-strom alırdım. sakın 4 silindir olayına girme çok benzin yakıyo. aprilla da sıklıkla akü veya şarj dinamosu sıkıntısı yaratıyo.
AKILLILAR DÖVÜŞMEDEN KAZANIR, cahiller kazanmak için dövüşür
-
03 Haziran 2010, 13:40
#7
-
03 Haziran 2010, 13:53
#8
Vay be.. Oy Bcoklugu da degil oy birligi cıktı resmen..
Nedir bu V Storm'u rakipsiz yapan?
-
03 Haziran 2010, 13:53
#9
Kullanacağın yere bağlı, hafif araziye de çıkarım diyorsan TA al, sadece yol için DL650.
-
03 Haziran 2010, 14:28
#10
Ben otoban kullanıcısıyım, bozuk yola cok cıkmam surekli uzun yol yapıyorum (1000-2000km cıvarı) sportif oldugu icin vfr yi tercih ettim. Spor bir gorunum ve iyi bir performanstan oturu. Fakat belli bi yerden sonra vfr bileklere biniyor ne kdr dikkat ederseniz edin. Ama konforuma onem veririm hem rahat olsun, hem cok kıvrak olsun basınca da gitsin diyorsan k1200 gt al. Gerci dierlerinin fiyatını 2 ye katlıyor. Servise giderken randevu da sıkıntı yasıyorsun hep ileri tarihlere veriyorlar fakat motor muhtesem guzel. Mukemmel bir denge merkezi var viraja giris cıkısları bi farklı, daha once hic oyle birsey gormemistim. k1200 gt yi test etmeden karar werme derim. Bide sıfır alacaksan eger ellerinde sayılı kalmıs olması lazım 2 tane mi ne vardı sanırım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:25 ----------
aprilla alma bence pek tutulmadı, 2.eli de cok dusuk.
deauville cift silindir bi touring biliyorsun, beygiri de dusuk. Dierlerine kıyasla tatmin etmez seni performansta.
XL650 transalp'ım vardı, bisiklet gibi heryere girip cıkıyorsun uzun yolda da sorun yasatmıyor fakat 90km uzerinde hızlarla gideceksen yoruyor, gucsuz kalıyor. Ama tabi bu gene senin guc beklentinin ne olduguna cok baglı.
Hic DL sahibi olmadım, bilmiyorum ama baya iyi yorumlarını okudum =)
-
03 Haziran 2010, 14:36
#11
Transalp yada V-strom 650.Hem yakıt bakımından hemde arazi bakımından.
-
03 Haziran 2010, 15:02
#12
b+rk adlı üyeden alıntı
Ben otoban kullanıcısıyım, bozuk yola cok cıkmam surekli uzun yol yapıyorum (1000-2000km cıvarı) sportif oldugu icin vfr yi tercih ettim. Spor bir gorunum ve iyi bir performanstan oturu. Fakat belli bi yerden sonra vfr bileklere biniyor ne kdr dikkat ederseniz edin. Ama konforuma onem veririm hem rahat olsun, hem cok kıvrak olsun basınca da gitsin diyorsan k1200 gt al. Gerci dierlerinin fiyatını 2 ye katlıyor. Servise giderken randevu da sıkıntı yasıyorsun hep ileri tarihlere veriyorlar fakat motor muhtesem guzel. Mukemmel bir denge merkezi var viraja giris cıkısları bi farklı, daha once hic oyle birsey gormemistim. k1200 gt yi test etmeden karar werme derim. Bide sıfır alacaksan eger ellerinde sayılı kalmıs olması lazım 2 tane mi ne vardı sanırım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:25 ----------
aprilla alma bence pek tutulmadı, 2.eli de cok dusuk.
deauville cift silindir bi touring biliyorsun, beygiri de dusuk. Dierlerine kıyasla tatmin etmez seni performansta.
XL650 transalp'ım vardı, bisiklet gibi heryere girip cıkıyorsun uzun yolda da sorun yasatmıyor fakat 90km uzerinde hızlarla gideceksen yoruyor, gucsuz kalıyor. Ama tabi bu gene senin guc beklentinin ne olduguna cok baglı.
Hic DL sahibi olmadım, bilmiyorum ama baya iyi yorumlarını okudum =)
Detayli cevabınız icin cok tesekkurler.. Deneyimleriniz secimimde cok yardımcı olacak. Aprilla secenegini eledim sanırım. Bu arada Sıfır almayı dusunmuyorum fakat yuksek modelli ve dusuk Km li bir diri bir motor alacagım. Deauville hakkındaki yaptıgım arastırmalar da olumsuz sonuc vermeye basladı.. Suzuki gercekten hem fiyat hem de performans acısından su anda onde gorunuyor.
-
03 Haziran 2010, 15:05
#13
Çok zor bir karar değil mi =)
Bide resimlerini yan yana koy en cok hangisi hosuna gidiyor ona bak,
bende bundan once honda pan-european vardı, vfr ye gecince yoruluyorum bileklerim bir sure sonra agrıyor, esya tasıcak yerim yok ama cok mutluyum, motor keyif işi =)
-
03 Haziran 2010, 15:13
#14
vistrom alderim ben fazer kullanıyorum ama 4 silindir hevesim geçince bende vistrom alacağım
45km yol + 90km/h = 30dk. 45km yol 180km/h=15dk. kazancımız 15dk, peki kaybedeceklerimiz
-
03 Haziran 2010, 15:29
#15
Bildigim kadari ile bilgilerimi soyle aktariyim
1-Honda XL 650 Transalp
Guzel bir motor fakat asfaltta biraz hantal. Rakibi BMW f650 ye gore daha iri cusseli ama yakiti ekonomik degil.Parcasi cidden pahali.
2-Aprilla Capanord 1000
Turkiyede kimse bilmediginden ighh sakina alma diyor. Biraz cusseli bir motor fakat yolda tam bir kaplan.Inanilmaz bir performans veriyor. Turu biraz dusuk.Sehir icinde biraz iriligi sikinti yaratabiliyor. Ikinci el derdim yok diyor isen al.Satmasi sikintili ama binmesi sahane.
3-Suzuki V-Storm DL 650
Turkiye piyasasinda iyi bir yeri var. Yakiti ekonomik , Asfaltta tatminkar bir gidisi var. Rakibi BMW f650 nazaran enduro ozelikleri daha dusuk fakat asfallta daha seri. ABS li versiyonu almani onemle tavsiye ederim.
4-Honda NT 700 Deauville ABS
Goruntu var ses yok. 1200 cc lik bir motor olmasi tercih olurdu, dogan gorunumlu sahin gibi.Biraz zayif bir surus ozelligi var.
5-Honda VFR 800
Hem hiz yaparim hemde touring severim diyorsan. Artciyi indirdikten sonra 2 tek teker cekiyim sonrada viraj yapiyim sonra yine sakin kullanirim diyorsan iste bu o motor.Tam bir dual purpose. Ama koy yolu gibi bozuk satihli bir yolda hakimiyeti cidden zor olur. sonucta o bir asfalt makinasi
6-BMW K 1200 GT (Biraz pahalı digerlerine gore)
Dogru rakiplerine gore daha pahali ama asfaltta hayali bir tren rayi konulmus ve senin motor ustunde gidiyor hissi veren bir makina. Yol tutusu , hizlanmasi, ustundeki rahatlik, sesi , konforu. BMW iste , her sey dusunulmus. Ama agirlik faktoru yuzunden akdeniz turlarinda , supriz cukurlu ve delikli yollarda , ozelikle dusuk hizlarda seni biraz tedirgin edecektir. Nede olsa 200 kg ustu bir makina. Ama ben asfalt uzerine Turkiye yi gezerim , rahatim onemli diyor isen. Bu makina gunde 1000km garantili sana yol zevki sunar. Vibrasyonmus, yalpalamaymis, gurultuymus, ruzgarmis bunlarin hepsini unutursun.
Mutlu olacagin motoru bulman umidi ile.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
03 Haziran 2010, 15:40
#16
Suzuki V-Storm DL 650
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
03 Haziran 2010, 16:04
#17
zeda3000 adlı üyeden alıntı
Bildigim kadari ile bilgilerimi soyle aktariyim
1-Honda XL 650 Transalp
Guzel bir motor fakat asfaltta biraz hantal. Rakibi BMW f650 ye gore daha iri cusseli ama yakiti ekonomik degil.Parcasi cidden pahali.
2-Aprilla Capanord 1000
Turkiyede kimse bilmediginden ighh sakina alma diyor. Biraz cusseli bir motor fakat yolda tam bir kaplan.Inanilmaz bir performans veriyor. Turu biraz dusuk.Sehir icinde biraz iriligi sikinti yaratabiliyor. Ikinci el derdim yok diyor isen al.Satmasi sikintili ama binmesi sahane.
3-Suzuki V-Storm DL 650
Turkiye piyasasinda iyi bir yeri var. Yakiti ekonomik , Asfaltta tatminkar bir gidisi var. Rakibi BMW f650 nazaran enduro ozelikleri daha dusuk fakat asfallta daha seri. ABS li versiyonu almani onemle tavsiye ederim.
4-Honda NT 700 Deauville ABS
Goruntu var ses yok. 1200 cc lik bir motor olmasi tercih olurdu, dogan gorunumlu sahin gibi.Biraz zayif bir surus ozelligi var.
5-Honda VFR 800
Hem hiz yaparim hemde touring severim diyorsan. Artciyi indirdikten sonra 2 tek teker cekiyim sonrada viraj yapiyim sonra yine sakin kullanirim diyorsan iste bu o motor.Tam bir dual purpose. Ama koy yolu gibi bozuk satihli bir yolda hakimiyeti cidden zor olur. sonucta o bir asfalt makinasi
6-BMW K 1200 GT (Biraz pahalı digerlerine gore)
Dogru rakiplerine gore daha pahali ama asfaltta hayali bir tren rayi konulmus ve senin motor ustunde gidiyor hissi veren bir makina. Yol tutusu , hizlanmasi, ustundeki rahatlik, sesi , konforu. BMW iste , her sey dusunulmus. Ama agirlik faktoru yuzunden akdeniz turlarinda , supriz cukurlu ve delikli yollarda , ozelikle dusuk hizlarda seni biraz tedirgin edecektir. Nede olsa 200 kg ustu bir makina. Ama ben asfalt uzerine Turkiye yi gezerim , rahatim onemli diyor isen. Bu makina gunde 1000km garantili sana yol zevki sunar. Vibrasyonmus, yalpalamaymis, gurultuymus, ruzgarmis bunlarin hepsini unutursun.
Mutlu olacagin motoru bulman umidi ile.
Acıkcası Sadece asfaltta gidebilecegim bir Touring motor ya da Cross'a kacan bir Enduro almak istemiyorum, Hos saydıgımız modellerin hicbirisi o tarz bir enduro da degil zaten. Aprilla'nın performansını bir cok yabancı ve yerli forumdan da takip ettim, hadi ikinci el fiyatınıda gectim fakat yedek parca biraz sıkıntılı gibi. Deauville elendi zaten. VFR 800 de biraz fazla asfalt amaclı kalacak sanırım. Transalp'in yakıtı cok deniyor, Sehir icinde de motor kullanan birisiyim, BMW'nin sehir icinde kullanımı biraz mesakkatli olacak gibi. sanırım tum bunlardan yola cıkılarak en mantıklısı DL 650 ABS oluyor.
-
03 Haziran 2010, 16:15
#18
Bir çok açıdan ele alınmış ama güvenilirlik ve servis konusu es geçilmiş gibi geldi. Bu konularda Honda rakipsiz Türkiye piyasasında.
Transalp'in hemen tüm motorların önüne geçtiği konu güvenilirliği, sorun çıkarmaması... "İç Anadolu bozkırlarındaki toprak yollara tek başıma girerim" diyorsan, diğerlerini eleyebilirsin (V-Strom veya diğerleriyle bu işlere kalkışmanı önermem).
Şehir içinde de diğer saydıklarından daha kıvraktır (diğerlerini kullanmadım ama kullanıcı yorumlarından tahminle söylüyorum).
TA, 100'den sonra çok keyifli bir motor değil, katılıyorum. Ama zaten amacı da o değil. Toprak yolda, köy yollarında kendini bulan bir motor TA.
Parça sorunu yok, uygun fiyatlı muadilleri var. Biraz işten anlıyorsan bakımlarını kendin yapabilirsin.
Biraz daha asfalt odaklı olan XL700'ü de karşılaştırmaya katmanı öneririm. ABS'li olması tabii ki büyük avantaj.
-
03 Haziran 2010, 16:16
#19
k1200gt trafikte çok rahat, baya kıvrak ama ama ama sehir icinde uzun zaman gecireceksen o parayı vermeye deymez.
-
ben yamaha fz6 fazer kullanıyorum sport turing kategorisine giriyor 98 beygir yakışı gayet uygun, ister spor kullan yüksek devirde, ister düşük devirde kullan, ben çok memnunum bu modelide düşünebilirsin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)