Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

600 cc Touring Tavsiyesi?

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı uthec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben diyorum. O depo giriş yeri ile NC nin lafı bile edilmemeli. 300 kilometrede bir bagajımı çözüp benzin mi alacağım? Yoksa benzin almayı düşünerek bagajımı mı yerleştireceğim? Motosiklet kullanmak zaten başlı başına zahmetli bir iş. Birde benzin almayı başımıza dert ediyor NC.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------



    Büyük rezillik abi. BMW gibi yandan yapsaymış depo girişini. Çok mu zordu acaba.
    Evet depo giriş yeri konusunda kesinlikle haklısınız,sırf bu sebepten çanta yaptırdım tek çantanın içerisine çadır mat vb.hepsini doldurup tek seferde bağlayıp çözüyorum.
    denizlilignc ve uthec bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    Bütçeyi bilmem ama makina budur.
    Aprilia Touareg 660
    Helal Haram ver ALLAHIM,
    Menzilciler yer ALLAHIM...

  3. #43
    uthec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700 Youtube: /yolavcisi
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BMW F serisinin hepsinde yandan depo girisi kullaniyor sanirim, serviste gormustum eski bir F800'de. Yan canta kullanilirsa onda da kapanir bir miktar o da zorlar. Yine de NC'den iyi durum olarak.
    evet F serilerinde yanda depo kapağı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------

    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet depo giriş yeri konusunda kesinlikle haklısınız,sırf bu sebepten çanta yaptırdım tek çantanın içerisine çadır mat vb.hepsini doldurup tek seferde bağlayıp çözüyorum.
    "sırf bu sebepten" dedirtmemesi gerekir Honda'nın. Ama durum ortada. Ben Tracer700 alırken NC'yi eleme sebeplerimden birisi o idi.
    Youtube: YOL AVCISI

  4. #44

    Üyelik
    28 Eylül 2021
    Alıntı panic adak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütçeyi bilmem ama makina budur.
    Aprilia Touareg 660
    Bütçem 60-70 bin arası..
    Sağolsun arkadaşların fikirleri önerileri doğrultusunda kendim için en mantıklı seçimi bulmaya çalışıyorum..
    İbre sanki NC 750 X e doğru kayıyor..

  5. #45

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı denizlilignc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütçem 60-70 bin arası..
    Sağolsun arkadaşların fikirleri önerileri doğrultusunda kendim için en mantıklı seçimi bulmaya çalışıyorum..
    İbre sanki NC 750 X e doğru kayıyor..
    Bencede en mantıklı seçim nc750x

  6. #46

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı denizlilignc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütçem 60-70 bin arası..
    Sağolsun arkadaşların fikirleri önerileri doğrultusunda kendim için en mantıklı seçimi bulmaya çalışıyorum..
    İbre sanki NC 750 X e doğru kayıyor..
    Bencede en mantıklı seçim nc750x

  7. #47

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı denizlilignc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütçem 60-70 bin arası..
    Sağolsun arkadaşların fikirleri önerileri doğrultusunda kendim için en mantıklı seçimi bulmaya çalışıyorum..
    İbre sanki NC 750 X e doğru kayıyor..
    nc750 x aldı arkadaşımız ama,buraya yazmamış bu şekilde tercihini yaptı ve mutlu memnun hayatına devam ediyor.
    İyi bir yol arkadaşınız varsa hiçbir yol uzak değildir.

  8. #48
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    En tuhaf bulduğum üye tiplerinden biri de bu arkadaş gibi yeni bir üyenin gelip soru sorması ve sayfalarca bizi tartıştırmasının ardından ortadan kaybolması. Madem Nc aldın, ne sebeple tercih ettin, söyle biz de aydınlanalım, açtığın konuya neden yazmıyorsun be güzel kardeşim?

    Bu tip arkadaşların isimleri bence özel bir veritabanında biriktirilmeli, yarın öbür gün motosikletiyle sıkıntı mı yaşadı, foruma konu açtığında kendi kendisiyle başbaşa bırakılmalı.
    espresso bunu beğendi.

  9. #49

    Üyelik
    28 Eylül 2021
    Selamlar dostlar. Öncelikle bana taş gelmiş farkındayım
    İşlerden dolayı bu aralar siteye uğrayamadım,ama nc alım sürecinde güzel dostlarla tanıştım, irtibat kurdum, onlarla sürekli iletişim haldeydim. Sitede sizleri başbaşa bırakılma gibi bir şeyi kabul etmiyorum..
    Konu başlığına dönecek olursak; evet 2015 model nc 750 x aldım. Birçok arkadaşım nc lerin yol tutuşunun kötü olduğunu söylerken ben bunu çok hissetmedim; Üzerinde michelin road 4 lastikleri vardı. Lastik seçiminin önemli olduğunu bir kez daha anladım.
    İkincisi artan maliyetler karşısında bakım onarım vs gibi servis ücretlerinin makul olduğu kanaatindeyim (diğer motorsikletlere göre)
    Olumsuz tarafı yok mu? elbette var. Selesi çok kötü. 100 km de sonra ağrılar başlıyor
    Üçüncüsü; vites devir aralıklarını tam olarak hala anlayabilmiş değilim; sanırım aralıklar biraz dar.. Tabi bu da yakıt tüketimlerni etkiliyor..
    Dördüncüsü yakıt deposu artçı selesinin orada. Motoru full yüklediniz, arkanızda artçınız var, yakıt almanız zulum..
    blueway2, tommygun ve espresso bunu beğendiler.

  10. #50
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı denizlilignc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar dostlar. Öncelikle bana taş gelmiş farkındayım
    İşlerden dolayı bu aralar siteye uğrayamadım,ama nc alım sürecinde güzel dostlarla tanıştım, irtibat kurdum, onlarla sürekli iletişim haldeydim. Sitede sizleri başbaşa bırakılma gibi bir şeyi kabul etmiyorum..
    Konu başlığına dönecek olursak; evet 2015 model nc 750 x aldım. Birçok arkadaşım nc lerin yol tutuşunun kötü olduğunu söylerken ben bunu çok hissetmedim; Üzerinde michelin road 4 lastikleri vardı. Lastik seçiminin önemli olduğunu bir kez daha anladım.
    İkincisi artan maliyetler karşısında bakım onarım vs gibi servis ücretlerinin makul olduğu kanaatindeyim (diğer motorsikletlere göre)
    Olumsuz tarafı yok mu? elbette var. Selesi çok kötü. 100 km de sonra ağrılar başlıyor
    Üçüncüsü; vites devir aralıklarını tam olarak hala anlayabilmiş değilim; sanırım aralıklar biraz dar.. Tabi bu da yakıt tüketimlerni etkiliyor..
    Dördüncüsü yakıt deposu artçı selesinin orada. Motoru full yüklediniz, arkanızda artçınız var, yakıt almanız zulum..
    Hayırlı olsun. Keyifli sürüşler.
    denizlilignc bunu beğendi.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)