600 cc Touring Tavsiyesi?
Reklamlar
-
blueway2 adlı üyeden alıntı
Aynı yolda gidilen nc ve vstrom arasında 1.5 lt yakıt fark ediyor nc 4 lt yakarken vstrom 5.5 yakıyor.Nc'nin yeni kasasındaki amörtisörlerde herhangi bir değişiklik bulunmuyor 2018 ve üzeri beğendiğinizi alabilirsiniz hepsi aynı
yeni kasa vstrom dedim eski kasa 1,5 litre yapabilir , 2013 üzeri kasa
kullanım şeklide fark yaratabilir kullanıcı ile alakalı 110 ile giderken 1 si 4 vites digeri 6 vites gider o da fark yaratır .
Dediğim şekilde depodan depoya ölçüm araç bilgisyar verisi değil. 600 Km lik yol birlikte yolculuk aynı hızlarda yolculuk ortalaması 0,35 litre hatta benimkisi canlı kullanıcı verisi sizin kaynagınız nedir bilemem tabi .
Not ;kullanıcılar Sedat Pekerin dediği gibi 40 yaş üzeri kelli-felli kişiler...Grupta hiç kimse apachi değil ,sert kullanımda belki dediğiniz degerler yakalanıyordur.
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
Reklamlar
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
en mantıklı nc750 en iyisi suzuki.alternatif kawasaki versy650 de olabilir tracer da olur ama bozuk yola hiç gelmez yere çok yakın ve artçılı sakat olur.tenere660 çok titrer her yere çıkar girer en dayanıklısıda o ama 1 silindir adamı bezdirir yorar.
İlk başlarda Tenere ile V strom arasında çok gidip gelmiştim; Nc 750 x leri de biraz okumaya araştırmaya başlayınca kafam iyice karıştı.. Kaldı ki bu motorların beygir güçleri torkları da birbirlerinden farklı.. Kullanıcıların fikirleri elbet daha önemli..
-
yoğun arazi sürüşü olmayacaksa Tracer 700 tavsiye edebilirim. Güç ve hafiflik yönünden rakiplerinden daha önde. Yakıt olarak üçlü çanta ve artçılı 90-100km aralığında 3.6 litre, 120-135 aralığında 4.5 litreleri gördüm. Sele rahatlığı ararsanız Vstrom olabilir. Bunların dışında NC'nin tek avantajı öndeki bagajı. Onun dışında o ağırlık ve benzin depo girişiyle NC'nin lafı bile edilmemeli.
-
yoğun arazi sürüşü olmayacaksa Tracer 700 tavsiye edebilirim. Güç ve hafiflik yönünden rakiplerinden daha önde. Yakıt olarak üçlü çanta ve artçılı 90-100km aralığında 3.6 litre, 120-135 aralığında 4.5 litreleri gördüm. Sele rahatlığı ararsanız Vstrom olabilir. Bunların dışında NC'nin tek avantajı öndeki bagajı. Onun dışında o ağırlık ve benzin depo girişiyle NC'nin lafı bile edilmemeli.
-
uthec adlı üyeden alıntı
yoğun arazi sürüşü olmayacaksa Tracer 700 tavsiye edebilirim. Güç ve hafiflik yönünden rakiplerinden daha önde. Yakıt olarak üçlü çanta ve artçılı 90-100km aralığında 3.6 litre, 120-135 aralığında 4.5 litreleri gördüm. Sele rahatlığı ararsanız Vstrom olabilir. Bunların dışında NC'nin tek avantajı öndeki bagajı. Onun dışında o ağırlık ve benzin depo girişiyle NC'nin lafı bile edilmemeli.
Kime göre neye göre,sana göre edilmemeli, NC'nin lafı heryerde edilir her yerede girer,edilmeyede devam edecek.Bende Tracer'in lafının edilmesini doğru bulmuyorum.Ama bana göre.Millete dönüpte genel lafı edilmemeli demiyorum
-
blueway2 adlı üyeden alıntı
Kime göre neye göre,sana göre edilmemeli, NC'nin lafı heryerde edilir her yerede girer,edilmeyede devam edecek.Bende Tracer'in lafının edilmesini doğru bulmuyorum.Ama bana göre.Millete dönüpte genel lafı edilmemeli demiyorum
Yaa bu NC bana sanki aman scooter gibi olsun ama şekli scooter olursa erkekliğe laf ederler şekli de motosiklet gibi olsun diye alınacak bir şeymiş gibi geliyor. NC alana kadar forza 750 alırım hem gerçek bir scooter avantajlarım da olur.
-
uthec adlı üyeden alıntı
yoğun arazi sürüşü olmayacaksa Tracer 700 tavsiye edebilirim. Güç ve hafiflik yönünden rakiplerinden daha önde. Yakıt olarak üçlü çanta ve artçılı 90-100km aralığında 3.6 litre, 120-135 aralığında 4.5 litreleri gördüm. Sele rahatlığı ararsanız Vstrom olabilir. Bunların dışında NC'nin tek avantajı öndeki bagajı. Onun dışında o ağırlık ve benzin depo girişiyle NC'nin lafı bile edilmemeli.
Bana kalirsa depo girisi sorunu buyuk. Benim gibi scooterda bile arka seleye canta/mat/cadir vs baglayan biri icin NC'de ayni sartlarda her yakit dolumunda rezillik yasamak olasi.
-
Önceliğiniz
ekonomi ise; NC
toprak yol performansı ise; XT
konfor ise; DL
Hepsi Japon, hepsi, sağlam. Belki DL biraz daha sağlam. Tracer 700 e ilk oturduğunuzda sele ne güzelmiş yumuşacık hiç yormaz dersiniz. Sonra üzerine binip sürmeye başlayınca, ufak ufak çukur ve yükseltilerden geçmeye başlayınca, Yamahanın olmayan arka süspansiyonu nedeniyle yoldaki bozukluklar omurganıza aşağıdan aşağından vurmaya başlar. Bu söylediğim sürücü için, artçı için ise durum çok daha vahim. Kaymak asfalttan çıkmayacağım derseniz ancak iyi bir seçenek olabilir.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Bana kalirsa depo girisi sorunu buyuk. Benim gibi scooterda bile arka seleye canta/mat/cadir vs baglayan biri icin NC'de ayni sartlarda her yakit dolumunda rezillik yasamak olasi.
O kadar para veriyorsun (üstelik sıfırından fazla verip kazıklanıyorsun) ve depo kapağı hâlâ elinde kalıyor. Çinli motorların depo kapağı ile aynı kalitede. Rezillik 2021 kasada çözmelerini beklerdim açıkçası.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
O kadar para veriyorsun (üstelik sıfırından fazla verip kazıklanıyorsun) ve depo kapağı hâlâ elinde kalıyor. Çinli motorların depo kapağı ile aynı kalitede. Rezillik
2021 kasada çözmelerini beklerdim açıkçası.
2021 kasa çok güzel olmuş ama hala bazı sorunları çözüme kavuşturamamış Honda. Durma kısmı tamam gibi, gitme kısmı da gelişir bazı ergonomik iyileştirmeler yapılırsa birer tane alabiliriz.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Kerem34_ adlı üyeden alıntı
2021 kasa çok güzel olmuş ama hala bazı sorunları çözüme kavuşturamamış Honda. Durma kısmı tamam gibi, gitme kısmı da gelişir bazı ergonomik iyileştirmeler yapılırsa birer tane alabiliriz.
2021 kasa güzel eski kasaya göre evet. 90 gayme civarında olsaydı benim 4 silindiri satıp bir tane mavi NC alma planlarım vardı. Ama bayilerde yok, fırsatçıların stoklarında olduğu için onlara da para kazandırmam. Fazla para bayılmak isteyen düdüklenenler alabilir
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
espresso adlı üyeden alıntı
Yaa bu NC bana sanki aman scooter gibi olsun ama şekli scooter olursa erkekliğe laf ederler şekli de motosiklet gibi olsun diye alınacak bir şeymiş gibi geliyor. NC alana kadar forza 750 alırım hem gerçek bir scooter avantajlarım da olur.
DCT modelinden dolayımı scooter dediniz anlayamadım,Africa,goldwing,vfr serilerindede dct mevcut hepside scooter sınıflamasına girmesi lazım o zaman
-
Artçılı kullanım yapacaksanız tenere’yi eleyin, güç önemli ise suzukiyi seçin değilse Nc.
-
blueway2 adlı üyeden alıntı
DCT modelinden dolayımı scooter dediniz anlayamadım,Africa,goldwing,vfr serilerindede dct mevcut hepside scooter sınıflamasına girmesi lazım o zaman
Yok, DCT değil sebep.
NC serisi ile Integra aynı şase ve motora sahip. Biri maxi scooter, diğeri boş yerleri depo görünümlü plastiklerle doldurup motosiklet görünümüne dönüştürülmüş bir araç.
Temel olarak motosiklet zevk, scooter pratiklik amaçlı bir araç. NC serisi zevkten ödün verip pratikliğe yatırım yapmış bir ürün. Mesela deponun olduğu yerde yer açmak için ağırlık merkezini geriye taşıma pahasına motoru yatırıp geriye çekme gibi. Ya da yakıt tasarrufu için tork eğrisi dar, araba bazlı bir motor kullanmak gibi.
Lakin yeterince insanın da hoşuna gitmiş olmalı ki bayağı popüler oldu. Muadillerinden daha pratik ve tasarruflu mu? Evet. Daha zevkli mi?
Bu soruya "değil belki ama çok fena da değil" cevabını veren alıyor bir tane "Ben motosikleti zevk için kullanıyorum arkadaş" diyen de almıyor.
-
blueway2 adlı üyeden alıntı
DCT modelinden dolayımı scooter dediniz anlayamadım,Africa,goldwing,vfr serilerindede dct mevcut hepside scooter sınıflamasına girmesi lazım o zaman
Yalnızca dct modelinden dolayı değil, önde depo yerine bagajı falan.
Gün içinde işe git geleyim ama biraz da iri olsun, her gün işe gidip gelicem çok yakmasın motoru bu.
Aslında arabalarda doblo neyse bu NC de o denebilir. Yani hafta içi işimi görsün, hafta sonu da mangalı alıp pikniğe götürsün deyince doblo da çok mantıklı geliyor, nc de böyle mantıklı bir araç.
Aslında bir Tracer ya da diğer modellerden farkı da bu. diğer modeller zevk, keyif aracı, hobi olsun diye biniliyor ve az yakması vb. değil eğlenceli olması bekleniyor. NC ise işe gidip geleyim diye üretilmiş sommuter irisi bir motor yani az yaksın masrafı az olsun her gün yol yapıcam dert çıkarmasın mantığında alınır, güzel de olur.
Ama bu araçların hepsi asıl pazarlarında part time çalışan bir gencin rahatlıkla para biriktirip alabileceği ucuz modeller, öyle çok da anlam yükleyip savunmaya gerek yok.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Ama bu araçların hepsi asıl pazarlarında part time çalışan bir gencin rahatlıkla para biriktirip alabileceği ucuz modeller, öyle çok da anlam yükleyip savunmaya gerek yok.
Hic bir motosiklete anlam yukleyip savunmaya gerek yok bence
Sonucta hepsi zevk ya da is gormesi icin kullanilan araclar...
-
espresso adlı üyeden alıntı
Ama bu araçların hepsi asıl pazarlarında part time çalışan bir gencin rahatlıkla para biriktirip alabileceği ucuz modeller,
-
Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Ama bu araçların hepsi asıl pazarlarında part time çalışan bir gencin rahatlıkla para biriktirip alabileceği ucuz modeller,
21 yıldır tam zamanlı çalışıyorum 2021 yılında 2020 modelini ancak alabildim güzel ülkemde halada borcu bitmedi.
-
blueway2 adlı üyeden alıntı
Kime göre neye göre,sana göre edilmemeli, NC'nin lafı heryerde edilir her yerede girer,edilmeyede devam edecek.Bende Tracer'in lafının edilmesini doğru bulmuyorum. Ama bana göre.Millete dönüpte genel lafı edilmemeli demiyorum
Ben diyorum. O depo giriş yeri ile NC nin lafı bile edilmemeli. 300 kilometrede bir bagajımı çözüp benzin mi alacağım? Yoksa benzin almayı düşünerek bagajımı mı yerleştireceğim? Motosiklet kullanmak zaten başlı başına zahmetli bir iş. Birde benzin almayı başımıza dert ediyor NC.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Bana kalirsa depo girisi sorunu buyuk. Benim gibi scooterda bile arka seleye canta/mat/cadir vs baglayan biri icin NC'de ayni sartlarda her yakit dolumunda rezillik yasamak olasi.
Büyük rezillik abi. BMW gibi yandan yapsaymış depo girişini. Çok mu zordu acaba.
-
uthec adlı üyeden alıntı
Ben diyorum. O depo giriş yeri ile NC nin lafı bile edilmemeli. 300 kilometrede bir bagajımı çözüp benzin mi alacağım? Yoksa benzin almayı düşünerek bagajımı mı yerleştireceğim? Motosiklet kullanmak zaten başlı başına zahmetli bir iş. Birde benzin almayı başımıza dert ediyor NC.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------
Büyük rezillik abi. BMW gibi yandan yapsaymış depo girişini. Çok mu zordu acaba.
BMW F serisinin hepsinde yandan depo girisi kullaniyor sanirim, serviste gormustum eski bir F800'de. Yan canta kullanilirsa onda da kapanir bir miktar o da zorlar. Yine de NC'den iyi durum olarak.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)