Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Yamaha R9 - 2025 model yeni R9 tanıtıldı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
     
    Japon motosiklet markası, yarış pistlerinden edindiği tecrübelerle ortaya koyduğu yeni Yamaha R9 modelini Türkiye’de satışa sundu.

    Yeni bir “R” modelinin lansmanı Yamaha için her zaman oyunun kurallarını değiştiren bir an olmuştur ve R9 için de durum farklı değil. Bu yeni nesil Supersport serisi yeni bir hikayenin başlangıcına işaret ederken, R9, Yamaha'nın yarış DNA'sını taşımaya devam eder. R9, yarış için geliştirilmiş teknolojilerden, MotoGP'de uygulanan tasarım ipuçlarına kadar Yamaha'nın yarış tecrübesinin en üst düzeyde ürünüdür.

    R9, yarışlarda kendini kanıtlanmış teknolojiler ve devrim yaratan CP3 motor bloğunu bir araya getiriyor. Bu ünlü yüksek torklu motor ve Yamaha'nın yarışlardaki yüksek teknolojileri, R Serisinin en üst modeli olmaya layık, mükemmel dengeli bir Supersport modeli sunuyor.

    Yamaha'nın Supersport modelleriyle eşanlamlı hale gelen MotoGP'den ilham alan tasarım özelliklerinin çoğunu koruyan R9, yeni nesil teknolojiler ile buluşurken, R1 seviyesindeki üst düzey süspansiyonları ve Brembo ön frenleri ile Yamaha'nın Supersport serisinin ünlü olduğu hassasiyet ve çeviklik seviyesini sunuyor.



    R9, Yamaha'nın ödüllü 890 cc CP3 sıvı soğutmalı, üç silindirli, DOHC, silindir başına 4 supaplı yakıt enjeksiyonlu motorundan güç alır.

    78 mm x 62 mm'lik delik ve strok ve 11,5: Sıkıştırma oranı hem mükemmel tork hem de yeterli güç sağlar. Bu güç, Yamaha Çip Kontrollü Gaz (YCCT) tarafından sunulan ince kontrolle birlikte hem pistte hem de yolda optimum performans sunar. Nihai oran, ateşleme zamanlaması ve yakıt eşlemesi Supersport performansı için optimize edilmiştir.



    R9 için özel olarak geliştirilen döküm alüminyum Deltabox tarzı şasi, sportif performansına uygun yüksek rijitlikle sunulur.

    Tek başına 9,7 kg'lık ağırlığıyla bir Yamaha Supersport modeli için şimdiye kadar kullanılan en hafif şasidir. Bu hafif şasi, R9'un toplam ağırlığının sadece 195 kg olması anlamına gelir ve bu da optimum güç/ağırlık oranıyla sonuçlanır.



    R9, bugüne kadar aerodinamik açıdan en verimli Yamaha motosikletlerinden biridir ve bu, kapsamlı rüzgar tüneli testleriyle geliştirilen ön karenaj tasarımının bir kombinasyonu sayesinde elde edilmiştir.

    Farların hemen altındaki yere basma kuvveti üreten kanatlar yolla teması iyileştirir. Kanatlar tek başına düz bir çizgide %6-7 oranında yere basma kuvveti üretirken, bu durum M kanalının altındaki ön spoyler ile birleştiğinde viraj alma sırasında bu etki yaklaşık %10'a çıkmaktadır.



    R9'da hafif, sert ve daha iyi kontrol ve fren sırasında denge sağlamak üzere tasarlanmış yarış tarzı Brembo Stylema tek gövdeli kaliperler bulunuyor. Paslanmaz çelik gözenekli fren hortumları ve geniş 320 mm'lik ön diskler, özellikle ağır frenlemelerde mükemmel bir süreklilik ve kontrol edilebilir bir his sağlar.

    Brembo radyal ana silindirde, fren manetine paralel olarak hareket eden bir piston bulunuyor. Sürücü maneti sıktıkça oluşan doğrusal basınç, kontrol hissini artırıyor.



    Bütünüyle baştan tasarlanan yeni 43 mm'lik KYB ters ön amortisör çatallarında yeni nesil tepki ve sıkıştırma sönümlemesi için sol ve sağ çatal borularına yerleştirilmiş ayrı ayarlayıcılar bulunuyor. Her biri ayrı ayrı ayarlanabilen tüplerden sağdaki, tepki sönümlemesi, soldaki ise sıkıştırma için kullanılıyor ve bu işlevler hem yüksek hızda hem de düşük hızda gerçekleştirilebiliyor

    Arka amortisör ön yükleme, geri tepme sönümlemesi, sıkıştırma sönümlemesi ve sürüş yüksekliği için ayarlanabilir. Yeni düzen son derece hassas sönümleme sağlar ve pist veya yol yüzeyinden daha fazla geri bildirim sağlar.



    Bütünüyle baştan tasarlanan yeni 43 mm'lik KYB ters ön amortisör çatallarında yeni nesil tepki ve sıkıştırma sönümlemesi için sol ve sağ çatal borularına yerleştirilmiş ayrı ayarlayıcılar bulunuyor. Her biri ayrı ayrı ayarlanabilen tüplerden sağdaki, tepki sönümlemesi, soldaki ise sıkıştırma için kullanılıyor ve bu işlevler hem yüksek hızda hem de düşük hızda gerçekleştirilebiliyor

    Arka amortisör ön yükleme, geri tepme sönümlemesi, sıkıştırma sönümlemesi ve sürüş yüksekliği için ayarlanabilir. Yeni düzen son derece hassas sönümleme sağlar ve pist veya yol yüzeyinden daha fazla geri bildirim sağlar.



    Farklı koşullara uyacak şekilde farklı seviyelerindeki fabrika ayarlarına sahip "Sport", "Street" ve "Rain" olmak üzere üç entegre sürüş moduna iki özelleştirilebilir mod seçeneği ve dört Track modu eklendi.



    R9'da, doğrudan R1'deki elektronik sistemlerden geliştirilen yüksek teknolojili altı eksenli IMU, ileri-geri, yukarı-aşağı ve sol-sağ yönlerdeki hızlanmanın yanı sıra motosikletin eğim, yalpalama ve savrulma durumlarındaki açısal hızını da sürekli olarak ölçer.

    IMU, yatmaya duyarlı Çekiş Kontrolü (TC), Kaydırma Kontrolü (SCS) ve Fren Kontrolü (BC) dahil olmak üzere elektronik sürücü yardımcıları paketini kontrol eden ECU'ya gerçek zamanlı olarak veri gönderebilir.



    Motor karakteristiğinin sportifliğini ayarlamak için dört farklı Güç dağıtım modu (PWR) bulunurken, Lift Control (LIF) hızlanma altında ön tekerlek kalkışını azaltır ve yumuşatır.

    Yarış tarzı Kalkış Kontrolü (LC), sürücünün durduğu yerden mümkün olan en hızlı ve en verimli şekilde kalkış yapmasını sağlar - yarış pisti için idealdir.



    Motor freni seviyesi iki EBM ayarı ile değiştirilebilir; birinci seçenek daha yüksek bir motor freni seviyesi sunar ve ikinci seçenek sürücü gazı kestikçe motor freninin etkisini azaltır.

    Aşırı motor freni nedeniyle arka tekerlek kilitlendiğinde, Arka Tekerlek Kayma Regülatörü (BSR) sistemi destek sağlamak için motor torkunu kontrol eder. Bu sistem düşük tutuş senaryolarında öne çıkar.



    R9'un tam renkli 5” TFT ekranı dört seçilebilir tema ile özelleştirilebiliyor. Pist modunda bir tur zamanlayıcısı da dahil olmak üzere yalnızca pistte sürüşle ilgili bilgiler görüntüleniyor.

    Ekran, Yamaha'nın MyRide uygulaması aracılığıyla bir akıllı telefona bağlanabilir ve telefon aramalarının, mesajların ve diğer bilgilerin görüntülenmesine olanak tanır.



    R9, Yamaha Supersport modelinden beklenen performans seviyesini sağlamak için piste odaklı ekipmanlarla donatılmıştır.

    Clip-on gidonu sportif sürüş pozisyonuna katkıda bulunurken, fren ve debriyaj manetleri sürücünün ihtiyaçlarına göre ayarlanabilir.

    Yamaha'nın üçüncü nesil Quickshifter'ı debriyajsız vites değiştirme ve küçültme özelliğiyle vites değiştirirken daha da verimli performans sağlar.

    Hafif alüminyum döküm jantlar, üstün temas ve tutuş için Bridgestone Battlax Hypersport RS11 lastiklerle donatılmıştır.



    Y-Trac uygulaması, Supersport deneyimini bir üst seviyeye taşıyarak sürücülerin genellikle yalnızca profesyonel yarışçıların kullanabildiği araçlarla pist sürüşlerini ve performanslarını geliştirmelerini sağlıyor.

    Yarışlardan ilham alınarak tasarlanan Y-Trac uygulaması, yeni başlayanlardan profesyonellere kadar her seviyedeki sürücüye üst düzey teknolojiyle sürüş verilerini kaydetme ve analiz etme imkanı sunuyor.

    Motor tipi
    4-zamanlı, Sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap, 3-silindir

    Motor hacmi
    890 cc

    Çap x Strok
    78,0 mm × 62,1 mm

    Sıkıştırma oranı
    11,5 : 1

    Maksimum güç
    10.000 dev/dak'da 87,5 kW (119,0 PS)

    Maksimum tork
    93,0 N・m (9,5 kgf・m)/7000 dev/dk

    Yağlama
    Islak karter

    Debriyaj tipi
    Islak, Çoklu disk

    Ateşleme sistemi
    TCI

    Çalıştırma
    Elektrik

    Şanzıman
    senkromeç, 6 vites

    Son aktarım
    Zincirli

    Yakıt sistemi
    Yakıt Enjeksiyon

    Şasi
    Diamond

    Kaster Açısı
    22°35′

    Kaster mesafesi
    94 mm

    Ön süspansiyon
    teleskopik çatal, Ø 43 mm

    Arka süspansiyon
    mafsallı, Salınım kolu

    Ön teker hareketi
    120 mm

    Arka teker hareketi
    118 mm

    Ön fren
    Hidrolik çift disk fren, Ø 320 mm

    Arka fren
    Hidrolik tek disk fren, Ø 220 mm

    Ön lastik
    120/70ZR17M/C (58 W) Tubeless

    Arka lastik
    180/55ZR17M/C (73 W) Tubeless

    Toplam uzunluk
    2.070 mm

    Toplam genişlik
    705 mm

    Toplam yükseklik
    1.180 mm

    Sele yüksekliği
    830 mm

    Tekerleklerarası mesafe
    1.420 mm

    Minimum yerden yükseklik
    140 mm

    Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil)
    195 kg

    Yakıt tankı kapasitesi
    14 L

    Yağ tankı kapasitesi
    3,50 L









































    garip.mv bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5

    her erkeğin hayali R9 a hazırmıyız ??

    Yılların konusu herkesin hayali şu motor yarış bloğuna konsa nasıl olur diye diye iç geçirdiğimiz rüya sanırım gerçek oluyor.9 ekimde tanıtılcak demekki 09 bloklu bir şey tanıtılcak sestende anlaşılıyor görüntüdende ss bir motor olduğu belli oluyor o yüzden R9 a yorumluyor herkes.makyajlı r7 değildir heralde diye düşünüyorum.eğerki r9 ise şahsen ocağıma incir ağacı dikicek şimdiden para biriktirmeye başlıcam.şimdi tanıtılsa haziran temmuz satışa çıkar heralde.malum r1 ve r6 nın olmaması yamahada ss motor bırakmadı.r7de bir yere kadar en güçlüsü yeni xsr900gp var oda herkese hitap etmiyor.kağıt üzerinde bana göre mükemmel 600cc gibi çok aşırı devir çevireyen bir motor ama naked torkunda olucak.yani günlük kullanımdada çok zevk vericek.bu tarz bir motor sanırım yok bildiğim sadece ktm var ama oda pist için yapıldı.en yakın örnek triumhp daytona var ama onunda blok yarış motoru zaten r6 dan az mt09dan çok çeviren bir blok.eğer r9 ise tek aklıma gelen şey fiyatı olucak.insansı bir fiyata sahip olur inşallah tr için konuşursak sanırım 750 bin tl civarı kawasaki zx6rr.
    https://www.youtube.com/watch?v=SjPp4nMJdCU

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Vay be. Nereden nereye. Devran tersine döndü. Eskiden SS'ten naked devşirirlerdi, şimdi tam tersi. Safkan SS isteyen için kötü haber.
    BoraKara bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    18 Haziran 2012
    er keğin stan dart ilize edilmesi
    ReapeRR bunu beğendi.

  5. #5
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı ehil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    er keğin stan dart ilize edilmesi
    Forumda kekememiz eksikti... Hoş geldin..
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  6. #6
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Açıkçası yıllardır başımıza bela olan şu adventure motosiklet modasının bir gün bitmesini bekliyorum. Markete bile çirkin çirkin motorlar ve 3'lü çanta setiyle gider hale geldik. Bu tipsiz adventure motorlara bile "touring, sport touring" diyoruz artık. R9 gibi bir motor umarım gelir, umarım yollarda görürüz, umarım süreriz.
    oialdemir ve BoraKara bunu beğendiler.

  7. #7
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Onları bir de yollarda görsen.. almış altına r1250 yi ayakları yere zor değiyor, üçlü çantaların içi boş , sırf artistlik yapmak için gezip duruyor.. Yolda ufak bir arıza yapsa oturup ağlayacak...
    Enduro motorlar yollara çıkmasın..Yasaklansın...
    Beto87 ve tommygun bunu beğendiler.

  8. #8

    Üyelik
    18 Haziran 2012
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    başımıza bela olan şu adventure motosiklet modası
    as falt

  9. #9
    Osm@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 - 2016
    R9
    tarzan rıfkı ve berk_cglr bunu beğendiler.

  10. #10

    Üyelik
    18 Haziran 2012
    pilli
    dacia spring

  11. #11
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıkçası yıllardır başımıza bela olan şu adventure motosiklet modasının bir gün bitmesini bekliyorum. Markete bile çirkin çirkin motorlar ve 3'lü çanta setiyle gider hale geldik. Bu tipsiz adventure motorlara bile "touring, sport touring" diyoruz artık. R9 gibi bir motor umarım gelir, umarım yollarda görürüz, umarım süreriz.
    adventure bitmesin yaa. gagalı motor sevenler de var. Tabi her tür motor piyasada bol bol bulunsun, herkes sevdiğine bol bol binebilsin.
    Yobaaz ve tommygun bunu beğendiler.

  12. #12
    abyasar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2022
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yok :(


    EFSANE GERİ DÖNÜYOR

  13. #13

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıkçası yıllardır başımıza bela olan şu adventure motosiklet modasının bir gün bitmesini bekliyorum. Markete bile çirkin çirkin motorlar ve 3'lü çanta setiyle gider hale geldik. Bu tipsiz adventure motorlara bile "touring, sport touring" diyoruz artık. R9 gibi bir motor umarım gelir, umarım yollarda görürüz, umarım süreriz.
    valla çirkinler yalan yok ama bir o kadarda mantıklılar.uçarak gidiyorlar rahatlar uzun yol seviyorlar heybetleri var vs vs uzuyor.daha gencim ben bide r9 süreyim ondan bakarız

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vay be. Nereden nereye. Devran tersine döndü. Eskiden SS'ten naked devşirirlerdi, şimdi tam tersi. Safkan SS isteyen için kötü haber.
    ss devri hızla bitiyor bir süre sonra gerçekten alan elinde olan çok değerli bir araca sahip olduğunu bu gözler görücek kaçarı yok.şu an bakıyorum çoğu model pist için evriliyor.lan dünya üzerinde kaç kişi hitap ediyor da sen bunun reklamını yapıyorsun diyorum demekki ediyor aslında ss ler yine türedi bence honda 600rr geldi kawasaki zx6 zaten var suzuki ne oldu onu bilmiyorum.olan r6 ya oldu 600cc segmentte.bide yine 1000cc segmentinde olan r1 e olacak onunda üretimi bu sene sonu bitiyor sanırsam.yeni r1 gelene kadar r9 muş r7ymiş bunlarla ss blok istemeyen 'benim gibi' ama rahat olan torklu olan cihazlara yönelicek müşterileri arıcaklar gibi duruyor.şahsi adıma 110 130hp araları bir motosiklet için fazla fazla heyecan,adrenalin,ekonomi,keyif veren limitte yer alıyor.naked da bir yere kadar dağ taş naked motor oldu içim bayıldı artık uzun zamandır bu kadar heyecanlanmamış meraklanmamıştım bir motorun çıkışına.

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    R1 Amerika'da satışa devam edecek 2025'te de. Burada Euro bilmemkaç kısıtlamaları yok.
    tarzan rıfkı bunu beğendi.

  15. #15
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Yamah bu Tracer 9 bloğundan bir de adventre motor yapsa tenere 9 dese adına, ama tenere kadar arazi olmasa vstrom tarzı olsa var ya vstrom'dan sonra geçilir miss gibi de olur. 3lü çanta setini takayıp uzun yola gideyim ama otobandan gitmeyeyim nerde toprak yol var gireyim bakalım nereye çıkıyormuş diyenler alır. "Racing" ( ) motor isteyenlerden daha çok müşterisi çıkar.

  16. #16
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onları bir de yollarda görsen.. almış altına r1250 yi ayakları yere zor değiyor, üçlü çantaların içi boş , sırf artistlik yapmak için gezip duruyor.. Yolda ufak bir arıza yapsa oturup ağlayacak...
    Enduro motorlar yollara çıkmasın..Yasaklansın...
    Ohh be 50 cc ile bu tanımlamanın dışında kaldım ;)
    espresso bunu beğendi.

  17. #17
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    neden böyle bir hayalim olsun ki çadır yok ateş yok ızgara yok ne yapayım öyle motoru ben
    adventure motolar gerçekten çok poh poh landı millet afrika alıyor toza sokmuyor t7 alıyor kafeye gidiyor gidin kardeşim çelik jantlı motor alın nc alın tracer ne işiniz adv motorlar cafe de
    ha gaga takanlara ayrı tilt oluyorum orj fabrika çıkışlılara birşey diyemem ama adamlar gaga takmadığı motor kalmadı utanmasalar 1000 rr da bile takarlar
    espresso bunu beğendi.

  18. #18
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    neden böyle bir hayalim olsun ki çadır yok ateş yok ızgara yok ne yapayım öyle motoru ben
    adventure motolar gerçekten çok poh poh landı millet afrika alıyor toza sokmuyor t7 alıyor kafeye gidiyor gidin kardeşim çelik jantlı motor alın nc alın tracer ne işiniz adv motorlar cafe de
    ha gaga takanlara ayrı tilt oluyorum orj fabrika çıkışlılara birşey diyemem ama adamlar gaga takmadığı motor kalmadı utanmasalar 1000 rr da bile takarlar
    Bizde motorsiklet çok pahalı bir şey bu yüzden çizilse üzülüyorlar, haliyle T7 almış adam kafeye gidiyor anca. T7 gibi motorlar avrupa gibi yerlerde gençlerin rahatlıkla alabilecğei motorlar, haliyle bunları alıp dağa taşa vuruyorlar, dert etmiyorlar.
    F54 ve tarzan rıfkı bunu beğendiler.

  19. #19

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R1 Amerika'da satışa devam edecek 2025'te de. Burada Euro bilmemkaç kısıtlamaları yok.
    evet hatta yenilenen r1i gördüm daha yeni yorumlarda abd de bu yeni haliyle yola çıkıcak falan yazmış millet ama ben pist diye yorumlamıştım.gytr değilde başka bir adı var 2025 model kanatlı manatlı brembolu farklı bir editon adını bilmiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------

    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    neden böyle bir hayalim olsun ki çadır yok ateş yok ızgara yok ne yapayım öyle motoru ben
    adventure motolar gerçekten çok poh poh landı millet afrika alıyor toza sokmuyor t7 alıyor kafeye gidiyor gidin kardeşim çelik jantlı motor alın nc alın tracer ne işiniz adv motorlar cafe de
    ha gaga takanlara ayrı tilt oluyorum orj fabrika çıkışlılara birşey diyemem ama adamlar gaga takmadığı motor kalmadı utanmasalar 1000 rr da bile takarlar
    onlara gerek yok 1 tane sırt çantası 1 adette içi dolu cüzdan yeterli çanta yine önemli değilde cüzdan iyise sıkıntı olmaz görmedik motoru ama ne kadar yol yapabiliceksinki r9 ile belin çıkar heralde o yüzden cüzdan önemli böyle motorlarda güzel bir hayal işte.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------

    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamah bu Tracer 9 bloğundan bir de adventre motor yapsa tenere 9 dese adına, ama tenere kadar arazi olmasa vstrom tarzı olsa var ya vstrom'dan sonra geçilir miss gibi de olur. 3lü çanta setini takayıp uzun yola gideyim ama otobandan gitmeyeyim nerde toprak yol var gireyim bakalım nereye çıkıyormuş diyenler alır. "Racing" ( ) motor isteyenlerden daha çok müşterisi çıkar.
    evet aslında triumhp tiger900 tel jantlı adv tipi olanın karşılığı olabilir ama yapılmıyor.bence mantıklı yol tipi arayan insanlar bence arazi tipi arayanlardan çok daha fazladır.o konuyuda çözmüş adamlar tenere 700 ile bırak dağı taşı adamlar atlıyor uçmaya bile geliyor motor cross arayan bile tenere700 alabiliyor.neydi o eski tenere1200 sanırım mesela oda tarihe karıştı enteresan bir motordu seveni inanılmaz çoktu gördüğüm kadarıyla.o son büyük adv tarzı bir motordu yamahada

  20. #20

    Üyelik
    10 Nisan 2022
    Şehir
    Tekirdağ Çorlu
    CBR 600rr de satışa devam galiba emerigada 😂


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)