Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha R9 - 2025 model yeni R9 tanıtıldı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Avrupa ne kadar aptaldır bilemiyorum ama Amerika'nın durumu kötü.

    Zamanında hem Sarkozy hem de Merkel Nato'nun Ukrayna'yı içerecek yönde genişlemesine itiraz etmişler ama ABD'nin bastırması sonucu kabullenmişler. Üstüne bir de Ukrayna'yı nükleer silahsızlandırmışlar. Sonuç ortada. An itibariyle ABD'ye direk rakip olmayan Rusya ile hep beraber kan kaybederken ABD'ye direk rakip olan Çin daha da güçlenmekte...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    biz senin bildiğin erkeklerden değiliz gardaş
    hayal kursam, şunun hayalini kurarım
    Osm@n bunu beğendi.

  3. #43

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5





    ben bir şey demiyorum çünkü konuşamıyorum ağzımın suyu aka aka üstümü değiştircem şimdi..
    valla korktum fazla ss olmuş ben daha hafif yollu bir şey bekliyordum hardcore bir cihaz geldi.sp falan bahsedilmiyor belki sonra çıkar dicem ama ne koyucaklar üzerine staylema var zaten extradan yazılım olarak launch control pistte kullanılan tur zamanı vs pro şekilde geliyormuş.extradan şasi değişmiş kanatlar yere basıyor işe yarıyor vs diskler daha büyük gibi gibi.yani bunla işe gidip gelinirmi bilemedim ama borca girecek çok adam olucak gibi duruyor.harbi efsane olmuş dibim düştü

  4. #44

    Üyelik
    19 Şubat 2018
    tasarım berbat olmuş. mt şasesine uyduracam diye o berbat egzoz devam ediyor grenaj yarıda bitmiş sanki yolda düşmüş gibi. buna egzoz takınca o alt taraf cücük gibi boşta kalacak nerede o eski arka lastiğe kadar uzayan grenajlar ahh ahh. tasarım olarak sınıfta kaldığı açıkca ortada

  5. #45

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Tasarımda inanılmaz dandik detaylar var. Kanatlar fecahat, arkaya doğru plastikler kopmuş gitmiş falan acayip sorunlu.
    Benim açımdan çok önemli değil orası, kanattan nefret ediyorum ama gerçekler acı..

    Özel şasi geliştirmeleri çok güzel haber. Yan çizmemeleri çok hoşuma gitti. Bahse varım World SSP'ye girecek Yamaha R9 ile.
    Bok var gibi yine nispeten uzun bir aks aralığı seçmişler. 142cm. Son R6'dan 5cm uzun...
    Stylema yapıştırmaları ve brembo üst merkez kullanmaları çok iyi. Muhtemelen balatalar hafifçe ucuz yollu seridendir ama hiç problem değil çakılır geçilir.
    Ağır demek istemedim ama, hafif tarafta da kalmamış, R6'dan 5kg ağır. 195kg kötü değil ama iyi de değil.

    Düzlükte bu kadar tatmin edici bir makinada 142cm aks mesafesi yerine motoru pinpon topu gibi fırlatacak bir yapı seçselerdi makina katliam olurdu.. Uyuz oldum bu tercihe.

    Yine de çok çok iyi alet olmuş gibi görünüyor. MT09'dan 7kg ağır ve (sadece kulağıma çalındı ama oturup hiç araştırmadım hatalı olabilir) daha uzun dişli olacakmış. Düzlükte en azından yüksek hızlara kadar MT09'un gerisinde kalması biraz rollcü gençliği üzebilir.

    Genel olarak bayağı beğendim. Türkiye'ye saçma sapan bir fiyattan gelecek olmasa ciddi düşünürdüm.

  6. #46
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    K 1600 GTL
    ss motorlar çok ilgi alanım değil ama motorun önü ss arkası naked gibi olmuş sanki.

  7. #47
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Motorun tipinde bir tuhaflık var.

  8. #48
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    sonunda adam akıllı bi motor çıkardılar. yeni egzoz tasarımı bence çok yerinde olmuş. sağından solundan soba bacası gibi fırlayan egzozlar yerine böyle daha iyi. 3 silindir olmasından kaynaklı gücü ve torku az olmuş ama iş görür.
    yurtdışı fiyatı 12499 $, burada da 700 bin liradan aşağıya çıkmaz piyasaya.

  9. #49

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tasarımda inanılmaz dandik detaylar var. Kanatlar fecahat, arkaya doğru plastikler kopmuş gitmiş falan acayip sorunlu.
    Benim açımdan çok önemli değil orası, kanattan nefret ediyorum ama gerçekler acı..

    Özel şasi geliştirmeleri çok güzel haber. Yan çizmemeleri çok hoşuma gitti. Bahse varım World SSP'ye girecek Yamaha R9 ile.
    Bok var gibi yine nispeten uzun bir aks aralığı seçmişler. 142cm. Son R6'dan 5cm uzun...
    Stylema yapıştırmaları ve brembo üst merkez kullanmaları çok iyi. Muhtemelen balatalar hafifçe ucuz yollu seridendir ama hiç problem değil çakılır geçilir.
    Ağır demek istemedim ama, hafif tarafta da kalmamış, R6'dan 5kg ağır. 195kg kötü değil ama iyi de değil.

    Düzlükte bu kadar tatmin edici bir makinada 142cm aks mesafesi yerine motoru pinpon topu gibi fırlatacak bir yapı seçselerdi makina katliam olurdu.. Uyuz oldum bu tercihe.

    Yine de çok çok iyi alet olmuş gibi görünüyor. MT09'dan 7kg ağır ve (sadece kulağıma çalındı ama oturup hiç araştırmadım hatalı olabilir) daha uzun dişli olacakmış. Düzlükte en azından yüksek hızlara kadar MT09'un gerisinde kalması biraz rollcü gençliği üzebilir.

    Genel olarak bayağı beğendim. Türkiye'ye saçma sapan bir fiyattan gelecek olmasa ciddi düşünürdüm.
    banada ağır geldi nasıl ağır olmuş onu anlayamadım şahsen en kötü mt09 ağırlığını beklerdim.aks aralığı değişmez mt09 üzerine yapılmış bir ss motor r6 r1 değil onun hesabını yapmayın r7 dede aynı durum.son hızlarda mt09 dan aerodinamik olarak bariz daha iyi gerisinde kalmaz kalamaz.yeni mt09 serisinde limitör artık yok.mt09 bile 250+ km hızı artık geçiyor.xsr900gp 260 ları buluyor buda o hızlarda kalır geçer 260 diyebiliriz.kanatlar olmazsa olmaz yere basmayı arttıracak standart gelmesi çok havalı olmuş.komple yeni kyb yeni süspansiyon var hem ön hem arkada.neden arkaya mt09 daki öhlinsi koymadılar onu çok merak ediyorum.anahtarsız çalıştırma isterdim ama sslerde sanırım çok olmuyor.arka maşanın fırçalanmış aliminyum olmasını dahada çok isterdim premium görünümü baya arttırırdı.belki sp versiyonunu yapıcaklardır bazı şeyleri onlara saklıyor olabilirler ki bence çok tutulcağı için sp ye kesin gözüyle şahsen bakıyorum.görüntü olarak bana hiç enteresan gelmedi arka taraf r1 r6 r7 ile zaten tamamen aynı.size enteresan gelen yer muhtemelen sele altındaki kalın akü alanı.
    fiyat olarak ne olur derseniz şu anki xspgp 700 bin tl sanırım bunada 750 bin yazalım derdim.dün meraktan baktım kawasaki zx6r 800 bin tl den başlıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------

    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tasarımda inanılmaz dandik detaylar var. Kanatlar fecahat, arkaya doğru plastikler kopmuş gitmiş falan acayip sorunlu.
    Benim açımdan çok önemli değil orası, kanattan nefret ediyorum ama gerçekler acı..

    Özel şasi geliştirmeleri çok güzel haber. Yan çizmemeleri çok hoşuma gitti. Bahse varım World SSP'ye girecek Yamaha R9 ile.
    Bok var gibi yine nispeten uzun bir aks aralığı seçmişler. 142cm. Son R6'dan 5cm uzun...
    Stylema yapıştırmaları ve brembo üst merkez kullanmaları çok iyi. Muhtemelen balatalar hafifçe ucuz yollu seridendir ama hiç problem değil çakılır geçilir.
    Ağır demek istemedim ama, hafif tarafta da kalmamış, R6'dan 5kg ağır. 195kg kötü değil ama iyi de değil.

    Düzlükte bu kadar tatmin edici bir makinada 142cm aks mesafesi yerine motoru pinpon topu gibi fırlatacak bir yapı seçselerdi makina katliam olurdu.. Uyuz oldum bu tercihe.

    Yine de çok çok iyi alet olmuş gibi görünüyor. MT09'dan 7kg ağır ve (sadece kulağıma çalındı ama oturup hiç araştırmadım hatalı olabilir) daha uzun dişli olacakmış. Düzlükte en azından yüksek hızlara kadar MT09'un gerisinde kalması biraz rollcü gençliği üzebilir.

    Genel olarak bayağı beğendim. Türkiye'ye saçma sapan bir fiyattan gelecek olmasa ciddi düşünürdüm.
    banada ağır geldi nasıl ağır olmuş onu anlayamadım şahsen en kötü mt09 ağırlığını beklerdim.aks aralığı değişmez mt09 üzerine yapılmış bir ss motor r6 r1 değil onun hesabını yapmayın r7 dede aynı durum.son hızlarda mt09 dan aerodinamik olarak bariz daha iyi gerisinde kalmaz kalamaz.yeni mt09 serisinde limitör artık yok.mt09 bile 250+ km hızı artık geçiyor.xsr900gp 260 ları buluyor buda o hızlarda kalır geçer 260 diyebiliriz.kanatlar olmazsa olmaz yere basmayı arttıracak standart gelmesi çok havalı olmuş.komple yeni kyb yeni süspansiyon var hem ön hem arkada.neden arkaya mt09 daki öhlinsi koymadılar onu çok merak ediyorum.anahtarsız çalıştırma isterdim ama sslerde sanırım çok olmuyor.arka maşanın fırçalanmış aliminyum olmasını dahada çok isterdim premium görünümü baya arttırırdı.belki sp versiyonunu yapıcaklardır bazı şeyleri onlara saklıyor olabilirler ki bence çok tutulcağı için sp ye kesin gözüyle şahsen bakıyorum.görüntü olarak bana hiç enteresan gelmedi arka taraf r1 r6 r7 ile zaten tamamen aynı.size enteresan gelen yer muhtemelen sele altındaki kalın akü alanı.
    fiyat olarak ne olur derseniz şu anki xspgp 700 bin tl sanırım bunada 750 bin yazalım derdim.dün meraktan baktım kawasaki zx6r 800 bin tl den başlıyor

  10. #50
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Neden daha ağır olabilir?
    Üzerinde daha fazla şey var: grenaj, komponent, elektronik. Şase muhtemelen daha güçlü, hem geri bildirim, hem de süspansiyonun işini daha iyi yapabilmesi için. Fiyatı çok arttırmamak istemiş olabilirler. Sürüş ve yol tutuş kalitesinden taviz vermeden hafiflik elde etmek ucuz değil.

  11. #51

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden daha ağır olabilir?
    Üzerinde daha fazla şey var: grenaj, komponent, elektronik. Şase muhtemelen daha güçlü, hem geri bildirim, hem de süspansiyonun işini daha iyi yapabilmesi için. Fiyatı çok arttırmamak istemiş olabilirler. Sürüş ve yol tutuş kalitesinden taviz vermeden hafiflik elde etmek ucuz değil.
    şasi 10 kiloymuş baya baya hafif.tek seçenek grenajlar kalıyor onların ağırlığı muhtemelen extra olan.900lük motor ağır değil tabi ama daha hafif bekliyor insan ki çelik şasi değil alimunyum yinede bir yere kadar işte.daha üzerisi karbon olur oda bize gelmez fiyat olarak.zaten gen 3 ve gen 4 aslında makyajlısı gibi mt09 un ama yeni mt09 gen 3 ten ağır mesela 3 4 kilo kadar.bir şey eklemişler bulamadık
    buda siyah rengi oda güzel.ama ben açıkcası klasik ikon diyebilceğim renkler dışında daha farklı daha değişik renklerde beklerdim isterdim.çok standart kalmış renk çeşitleri 2 tane renkte çok az.
    [IMG]https://cdn2.yamaha-motor.eu/prod/product-assets/2025/YZF900R9/2025-Yamaha-YZF900R9-EU-Tech_Black-Action-001-03.jpg[/IMG


  12. #52
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şasi 10 kiloymuş baya baya hafif.tek seçenek grenajlar kalıyor onların ağırlığı muhtemelen extra olan.900lük motor ağır değil tabi ama daha hafif bekliyor insan ki çelik şasi değil alimunyum yinede bir yere kadar işte.daha üzerisi karbon olur oda bize gelmez fiyat olarak.
    Mesele sadece malzeme değil. 2014 Superduke'un çelik şasesi 9.5 kilo, ki 180hp motoru zaptediyor. Ama üretim maliyeti tipik twin spar alüminyum şaseden daha pahalı.

  13. #53

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Aks mesafesi MT09'dan 1cm kısa, niye değişmesin, özel şasi geliştirmişler. Niye yapmayayım hesabını yahu ben supersport motorun kıvrak olmasını istiyorum oturaklı değil. keyif benim değil mi :D

    Yüksek hızlara kadar dedim zaten geride kalması için, hem ağırlık hem de dişli gerçekten daha uzun olursa 200'e kadar arkasında kalması muhtemel olabilir. Top speedi tabii ki daha yüksek olur.

    Neden ağır? Çünkü hafiflik çok pahalı ve hiçbir Japon markası gibi Yamaha da pahalı bir motor yapmak istemiyor.

    Öhlins neden koymamışlar? Kendin söylüyorsun, SP'si gelecek. =)

  14. #54

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Yeni bir teknoloji yok, senelerdir kullanılan blok üzerine çirkin bir tasarım yapmışlar. Yamaha son yıllarda eski kimliğinden uzaklaştı bence.

    3 silindir SS alacak olsanız resimdeki mi yamaha mı ?


  15. #55
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    K 1600 GTL
    Alıntı sodurlu88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni bir teknoloji yok, senelerdir kullanılan blok üzerine çirkin bir tasarım yapmışlar. Yamaha son yıllarda eski kimliğinden uzaklaştı bence.

    3 silindir SS alacak olsanız resimdeki mi yamaha mı ?

    https://www.motoplanete.com/mv-agust...24-1000px.webp
    SS sevmeyen adamı bile cezbediyor....
    sodurlu88 bunu beğendi.

  16. #56

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    ne kafa valla hayret ediyorum.diyorsunki burada porshe 911 var mükemmel diyorum sende ben olsam bugatti veyron alırdım diyorsun allah şifa versin kardeşim

    bu arada r25 yani r3 de makyajlandı komple tüm aile birbirine benziyor artık.valla güncel kasayı beğenmeyen biri olarak bu son makyajlısı çok havalı olmuş çok hoşuma gitti.r25 seven gençler çıldıracak muhtemelen


    bu sene ss senesi heralde suzukide gsx1000rr tanıttı nesi yeni bilmiyorum ss motor çıkıyor sürekli naked lara bi ara verelim dediler yer gök naked oldu artık

  17. #57
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Ben yolda R9 ya da R25 görsem birbirindne ayıramam, bu tip motorların hepsi aynı gibi geliyor bana, bu kadar uzağım bu şekil motorlardan.

  18. #58

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aks mesafesi MT09'dan 1cm kısa, niye değişmesin, özel şasi geliştirmişler. Niye yapmayayım hesabını yahu ben supersport motorun kıvrak olmasını istiyorum oturaklı değil. keyif benim değil mi :D
    ...
    Tahminimce MT09 ile bunun rake trail aynı değildir, eğer öyleyse aks aralığını bire bir karşılaştırmak çok manalı olmayabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------

    Ekleme:

    Baktım şimdi; R9 için oldukça dik bir 22,3° / 9,4cm, MT-09 için nispeten daha yatık 24,7° / 11cm diyor.

    Dikleşen rake ve 1,6 cm azalan trail / 1 cm azalan aks mesafesi le MT-09'dan hallice daha kıvrak olacaktır. (Ki bildiğim kadarıyla MT-09 zaten oldukça kıvrak bir motosiklet...) Bir RS 660 ile ne kadar farklıdır bilemiyorum; büyük ihtimal RS 660 daha kıvraktır - o ayrı.

  19. #59
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baktım şimdi; R9 için oldukça dik bir 22,3° / 9,4cm, MT-09 için nispeten daha yatık 24,7° / 11cm diyor.
    22,3° acaip agresif bir rakam.

    Steering damper vardır inşallah

  20. #60

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    22,3° acaip agresif bir rakam.

    Steering damper vardır inşallah
    Bana da oldukça agresif geldi. 24'ün altı değerler esaslı denebilir.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)