Aklına viraj gelince dönmeye başlıyor muhtemelen
Aklına viraj gelince dönmeye başlıyor muhtemelen
Yok MT09 ile değil de,
R6'dan uzun olması küfür etmem için yeterli :D RS660 12kg daha hafif, 5cm daha kısa, elbette daha kıvraktır ama zaten mini twin bir supersport ile aynı kıvraklıkta olmayacaktır R9.
R6'dan devam etselerdi iyiydi =) (R6 ve RS660 aynı, 137cm)
MT09'la kıvraklık kıyaslamasında şöyle bir detay var, genel setupın yanında: Tek parça gidon yön değiştirmelerde clip-on'un ağzına yüzüne vuruyor =)
Ama 22,3 biraz allahsız olmuş gerçekten.
2025 yılı ss motosiklet yılı olacak , benim gözümde en büyük güncellemeyi Ducati yaptı bakalım daha neler göreceğiz?
R6 rake 24, RS660 rake 24.1.
Hemen speküle edeyim: Bence Euro 5 uyumlu emisyon ekipmanı daha küçük dingil mesafesine sığmadı, artan dingil mesafesinin etkisini aşırı agresif rake ile azaltma yoluna gittiler, düzde stabiliteyi azaltma pahasına...
Motosikletin arka alt kısmından egzos taşıyor resmen...
Bu gidişle Euro 9'da motosikletin arkasına römork takmak gerekecek, emisyon ekipmanını taşımak için...
Yamaha’ya artık haykırıyorum: Tracer 25 (adv ruhlu) ve safkan ss ruhlu ama öyle tırtıngen 119 ps falan değil safkan ss yapın da geçmişin kırlangıç r6’sı gibi hayallerimizi süsleyin.
Tracer 9’a R1 ekran koyup, hata yaptığınızı anlayıp motorunu satmak istemeyen müşterilerinizle dolu piyasadan ben bıktım.
Rakiplerinize de yazıklar olsun Twin dışında gidip aklımı çelecek makina bulamıyorum.
R9 bana göre şu kağıt üzerindeki özellikleriyle: Biz yine ‘giydirdik’ sizde bir deneyin motoru olmuş. R7’de de böyleydi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)