2015 x max 250 abs süspansiyon çözümleri nelerdir?
-
2015 x max 250 abs sahibiyim.
makinenin klasik sert süspansiyonunu yumuşatmanın teknik imkanları var mıdır?
bu konularda teknik bilgisi olan forumdaşlar muhakkak olur.
tercih nedenimden biri eşimle beraber rahar gezebilmekti ama süspansiyon beklentimi karşılamadı.
yerli sitelerde hiçbir şey bulamadım.
istanbulda bir Namistein amortisörcü Namık Usta var.
o her türlü araca süspansiyon ayarı ve tamiri yapabiliyormuş mesela.
rizede olunca öyle bir imkandan mahrumuz.
onun dışında bilinen yollar var mıdır?
mesele arkaya şu marka süspansiyon takın vb. gibi.
Reklamlar
-
demek ki kimse çözememiş ve 2018 itibariyle xmaxlara endura tarzu uzun boru amortisör takarak çözmüşler.
-
Çok beğenmeme rağmen sırf bu amörtisör sertliği yüzünden vazgeçmiştim almaktan,deneme sürüşünde çukurda belim kırıldı zannetmiştim,konfor motoru değil xmax
-
Arka amortisör bağlantı burcunu gevşetip mili aşağı çekerseniz hem esneme artar hemde arka taraf biraz daha yükselir , lastik havasınıda biraz düşük tutmak konforu artırır ama yol tutuş kabiliyeti azalırken tüketim bir miktar artabilir..
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Arka amortisör bağlantı burcunu gevşetip mili aşağı çekerseniz hem esneme artar hemde arka taraf biraz daha yükselir , lastik havasınıda biraz düşük tutmak konforu artırır ama yol tutuş kabiliyeti azalırken tüketim bir miktar artabilir..
Amortisörü en yumuşak ayarda kullanmama rağmen ( sakin kullandığım için) gene de tatminkar bir yumuşama olmadı. sert amortisör yol tutuşu ve fren güvenliği için önemli ama türkiye şartlarında çok konforsuz. evet sorunsuz makine, yakıtı ekonomik, performansı tatminkar ama süspansiyonu gerçekten sıkıntı.
-
lazianke adlı üyeden alıntı
Amortisörü en yumuşak ayarda kullanmama rağmen ( sakin kullandığım için) gene de tatminkar bir yumuşama olmadı. sert amortisör yol tutuşu ve fren güvenliği için önemli ama türkiye şartlarında çok konforsuz. evet sorunsuz makine, yakıtı ekonomik, performansı tatminkar ama süspansiyonu gerçekten sıkıntı.
Bahsettiğiniz ön yükleme ayarı denilen zımbırtı ise o amortisörün sertliğini pek etkilemiyor , amacı motorda ikinci bir kişi varsa yayların kapanmasını geciktirmek , ancak endurolardaki gibi amortisör çalışma mesafesi artırılırsa konfor sağlanır , yukarda yazdığım gibi iki üç cm mevcut amortisörlere müdahale edebilirsiniz yada daha yumuşak yay takarsınız ama bu seferde iki kişi binemezsiniz..
-
Arka amortisörleri en sert haline getirip denediniz mi ? ben çok memnun kaldım aksine hem yol tutuşum arttı hemde çukurlarda sırt ve belime yük binmiyor 2014 2017 arası Xmax 400 kullandım, 2017 de 250 ye küçülttüm hala da kullanıyorum.
-
teşekkür ederim. deneyeceğim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler