İlk Skuter'e Farklı Bakış
Reklamlar
-
yedimsi adlı üyeden alıntı
Nasıl zorlukları bulunmaktadır?
Depoyu kavrayamassın boşta gibisindir,
Viraj seviyorsanız lastikler limitine çabuk ulaşır yani çok bi yatma açısı yoktur yan ayak sürter vs.
Genelde 10 14 inch jant vardır büyük eksi
Motosiklete göre sürüş becerisi çok kazanılmaz ben mesela 3 yıldır aktif kullanıyorum ondan öncede hobi olarak sukuter kullanıyordum.
Kuzenin ybr yi aldım gezmek için az çok vitesli sürmüştüm zaten ama örneğin kasise yaklaşıyorum 4 3 2 diye düşerken arka teker kısmen kilitleniyor falan scooterda bu yoktur yani arka freni nasıl ve ne kadar sıkarsan o kadar yavaşlar.
Vitesli bişeyler baksan çok daha iyi olur aslında.
Reklamlar
-
abs çok önemli değil ise ki bence öğrenme aşamasında abs hata neden diye sorarsan
1. Abs gerçekten hayat kurtaran bir özellik inkar edemem ama sen zaten öğrenme amaçlı alacaksın düşük cc bir motor, basacağın 50-60 km eğer kumda, suda vs yavaş dikkatli gidersen gerek yok.
2. İkincisi ise başlangıçta düşmeyi de öğreneceksin ağa 20 ile 30 ile giderken ekipmanın tam olacak nasıl düşmemen gerektiğini idrak edeceksin.
3. Abs bazı motorlarda gerçekten garip yani abs li motor frene asılınca sağa sola devrilme olasılığı az kabul tamam ama fren mesafen uzuyor kestiremeyip mesafeyi kafadan bir yere girme olasılığın var, ki olanları görüyoruz.
4. Abs ye alışıpta yarın bir gün hevesin böyle abs siz bir motora kayarsa riski büyük alıştığın gibi bir frenin olmayacak emin ol.
Demem o ki tecrübe edin, abs gerçekten hoş bir özellik inkar etmiyorum ama abs siz alırsan da neler öğrenirsin biraz açıklamak istedim.
Sana tavsiyem ps 150i honda
-
serhat207 adlı üyeden alıntı
abs çok önemli değil ise ki bence öğrenme aşamasında abs hata neden diye sorarsan
1. Abs gerçekten hayat kurtaran bir özellik inkar edemem ama sen zaten öğrenme amaçlı alacaksın düşük cc bir motor, basacağın 50-60 km eğer kumda, suda vs yavaş dikkatli gidersen gerek yok.
2. İkincisi ise başlangıçta düşmeyi de öğreneceksin ağa 20 ile 30 ile giderken ekipmanın tam olacak nasıl düşmemen gerektiğini idrak edeceksin.
3. Abs bazı motorlarda gerçekten garip yani abs li motor frene asılınca sağa sola devrilme olasılığı az kabul tamam ama fren mesafen uzuyor kestiremeyip mesafeyi kafadan bir yere girme olasılığın var, ki olanları görüyoruz.
4. Abs ye alışıpta yarın bir gün hevesin böyle abs siz bir motora kayarsa riski büyük alıştığın gibi bir frenin olmayacak emin ol.
Demem o ki tecrübe edin, abs gerçekten hoş bir özellik inkar etmiyorum ama abs siz alırsan da neler öğrenirsin biraz açıklamak istedim.
Sana tavsiyem ps 150i honda
İllaki abs olsun, yüksek cc olsun durumunda değilim dostum zaten. Güzelce ekipmanlarımı alıp fıtı fıtı gidebileceğim, pcx gibi hem yakışıklı hemde yolda küçücük kalmayan (diğer arabaların fark edebileceği büyüklükte) bi model bakınıyorum. İlkim olacağı için en büyük soru işaretlerimden birisi sıfırmı ikinci el mi almalı onu yogun düşünmekteyim. Varsa tavsiye edebileceğin farklı modeller onlarada açığım
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------
Bthndmrl adlı üyeden alıntı
Depoyu kavrayamassın boşta gibisindir,
Viraj seviyorsanız lastikler limitine çabuk ulaşır yani çok bi yatma açısı yoktur yan ayak sürter vs.
Genelde 10 14 inch jant vardır büyük eksi
Motosiklete göre sürüş becerisi çok kazanılmaz ben mesela 3 yıldır aktif kullanıyorum ondan öncede hobi olarak sukuter kullanıyordum.
Kuzenin ybr yi aldım gezmek için az çok vitesli sürmüştüm zaten ama örneğin kasise yaklaşıyorum 4 3 2 diye düşerken arka teker kısmen kilitleniyor falan scooterda bu yoktur yani arka freni nasıl ve ne kadar sıkarsan o kadar yavaşlar.
Vitesli bişeyler baksan çok daha iyi olur aslında.
Sadece otomatik vites oldugu için trafiğide öğrenmekte scooter'in şimdilik bana kolaylık sağlayacagını düşünmekteyim
-
pcx değilde avrupada pcx killer dıye bılınen nmax alın derım.Kesınlıkle artıları daha cok olan bır scooter.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler